DISKUZE K ČLÁNKU Překvapení v F1: Alonso podepsal novou smlouvu, v roce 2023 přestupuje k Aston Martinu

Fernando Alonso dnes potvrdil, že se na další spolupráci dohodl se stájí Aston Martin. Po sezóně tedy ukončí své působení u Alpine.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Překvapení v F1: Alonso podepsal novou smlouvu, v roce 2023 přestupuje k Aston Martinu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 83, poslední 04.08.2022 21:25 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jako (Hlasovalo 10 lidí) 01.08.2022 10:56
Nevím no…myslím ze to Alpine prokaucoval,měli ho… »
» Mansell_fan (Hlasovalo 8 lidí) 01.08.2022 14:07
To je prostě EL PLAN 04 »
» Ferda (Hlasovalo 8 lidí) 01.08.2022 16:40
Netušíte kolik Alonsovi Binotto zacáloval, aby… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

        • -Tony-

          -Tony-

          193.165.96.XXX
          Nebudu ti brát iluze, ale schválně si počkám, jak francouzský kroužič a mladý "zázrak", jakých už F1 pamatuje hodně, budou skutečnou pomocí při vývoji vozu ... Ocon je naprosto průměrný pilot, prostě hyena, jak ho označil Král ...
          A od těch dob, kdy může boxová zídka v případě "potřeby" stáhnout výkon motoru nebo změnit nastavení monopostu u kteréhokoliv pilota v jakékoliv fázi závodu, si vážně o rovnosti podmínek iluze nedělám.
          A můžeš si o mé konspiraci myslet co chceš ... 03

          + 1 / − 6

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Adi

            Adi

            83.240.60.XXX
            No naposledy dokázali to samé co Piastri jakysi “noname” piloti Norris a Russel… neřekl bych ze se v F1 ztrácí 😉 Na vývoj moderní F1 má dnes již pilot pouze minimální až žádný vliv. Cílené protěžování Ocona na úkor Alonsa je chorý výmysl Alo fans, který nemá nic společného s realitou.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • -Tony-

              -Tony-

              193.165.96.XXX
              No a vy, Renault fans, zase máte problém, že stále žijete z Turbo éry a let 2005 - 2006 ... Ostatně příští rok ukáže, kdo z nás měl pravdu.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Adi

                Adi

                83.240.60.XXX
                Jak sem psal, příští rok vedle synacka teprve Alo zjistí, co je to protěžováni…

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Kaša

                  Kaša

                  194.228.79.XXX
                  To jo, ale Alonso je jinde než Seb, takže ten by jim tam udělal pěkný vítr. A jestli si starý Stroll myslí že kluk bude stíhat Álu, tak se hodně plete - Fernando zajezdí Lance tak moc, jak to dělá teď třeba Max Pérovi, nebo Lando Riccimu .... a mořná ještě víc (George vs Kubica).

                  + 2 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Adi

                    Adi

                    83.240.60.XXX
                    No a to přesně muže byt důvod k tomu Alonsa uměle zpomalovat. Tedy k tomu, co si myslí Tony ze se děje nyní v Alpine, což je samozřejmě blbost. Jenže v AM to muže byt pravda. De do rodinného podniku a nikomu se nechce platit 25 M dolaru za to, že zesměšňuje tvyho syna. Mimochodem, prý byly u Alpine problem i peníze.

                    + 1 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • daaviid23

                      daaviid23

                      90.182.169.XXX
                      Vyloženě cíleně zpomalovat jednoho pilota nedává smysl nikde. Stojí to body do PK a to následně znamená méně peněz pro tým, což prostě není výhodné snad nikdy

                      + 5 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
          • Petr

            Petr

            109.81.245.XXX
            Nechci ti brát iluze, ale stáhnout z boxů "výkon motoru nebo měnit nastavení monopostu," když je vůz na trati, už hezkých pár let není možné. Telemetrie je pouze jednosměrná.

            + 7 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • -Tony-

              -Tony-

              193.165.96.XXX
              Přenastavení parametrů na volantu vozu pilotem, které mu přikáže boxová zídka a změní tím tak určitým způsobem chování a případně i výkon, je tedy co?
              Opravdu lze přes telemetrii dohledat a následně prohlásit, že to bylo pouze v zájmu nepoškození komponentů nebo vozu samotného?
              To bude "čisté" asi jako rozpočtové stropy, co?

              + 0 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Adi

                Adi

                83.240.60.XXX
                Tak to co popisuješ Alonsovi příští rok v AM muže hrozit, nesmí totiž mladymu Strollovi moc nakládat, jinak starej nechá spravit čudlíky 😉

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • Petr

                Petr

                109.81.245.XXX
                Přenastavení parametrů na volantu vozu pilotem (tvůj příspěvek č. 2) a boxovou zídkou (příspěvek č. 1) jsou tedy zcela rozdílné věci.
                Otočil jsi, mohl jsi aspoň férově přiznat, že jsi změnu nepostřehl.

                A ještě mi prosím vysvětli, jak může jezdec na příkaz boxové zídky měnit během jízdy nastavení monopostu? Co konkrétně ten pilot může měnit?

                + 4 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    Cože? 12

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama