DISKUZE K ČLÁNKU Alpine vinilo ze selhání elektroniky Alonsa v Rakousku McLaren, chybu pak našlo u sebe

Stáj Alpine F1 prošetřila selhání pohonné jednotky Fernanda Alonsa, který v Rakousku zůstal stát na roštu při startu sobotního sprintu. Původně ukázala prstem na McLaren, který celému startovnímu poli dodává standardizovanou elektronickou řídicí jednotku (ECU). Chyba však byla jinde.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Alpine vinilo ze selhání elektroniky Alonsa v Rakousku McLaren, chybu pak našlo u sebe

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 8, poslední 20.07.2022 20:29 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovali 2 lidé) 18.07.2022 10:13
Ne tak docela. Už jsem to tu jednou reozepisoval … »
» achmed-cz (Hlasovali 2 lidé) 18.07.2022 14:41
Přéčinó byla chebná elektrónka É třenáct z… »
» Ferda (Hlasoval 1 člověk) 18.07.2022 10:16
Díky za upřesnění. 01 »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
No, celkem optimistický:
-V Austrálii bojoval o 11místo. Jo, startovat líp, bojoval by o vyšší, ale že by tím startem přišel o víc jak půl minuty? Na konci mu odešly gumy a skončil s další výměnou poslední o kolo zpět. Ty gumy by mu nejspíš odešly i při lepší startovní pozici. Za mne by těžko sehnal bod, natož tak 10.
-V Imole dojel ve sprintu 9-tý. Při poškození bojoval s Mickem na této úrovni, ale dojel by sedmý? Ve sprintu se jen propadal polem. Získal by vůbec bod?
-Kanada? Tomu fakt nerozumím. Na Mercedesy a Ferrari absolutně neměl. Na konci se motal za Oconem a o 4 body se připravil vlastním prohřeškem proti pravidlům. Jak by se dostal na 4-tý flek, absolutně nechápu.
-Rakousko beru, tam jsi naopak zapomněl, že teoreticky mohl sehnat 3 body ve sprintu.

Zbytek souhlas. Ale zásadně ti tam falíruje jeden detail. V pěti závodech jsi ho poslal do míst, kde by připravil Ocona vždy o 2b, tedy celkem 10b.
Takže i kdybych ti uznal těch silně nadnesených 47b, Ocona bys o těch 10b zase připravil.
03

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

109.81.135.XXX
Alo: Saudi 8b, Austrálie 10b, Emilia Romagna 6b, Barcelona 4b, Kanada 10b, Rakousko 9b. Ocon: GB 10b

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
60b? Můžeš myšlenku nějak rozvést. Díval jsem se na výsledky a u Alonsa jsem napočítal nějakých 37, nichž několik by sebral Oconovi. A Ocon jich zase o tolik nepřišel.
A je možné, že jsem něco přehlédl. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

83.240.62.XXX
2x čerpadlo, 1x krabička napájení ECU, 1x těsnění za 1 EUR. Poté pár poruch přímo částí PJ a je z toho promrhaných cca 60 bodů v PK. Toto se musí velmi rychle zlepšit a k tomu doufat, že díky novinkám stáhneme Mercedes, jinak jsou boje o pódia nereálné a skvěle jezdící Alonso může utéct. Dobré je, že má Fernando díky 2 poruchám v kvaldach/sprintu nasysleno několik čerstvých komponent, to se bude v 2. Pol. Sezóny hodit.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
achmed-cz

achmed-cz

88.146.233.XXX
Přéčinó byla chebná elektrónka É třenáct z podniku Katóda Holomóc

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

193.165.97.XXX
Díky za upřesnění. 01

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

109.81.245.XXX
Ne tak docela. Už jsem to tu jednou reozepisoval (21. 3.) - palivový systém se skládá ze tří palivových čerpadel:
1) sací - sbírá benzín z nádrže do kolektoru, odtamtud ho pumpuje dál
2) primární do nádržky, z ní
3) vysokotlaké do V6 motoru

Magneti Marelli dodává ta primární čerpadla, ta vysokotlaká (+ hadičky) Bosch. Sací jsou open-source (týmy si je dělají samy, ale jejich návrhy musí sdílet).

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

193.165.97.XXX
Bosch? Pokud si vzpomínám, tak byly problémy s čerpadly dodávané Magneti Marelli.

Celý palivový systém se skládá z komponent, které vyrobil tým, dodavatel pohonných jednotek, ale také FIA určený dodavatel standardizované komponenty. V tomto případě jde o italskou firmu Magneti Marelli.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

GP USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Adrian Newey přemýšlí o své budoucnosti

Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama