DISKUZE K ČLÁNKU Seidl by byl nerad, aby se prokázala nezbytnost B-týmů

Sezóna je teprve na samotném počátku, ale už se prověřují první náznaky mnohem těsnější spolupráce mezi jednotlivými týmy, samozřejmě na základně nečekaných výsledků. Šéf McLarenu Andreas Seidl varuje před možným novým aspektem.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Seidl by byl nerad, aby se prokázala nezbytnost B-týmů

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 36, poslední 04.05.2022 09:25 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • juras

    juras

    88.103.92.XXX
    Zákaznické týmy v F1 byly (jak již bylo napsáno)...ale bylo to za jiných okolností, jiných regulí...za dob otevřené F1.
    Dnes je F1 uzavřená...už před časem se zvažovalo nasazení třetích vozů...a Haas či Alfa Romeo se daly některé roky považovat za B- tým Ferrari, AT (před tím TR) bylo zjevným B-týmem Redbullu. Předpisy se to snaží omezit, byť jsme byly svědkem prakticky přímé kopie Mercedesu v podobě FI v roce 2020.

    Existuje Pohár konstruktérů...za pořadí v něm se rozdávají peníze...takže kdo není přímý konstruktér neměl by mít nárok na body a peníze. FIA má seznam součástí které lze nakoupit...např. FI měla být v roce 2020 vyloučena z PK...protože jezdila s mnoha díly nakoupenými od Mercedesu...byť tam existovala zástěrka že si je jakoby zkonstruovali sami.

    V jistých letech existoval velký souboj na poli motorů...až byla FIA nucena zasáhnout a omezit v konstrukci motorů např. některé materiály a změnou předpisů snížit obrovské náklady které tehdy byly.

    Myslím že by se dalo unifikovat poměrně dost dílů které diváci stejně nevidí...a přitom jejich samostatný vývoj a výroba stojí zbytečně hodně peněz...a víc uvolnit předpisy v oblastech kde jsou si naopak auta nyní podobná jako vejce vejci.

    Myslím že Alonso a Vettel řekli že nové vozy jsou krok vpřed...ale že F1 by potřebovala monoposty bez DRS...aby souboje mohly být opravdové, bez berliček. Ovšem to je třeba ještě zapracovat na předpisech a zajistit lepší vlastnosti jízdy v závěsu...a s tím hodně souvisí lepší gumy...primárně musí být rychlejší gumy co méně vydrží a pomalejší které naopak vydrží víc kol...ale vliv jízdy v závěsu by bylo třeba omezit...teď se stalo že auto na měkkých gumách stejně nebylo (ani s DRS) schopno předjet auto na tvrdších gumách...a po pár kolech ty měkký gumy odešly...ne úplně, ale ztratili tu výhodu výrazně rychlejší směsi.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      88.103.239.XXX
      Je potřeba konstatovat že ( neomlouvám) že to co udělal FI bylo na základě toho co začalo Ferrari s Haasem. Aby mohl nýmand vlézti do F1 a tím Haas jednoznčně je, tak se vymyšlí jak to umožnit. V současnosti je to nesmysl a mělo by se to zrušit, případně dát 3 roky a pak samostatnost. Kdo tohle nezvládne, nemá v této "levné" F1 co dělat.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      85.162.8.XXX
      Já si tedy myslím, že na peníze by měl mít nárok každy dle výsledků. Pro nás diváky je důležitá show a na té se podílí všichni stejně... Za mě bych nikoho z PK nevylučoval resp. z PK možná ano, ale peníze bych dále rozděloval dle pořadí týmů... A konstruktéři ať si vydělají na tom, že zákazníkům prodávají svoje řešení...

      Chceš monopost Ferrari ? Fajn stojí tolik a tolik... Pokud nevyhovuje, tak zkus Mercedes, RB... Postav si svoje...

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jumpman

        jumpman

        178.255.168.XXX
        jenže ono to není jen o nýmandech. dnešní F1 je technologicky tak komplexní, že někdo, kdo se v tom prostředí nepohybuje, nemá šanci vůbec uspět. Haas ukázal, že existuje cesta. Za mě, by spíš bylo schůdnější, kdyby nový tým dostal nějakou formu technologické pomoci buď od promotéra, nebo i FIA a bylo by po diskusích... Faktem je, že haas je jediný tým, který se dokázal v F1 udržet, když vstoupil s naprosto novým projektem...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Adrian Newey přemýšlí o své budoucnosti

Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

  • Pátek

    • Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:30 - 23:14)
  • Sobota

    • Závod (18:00 - 19:00)
    • Kvalifikace (22:00 - 23:00)
  • Neděle

    • Závod (22:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama