DISKUZE K ČLÁNKU Pódium v Imole - příjemné překvapení, které dokládá skutečný pokrok McLarenu

McLaren do sezóny nevstoupil moc dobře, nicméně překvapivé pódium v Imole dokládá, že se svým vozem dělá pokroky a že se ubírá správným směrem. Vůz MCL36 po drobných úpravách vypadá na trati mnohem konkurenceschopněji než před 3 závody.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Pódium v Imole - příjemné překvapení, které dokládá skutečný pokrok McLarenu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 16, poslední 27.04.2022 17:33 Vložte komentář

Nejlepší názory

» juras (Hlasovali 2 lidé) 26.04.2022 19:49
Je dobře že McLaren na tom není tak strašidelně… »
» Poky (Hlasoval 1 člověk) 26.04.2022 16:17
Nerikam, ze je dozenou, ale budou jim bliz. »
» GRAHAM (Hlasoval 1 člověk) 27.04.2022 09:36
Motorově to vypadá že to je srovnané tak nějak,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • juras

    juras

    88.103.92.XXX
    Je dobře že McLaren na tom není tak strašidelně jak se zdalo v prvním závodě.
    Reálně se nyní pohybuje ve společnosti továrního Mercedesu...a osobně si myslím že za zády mají Alpine.
    Ač bychom si určitě přáli aby se na vedoucí duo dotáhly min. ty výše uvedene týmy...realita je takova že za Ferrari a Redbullem se bude bojovat jen o to třetí místo.
    Ale bojovat s Mercedesem o třetí místo je podle mě dobrá pozice.

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      88.103.239.XXX
      Já myslím že je potřeba nastavit diskuzi jinak. Kdo s kým bojuje je věc jedna. Podstatné vždy ale je, kolik ztrácíš na špičku. Utěšovat se tím že bojuješ s Mercedesem a na špičku ztrácíš 1 vteřinu není akceptovatelné.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Senor

        Senor

        89.111.77.XXX
        Přesně a bez výmluv 01
        Je to otázka boje o titul a ne o tom, proč si dostal pětku a chlácholit se tím, že pepíček dostal ale taky pětku 03
        Dále je otázkou co ten Mergl? Pojede tuhle bídu i v druhé půli sezony, pojede i ji příští rok a nebo tohle klopýtnutí brzo zmizí a už bude po boji s Mercedesem?
        To samé u Renaultu, taky jsem čekal jinou úroveň, ač to není motorově takový nespolehlivý propadák.
        Očekával jsem, že McL a Renault půjde skokově nahoru podobně jako Ferrari. Pro takový pokrok jsou potřeba dvě věci a to finance a um. Finance se třeba říkalo u Renaultu, že šetří v letech minulých pro velký pokrok teď, no třeba přijde nepředbíhejme. To samé McL. Nechme to na konec roku.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          88.103.239.XXX
          Motorově to vypadá že to je srovnané tak nějak, že to moc nerozhoduje. Všichni ještě ladí a vylepšují, koumají. Kdo to udělá nejlépe, může 1,2 až 3 desetiny k dobru mít a nemám na mysli jen maximální výkon.

          Já myslím že Ferrari ( a nejen oni, kdo měl tak dal ) do toho vrazilo mazec peněz, ale to už teď nepůjde, v tomto se to srovná. ( zase bude těžší dohánět)

          Prostě někdo se trefil hned, někdo ne a dle toho to funguje. Mercedes bych nepodceňoval, sice jim to nefunguje, ale když to opraví, mohou zrychlit o parník. Podívej jak se zvedl Mclaren a to skoro nic nezměnil. Ano je potřeba počkat.

          Ona je také otázka co z rozpočtu jde na vývoj a stvabu monopostu a co na splátky, investice. Vědět ten poměr. V každém případě , týmy teď mohou vydělávat hoooooodně velké peníze, protože je "nemohou" utratit.
          Týmy by měli investovat tyto peníze do svých továren, aby byli soběstačn=i na většinu věcí a byl to i souboj mozků.
          Týmy typu Haas by měli být pouze přechodné. To není úroveň F1.
          Ohledně tohoto je úsměvné, opravdu hodně úsměvné, jak někteří jedinci, tady kňučeli že kdo na F1 nemá, ať ji nejezdí, ale současně tohle podporují, protože to dělá třeba Ferrari. Je potřeba to posunout, ať má každý skoro stejné možnosti soutěžit a ne být Haasem a je se F1 učastnit. To je k ničemu, v tomto je potřeba to posunout. Peníze na to mít každý bude, díky fin. stropům.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • juras

        juras

        88.103.92.XXX
        Až bude v F1 bojovat 20 vyrovnaných vozu...už to nebude F2.
        Nalijeme si čistého vína...finanční stropy jsou na začátku...a předpokládám že se shodneme že movité týmy stejně budou hledat skulinky jak je obejít...a míč nebo míň se jim to podaří.
        McLaren je potenciálem (finančním) nepochybně až za velkou trojkou...a pokud to někdo z té trojky vyloženě nepodělá...je jeho maximem 4 místo...tak to prostě je ať chceš nebo ne.
        Máš pravdu že by to chtělo ten rozdíl mezi aktuálně top dvojkou a alespoň jejími přímými pronásledovateli mít menší než tu cca vteřinu na kolo. Takhle ty dva nejlepší týmy mají komfortní náskok a můžou se plně soustředit na svůj souboj. Kdyby hned za nimi s malým odstupem číhali na šanci ty tři další výkonostne nejlepší týmy...byl by to jinej mazec.
        Já to vidím tak že zatím ještě je stále reálně že se poměr sil bude měnit...a že se může stát že se ty tři týmy přiblíží top 2...a pak stačí málo a bude to mnohem dramatičtější.
        Já si myslím že by to chtělo víc uvolnit strategie...umožnit aby se dalo vymyslet víc variant...třeba v Austrálii...nemuset do boxu, mohl být Albon senzačně sedmej...a to jen díky tomu že Williamsu výjimečně sedly bílý gumy.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    37.188.161.XXX
    Vzhledem k tomu kolik ztrácí Mclaren na Ferrari a Redbull nemohu úplně chválit. To je realita. Výkonost měla být určitě mnohem lepší, tak to je a nelze to okecávat. Vteřina je za mne průšvih.
    Za zlepšení chválit musím, ale pokud budou dále ztrácet vteřinu v race režimu , tak je to velké zklamaní.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Kaša

      Kaša

      82.142.123.XXX
      Máš částečně pravdu, čekal jsem před sezonou optimisticky mezi top týmy, ikdyž i samotný McL tvrdil že to nebude ještě pořád optimální - na to potřebují dodělat nový simulátor, nový větrný tunel a aby si to sedlo!
      Každopádně mě potěšil progres s jakým si poradil se špatným začátkem, a doufám že už se budou jen zlepšovat a dotahovat špičku .... něco by měl myslím postupně přihodit motor Mercedesu který teď není na tom nejlíp, a další čas dá optimalizace balíku a vychytání konceptu! 01
      Pomalé tratě budou asi utrpení (Monako,Maďarsko), ale těch rychlých je myslím v kalendáři víc. Je ale jasné že kára na titul nemůže mít takové slabiny jak ukazujou monoposty McLarenu poslední roky.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      85.162.8.XXX
      Rozložení sil je jasně dané... RB a Ferrari jsou na špici a to se nezmění, leda by si odskočili navzájem...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        37.188.161.XXX
        Podstané je kolik ztrácíš. Vteřina jsou světelná léta. To není akceptovatelné všeobecně.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          Fanda.LH

          85.162.8.XXX
          Ale taková je dlouhodobě realita. Jen teď není na špici Mercedes s RB, ale Ferrari s RB... Zatím se ani přes rozpočtové stropy a celkem striktní pravidla nepodařilo tohle změnit...

          Na druhou stranu uvidíme co další sezóny... Vývoj je jasně utlumen, dá se očekávat, že napříští rok se zkopírují funkční řešení... A třeba pak budou všichni do 0,5 sec... Nicméně teď je to ještě postaru...

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            88.103.239.XXX
            A tak všeobecně je to logické, že budou rozestupy. Jen prostě Mclaren a vteřina je špatně. To samé Renault.

            Mercedes má zvláštní monopost. Ten kdyby se mu podařilo vyřešit problém s kejváním a mohli ho posadit níže, tak zrychlej fakt o hodně. Otázka je zda to jde zvládnout či nejde.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Poky

              Poky

              37.48.9.XXX
              Ber to tak, ze Mcl ma auto co postavili na predsezoni testy. Diky brzdam na nem nic neudelali a nenasadili. Myslim ze budou schoni rychle posunout auto dal.
              Cekal bych ze se RB a Ferkam v pulce sezony dost priblizi. Pokud uz maji brzdy OK, tak zacnou nasazovat to co meli pripraveny na predchozi zavody ci na tedka.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • alofan14

                alofan14

                37.48.61.XXX
                Tím bych si nebyl tak jistý, že se McLaren v půlce sezony přiblíží Ferrari a Redbullu. Ti určitě nebudou čekat, až je McLaren, či někdo jiný, dožene. 03

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
    • Senor

      Senor

      178.255.168.XXX
      01

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nový šéf Ferrari Frederic Vasseur

Největší problém u Ferrari? Montoya mluví o nejistotě. Favorizoval Todta

Alpine bude jedním z šesti dodavatelů, zásobujících F1 za tři roky

F1 bude mít šest dodavatelů motorů

Prezentace Red Bullu 2019

Mistrovský Red Bull spojuje své síly s Fordem, odhaluje svou novou zbraň RB19 + FOTO

Pilot stáje Renault F1 Jean-Pierre Jabouille v roce 1978

Do třetice všeho zlého - loučíme se s dalším francouzským pilotem

Mick Schumacher

McLaren rozšiřuje svou řadu rezervních jezdců o Schumachera z Mercedesu

Sergio Pérez s vozem RB18 v Austinu

Trest tým strašně omezuje, stěžuje si šéf Red Bullu

Mick Schumacher v závodě v Miami

Tost lituje, že Schumacher nesehnal sedačku. Německo má velký problém

Představení nového Haasu

Jako první představuje svůj vůz Haas + FOTO

Pohonná jednotka za zády Ferrari F1-75

Ferrari komentuje údajný nárůst výkonu své pohonné jednotky o 30 koní

Carlos Sainz v Mexiku před svým týmovým kolegou

"Ferrari letos nebude mít jezdce č. 1, pokud ale bude třeba, zasáhnu!" varuje nový šéf Vasseur

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama