DISKUZE K ČLÁNKU "Neztrácíme 3 desetiny, ale více než sekundu." Ricciardo vybízí k trpělivosti s McLarenem

Daniel Ricciardo je po zklamání z úvodu sezóny připraven na to, že McLarenu návrat ke konkurenceschopnosti ve Formuli 1 nějakou dobu potrvá. Jeho ztráta na špici je vysoká.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Neztrácíme 3 desetiny, ale více než sekundu." Ricciardo vybízí k trpělivosti s McLarenem

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 41, poslední 04.04.2022 20:51 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Kaša (Hlasovali 2 lidé) 04.04.2022 14:46
Zdá se mi že nějak ubilo fanoušků McLarenu. No jo… »
» jumpman (Hlasovali 2 lidé) 04.04.2022 15:42
sorry, ale vyjádření, že wolf souhlasil se… »
» SergioPÉREZ (Hlasovali 2 lidé) 04.04.2022 16:34
Ricci je v Mclarenu snílek. Pokud ho neodkoupí… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Použítelný prý ano, ale už tak maximálně v nějakém tréninku když se jim přehřívá a otevřít ho nesmí.
      Přímo se nabízí myšlenka, že ho Alo uhnal v souboji s Oconem.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jumpman

        jumpman

        178.255.168.XXX
        prý odešla vodní pumpa, ale je to součástí motoru a nemůžou ji vyměnit bez porušení pečetí, tzn motor mínus...

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Ferda

          Ferda

          46.47.176.XXX
          O vodním čerpadle jsem četl. Chápu, že v motorovém prostoru není dost místa ani u civilních vozů a v Fjedničce to bude ještě horší, ale aby se vodní čerpadlo tlačilo někde pod kartr mi moc logiky nedává. Už jen proto, že čerpadlo je důležité k chlazení motoru a dávat do prostoru kde by se samo přehřívalo svým umístěním se mi jeví jako hodně nebezpečné.
          Olejové čerpadlo na klice je něco jiného. Je dobré ho mít co nejblíže u všech pohyblivých částí motoru.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jumpman

            jumpman

            178.255.168.XXX
            ono se nepřehřívalo čerpadlo, ale odešlo a tím se začal vařit motor a alonso to musel vypnout... Podle toho co jsem četl, motor to přežil, ale aby vyměnili to vadné čerpadlo, musí motor rozpečetit a tím pádem o něj přišli...

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Ferda

              Ferda

              46.47.176.XXX
              Je jedno z jakého důvodu se čerpadlo rozpadlo. Následkem nedostatečného chlazení se motor někde přidřel a i kdyby dokázali čerpadlo opravit, tak motor je už stejně pro závodní režim KO.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
    • Senor

      Senor

      89.111.73.XXX
      Jeden z druhého závodu je snad nepoužitelný. je třeba vychytat mouchy příslušenství a to platí o všech týmech. Uvidíme dále, jak to vychytávaní komu půjde a kdo se v tom bude plácat

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    88.103.238.XXX
    Šasko se asi nepovedlo, respektive konkurence je jinde, dál , neumíme být tak dobří.
    To už lze říci jako fakt. Doufejme prozatím.

    Je otázka kterou cestou se půjde. Zda letošní rok budou hlavně vyvíjet a koumat a peníze ušetří na další rok a nebo zda se budou snažit rozvíjet a ladit tenhle koncept.

    Prodromou mne dlouhodobě nepořesvědčuje, že aero je ok.
    Vizitka to pro Mclaren není pěkná, ale asi v tom hraje roli i motor a ne málo. Kolik prozatím neřeknou, když na tom pracují. Je možné že něco v rukavu bude , ale otazka je kolik a na co to bude stačit. Odhaduji že na tohle bude odpověd nejdříve v září , či spiše ještě déle.

    Ono co si budememe povídat, souhlasit s mrazením motoru byla od Wolffa viditelně chybný krok. Sice se to může ještě změnit, ale osobně tomu moc nevěřím Budou rádi když dorovnají. To mlčení a mlžení kolem motoru je "zlověstné".

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Bylo by dobré znát jaké mají dnes vozy rozvory. Z toho by se dalo dost o budoucnosti rychlosti vozů dost vyčíst.
      Ještě nedávno se tyhle informace udávaly hned po předváděčkách a dnes už tyhle čísla snad nikoho nezajímají.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      85.160.35.XXX
      Já tedy nepamatuji, že by Mercedes někdy kolem motorů nemlčel a nemlžil.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Senor

      Senor

      89.111.77.XXX
      Celkem souhlas s hodnocením McL.
      Wolf říká, že motor dělá 0,1-0,2s, což není mnoho, je to na každozávodní boj o bedny, když funguje auto.
      Zmrazení nemuselo být špatným krokem. Nikdy nemůžeš vědět, kam by se za 2 či 3 roky dostala konkurence. Klidně by je mohl přejet i Renault. Uvidíme, až Mergl rozchodí auto. Pořád se vyvíjí ERS systémy, takže bych nepředbíhal. Je otázka, jestli Ferrari momentálně netěží s jejich ERSu, nejsem si jist, ale loni na něm hodně dělali, takže můžou mít teď momentálně výhodu oproti Merglu.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • jumpman

      jumpman

      178.255.168.XXX
      sorry, ale vyjádření, že wolf souhlasil se zmrazením motoru, je trošku podceněním reality. Mercedes byl jedním z iniciátorů tohoto procesu, jelikož byl motoricky na špici celou hybridní éru. A ani v současný okamžik není v motoru zase takový problém. Podle porovnání jsou všichni výrobci v rozmezí nějakých 20-30 koní, či-li asi nejvyrovnanější situace za celou dobu, jen holt mercedes není o 50 koní napřed, jako v minulých sezonách

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        88.103.238.XXX
        A kdy mě naposledy Mercedes náskok 50 koní ? No pověz?

        Napovím ti u Ferrari , to mělo na rovinkách až 70 HP náskok, v roce 2019.


        Vůbec koukám nebereš v potaz éru kdy byli možný kvalifikační módy a éru bez nich.

        Tyhle čísla co pišeš ztrácel třeba Renault v roce 2018 v race módu a že RB kňoural. 12

        Mercedes pouze souhlasil se zmražením, rozhodně to neiinicioval. Nepředělávej historii, tyhle polopravdy tu fakt nepiš.

        Podzim 2020 : Podle Auto Motor und Sport už Red Bull postavil odpovědné osoby před hotovu věc: zmrazte vývoj, nebo odejdeme z formule 1 s oběma týmy.

        + 0 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Kaša

    Kaša

    82.142.123.XXX
    Já věřím McLarenu že to napraví a půjdou správným směrem!
    Otázka je jak moc se můžou posunout a jak moc je to hodí zpátky ve výhledu výkonnosti na další sezony ..... 17

    Myslím že třeba Mercedes má mnohem větší šanci se zlepšit a dostihnout špičku, než McLaren např. dotáhnout špičku středu pole - protože u Mercedesu stačí vyřešit porpoising a odemknou tím obrovský potenciál auta, kdežto McL už má tento problém vyřešit, auto se zdá stabilní, ale prostě chybí rychlost celkově .... a to je špatně! 09

    Nemyslím si že by McL mohl letos vyhrát závod, a ani si nemyslím že by mohli výrazně dotáhnout špičku (F+RB), ale snad se dotáhnou na čelo "zbytku světa", kde je teď Alpine, HAAS a Alfa Romeo ....
    Vypadá to tak že motor Mercedesu taky něco ztrácí, ale nemyslím si že to bude hodně, a taky po vyřešení se trochu týmy s motory Mercedesy zvednou, ale bude to max 0,2-0,5 .... ale určitě jim to nedá něco kolem 1s.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Myslím, že největší ztráta je na straně motorů od Merglu, takže můj zrak se zaostřuje hlavně tímto směrem.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kaša

        Kaša

        82.142.123.XXX
        No jo, ale srovnávejme tedy McL s Mercedesem, a tam je pořád ztráta McL dosti velká .... vzhledem k většímu počtu hodin v tunelu a cfd by měl být mcLaren na tom podobně jak Ferrari (tedylíp než Mercedes), ale je to zcela opačný případ! 05
        Snad se to zlepší ve chvíli kdy McL dokončí a úspěšně zavede nový větrný tunel a simulátor .....
        01

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Poky

          Poky

          109.80.56.XXX
          Dulezity bude poresit brzdy. Ty jim pridaj docela dost. Pak muzou resit dalsi veci. Ale dokud musej jezdit tak aby se jim neprehrali brzdy, tak je to spatny.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • Kaša

        Kaša

        82.142.123.XXX
        A taky si myslím že Mercedes obětoval spolehlivost motoru na úkor výkonu. Navrhl asi hodně agresivní motor a postupně ho bude ladit až bude mít zase špičkové charakteristiky. 07 Přecijenom tyhle motory se budou používat 4 sezony ....

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Ferda

          Ferda

          46.47.176.XXX
          Mekáč má těžké období a proto od něj žádné zázraky neočekávám, ale kousek nad Gasly Tauri by se udržet měl.
          Hondy v AT taky moc parády neukázaly. Gasly flamboval a Tsunoda ani nevyjel do závodu.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Kaša

            Kaša

            82.142.123.XXX
            Jj, AT je zklamáním, to jo.
            Alpine docela překvapuje, ale stejně by měli být výš vzhledem k jejich možnostem. Od AM jsem toho moc neočekával .... od Willíků taky ne. HAAS je tam kde by měl být vzhledem k obětování 2021-2022 a spolupráce s Ferrari, Alfa Romeo taky dobrý. Takže největší zklamání McL, menší Mercedes, super Ferrari - ale ti by tam měli být taknějak automaticky! Trochu mě štve RB, kde udělali super job a trochu se bojím že převálcují Ferrari ve vývojové bitvě .... 07

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama