DISKUZE K ČLÁNKU "Neztrácíme 3 desetiny, ale více než sekundu." Ricciardo vybízí k trpělivosti s McLarenem
Daniel Ricciardo je po zklamání z úvodu sezóny připraven na to, že McLarenu návrat ke konkurenceschopnosti ve Formuli 1 nějakou dobu potrvá. Jeho ztráta na špici je vysoká.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Neztrácíme 3 desetiny, ale více než sekundu." Ricciardo vybízí k trpělivosti s McLarenem
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
Ferda
17:00 04.04.2022 46.47.176.XXXO vodním čerpadle jsem četl. Chápu, že v motorovém prostoru není dost místa ani u civilních vozů a v Fjedničce to bude ještě horší, ale aby se vodní čerpadlo tlačilo někde pod kartr mi moc logiky nedává. Už jen proto, že čerpadlo je důležité k chlazení motoru a dávat do prostoru kde by se samo přehřívalo svým umístěním se mi jeví jako hodně nebezpečné.
Olejové čerpadlo na klice je něco jiného. Je dobré ho mít co nejblíže u všech pohyblivých částí motoru. -
-
-
-
-
GRAHAM
13:48 04.04.2022 88.103.238.XXXŠasko se asi nepovedlo, respektive konkurence je jinde, dál , neumíme být tak dobří.
To už lze říci jako fakt. Doufejme prozatím.
Je otázka kterou cestou se půjde. Zda letošní rok budou hlavně vyvíjet a koumat a peníze ušetří na další rok a nebo zda se budou snažit rozvíjet a ladit tenhle koncept.
Prodromou mne dlouhodobě nepořesvědčuje, že aero je ok.
Vizitka to pro Mclaren není pěkná, ale asi v tom hraje roli i motor a ne málo. Kolik prozatím neřeknou, když na tom pracují. Je možné že něco v rukavu bude , ale otazka je kolik a na co to bude stačit. Odhaduji že na tohle bude odpověd nejdříve v září , či spiše ještě déle.
Ono co si budememe povídat, souhlasit s mrazením motoru byla od Wolffa viditelně chybný krok. Sice se to může ještě změnit, ale osobně tomu moc nevěřím Budou rádi když dorovnají. To mlčení a mlžení kolem motoru je "zlověstné".-
airwar1939
15:26 04.04.2022 85.160.35.XXXJá tedy nepamatuji, že by Mercedes někdy kolem motorů nemlčel a nemlžil. -
Senor
15:29 04.04.2022 89.111.77.XXXCelkem souhlas s hodnocením McL.
Wolf říká, že motor dělá 0,1-0,2s, což není mnoho, je to na každozávodní boj o bedny, když funguje auto.
Zmrazení nemuselo být špatným krokem. Nikdy nemůžeš vědět, kam by se za 2 či 3 roky dostala konkurence. Klidně by je mohl přejet i Renault. Uvidíme, až Mergl rozchodí auto. Pořád se vyvíjí ERS systémy, takže bych nepředbíhal. Je otázka, jestli Ferrari momentálně netěží s jejich ERSu, nejsem si jist, ale loni na něm hodně dělali, takže můžou mít teď momentálně výhodu oproti Merglu. -
jumpman
15:42 04.04.2022 178.255.168.XXXsorry, ale vyjádření, že wolf souhlasil se zmrazením motoru, je trošku podceněním reality. Mercedes byl jedním z iniciátorů tohoto procesu, jelikož byl motoricky na špici celou hybridní éru. A ani v současný okamžik není v motoru zase takový problém. Podle porovnání jsou všichni výrobci v rozmezí nějakých 20-30 koní, či-li asi nejvyrovnanější situace za celou dobu, jen holt mercedes není o 50 koní napřed, jako v minulých sezonách-
GRAHAM
19:33 04.04.2022 88.103.238.XXXA kdy mě naposledy Mercedes náskok 50 koní ? No pověz?
Napovím ti u Ferrari , to mělo na rovinkách až 70 HP náskok, v roce 2019.
Vůbec koukám nebereš v potaz éru kdy byli možný kvalifikační módy a éru bez nich.
Tyhle čísla co pišeš ztrácel třeba Renault v roce 2018 v race módu a že RB kňoural.
Mercedes pouze souhlasil se zmražením, rozhodně to neiinicioval. Nepředělávej historii, tyhle polopravdy tu fakt nepiš.
Podzim 2020 : Podle Auto Motor und Sport už Red Bull postavil odpovědné osoby před hotovu věc: zmrazte vývoj, nebo odejdeme z formule 1 s oběma týmy.
-
-
Kaša
11:38 04.04.2022 82.142.123.XXXJá věřím McLarenu že to napraví a půjdou správným směrem!
Otázka je jak moc se můžou posunout a jak moc je to hodí zpátky ve výhledu výkonnosti na další sezony .....
Myslím že třeba Mercedes má mnohem větší šanci se zlepšit a dostihnout špičku, než McLaren např. dotáhnout špičku středu pole - protože u Mercedesu stačí vyřešit porpoising a odemknou tím obrovský potenciál auta, kdežto McL už má tento problém vyřešit, auto se zdá stabilní, ale prostě chybí rychlost celkově .... a to je špatně!
Nemyslím si že by McL mohl letos vyhrát závod, a ani si nemyslím že by mohli výrazně dotáhnout špičku (F+RB), ale snad se dotáhnou na čelo "zbytku světa", kde je teď Alpine, HAAS a Alfa Romeo ....
Vypadá to tak že motor Mercedesu taky něco ztrácí, ale nemyslím si že to bude hodně, a taky po vyřešení se trochu týmy s motory Mercedesy zvednou, ale bude to max 0,2-0,5 .... ale určitě jim to nedá něco kolem 1s.-
-
Kaša
12:16 04.04.2022 82.142.123.XXXNo jo, ale srovnávejme tedy McL s Mercedesem, a tam je pořád ztráta McL dosti velká .... vzhledem k většímu počtu hodin v tunelu a cfd by měl být mcLaren na tom podobně jak Ferrari (tedylíp než Mercedes), ale je to zcela opačný případ!
Snad se to zlepší ve chvíli kdy McL dokončí a úspěšně zavede nový větrný tunel a simulátor .....
-
-
-
Kaša
12:31 04.04.2022 82.142.123.XXXJj, AT je zklamáním, to jo.
Alpine docela překvapuje, ale stejně by měli být výš vzhledem k jejich možnostem. Od AM jsem toho moc neočekával .... od Willíků taky ne. HAAS je tam kde by měl být vzhledem k obětování 2021-2022 a spolupráce s Ferrari, Alfa Romeo taky dobrý. Takže největší zklamání McL, menší Mercedes, super Ferrari - ale ti by tam měli být taknějak automaticky! Trochu mě štve RB, kde udělali super job a trochu se bojím že převálcují Ferrari ve vývojové bitvě ....
-
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek