DISKUZE K ČLÁNKU SHRNUTÍ testů v Bahrajnu: Nejrychlejší Verstappen nejezdil naplno, Ferrari před nejistým Mercedesem

Týmy Formule 1 mají za sebou poslední přípravu před startem první velké ceny - předsezónní testy v Bahrajnu. Kdo jezdil nejrychleji, kolik kilometrů týmy zvládly a jaké závěry můžeme o jejich výkonnosti vyvodit?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: SHRNUTÍ testů v Bahrajnu: Nejrychlejší Verstappen nejezdil naplno, Ferrari před nejistým Mercedesem

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 66, poslední 16.03.2022 19:38 Vložte komentář

Nejlepší názory

» tom11 (Hlasovali 5 lidé) 13.03.2022 12:28
Bezva shrnutí toho, co je dostupné. Ono bude do… »
» jumpman (Hlasovali 4 lidé) 13.03.2022 11:15
však o tom tu už dva dny diskutujeme, kroupo *18… »
» Ferda (Hlasovali 3 lidé) 13.03.2022 12:34
Když jsem začínal F1 sledovat, tak doutníky právě… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • GRAHAM

    GRAHAM

    88.103.238.XXX
    Čas v aerodynamickém tunelu 2022. Pravidla 2. fáze letos začínají.
    Merc má 280 hodin
    RBR má 300
    Fer má 320
    McL má 340
    Alp má 360
    atd atd atd
    Haas má 460

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Ferrari bude svým volným časem pomáhat Haas a možná i Alfa R. Red Bullu zase AT.
      Ostatní se už budou muset spoléhnout pouze na sebe.

      + 0 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        88.103.238.XXX
        Snad se to bude hlídat. Myslím že to mají slušně ošetřené.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Ferda

          Ferda

          46.47.176.XXX
          Určitě ano, ale všem to nepomůže. Aby díky tomuto pravidlu nebyl nikdo ve výhodě, tak by museli postavit Adriana mimo zákon. Jen on sám vydá ze sebe více než 200 hodin v tunelu. 04

          + 2 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    86.49.231.XXX
    Mercedes pokud zkusil jezdit s nízkou světlou výškou, tak poskakoval i v zatáčkách. Na rovince to potom bylo doslova rodeo drive a to při jakémkoliv nastavení. Jak uvedl jeden novinář "Rusell skákal jako kobylka" 04 Včera odpoledne dokonce vzali rozbrušovačku a natvrdo uřízli vnitřní směrovače vzduchu které pod přední nápravou vedou proudění do venturiho tunelu podlahy, zřejmě aby trochu zmenšili přítlak. Nepomohlo to.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • jumpman

    jumpman

    178.255.168.XXX
    Pěkné shrnutí testů 11 jenom škoda, že se autor trochu víc nevěnoval tomu mercedesu. Přeci jen je to asi nejkontroverznější řešení a zajímalo by mě, jak se k tomu reálně staví ostatní stáje. Zatím to komentoval jenom tlučhuba od red bullu...

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      88.103.238.XXX
      Ten komentuje zhola vše. 12 Všude byl , všechno ví. 12

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Dokugan

      Dokugan

      77.236.195.XXX
      Co jsem pochopil vyjádření Binotta, tak proti řešení bočnic nic nemají, ale nelíbí se jim řešení zrcátka, které podle něj neodpovídá pravidlům (parafráze). Docela bych čekal, že pokud je Mercedes nasadí za týden, tak přijde protest od někoho.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        88.103.238.XXX
        Jj to asi úplně v cajku není.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jumpman

          jumpman

          178.255.168.XXX
          však o tom tu už dva dny diskutujeme, kroupo 18
          Bočnice jako taková je trošku nahraně, především kvůli absenci boční nárazové struktury. Problém je uchycení zrdcátka, kdy tu boční nárazovou strukturu prohlásili za část bočnice a proto může plnit aerodynamickou funkci. Ovšem zde zase přichází ta část pravidel, která hovoří, že bočnice musí být v jednom kuse... Evidentně se to okecat dá, ale je to skutečně ohnutí pravidel takovým způsobem, že je jen jedna možnost, proč to FIA pustila a tím je kompenzace mercedesu za poslední závod loňska...

          + 4 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      78.157.167.XXX
      Podle ostatních je to v pořádku. I podle Red Bullu a Hornera, byť tam zpočátku dělal nějaké vlny, proto jsem to už nezmiňoval (i tak mi to přišlo už dost dlouhé). Trochu kontroverzí kvůli jejich uchycení a tvarování, ale to si vysvětlí. Všichni je zneužívají ve prospěch aerodynamiky, Binotto si trošku zbytečně zahrál na svatouška.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    91.245.26.XXX
    Je dobře, že je na tom RB dobře, snad potrápí Mercedes podobně jako vloni.
    Ferrari v testech vypadá vždycky dobře, to moc neznamená. Nicméně ano, je to Ferrari, takže minimálně v širší špičce budou. McLaren tam někde snad taky bude.

    Už se těším 04

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Adi

    Adi

    83.240.63.XXX
    Snad bude střed pole blize špičce. Jakozto fanda dávám Alpine výš, na 3. - 5. místo ve společnosti Mercedesu a McLarenu. 1.-2. bude Ferrari / RB. Zbytek souhlas. Fernando byl dost spokojen, rozhodně neukazali vše a progres mají lepší než McLaren, který je dle me zklamání testů kvůli jejich špatné spolehlivosti. Takže to vidím úplně opačně než autor článku. Ale to je pochopitelně dáno tím, kdo komu fandí. Jinak oproti minulým letem jsou informace velmi kusé. Defakto netušíme nic o výkonech PJ, ani o časech v simulacich závodu, takže vime úplný prd a klidně můžeme byt za týden velmi překvapeni. Obávám se hlavně Mercedesu, který se umí testy protrapit a 1. kvaldu všem nandá 0,5s. Tak snad to tentokrat nebude pravda.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Nechci Ti rozhodit dobrý pocit z Alpine, ale obávám se, že Alpine dost pohořel. Celé první testy odjel bez DRS a nemyslím si, že by se jednalo o nějakou drobnou závadu v mechanice. Takvou drobnost by vyřešili během pár hodin. Tam se určitě jednalo o nějaký hodně závažný problém se zadním křídlem. Možná dokonce mohl DRS rozhodit jízdu celého vozu a být poněkud nebezpečný.
      Druhý test už dopadl lépe, ale vůz hodně poskakoval. Poslední den sice poskakování odstranili, ale nejspíše jenom tím, že hodně zvedli podvozek. Tím samozřejmě přišli o ground efekt.
      Je jasné, že své problémy vyřeší, ale obávám se, že bez nějakých šrámů na rychlosti to nebude.

      + 0 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama