DISKUZE K ČLÁNKU Leclerc mi připomíná Alonsa, říká Rivola. Na čem musí zapracovat?
Massimo Rivola pracoval pro Ferrari spoustu let. A i když už v Maranellu momentálně nepůsobí, na Charlesa Leclerca si dobře vzpomíná.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Leclerc mi připomíná Alonsa, říká Rivola. Na čem musí zapracovat?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
tom11
09:17 09.03.2022 194.212.104.XXXMějte mě klidně za zpátečníka. Ale mě by se skutečně líbilo, kdyby měl jezdec podstatně větší podíl na okamžité strategii v závodě. To se pořád mluví o úsporách a nic... Utnout všechny ty počítačové experty a stratégy a nechat pilota rozhodnout kdy do boxů, jaké gumy.... Ono by se ukázalo, kdo je jak dobrý.-
Kaša
09:28 09.03.2022 82.142.123.XXXTo by bylo super, ale pak b všechny závody vyhrál Alonso, ne?!
Sranda ... každopádně by měli výhodu zkušenější jezdci.
Ale týmy F1 by to zase nějak obešli tím že by na různé strategie dali kódované slova atd a byla by to trochu fraška .... ale větší podíl pilota v závodě by mě potěšila!-
-
tom11
13:04 09.03.2022 194.212.104.XXXstačilo by mít vysílačku jen jednostrannou - od pilota do boxů. prostě by oznámil, že příští kolo zajede pro nové gumy a řekl by jakou chce směs. tým by mohl reagovat tak maximálně pomocí cedulí na boxové zídce. jak píšu v reakci níže - určitě bych zrušil veškerou technickou komunikaci ohledně řízení auta. to mi přijde pro piloty zcela ponižující.
samozřejmě, že předem dohodnuté věci nelze ovlivnit či zakázat, ale jde spíše o reakce na nepředpokládané situace. -
-
-
-
-
Fanda.LH
10:28 09.03.2022 85.162.8.XXXTo by nefungovalo.. Velkou roli by hrála náhoda a 100% by se to obcházelo, což by vedlo k celé řadě kontroverzí... Regulace obecně nefungují a nejvíc škodí těm, kterým mají nejvíce pomáhat... Tzn. vysílačka je nejlevnější a nejspravedlivější pro všechny...-
tom11
13:00 09.03.2022 194.212.104.XXXvysílačka není problém. špatně jsou ty hordy lidí, kteří sedí všude možně po světě a pilotují pilota. myslím, podle debaty výše, že v tomhle punktu nejsem úplně sám, komu by se to líbilo bez toho. ano - zkušenější piloti by na tom asi trošku vydělali, ti mladí by se zase měli co učit.
určitě bych utnul ty spousty technických rad - v zatáčce 3 čudlík A do polohy 6 a pod. tohle má všechno zvládat pilot v rámci řízení auta a ne nějaký ajťák sedící ve fabrice.
a náhoda? klidně, proč ne. alespoň by přibylo nepředvídatelných situací a třeba i překvapivých výsledků. rozhodně by to nebylo nic proti pestrosti a zajímavosti závodů.
nejsem zas takový snílek, abych si myslel, že něco takového projde. že takový balík, co dnes v F1 koluje někdo vloží do rukou pilota prakticky bez možnosti pořádné kontroly nad jeho činěním. ale líbilo by se mi to.
-
-
-
GRAHAM
09:16 09.03.2022 88.103.238.XXXMám tu něco pro Maxe, návrat k lesku.
Návod:
K odstranění nežádoucího povlaku je třeba vynaložit trochu víc síly, ideální je hadřík nebo kartáček s měkkým chlupem.
Na kartáček nandejte trochu zubní pasty a s jemnou silou přes medaili přejíždějte. Na závěr můžete opláchnout v mýdlové vodě a čistým hadříkem utřít dosucha.
Aktuálně
Poslední závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
- Závod (22:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 19.05.2024
GP Emilia Romagna 63 kol (309.049 km)
Autodromo Enzo e Dino Ferraridní | hod | min | sek