DISKUZE K ČLÁNKU Barcelona den první: Předsezónní testy rozjel nejrychleji Norris s McLarenem + FOTO

Ve středu začalo za zavřenými dveřmi společné testování týmů Formule 1. Přinesli jsme vám zprávy z jeho průběhu. Během dopoledne kralovalo Ferrari, odpoledne se však do čela dostal jako jediný s časem pod 1:20 min Lando Norris s McLarenem.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Barcelona den první: Předsezónní testy rozjel nejrychleji Norris s McLarenem + FOTO

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 145, poslední 24.02.2022 10:40 Vložte komentář

Nejlepší názory

» tom11 (Hlasovalo 7 lidí) 23.02.2022 10:52
Super, díky za zpravodajství 01 »
» Mansell_fan (Hlasovalo 6 lidí) 23.02.2022 13:08
Znáš frustrační kompozici Járy Cimrmana? Prvek… »
» daaviid23 (Hlasovali 5 lidé) 23.02.2022 12:13
Ferrari 14 Jinak teda se musím k něčemu… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

      • jumpman

        jumpman

        178.255.168.XXX
        hlavně je to cesta, aby se ty pomalejší týmy dockvakly na ty nejrychlejší. Možná to vypadá nefér, ale to, že to někdo jen nafotí, protože jim ten tým řekne, že mají něco nového, neznamená, že to budou mít další VC na autě. Pořád to budou muset uchopit a vyvinout pro svůj koncept a to něco stojí a v době rozpočtových stropů... nemyslím si, že to bude taková tragédie, ale spíš by to mohlo zajistit vyrovnanější šampionáty...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Ferda

          Ferda

          46.47.176.XXX
          Víme, že FIA by z F1 nejraději udělala Kitovou sérii, do které by najraději sama nakupovala díly a ty pak týmům přeprodávala stejně jak to dnes dělá FIA s Pirelli.
          Udělat pravidla tak, aby byly všechny vozy téměř stejné jak dnes vidíme dost dobře nejde, tak prostě nařídí veřejné exkurze a už nepotřebuje Rossy Brawny. I tak se dá šetřit.
          Teď máme inflaci težkého kalibru, proto týmům rychle dojdou peníze na vývoj. To taky hraje FIA do noty. Navýšení limitu nemusí dovolit a hned se jedním šmahem začne šetřit ještě více. Nakonec se klidně může stát, že se na kopírovaní budou těšit i dnes bohaté týmy.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • tom11

            tom11

            88.146.103.XXX
            To určitě. Dobrý nápad může mít i ten méně movitý tým a zdarma jej bude muset poskytnout těm bohatým...
            Týmy mohou ušetřit za špiony, ani nevím - počítají se špioni do finančních stropů 12?
            Mě se na tom líbí, že by to mohl být super zdroj informací pro fanoušky, ale že by to nějak výrazně pomohlo F1 jako sportu, to si nemyslím. F1 opravdu není kitová série. Tedy snad není 12.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Ferda

              Ferda

              46.47.176.XXX
              Špioni ve stropech nejsou. Jako fotografové jsou vedení v reklamním oddělení a to je myslím od stropu oproštěné.
              Tou veřejnou prohlídkou si FIA hlavně ušetří spory a nebude muset odpovídat na dotazy typu můžeme to udělat takhle? Jen to zkus a pak se uvidí co na to odborná veřejnost.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      91.245.26.XXX
      FIA maximalizuje svojí snahu o to aby nikdo nezískal nějakou velkou výhodu a když už, tak aby to rychle ostatní zkopírovali, případně FIA sama zakázala.

      K tomuhle tématu se ve mě perou dva pohledy. Dřív jsem byl jasně pro co největší svobodu. Ať jsou pravidla co nejotevřenější případným šedým zonám, ať do toho každej nacpe kolik chce, ať to má smysl, to znamená ať si každej stráží svoje nápady, atd. Ať to má zkrátka grády, ať prostě vyhrává ten nejlepší. Takže bych ti dřív řekl, že je to strašná blbost.

      No jo, jenže tenhle pohled by v nynější F1 znamenal nekonečnou dominanci Mercedesu, což nikdo nechce. Takže začínám přebírat názor přesně proti svému dřívějšímu přesvědčení, že ty opatření proti výkonnostním rozdílům jsou v F1 potřeba

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        88.103.238.XXX
        Výkonost lze koupit ....ač ne každý to zvládne. Strop je správná věc. Jak velký je věc druhá....

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Davide, jestli všechno toto škrcení nákladů a předávaní informací potlačí význam vozů ve kterých jezdci sedí a nadřadí umění jezdců nad techniku, tak pro nás diváky jedině dobře. 03

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • tom11

        tom11

        88.146.103.XXX
        Mám to trošku podobně. Jako fanda F1 miluju všechny možný vychytávky a anomálie v šedých zónách. Od šestikolek, vysavačů, F-kanálů, flexi křídel, DASu... A je mi proti srsti sdílení těchto "vynálezů". Zase by to pro fandy byla super témata k debatám a pokud na to ostatní budou mít finance, tak i možnost, jak mít vyrovnanější pole. I když to je značně diskutabilní. Nebude to jen otázka celkových zdrojů, ale i otázka možné implementace jednotlivých řešení na konkrétní konkurenční vozy.
        Ale je to věc, která tu nikdy nebyla a jako každá novinka to bude ze začátku zajímavé sledovat. Zatím jsem nezaznamenal žádné reakce týmů. Ale ten princip povinného sdílení vývoje se mi prostě nelíbí.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.150.XXX
      Jen to potvrzuje můj názor, že F1 je ve stavu klinické smrti, a že FIA a promotér neví co s tím.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        88.103.238.XXX
        To s tebou nesouhĺasím. Jak chápu že se ti změna nelíbí a není to tvůj šálek kávy, tohle obecenstvo a povědomí o F1 fakt zlepší a sledovanost to mít bude. Je možné že to upraví, ten formát , ale kdo nic nedělá nic neskazí.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    88.103.238.XXX
    Prý podlaha Mercedesu a vypadá to jak gauč. 12

    [odkaz na stránku]

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • tom11

      tom11

      88.146.103.XXX
      Dobrej tip, díky 11
      Uvažujeme doma o výměně sedačky v obýváku, tak uvidím, jestli se mi to povede prosadit 18

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    88.103.238.XXX
    špičkově zabalené od Mercedesu!!!
    [odkaz na stránku]

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Dokugan

      Dokugan

      146.102.130.XXX
      Tohle je vcelku očekávané. Mnohem zajímavější by bylo vidět bez krytu Aston nebo Ferrari, co pod těmi bočnicemi je.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • jumpman

      jumpman

      178.255.168.XXX
      příští sezonu představí doutník, ne 18
      každopádně hezká ukázka inženýrské práce...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    88.103.238.XXX
    Speed trap: Latifi 320,7 km/h před Cunodou a Leclercem. Nejpomalejší Alonso 294,3 km/h

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama