DISKUZE K ČLÁNKU Povinnosti ředitele závodu mají být rozděleny, tvrdí BBC. Co bude s Masim?

Od kontroverzního finále sezony v Abú Zabí už uplynul nějaký ten pátek. Debaty o osudu Michaela Masiho ale neutichají.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Povinnosti ředitele závodu mají být rozděleny, tvrdí BBC. Co bude s Masim?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 184, poslední 31.01.2022 16:21 Vložte komentář

Nejlepší názory

» spinelesssheep (Hlasovalo 9 lidí) 30.01.2022 12:51
Tak Sebastian Ogier se toho nebál a řekl celkem… »
» Mike17 (Hlasovali 5 lidé) 29.01.2022 17:02
Takže Max je oprávněně mistrem? 01 »
» juras (Hlasovali 5 lidé) 29.01.2022 18:33
To jsem zvědavej kdy vás to hašteření kolem toho… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

        • jumpman

          jumpman

          178.255.168.XXX
          nemáš pravdu. Takových rozhodnutí bylo mnohem víc, a byly to mnohem větší prasárny. Jen tenkrát nebyla taková informovanost a fanoušci neměli jak sdílet své rozhořčení. Za mě je to pouze o uraženosti mercedesu a hamiltona, nikoliv o masim. Mercedes by si měl konečně přiznat svoji velkou část viny za výsledek poslední velké ceny a byl by klid a ne jen pořádat štvavou a vyděračskou kampaň na FIA. Za chvíli tvrdit, že to tam lafiti rozbil záměrně. 02

          + 3 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Fanda.LH

            Fanda.LH

            83.240.60.XXX
            Jakou vinu ? Udělali všechno dobře... Jinak kauz bylo v minulosti více, ale to přeci není obhajoba těch současných...

            + 2 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Vad

              Vad

              194.12.33.XXX
              jde o úhel pohledu, pokud chtěl Mercedes za každou cenu zabránit tomu aby se Lewis na trati potkal s Maxem, tak to bylo správně, ovšem to by v závodě muselo jít vše hladce, nehoda jim celou strategii poslala do háje a ta strategie byla prostě konzervativní, kdyby se Mercedes nebál, mohl Ham gumy měnit ve dvou případech ale znamenalo by to souboj na trati. No výsledek byl že k tomu souboji došlo v posledním kole ale né kvůli FIA a Masimu ale především kvůli nehodě jiného pilota, ten Mercedesu udělal čáru přes rozpočet, tlačení na Masiho je už jen klasický denní chleba během velkých cen v minulé sezóně. On má ale Ham taky máslo na hlavě, kdyby se s Perézem nepatlal tak byl v pohodě, ale taky se řídil tím co jeho tým, za každou cenu opatrně a nic neriskovat.

              + 3 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • jumpman

                jumpman

                178.255.168.XXX
                já myslím, že vliv peréze se přeceňuje, kdyby hamilton chtěl, tak emilovi ujel mnohem víc, ale snažil se šetřit pneumatiky aby nemusel do boxů a to se mu vymstilo...

                + 3 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
          • Vad

            Vad

            194.12.33.XXX
            Naprostý souhlas, lépe bych to nenapsal. Nejlepší je že nějaký Airwar si tady myslí že zná povahu Masiho, to už je vrchol sebestřednosti.

            + 3 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jumpman

              jumpman

              178.255.168.XXX
              masi určitě udělal chybu a k hamiltonovi to nebylo fér. Ale bylo k emilovi fér, když ho hamilton málem poslal v silverstone na vozejk a sám si slaví jako by získal titul? Nebylo, tam měla přijít jasná DSG. Bylo k emilovi fér, že ho sundal botas v maďarsku, zničil mu auto a motor poškodil natolik, že jej byl mimo plán nucen vyměnit? nabylo. A bylo vůbec fér a legální hrátky mercedesu s jejich motorem? Tady bych viděl největší pochybení FIA v této sezoně, stejně jako neudělení DSG hamiltonovi za brazilíi. Potom by jsme se bavili nad úplně jinými tématy. Takže ano, závěr byl kontroverzní, ale nebyla to jediná kontroverzní situace a rozhodnutí FIA v sezóně. A to byla jen tato sezona. Pokud by člověk zabrousil do historie, jak tvrdí airwar, že to sleduje od roku 81, tak asi ne moc dobře..

              + 3 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Fakt ne? Najdou se tu lidi, co si rádi vzpomenou na sezony 1989, 1990, 1994. Dokonce se najdou i takoví, co zpochybňují tituly 2010, 2012 nebo 2013.
          Asi by se našly i další.

          + 2 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      85.158.196.XXX
      Nikdy. Pokud ředitel závodu svou chybnou interpretací pravidel změní výsledek závodu, tak ten výsledek pro mě zůstane navždy zmanipulovaný. Prostě i za dvacet let, si budu pamatovat, že ten titul vyhrál Max díky Masimu ovlivnění závodu.

      + 2 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Masiho pozice že je vratká?
    Ten se sám odepsal už loni během posledního závodu sezóny.

    + 1 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • tom11

      tom11

      194.212.104.XXX
      Nejen při něm. Ona taková Belgie byla taky sakra silný kafe. Ale alespoň to bylo v rámci pravidel, i když pro lidi naprosto nepřijatelné.
      Jen výměna Masiho za kohokoliv jiného to nevyřeší. Je potřeba hlavně vyjasnit pravidla a třeba i změnit strukturu vedení závodu. To není úplně špatný nápad. A zatrhnout týmům komunikaci s vedením je přímo nutnost.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • juras

        juras

        88.103.92.XXX
        Souhlasím...

        V Belgii šlo zas a jen o peníze...

        Masi udělal v AZ chybu...a ano, porušil pravidla...ovšem nutno dodat že v pozadí je ona komunikace ze strany týmů směrem k němu.

        Všechno zlý je pro něco dobrý...snad FIA udělá reorganizaci struktury ve vedení závodů...a stanoví se jasná pravidla např. pro situaci jako v Belgii. Nechat odkroužit za SC 3 kola kvůli prachům je rozhodně špatný...z pohledu morálky mnohem horší než to poslední kolo v AZ. Tam totiž vedení závodu mělo na rozmyšlenou dost času.

        + 3 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    88.103.238.XXX
    Podle nového šéfa FIA pro Formuli 1 Petra Bayera

    "Co by se stalo, kdyby se protest Mercedesu po zamítnutí komisaři dostal k Odvolacímu soudu FIA?"

    „Myslím, že soudci by mohli říci: ‚V pravidlech je to napsáno takto a on (Michael Masi, pozn. red.) jednal jinak, takže bychom ty výsledky mohli anulovat.' I v takovém případě by se však Max Verstappen stal světovým šampionem,“ říká Bayer.

    + 3 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Takže Max je oprávněně mistrem? 01

      + 5 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Mistrem ano, ale neoprávněně.

        + 3 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          88.103.238.XXX
          On provokuje, první možnost a nebo druhá, není moc chytrej. 11

          + 2 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Ferda

            Ferda

            46.47.176.XXX
            Taky rád bývám v opozici. 14

            + 0 / − 4

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              88.103.238.XXX
              Ale musí si to obhájit. A to tady fakt moc nejde. Masi to prostě udělal mimo pravidla. Tak to je a nejde s tím nic dělat , nejde to okecat, prostě se to stalo. No co už, hlavně ať je to varovaní pro budoucno, on tam Masi nadělal záseků více.

              + 2 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                185.149.130.XXX
                Jako jo, rýpu. Ale máš tam jasně napsáno, že žádný soud Hamiltonovi titul nepřidělí a ani ho Maxovi nevezme.
                A Masi použil pravidlo 15.3. Jestli to někdo okecá, nebo zpochybní, nevím. Evidentně měl overriding authority. Možná na základě gentlemanské dohody týmů, z nichž někteří už gentlemany být v Abu nechtěli. 13 12

                + 4 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • tom11

                  tom11

                  194.212.104.XXX
                  To ne, to máš pravdu. Ono i na toho, kdo by takový titul získal, by se koukalo dost "přes prsty" a pochybuji, že by o takový titul stál. Ale vyjádření soudu v tom smyslu by bylo zadostiučiněním.

                  + 0 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama