DISKUZE K ČLÁNKU "Týmy můžou přijít s fakt špatnými konstrukcemi vozů," varuje technický ředitel Mercedesu

Formule 1 letos přechází na novou generací aut a technický ředitel Mercedesu James Allison očekává, že nejméně jeden tým se na její start postaví s mizerným monopostem. Rozdíly ve výkonnosti by tak mohly být ještě větší než minulý rok.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Týmy můžou přijít s fakt špatnými konstrukcemi vozů," varuje technický ředitel Mercedesu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 64, poslední 30.01.2022 11:02 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasovalo 9 lidí) 25.01.2022 12:51
Nechci na nikoho ukazovat ale celé F1 by prospělo… »
» Ferda (Hlasovalo 8 lidí) 25.01.2022 15:36
Zatím se ale budeš muset spokojit se Špalíčkem… »
» daaviid23 (Hlasovali 5 lidé) 25.01.2022 14:07
Tak vzhledem k tomu jakej budou mít motorovej… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    Nechci na nikoho ukazovat ale celé F1 by prospělo, kdyby to trochu pokazil Mercedes 13

    + 9 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Limbi

      Limbi

      147.228.70.XXX
      Celé F1 nebo RedBullu? 18

      + 2 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      88.103.238.XXX
      To je právě velký omyl. Problém je když se to nepovede druhým. Vyrovnanost je zajímavá, otázkou zda nejzajímavější, ale to je věc druhá. Problém je dominance. A to pak je o tom, že zkazili ti druzí. 03

      Jo RB dostane nakládačku. 13

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        90.182.169.XXX
        Tak vzhledem k tomu jakej budou mít motorovej náskok, tak už jim teoreticky stačí udělat auto na podobné úrovni jako ostatní a budou mít nad ostatními náskok.
        Proto doufám, že to jejich auto nebude na úrovni ostatních 13

        + 5 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    88.146.103.XXX
    Už jsem to tu psal před několika týdny. Pokud někdo "netrefí" auto napoprvé, tak bude mít díky finančním stropům problém celou sezónu.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      78.80.113.XXX
      Ano, nová pravidla určitě rozredi pole a zvětší se rozestupy, a ti co netrefy správný koncept, nebudou mít šanci s tím letos něco udělat, reálné spíš další 2-3 sezóny.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Limbi

      Limbi

      147.228.70.XXX
      Vlastně mi to ani neva. Důležité je, aby se týmy naučily efektivitě. Dokud byl limitem nedostatek zdrojů, tak to bylo stejné. Aktuálně, díky velkým týmům, jsou zdroje téměř neomezené a je správně, že se nastavila tahle regulace, aby se ještě nezvětšoval rozestup mezi malým a velkým týmem. Říká se dvakrát měř, jednou řež. Tak snad to hodně týmů řízlo napoprvé správně 11

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • tom11

        tom11

        88.146.103.XXX
        Já netvrdím, že je to úplně špatně. Jen bych ještě zohlednit výkonnost týmů. Třeba po půlce sezóny by týmy od nějakého místa mohli investovat o něco více a zrovna tak na další sezónu podle výsledků té předešlé. Ale ono bude složité uhlídat tropy jako takové. Ještě tohle k tomu.... 03

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • dannak

          dannak

          86.49.37.XXX
          Jen tohle ne, akorát to smrdí taktizováním; do uzavírky nebýt lepší než X a pak all-in.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    37.188.131.XXX
    Vypadá to že Ferrari bude mít letos velmi zajímavou přední část vozu. Dle šuškandy z Abu Dhabi nejméně dva týmy našly pro rok 2022 mezeru v pravidlech v oblasti přední nápravy a Ferrari je prý jedním z nich. Co to konkrétně je se neví, ale Ferrari a McLaren budou mít letos s velkou pravděpodobností zavěšení Pull-Rod, což s onou mezerou v pravidlech dost možná souvisí. Ferrari má prý navíc mít nečekaný a agresivní design přídě.
    Grahame, o motorech to letos nebude 03

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • tom11

      tom11

      88.146.103.XXX
      Tohle mě fakt baví. Z tohohle důvodu jsem se na nová pravidla těšil. I když většinou na začátku zvětší rozdíly, ale ty nové vychytávky, na tý se fakt těším 01

      + 4 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama