DISKUZE K ČLÁNKU "Hamilton bude muset být agresivní, pokud zůstane. Max si titul zasloužil," říká Villeneuve

Lewis Hamilton musí podle Jacquesa Villeneuva překonat své zklamání a začít jezdit agresivněji, pokud chce porazit Maxe Verstappena a získat další mistrovský titul ve Formuli 1. Otazník však stále visí nad tím, zda bude letos pokračovat.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Hamilton bude muset být agresivní, pokud zůstane. Max si titul zasloužil," říká Villeneuve

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 156, poslední 18.01.2022 19:44 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jumpman (Hlasovalo 6 lidí) 17.01.2022 16:32
SC by měl být na trati, jen když trvá nebezpečí.… »
» jumpman (Hlasovalo 6 lidí) 17.01.2022 16:35
opět, pokud má někdo jiný názor jsi schopen jen… »
» Petr Hloušek (Hlasovali 5 lidé) 17.01.2022 14:50
Nepamatuju tolik bulení v okurkové sezoně, jako… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

      • Situs

        Situs

        88.101.227.XXX
        No však to se ví, ale co to znamená? Copak jindy to nechávaj za SC naschvál a nemusej nebo jak se to má uchopit? Pravidla jsou pravidla. Připomíná mi to nechte je závodit. To jako že když někdo aplikuje pravidla tak je závodit nenechá? Výkřiky do tmy kde je nějaký platný rámec fungování. Jestli se chce změna zaveďte ji v rámci platných předpisů a pravidel, ne poplácáním něčeho za zavřenými dveřmi.

        Vemte si pak Ocona který je v šoku že mu neprojde manévr ala Leclerc na Hama Monza 2019, kde je mu vysvětleno že na mýtinku se ale řeklo že příště takový manévr procházet nebude. No on řekl že na té schůzi nebyl že byl rok mimo F1 11 To je potvrzený kocourkov a vypadá to jen blbě a neprofesionálně. Takhle se to ve sportu nemá dělat.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jumpman

          jumpman

          178.255.168.XXX
          SC by měl být na trati, jen když trvá nebezpečí. Realita je ovšem taková, že si vymysleli hromadu procedur, která ten SC drží na trati o dost kol déle. Já netuším, proč by se měli vozy o kolo zpět pouštět do stejného kola. Naopak bych zavedl, aby se tyto vozy propadly za vozy, které jsou v pořadí před nimi. To by se dalo zvládnout během jedné rovinky a bylo by to bez diskuze.
          Umíš si představit, co by se dělo, pokud by hamilton zajel přezout a propadl se za emila a ten závod se dojel pod SC? Byla by z toho úplně stejná mela, jen s tím rozdílem, že by se masi obviňoval, že nechal SC na trati schválně dlouho a neumožnil hamiltonovi vybojovat pozici zpět. Bohužel, zde je ta politika neuvěřitelně špinavá...

          + 6 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Mansell_fan

          Mansell_fan

          86.49.231.XXX
          No mě se neptej. Já jen zaznamenávám že týmy vyvíjely tlak na to aby se nekončilo pod SC a Masi tomu tlaku podlehl, což je jeho velká chyba. A skončit by měl za tuto a mnoho jiných chyb nejen Masi, ale taky by měla skončit jakákoliv snaha týmů ovlivňovat pravidla a průbêh jakéhokoliv dalšího závodu F1. Tím bych v úpravě regulí pro rok 2022 začal.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            88.101.227.XXX
            S transparentností přijde časem i konzistence a nastaví se metry pro všechny stejně, tomu věřím. Žel když se to patlá s tím že rozhodčí vždy rozhodl správně a ani se nepřizná když ne tak co z toho asi tak může vzejít že. I amatér mohl poznat že Brazílie byla faul ale tutlat a tutlat a tutlat je jejich krédo. Je tam potřeba někoho kdo řekne tak tohle ne, tohle nebylo správně a byla chyba netrestat. Příště to bude napraveno! Upozorním na to všechny komisaře a vydám stanovisko proč tento manévr porušuje to či ono pravidlo. Písemně 12 Místo toho pan říďa řekne příště to možná dopadne jinak, a ještě jen za zavřenými dveřmi kde se to my dozvídáme od zmatených jezdců kteří nedrží basu 02

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jumpman

              jumpman

              178.255.168.XXX
              ty tu F1 snad sleduješ první sezonu 18 po konzistenci komisařů se volá po každém závodě a pořád marně. To je jako ve fotbale, dokud tam bude lidský faktor v rozhodování, tak spravedlivé a rovné rozhodování nebude nikdy. A je otázkou, jestli tu spravedlnost FIA vůbec chce...

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        31.30.161.XXX
        Však tu vysílačku Hronera k Masimu slyšeli všichni - se vysílala live 11 a i to radio Verstappena, kde mu inežnýr sděluje, že vozy okolo zpět zůstanou a on na to: no jasně, jak nečekané. A pak přišlo to divadlo 20

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        91.245.26.XXX
        Ne, za to může jen Horner

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    194.212.104.XXX
    Takže dnes Jaques.
    A zítra nás překvapí...... tak kdo si tipne, kdo ještě letos nic zajímavého neporadil? 18

    Už aby začaly stáje představovat své letošní monoposty. Na to se už fakt moc těším. 01

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      31.30.161.XXX
      Já si říkám, kdy konečně nechají udělat rozhovor semnou 11

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Představovačky jdou zcela mimo mé touhy. Základní zbarvení bodoucích vozů už známe, takže vlastně víme téměř všechno už teď.
      Pravda. Letos jsou pravidla nové, tak je drobná šance, že nějaké malicherné niance mezi týmy budou, když už se lidský mozek téměř nepoužívá a vše rozhodují Tetrisy, tak by mi dnes stačilo vidět jeden vůz nějakého průměrného týmu a věděl bych téměř vše.
      Třeba Ferrari. 14

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • MiGac21

    MiGac21

    88.103.226.XXX
    Vtipný číst od Jacquese slova o tvrdosti a nefňukání. Když konec sezóny 1997 probrečel a stěžoval si na zlého Schumachera...

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      85.162.8.XXX
      Na Schumachera, který se ho pokusil vyřadit ze závodu, aby získal titul MS ? To je fakt těžký pochopit, že si stěžoval...

      + 3 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jumpman

        jumpman

        178.255.168.XXX
        je vidět, že jsi tu sezonu neviděl

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • MiGac21

        MiGac21

        88.103.226.XXX
        Kolik Ti v tý době bylo? Rok,dva? Evidentně si tu sezónu nezažil...

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          Fanda.LH

          83.240.60.XXX
          10... A fandil jsem Schumimu... Ano nesledoval jsem to s českým komentářem a nesledoval rozhovory na internetu, takže tak jako dnes jsem to nesledoval...

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jumpman

            jumpman

            178.255.168.XXX
            když mě bylo 10 tak jsem sledoval jacquesova otce ;-), bohužel na ORF, takže bez českého komentáře 12 nebo bohudík?

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Ferda

              Ferda

              46.47.176.XXX
              Za Pepy komentoval Pecháček a ten byl na české poměry absolutní špička v komentování motoristického sportu.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • jumpman

                jumpman

                178.255.168.XXX
                nebyl každej závod. Na ORF ano. A hlavně v kolik hodin byla F1 v televizi, když už komárové koupili aspoň záznam...

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama