DISKUZE K ČLÁNKU Konečný výsledek zastínil zlepšení McLarenu v roce 2021. Jeho spokojený šéf pevně věří v další pokrok
McLaren sice letos neobhájil třetí příčku mezi konstruktéry, přesto dosáhl dalšího pokroku, který podle jeho šéfa Andrease Seidla kvůli výsledkově horší koncovce sezóny není zvenčí tak jasně patrný.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Konečný výsledek zastínil zlepšení McLarenu v roce 2021. Jeho spokojený šéf pevně věří v další pokrok
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
GRAHAM
12:35 28.12.2021 77.236.208.XXXSitus
12:30 28.12.2021 88.101.227.XXX
První půlka sezony byla od McLarenu skvělá a Norris byl fantastický, pak jim trochu došel dech. Zdá se že McLaren své auto dobře chápal už od začátku a tím měl zpočátku výhodu, pak ale začalo úřadovat Ferrari, AT s Gaslym tam rychlostně taky byl a i Alpine začalo lépe nastavovat svůj vůz. Ztrátu 3 místa pro McLaren vnímám jako takovou kaňku, přeci jen vylepšení auta tam i po prázdninách ještě nějaký dojíždělo ale Ferrari se zvedlo výrazně více, řekl bych i díky vylepšení motoru.
McLaren je jeden z týmů který příští rok na vrcholu být může, tým napředuje a RedBullu s Mercedesem tahle sezona spolkla hodně vývojového času i omezených peněz
McLaren je jeden z týmů který příští rok na vrcholu být může, tým napředuje a RedBullu s Mercedesem tahle sezona spolkla hodně vývojového času i omezených peněz
GRAHAM
12:08 28.12.2021 77.236.208.XXX
Jako stáhli něco, to je pravda, ale nevýhoda to fakt byla. JUrčitě by bylo lepší mít motor Mercedes a zadek na něj naladěnej dle potřeby a ne to tam namontovat v nouzovém režimu. To jest FIA hlídala aby se nezvedla výkonost aera. A motor Mercedes díky své ne-velikosti umožnoval. Ostatní měli své žetony k použití naplno. Ber v potaz že někteří díky podlaze šli výkonostně dolů. Ale asi to bude o baličku, než o jednotlivostech.
airwar1939
11:50 28.12.2021 85.158.196.XXX
Mě při porovnání výkonnosti mezi Mercedesem, RB a McLarenem mezi sezonami 2020 a 2021 vychází že náskok soupeřů stáhli,takže buďto udělali pokrok v aeru, a nebo jim v tom stáhnutí pomohl přechod na výkonnější motor. Já myslím že obojí, takže bych přechod na Mercedes a nutnost předělat zadek nevýhodou nenazval.
GRAHAM
10:50 28.12.2021 77.236.208.XXX
Je pravda že jsem také čeka-l více, ač to i bylo jen to bylo méně vidět. Holt předělávka motoru byla velkou AERO nevýhodou a FIA hlídala, aby Mc laren díky předělanému zadku nezvýšil AERO výkonost. A druzí dostali žetony a výkonost zvyšovat mohli. Jen konstatuji, holt díky Covidu bylo vše jinak.
Z prezentované výhody předělávaní zadku se stala nevýhoda. No aspoň je zkušenost s motorem. N-o a za dva měsíce to začne.
Z prezentované výhody předělávaní zadku se stala nevýhoda. No aspoň je zkušenost s motorem. N-o a za dva měsíce to začne.
Aktuálně
Nadcházející závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
- Trénink (18:30 - 19:30)
- Kvalifikace (22:30 - 23:14)
-
Sobota
- Závod (18:00 - 19:00)
- Kvalifikace (22:00 - 23:00)
-
Neděle
- Závod (22:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek