DISKUZE K ČLÁNKU "Ubohý lúzr," ulevil si Marko na adresu Wolffa
Odborný poradce Red Bullu Helmut Marko zkritizoval Tota Wolffa za to, že neumí prohrávat. Mercedes si v posledním závodě sice zajistil konstruktérský titul, bitvu mezi jezdci ale jejich Lewis Hamilton s Maxem Verstappenem po kontroverzních rozhodnutích vedení závodu prohrál. A velmi těžce se s tím smiřoval.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Ubohý lúzr," ulevil si Marko na adresu Wolffa
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» Jindrich K.
(Hlasovalo 7 lidí)
15.12.2021 13:42
Brečel směrem k Masimu když Max předjel Lewise a… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
SergioPÉREZ
14:08 16.12.2021 78.108.157.XXX
Možná Hamiltonovi nevyhovují "nové" vozy a má velké "obavy" z Russella
Mike17
13:57 16.12.2021 185.149.130.XXX
RB není Marko a Marko není RB. Je jen poradcem šéfa firmy, která vlastní stáj.
Šéfem je Horner a ten by nic takového nevypustil.
A Cyrila bych raději vynechal, jak říká Petr. Alpina může být štěstím bez sebe, že už to tam nevede a je to na jejich výkonech poznat.
Šéfem je Horner a ten by nic takového nevypustil.
A Cyrila bych raději vynechal, jak říká Petr. Alpina může být štěstím bez sebe, že už to tam nevede a je to na jejich výkonech poznat.
airwar1939
13:46 16.12.2021 176.74.150.XXX
Tam máme takového českého Masiho, tomu taky pravidla nic neříkají.
airwar1939
13:45 16.12.2021 176.74.150.XXX
Takže jinak řečeno, FIA a Masimu ten podraz projde. To je důvod k oslavě.
Situs
13:37 16.12.2021 88.101.227.XXX
Wolff pokračuje:
Wolff dal jasně najevo, že obviňuje ředitele závodu z toho, že Hamilton přišel o titul s Verstappenem a prohlásil, že nemá zájem o rozhovor s Michaelem Masim. "Rozhodnutí, která byla přijata v posledních čtyřech minutách tohoto závodu, připravila Lewise Hamiltona o zasloužené mistrovství světa. Jeho jízda, zvláště v posledních čtyřech závodech byla bezchybná. V neděli v Abú Dhabí měl od samého začátku vedoucí postavení. Vyhrál start a držel si celou dobu vedení. Okrást ho v posledním kole závodu je nepřijatelné. To je důvod proč z osobního hlediska, z profesionálního hlediska, mé hodnoty a můj smysl pro integritu prostě nejsou slučitelné s rozhodnutími která byla učiněna v neděli. A je na FIA aby dále rozhodla jak se těmto rozhodnutím, těmto situacím lze vyhnout."
Wolff dále řekl že Masiho zvládnutí restartu jasně odporovalo tomu jak probíhaly předchozí závody. "Pokud se podíváte na většinu kontroverzí které se letos staly jednalo se o sportovní rozhodnutí na trati, nekonzistentnost provádění předpisů, Jedna věc je tvrdě jet a mít rozdílné názory mezi jezdci a týmy. Je to v povaze hry. Ale nekonzistentní rozhodování vede ke sporům, vede k polarizaci a to byl základ mnoha zcela zbytečných sporů na trati. Masiho rozhodnutí povolit jezdcům před Verstappenem aby si vyjeli z kola sami ale ne těm za ním bylo v rozporu s tím jak zvládal loňský závod na Nurburgringu. Jak je možné, že před 14 měsíci na Grand Prix Eifel bylo vysvětlení, které bylo podáno přesně opačné než to co se stalo v neděli? Vysvětlení které bylo dáno, že důvodem proč tam byl Safety Car tak dlouho je to že všechna auta se musí rozjet s vysvětlením, že to je v souladu se sportovními předpisy. Nejen, že rozhodnutí bylo přijato zcela opačným způsobem, ale bylo učiněno vysvětlení o 180 stupňů odlišné od toho, co se stalo před 14 měsíci. Pokud se rozhodnete nasadit Safety Car platí jasná pravidla. Předpisy jsou takové, že všechna auta musí odjet z kola než bude moci být závod znovu zahájen. A teprve v následujícím kole jakmile všechna auta odjedou kolo, může odjet Safety Car. Nic z toho se nestalo. Náhodně bylo autům dovoleno předjíždět. Proč Carlos Sainz nedostal příležitost vyhrát závod? Proč tam auta zůstala? Proč byl Safety Car odvolán proti tomu co říkají předpisy? Takže ad-hoc rozhodování způsobilo tento chaos.“
Wolff dal jasně najevo, že obviňuje ředitele závodu z toho, že Hamilton přišel o titul s Verstappenem a prohlásil, že nemá zájem o rozhovor s Michaelem Masim. "Rozhodnutí, která byla přijata v posledních čtyřech minutách tohoto závodu, připravila Lewise Hamiltona o zasloužené mistrovství světa. Jeho jízda, zvláště v posledních čtyřech závodech byla bezchybná. V neděli v Abú Dhabí měl od samého začátku vedoucí postavení. Vyhrál start a držel si celou dobu vedení. Okrást ho v posledním kole závodu je nepřijatelné. To je důvod proč z osobního hlediska, z profesionálního hlediska, mé hodnoty a můj smysl pro integritu prostě nejsou slučitelné s rozhodnutími která byla učiněna v neděli. A je na FIA aby dále rozhodla jak se těmto rozhodnutím, těmto situacím lze vyhnout."
Wolff dále řekl že Masiho zvládnutí restartu jasně odporovalo tomu jak probíhaly předchozí závody. "Pokud se podíváte na většinu kontroverzí které se letos staly jednalo se o sportovní rozhodnutí na trati, nekonzistentnost provádění předpisů, Jedna věc je tvrdě jet a mít rozdílné názory mezi jezdci a týmy. Je to v povaze hry. Ale nekonzistentní rozhodování vede ke sporům, vede k polarizaci a to byl základ mnoha zcela zbytečných sporů na trati. Masiho rozhodnutí povolit jezdcům před Verstappenem aby si vyjeli z kola sami ale ne těm za ním bylo v rozporu s tím jak zvládal loňský závod na Nurburgringu. Jak je možné, že před 14 měsíci na Grand Prix Eifel bylo vysvětlení, které bylo podáno přesně opačné než to co se stalo v neděli? Vysvětlení které bylo dáno, že důvodem proč tam byl Safety Car tak dlouho je to že všechna auta se musí rozjet s vysvětlením, že to je v souladu se sportovními předpisy. Nejen, že rozhodnutí bylo přijato zcela opačným způsobem, ale bylo učiněno vysvětlení o 180 stupňů odlišné od toho, co se stalo před 14 měsíci. Pokud se rozhodnete nasadit Safety Car platí jasná pravidla. Předpisy jsou takové, že všechna auta musí odjet z kola než bude moci být závod znovu zahájen. A teprve v následujícím kole jakmile všechna auta odjedou kolo, může odjet Safety Car. Nic z toho se nestalo. Náhodně bylo autům dovoleno předjíždět. Proč Carlos Sainz nedostal příležitost vyhrát závod? Proč tam auta zůstala? Proč byl Safety Car odvolán proti tomu co říkají předpisy? Takže ad-hoc rozhodování způsobilo tento chaos.“
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek