DISKUZE K ČLÁNKU "Jako v půjčovně motokár - závod v Džiddě neměl s F1 nic společné, Frank se obrací v hrobě," láteří Villeneuve

Zatímco někteří si pochvalovali napínavou podívanou se spoustou zvratů a zajímavých okamžiků ve Velké ceně Saúdské Arábie, bývalý pilot Formule 1 Jacques Villeneuve jí vůbec nadšený nebyl. Za chován na dráze kritizuje Maxe Verstappena i Lewise Hamiltona. Chceme hollywoodskou show nebo sport a dobrou Formuli 1? A co čekat od posledního podniku tento víkend v Abú Zabí?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Jako v půjčovně motokár - závod v Džiddě neměl s F1 nic společné, Frank se obrací v hrobě," láteří Villeneuve

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 142, poslední 10.12.2021 13:40 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • spokar

    spokar

    195.113.82.XXX
    To smlouvání mezi Masim a RB jestli si vyberou prohození pozic nebo trest je k smíchu. Dal bych jezdci čas pár zatáček na vrácení pozice a pak to předal komisařům ať rozhodnou o penalizaci. Žádný vybavování se s týmem. Navíc jsem tam viděl hned dva přestupky když Max předjížděl mimo trať a připlet se tam Occon. Dalším byl nebezpečný návrat na trať kdy prostě Hamilton musel dost uhýbat. Za to měl být extra trest.

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      90.182.169.XXX
      Max nemohl logicky přepouštět pozice pod SC a už vůbec né pod červenou vlajkou, proto přišla tahle nabídka.Mě to naopak přijde logické, trestání s lidskou tváří, které by se mohlo za dané situace používat častěji.
      Ale asi jsem jen divnej. 12

      + 5 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        77.240.96.XXX
        Mně by jenom zajímalo, který článek pravidel o tom mluví? Protože si vzpomínám na podobný případ z minulosti, kdy Grosjean předjížděl mimo trať a než stačil vrátit pozici předjížděný zajel k pit stopu. A víš jak to dopadlo? 10 sec pentle pro Grosjeana. Jak aplikovat lidskou tvář na tento případ??? Proč je někdo trestán podle pravidel a sazebníku a jiný netrestán, nebo si trest vymyslí, jak se mu to hodí? 03

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • daaviid23

          daaviid23

          90.182.169.XXX
          To je Grosjeanova smůla no ale to asi nešlo vyřešit jinak, ale normálně přepouštění pozice po drobných přestupcích funguje poměrně běžně.

          Navíc Max přepouštěním pozice ztratil na roštu 2 pozice. Neztěžuju si nebo tak něco, jen konstatuji 03

          + 4 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Během SC už bylo pozdě. Emil měl vrátit neoprávněnou pozici hned a né čekat až FI začne s RB smlouvat jak na beduínském rynku.
        Z druhé strany FIA neměla s RB jednat, ale rovnou oznámit trest, když se Emil k ničemu neměl.

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • daaviid23

          daaviid23

          90.182.169.XXX
          Max měl před SC na rozmyšlenou pár sekund, zase nebuďte tak nesmlouvaví

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            88.101.227.XXX
            A co vidět taky to že Hamilton kvůli Maxovi ztratil i tu pozici na Ocona, tu mu nikdo nevrátil 14

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • daaviid23

              daaviid23

              90.182.169.XXX
              Ale vůči Maxovi neztratil nic a o to jde. Nějakej vokoun nikoho nezajímá 14

              Disclaimer: Druhá věta je myšlena jako vtip, částečně 14

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Situs

                Situs

                88.101.227.XXX
                Ale to je relativní, představ si že by to měl být konec závodu a najednou místo 7 bodů náskoku by měl mít Ham na něj jen 3, to se nedá říci že by vůči Maxovi nic neztratil. Tím handlováním se podle mě opravdu trochu pouštěli na tenký led a v tomto případě by s tím řešením neměl souhlasit jen RedBull s Maxem, ale i Mercedes s Hamem - a možná i Ocon i když tam bych odpor nečekal 12 Ale nikdy nevíš, třeba by byl restart na trati kde první pozice je vyloženě nevýhodná. Buď všichni souhlasit nebo ať si to zkusí vyřešit po startu Max sám a když ne tak prostě penalizace.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
          • Ferda

            Ferda

            46.47.176.XXX
            To vrácení pozice se ale dělá okamžitě. Na žádné takové počkejte ještě chvíli se přece nehrálo nikdy. Pak totiž může vyjet SC jako v tomto případě a pak už není o čem diskutovat.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • daaviid23

              daaviid23

              90.182.169.XXX
              Myslíš na kompenzace pro poškozené? Tady se pouštíš na mnohem tenčí led než já poslední dobou 12

              Nehledě na to, že kdyby Max dostal +5, tak by to Lewisovi stejně nic nekompenzovalo, pořád by byl za Oconem. Opět nerozumím myšlence 13

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • daaviid23

              daaviid23

              90.182.169.XXX
              No právě že se při vracení pozice toleruje klidně i jeden okruh. Není pravda, že se toleruje jen okamžité přepuštění.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
        • jumpman

          jumpman

          178.255.168.XXX
          hlavně ho mimo trať vystřelil hamilton, kdyby tam seděli komisaři co v rakousku, tak jasná pentle pro hamiltona. Asi tolik ke konzistenci rozhodování...

          + 0 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Ferda

            Ferda

            46.47.176.XXX
            Dneska díky toleranci vůči Emilovi ano, ale na každém jiném jezdci včetně Hamíka by si FIA zgustla.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Situs

              Situs

              88.101.227.XXX
              Já nechci žádnou kompenzaci, chci vrátit výhodu nebo potrestat viníka. Jezdec se to může pokusit napravit na trati, pokud ale někdo chce zasahovat do roštu měli by souhlasit všichni jenž se to týká, to je vše.

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            88.101.227.XXX
            Tak nevím vždyť to druhé vrácení potom Maxovi trvalo věčnost 18

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • daaviid23

              daaviid23

              90.182.169.XXX
              Však Max byl potrestán odsunem za Hamiltona, kterému způsobil křivdu.
              Reálně to byl účinný trest na rozdíl od mnoha situací, kdy hříšník i přes trest dopadl mnohem lépe než oběť.

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • daaviid23

              daaviid23

              90.182.169.XXX
              Strategická rozvaha zabere nějaký čas 14

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Situs

                Situs

                88.101.227.XXX
                A jsme u toho, v tomto případě nikdo nemá právo potrestat někoho "odsunem", o to jde. Je v zájmu Maxe vzdát se výhody nebo bude potrestán, ale nějaká nařizovaná škatulata na roštu nemají oporu v pravidlech. Trochu řádu by to chtělo aby to nevypadalo jako na tom bleším trhu 13 To by se rovnou mohlo říkat ale co by jsi hned trestal my se nějak domluvíme 11

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • Situs

                Situs

                88.101.227.XXX
                Tak nepiš že "se při vracení pozice toleruje klidně i jeden okruh" 12

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • daaviid23

                  daaviid23

                  91.245.26.XXX
                  Pořád nerozumím myšlence, Max potrestaný byl a Lewisovi může být jedno jak, protože na jeho situaci to nic neměnilo.
                  Ale já jsem jen hloupej Ferrarista, mě to nemá cenu vysvětlovat 12

                  + 1 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
          • badys

            badys

            46.13.68.XXX
            viděls jak to vzajemné vrácení pozice pěkně fungovalo v případě Botase a Ocona.?

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            88.103.238.XXX
            Dej sem tu situaci z youtubka

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Situs

              Situs

              88.101.227.XXX
              Ach jo, Max potrestaný nebyl protože se trestu vyhnul 03

              + 0 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • odin

              odin

              77.240.96.XXX
              Když tohle srovnám s USA 2012 a přeskupováním startovního roštu kvůli porušení pečetě Massy, tak mi příjde, že tehdá kolem toho byl mnohem větší humbuk a přitom to bylo podle pravidel. Teď se dohodl Horner s Masim na jakémsi jimi určeném pořadí, kam by Max klesl, kdyby dostal penalizaci. Což není nikde ošetřeno pravidly a navíc by velmi záleželo i na tom kdy, v jaké pozici a s jakým náskokem (ztrátou) by k pitstopu zajel.
              Mně se třebas jeví jako spravedlivé řešení, nepovolit výměnu kol při červených vlajkách, nechat Maxe startovat z prvního místa, ale udělit mu penalizaci (+5, nebo +10 sec.) a musel by si to odpykat v dalším průběhu závodu. Podle mě by se od pravidel odchýlili minimálně (zákaz práce na autech v červené fázi) a spravedlnosti by bylo učiněno zadost.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Ferda

                Ferda

                46.47.176.XXX
                Nám se jedná hlavně o Emilovém chování a v tom opakovaně propadá. Takhle se velikání nechovají.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • Situs

                Situs

                88.101.227.XXX
                Jenže na trati přepustit pozici aby jsi unikl skutečnému trestu můžeš, ale můžeš si říci tak já jdu na roštu za něj? Může to někdo nařídit a má na to oporu v pravidlech? Pro někoho slovíčkaření ale pro někoho řád a pravidla 13

                + 1 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • Ferda

                Ferda

                46.47.176.XXX
                V některých případech by tenhle zákaz byl nebezpečný. Třeba pri náhlé průtrži by při restartu museli všichni startovat na slikách i když je trať mokrá.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        176.74.150.XXX
        Při tom prvním přestupků tam nebylo jenom zkrácení tratě, ale především nebezpečný návrat za trať, a za to už je výrazně vyšší sazba než vrácení pozice, plus za to nebezpečné brzdění mělo následovat minimálně projetí boxi, i když dle pravidel je to na černou vlajku. Faktem je, že kdyby FIA trestala Maxe v Brazílii a Džiddě dle svých pravidel, tak byl poslední závod už jen formalita.

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • daaviid23

          daaviid23

          91.245.26.XXX
          Tak to je trochu jiná debata podle mě, legální vs. morální. To mě přivádí k Piquetovi juniorovi. Kdyby zhrzený junior neprasknul, že boural schválně, tak by všechno zůstalo všechno perfektně legální i když to byla strašná prasečina.
          I tak ale když si uvědomíme následky, tak přímo pro tým to nemělo žádné následky, ale to je jiná diskuze 12

          Nedohodli se jen tak na nějakém nahodilém pořadí, ta dohoda přeci odpovídá přepuštění pozice. Možná to není úplně doslovně napsáno v pravidlech ale jde to ve směru ducha pravidel. Přepouštění pozic se praktikuje běžně .
          Jinak tam máš podle mě jednu podmínku, která by podle mě změnila úplně běh věcí. Vzhledem k tomu, jak sjeté gumy Max měl a přesto nezajeli pod SC pro nové, tak si myslím, že spekulovali na červenou vlajku. Takže kdyby platilo pravidlo o zákazu přezouvání pod červenými vlajkami, tak by Max zajel pro gumy pod SC a běh událostí by se úplně změnil.
          Je to spekulace ale my jako diváci nemáme nikdy úplné informace a tohle mi připadá jako logická dedukce.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • daaviid23

            daaviid23

            91.245.26.XXX
            Ale takhle to funguje dlouho a zatím si nikdo neztěžoval. Jestli pak to spíš není o tom, kdo byl hříšník 13

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            77.240.96.XXX
            Logická dedukce je jen tvoje spekulace. Max nezajel pro nové proto, že by se pro něho nic nezměnilo. Oni potřebovali jinou strategii. S Perézem pro nové zajeli a chtěli strategie rozdělit.
            Nebo jak píšeš vytvářeli tlak na vedení závodu, aby červenou vlajku vyvěsilo. Což mi příjde ve světle událostí i pravděpodobné. Druhou polovinu sezóny se mi zdá, že řídí spíše Horner, než Masi.

            + 2 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • jumpman

          jumpman

          178.255.168.XXX
          si ji neumíš najít? 14

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            88.103.225.XXX
            Ferdo, řešil jsem pouze případ ze Saudské Arábie. To, co udělali oporu v pravidlech nemá nikde. Tak by bylo regulérnější, kdyby pouze zakázali pracovat na autech (měnit gumy) a závod by mohl pokračovat, zamýšlené strategie by to týmům nabouralo minimálně, protože rozestupy byly také minimální (díky SC). A v Arábii tentokrát nepršelo... 03

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Ferda

              Ferda

              46.47.176.XXX
              Já Tě samozřejmě chápu, ale nemyslím si, že by měly pravidla měnit podle toho kde se zrovna jede a se tam může přihodit.
              Víc by mě zajímalo jestli bylo nutné závod zastavit jen kvůli potrhané reklamě. Obávám se, že právě to přerušení vůbec nebylo potřeba, ale že bylo účelové aby se Emil právě kvůli těm nepřezutým gumám moc nepropadl.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • odin

                odin

                88.103.225.XXX
                V čem je to kravina???
                Nezaregistroval jsem Wolffa, jak licituje s Masim o pořadí na restartu. Ty snad ano? Ocituješ mi článek pravidel, kde je uvedeno tohle řešení? Já vím jen o tom, že pokud pilot nevrátí pozici získanou předjetím mimo trať, tak dostává časovou penalizaci. Dokonce bych řekl, že na to má i omezený čas (tři zatáčky?).

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • odin

                odin

                88.103.225.XXX
                No ale právě, že oni v Arábii pravidla změnili. Respektive se zachovali zcela proti pravidlům. Za získání výhody předjetím mimo trať je časová penalizace. Kde ta penalizace pro Maxe byla???

                O červené vlajce jsem psal hned při závodě a zde na jiném místě také. Více-méně shodně s tvým názorem. 11

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Ferda

                  Ferda

                  46.47.176.XXX
                  Co by jiní za pentli 10 sekund dali, kdyby mohli zkrácením tratě jinak legálně předjíždět. Třeba Alonso by se takovým způsobem předjet Petrova určitě neupejpal a dodnes by byl ve Ferrari váženým občanem.

                  + 3 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                • jumpman

                  jumpman

                  178.255.168.XXX
                  To že ho nepustili do etéru neznamená že tam na masiho neřval jako v dalších případech, co ho do etéru pustili.
                  A tři zatáčky je blbost. Spíš tak tři kola, stewardi naprosto běžně vyzvou k vrácení pozice nebo bude pentle. Tady z toho drama udělalo zveřejnění a červená vlajka. Je třeba vzít v potaz, že záleží na režisérovi co ti pustí. Neznamenáto, že wolfa neměl na druhém kanále a podle jeho výrazu tam ječel jako píchlá sv*ně... Přitom se ta situace dala posoudit na obě strany. Hamilton vypoklonkoval emila z tratě svojí jízdou polovinou vozu mimo trať a emil ho zase předjel tím že vyjel. Když se podíváš na soči, tak tam alonso po startu naprosto shodným zůsobem předjel 3 vozy a nikomu nic nevracel a bylo to dle komisařů OK. Takže zase pouze lidský faktor, politický vliv té které stáje a nálada přístupu k pilotovi. Vždyť jen ten trest pro emila za ten jejich kontakt je směšný, hamilton věděl celou dobu o co se emil snaží, věděl, že mu pozici bude muset pustit, protože to co udělal před tím bylo naprosto jasné získání výhody, ale bylo také hamiltonovi jasné, že když emila předjede, tak ten mu to vrátí na další rovince, tak do něj raději napálil. Ale trestán je emil. No myslím, že se půjdu vyzvracet, pogratuji hamiltonovi k dalšímu titulu a budu se těšit, že snad příští sezonu uvidím konečně férový souboj o titul skutečně normálních stájí, či-li ferrari s mcl...

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • jon

                    jon

                    90.176.154.XXX
                    A jaké výhody? Že musel i tak startovat za Oconem, který by se před něj nedostal. Kdyby Max dodržoval limity tratě, byl by ten třetí za druhou zatáčkou on. 03

                    + 0 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                  • Ferda

                    Ferda

                    46.47.176.XXX
                    Tři kola myslím platí pro průjezd boxy. Tak dlouho nevrátit neoprávněnou pozici je jasný trest.
                    Hamík Emila vytlačil podle pravidel. Žádný kontakt z jeho strany, ani sám nevyjel mimo trať jako Emil minule.
                    Hele že Ty držíš nějakou ženskou dietu, když se Ti chce blejt při každé vzpomínce na Hamíka, nebo Mergl. Na to si dej majzla, může to být životu nebezpečné.

                    + 1 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                  • odin

                    odin

                    88.103.225.XXX
                    jupmane, to, co jsi napsal je pouze tvůj pohled, nijak podložený pravidly. Já jsem po tobě chtěl relevantní obhajobu tvého tvrzení. Toho se asi nedočkám, dobrá.
                    K tvému pohledu: S něčím tradičně souhlasím, něco mi příjde jako podivný výplod fantazie a s něčím nesouhlasím vůbec. Ty máš někdezáběry druhé kamery, kde je vidět jak Wolff řve na Masiho a radí mu jak má rozhodnout o postavení na startu po přerušení závodu? Rád bych se na to podíval.
                    O třech zatáčkách jsem přesvědčen v případě modrých vlajek, ale nejsem úplně přesvědčen v případě vrácení pozice, proto jsem to napsal s otazníkem. Ale tři kola se mi zdají jako druhý extrém. 17
                    Situace se na obě strany fakt posoudit nedala. Fakt, že Ham také vytlačuje soupeře nikde nepopírám. Dělal to vždycky. Ale nikdy se sám neocitl mimo limit tratě. A to je podstatný rozdíl, který nechceš vnímat a stavíš oba případy naroveň.
                    Předjetí mimo trať i když jsi vytlačen se trestá. (Pamatuji si, že Max v počátku kariéry vytlačil Kimiho mimo trať stejně, jako to dělá teď, tím, že i on byl mimo limit dráhy, ale Kimi ho předjel. Skončilo to penalizací Kimiho). Tak tady byl jednoznačně viník Max.
                    Snažíš se nám tu namluvit, že
                    Renault má největší politický vliv v F1, když komisaři nwetrestali Alonsa? To snad ne?! Navíc po startu se tyto situace posuzují trochu benevolentněji i když nejde o Alonsa. Že Ham věděl co se děje a jak by to mělo být posouzeno, je asi pravda. Ale to jsou ty zkušenosti a rozum. (On ve svých začátcích také jezdil jako jelito Max). Ale nevěřím, že do Maxe napálil schválně. Max mu před čumákem zabrzdil a on to nečekal. Podle mne chtěl být před detekcí DRS co nejblíže Maxovi. Úmysl vidím spíše na straně Verstappena. Tomu by nevadilo, kdyby oba skončili díky kolizi. A proto je trestán Max.
                    Nemyslím si, že je už rozhodnuto o titulu Hamiltona. Ve férovém závodě má asi větší šanci on, ale když vidím co vyvádí Verstappen, co tolerují komisaři a jak veliká je poptávka po změně mistra světa, tak vidím šance 50%:50%. Jo, také příští sezónu očekávám změnu v obsazení aktérů boje o titul. 03 11

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                  • odin

                    odin

                    88.103.225.XXX
                    11

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                  • Kaša

                    Kaša

                    82.142.123.XXX
                    Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • jumpman

                      jumpman

                      178.255.168.XXX
                      takýe hamilton vytlačuje dle pravidel. To jsem netušil, že lze někoho vytlačit dle pravidel, ale hamilton to zřejmě může...
                      Jak jsem už několikrát psal, já nefandím ani jednomu a emil je mi silně nesympatický, ale to co prochází hamiltonovi, to je skutečně extrém. Nad emilem se aspoň vede diskuze, ale mě přijde jeden za 18 a druhej bez dvou za dvacet. Jen ten emil nemá tolik inteligence, aby aspoň lhal že něco udělat nechtěl, jako to dělá hamilton...

                      + 0 / − 2

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama