DISKUZE K ČLÁNKU Sprint ovládl Bottas před druhým Verstappenem, Hamilton po stíhací jízdě pátý

V třetím sprintovém formátu závodních víkendů dokázal zvítězit Valtteri Bottas, který tak odstartuje do zítřejšího závodu z první pozice. V těsném závěsu za ním se umístil Max Verstappen, třetí skončil Carlos Sainz, ten už ale ztrácel necelých 19 vteřin. Hamilton se po fantastické jízdě dokázal prodrat startovním polem a skončil na páté pozici.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Sprint ovládl Bottas před druhým Verstappenem, Hamilton po stíhací jízdě pátý

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 281, poslední 14.11.2021 20:40 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasovalo 8 lidí) 14.11.2021 10:14
Hoši, nechápu tu diskuzi. Lewis nesplňoval… »
» Mike17 (Hlasovalo 7 lidí) 14.11.2021 09:27
A jaký rozdím v tom vidíš v porovnání s Vettelem?… »
» daaviid23 (Hlasovali 5 lidé) 14.11.2021 11:44
Probírat se může cokoliv, souhlasím. Nicméně mi… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                    • Alfred

                      Alfred

                      185.213.145.XXX
                      No chybělo tam 0,7 z 1 l. No a jestli ta vadná pumpa dokázala vytáhnout 0,3l, tak by mě zajímalo proč už nedokázalo vytáhnout zbytek. Já o pilotovi nic nepsal, po slyšení u FIA to bylo vedení Astonu, které tvrdilo, že ve voze je ještě 1,7 litru, tak proč Vettel měl nařízeno aby vůz odstavil co nejdříve po projetí cílem, zvláště když musel díky SC ještě i ušetřit? Vadná pumpa byla nejspíše bájným jednorožcem...

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Mike17

                        Mike17

                        185.149.130.XXX
                        No však píšu něco přes půl litru. Nebo budeme zase řešit, že přes půl litru neodpovídá 0,7 l?
                        Jestli si vadnou pumpu AM vymyslel nevím. To asi neví nikdo. Každopádně příkaz zastavit dostal Vettel až ke konci dojezdového kola a hned tak udělal. Mezitím musel nutně pár deci projet. Kolik nevím, neznám přesně spotřebu mimo závodní režim. Kdyby to věděli během závodu, dostal by pokyn k zastavení hned za cílem. Nebo aby štetřil v posledních 2 kolech. Neměl kam spěchat, mohl si dovolit palivo šetřit.
                        Asi jsi nepostřehl, že nezpochybňuji tehdejší trest. Měl málo paliva=trest. Větší okno DRS=trest.

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Alfred

                          Alfred

                          185.213.145.XXX
                          no jo, jenže AM musel vědomě lhát alespoň v jednom bodu - deklarované množství paliva na startu, nebo deklarované množství v cíli. Pumpa i kdyby byla vadná s tím nemá zhola nic, na tu se AM odvolával že nedokáže palivo z monopostu vytáhnout. Když jim tedy FIA řekla OK, tak když tam to palivo je tak si je vytáhněte jinak - jenže to palivo tam prostě nebylo. No a jelikož do jednoho litru chybělo 7 deci, tedy 70% a Mergl překročil mezeru o 0,2 mm z 85, tedy řádově nějaké promile a ještě v asymetrii, tudíž bez výhody, tak to srovnatelné, jak tvrdíš není.

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Mike17

                            Mike17

                            185.149.130.XXX
                            Můžeš to vidět takto. A nebo tak, že AM měl mít o 0,7litrů na startu víc, což je zhruba 5 promile. Kdyby zastavil hned za cílem jako jiní, nemusel by mít víc ani o těch 0,7l, bůhví jestli by musel něco navíc taknkovat nebo šetřit.
                            Vettel by prostě dojel druhý tak jako tak a Hamilton by vyhrál tak jako tak.
                            Za mne plně srovnatelné. O míru výhody by jít ani nemělo. Výhoda=trest.

                            + 0 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • Alfred

                              Alfred

                              185.213.145.XXX
                              No srovnatelné to není, u AM šlo o jasný úmysl....krom toho Vettel zastavil za cílovkou jako ze všech nejblíž, tak jak jako ostatní? A 7 deci neušetříš v jednom kole nijak, leda by ho někdo do pitlane dotlačil.

                              + 1 / − 1

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • Mike17

                                Mike17

                                185.149.130.XXX
                                -Kdyby šlo o úmysl, zastavil by opravdu hned za cílovkou a mohl klidně šetřit palivo poslední 2 kola. Nešetřil.
                                -A ne, nezastavil hned za cílovkou. Můžeš si najít videa z jeho kokpitu ve chvíli, kde dostává informaci od týmu, aby zastavil. A můžeš si pak porovnat, kde v tu chvíli byl. Do boxů už to neměl daleko.
                                -A ano, někdo zastavil hend za čárou. Vettel to nebyl.
                                - Za jedno závodní kolo spotřebují skoro 2l benzínu. Nějaká desetina na kolo se ušetřit dá, když si na okruhu, kde existuje v podstatě jen jedno místo k předjetí. Za cílovou rovinkou. Celý zbytek kola mohl klidně jet na půl plynu. A klidně mohl zvolnit i předchozí. Při nájezdu do posledního kola měl komfortní náskok.

                                + 1 / − 0

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                                • Alfred

                                  Alfred

                                  185.213.145.XXX
                                  hups, vedle

                                  + 0 / − 0

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
                                • Alfred

                                  Alfred

                                  185.213.145.XXX
                                  Tak jistě, Hamilton v cíli necelou vteřinu za ním a on klidně mohl šetřit, jo. 12
                                  A kdože to tedy zastavil hned za čarou, naměrili mu málo paliva taky?

                                  + 2 / − 0

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
                                  • Mike17

                                    Mike17

                                    185.149.130.XXX
                                    Ano mohl, protože Hamilton ho skoro celé kolo neměl kde předjet. Takže i kdyby jel o 5s pomaleji, pořád by dojel Hamilton za ním. Jelo se Maďarsko. 03
                                    A kdože to zastavil za cílovou čárou? George Russell. Jestli mu naměřili málo paliva nevím.
                                    Pustil jsem si konec Maďarska. Vettel projel cílem v čase videa 2:14:50 a v čase 2:17:10 ještě jede a přijímá gratulace týmu. Ve 2:17:30 už stojí na kraji dráhy. Tedy jel ještě 2:20-2:40 po projetí cílem. Kolik deci benzínu spotřeboval za 2,5 minuty fakt nevím, několik ano. Ale kdyby věděli, že ho má málo, nenechali ho tak dlouho jet.
                                    O úmyslu už vůbec nemá smysl mluvit. Ten rozdíl byl naprosto irelevantní. Asi tak stejně, jako 0,2mm na DRS. 03

                                    + 1 / − 1

                                    ohodnotit kladně záporně

                                    Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Kdyby do Hamiltonova vozu narazilo něco, co by poškodilo mechanismus, muselo by to být na tom křídle vidět.
              Nebo si představuješ, že se nad Hamiltonem utvořilo tornádo, které podtlakem to křídlo nadzvedlo na 2 místech?
              Jo, je to to samé. Jen u Vettela se vám to moc líbilo, když má jen díky tomu Alonso teď víc bodů, než on. 13

              + 4 / − 4

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • HellHogr

                HellHogr

                31.30.160.XXX
                Zase se strilis do svých noh? Alonso má víc bodů, protože odvedl za současnou sezónu lepší práci, můžeš si demagogovat co chceš, každý soudný vidí co dělá Alonso a co dělá Vettel na trati. Ten mechanicmus - poškození klapky a ještě takto malo se mohlo stát unavou materiálu viz lepení křídel RB a pro jistotu Verstappenovi dát křídlo Péreze

                + 4 / − 6

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.130.XXX
                  Bla bla bla. Ta diskvalifikace nebyla Vettelova chyba, přišel o 18b a Alonso tím získal dva.
                  Měl by tedy víc bodů a autem to nebude. 13
                  Tak mohl by někdo udělat takové křídlo, aby se "únavou materiálu" kus ulomil v prvním kole a DRS by mohl mít větší klidně o několik cm. Super nápad? Jak takovým podvodům zabránit? No trvat na technických pravidlech. 13

                  + 4 / − 5

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • HellHogr

                    HellHogr

                    31.30.160.XXX
                    Máš pravdu, není autem, že Alonso má víc bodů, ale tím, že je lepší pilot

                    + 3 / − 3

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      185.149.130.XXX
                      No vždyť to píšu. Autem to není. Je to diskvalifikací, za kterou Vettel nemohl. 12 13

                      + 2 / − 2

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • HellHogr

                        HellHogr

                        31.30.160.XXX
                        Wana cry a river? Kdo branil Vettelovi získávat v sezoně celkově víc bodů? To víš, nachomytl se 2x do lucky positions a tu druhou zahodil, že si spotreboval víc paliva, jeho blbost 04

                        + 2 / − 1

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Mike17

                          Mike17

                          185.149.130.XXX
                          Stav paliva nekontroluje pilot. Zkus si něco zjistit.
                          A jo, dokázal dvakrát dojet na bedně. S AM. Kdo umí, ten umí. 14 13

                          + 1 / − 2

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • HellHogr

                            HellHogr

                            31.30.160.XXX
                            Má jednu bednu a i tak je bdovoě za Alonsem. To víš, někdo jede na luck a někdo jezdí pravidelně dobře a nepotřebuje takovej luck 14

                            + 2 / − 1

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama