DISKUZE K ČLÁNKU Sprint ovládl Bottas před druhým Verstappenem, Hamilton po stíhací jízdě pátý
V třetím sprintovém formátu závodních víkendů dokázal zvítězit Valtteri Bottas, který tak odstartuje do zítřejšího závodu z první pozice. V těsném závěsu za ním se umístil Max Verstappen, třetí skončil Carlos Sainz, ten už ale ztrácel necelých 19 vteřin. Hamilton se po fantastické jízdě dokázal prodrat startovním polem a skončil na páté pozici.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Sprint ovládl Bottas před druhým Verstappenem, Hamilton po stíhací jízdě pátý
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
HellHogr
10:51 14.11.2021 31.30.160.XXXMike17
Mike17 10:49 14.11.2021 185.149.130.XXX
Koho jsem urazil a kde? 03
Ty za své "neurážení" oponentů by sis klidně mohl dát nick: "Hellhogr - příspěvek smazán pro porušení pravidel diskuse".
Zvládáš si odpovědět v jednom příspěvku, clap clap -
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Fanda.LH
10:23 14.11.2021 83.240.60.XXXJakože konstantně rozhoduje špatně ? To je tedy laťka...
Každopádně i v tomhle se dějí excesy... Ve filmu rivalové je zachycená situace, kdy je James Hunt diskvalifikován z VC Španělska 76, protože jeho vůz byl širší o 1,5cm než dovolují pravidla... Mclaren se odvolal a FIA to uznala s tím, že 1,5cm je fakt minimální rozdíl...-
daaviid23
10:30 14.11.2021 91.245.26.XXXNe FIA rozhoduje dobře. Musíš se držet daných hodnot a případně tolerancí.
Na tvém příkladu: 1,5 cm bylo teda ještě v pohodě ale 2 cm už ne? Nebo 2cm ještě v pohodě ale 3 cm už ne? Nebo i 5 cm navíc je v pohodě? Však to si člověk okem nevšimne, dejme tam 10 cm......a tak dále
Takže v 76´ rozhodla FIA špatně ale poslední dobou rozhoduje co vím dobře. -
Jindrich K.
10:32 14.11.2021 89.177.21.XXXDobrý, ale to už je přehnaný ? Srovnávat rok 1976 a rok 2021 ? To už můžeš říct, že v 50 letech mělo každý auto jiný motor a díky tomu může dneska nasadit desetiválec ... však je to o kousek ...
-
-
Mike17
10:23 14.11.2021 185.149.130.XXXTak pořád si stěžujete na nekonzistentnost komisařů. A když jsou tentokrát konzistentní, zase je to špatně.
Za mne je dodržování technických pravidel v pořádku.
Kdyby se každé mizivé zvýhodnění neřešilo, postupně by používal mizivé zvýhodnění každý a to měřítko "mizivého" by se postupně navyšovalo. Jako je to pro Lewise nefér, když Maxe zajel půl sekundou (pro rejpaly jde o zaokrouhlení) a ta vada mu dala asi jen setiny.
Ale Vettel by taky v Maďarsku dojel druhý i s nějakým deci navíc, které ke všemu asi spotřeboval až po dojedu do cíle.-
Fanda.LH
10:26 14.11.2021 83.240.60.XXXJá jsem pro konzistentnost a dodržování technických pravidel... Nicméně měla by se zkoumat příčina porušení a to jestli jezdec získal výhodu či nikoli... Kdyby LH výhodu získal, tak v trestu nevidím žádný problém... Takhle mi to přijde ani ne tak nespravedlivé, jako hloupé... A v F1 je takových hloupých rozhodnutí strašně moc...
Edit. právěže ta vada mu nedala vůbec nic, protože to byl minimální rozdíl a jen na jedné straně tzn. vedlo to k nevyváženosti a LH tím dost pravděpodobně ztratil v porovnání s legálním DRS...-
Mike17
10:32 14.11.2021 185.149.130.XXXPříčina je vada na křídle Mercedesu. Pravděpodobně neúmyslná. Ale jak prokážeš úmysl? Nebudou to řešit, objeví se stejná chyba u všech a z 0,2mm se stanou 2mm. U všech to bude "omylem".
A větší okno DRS výhoda jednoznačně je. Na tom není co řešit. Ano u 0,2mm půjde o setiny, možná tisíciny. Ale o ty jde vždycky. Někdy ty tisíciny mění pořadí.-
Fanda.LH
10:38 14.11.2021 83.240.60.XXXAle on neměl větší DRS okno... 0,2mm bylo na jedné straně, na druhé a uprostřed to bylo v pořádku... Takže to způsobovalo nevyváženost... Tzn. výhodu neměl a předpokládám, že ukázat vadnou komponentu není problém... Při vyšetřování čehokoli existuje nějaká nejistota, nakonec rozhoduje soudce na základě důkazů... Tady by rozhodla FIA...
Kdyby to měl konstantně o 0,2mm tak DSQ chápu... Měl by nespornou výhodu...
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek