DISKUZE K ČLÁNKU Sprint ovládl Bottas před druhým Verstappenem, Hamilton po stíhací jízdě pátý

V třetím sprintovém formátu závodních víkendů dokázal zvítězit Valtteri Bottas, který tak odstartuje do zítřejšího závodu z první pozice. V těsném závěsu za ním se umístil Max Verstappen, třetí skončil Carlos Sainz, ten už ale ztrácel necelých 19 vteřin. Hamilton se po fantastické jízdě dokázal prodrat startovním polem a skončil na páté pozici.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Sprint ovládl Bottas před druhým Verstappenem, Hamilton po stíhací jízdě pátý

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 281, poslední 14.11.2021 20:40 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasovalo 8 lidí) 14.11.2021 10:14
Hoši, nechápu tu diskuzi. Lewis nesplňoval… »
» Mike17 (Hlasovalo 7 lidí) 14.11.2021 09:27
A jaký rozdím v tom vidíš v porovnání s Vettelem?… »
» daaviid23 (Hlasovali 5 lidé) 14.11.2021 11:44
Probírat se může cokoliv, souhlasím. Nicméně mi… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

      • GRAHAM

        GRAHAM

        88.103.230.XXX
        Pak je z toho bramboračka. To nejde dělat pocitově ač chápu že by to bylo někdy i logické.

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        88.101.227.XXX
        Ne tak docela, dle vysvětlení kdyby si toho všimli sami během kvalifikace tak by jim to bylo povoleno opravit. Tady vstupuje do hry neznámá je to vidět vs není. A nebo si opět nemůžeme být jisti kdy někomu nějaká porucha projde a kdy někomu ne.

        + 0 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jon

          jon

          90.176.154.XXX
          FIA si tím zadělala na práci navíc pro technické komisaře. Wolff prohlásil, že po tomto incidentu nebudou tak shovívaví, když uvidí použití duct tape, případně budou hodně pečlivě monitorovat komponenty, které má RB na hraně a pochopitelně budou žádat trest, pro který byl stanoven precedens.
          Což je asi to nejhorší, co se mohlo stát, protože nás poslední závody může potkat politický boj a sezóna plná napětí se možná rozhodne u zeleného stolu. Tak snad najdou příště něco Maxovi, ať je to fifty fifty a potom jestli, tak oběma, ať je vidíme bojovat o titul s nutností projet polem. To by pak byl hezký závěr sezóny. 04

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            88.101.227.XXX
            Každému komu bude povoleno něco zaměnit nebo opravit teď bude pěkně zavánět a bude mít hořkou pachuť. Když to striktně musí projít technickými pravidly, tak striktně.

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • HellHogr

              HellHogr

              31.30.160.XXX
              FIA ale neumí jednat vždy stejně, veme si 2019 a PJ Ferrari, kde jasně naměřili jiné hodnoty, než jsou povoleny a řešil ose čím to .. tady se neřešilo čím to a přišla diskvalifikace

              + 2 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • jon

              jon

              90.176.154.XXX
              No to bez debat. Ale obzvlášť po dnešním závodě, chceme to od stolu nebo na trati? Ale je pravda, že ten jouda Masi by taky mohl trochu vymezit respekt na trati během závodu a nečumět tam jak bulík do louže. 04

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
          • jumpman

            jumpman

            178.255.168.XXX
            Vždyť mercedes u zeleného stolu tráví většinu sezony a už 2x byl letos v útoku na red bull úspěšný. Možná by to chtělo sundat růžové mercedes brýle. Politika je to, co jde mercedesu ze všeho nejlépe

            + 4 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jon

              jon

              90.176.154.XXX
              Prosím Tě ... Tohle není Ferrari vs. McLaren, kdy Fiarri procházelo vše a nakonec McLaren ostavili taky od zeleného stolu. 03

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          Fanda.LH

          83.240.60.XXX
          0,2mm na jedné straně asi vidět není no...

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • juras

      juras

      88.103.92.XXX
      Takže Mercedes měnil motor Hamiltonovi jen tak (takže asi něco na té degradaci výkonu bude)...
      Všichni ostatní testem zadního křídla prošli...jen Hamilton ne.
      Problém se týkal mezery v zadním křídle...tedy v místě které má vliv na rychlost na rovinkách.
      Jediný v čem se shodneme je diskuze jaký trest měl dostat...diskvalifikace a start do sprintu z posledního místa je opravdu hodně tvrdé. Na druhou stranu...monopost tím nesplňoval technické parametry...takže vlastně jiný trets než diskvalifikace asi není možný. Zrovna v Brasilii před lety (tuším 2015) diskvalifikovali Williams za problém s příliš vysokou teplotou pneu před startem....a taky nikdo nezkoumal míru o kolik jim to eventuelně mohlo pomoct.
      To samé Vettel teď v Maďarsku...prostě nesplnili co předepisují technické regule.

      Jinak je to přirozeně blbý...vypadá to jakoby Hamiltonovi a Mercedesu někdo házel klacky pod nohy...jak se lidově říká. Ale bohužel je to tak....

      To mě víc "vysírá" chování Mercedesu a některých fanoušků...Mercedes měl akceptovat chybu a fanoušci jakbysmet. Místo toho tady čtu neuvěřitelný skazky o tom jak Verstappen to křídlo poškodil a podobný hlouposti.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        Fanda.LH

        83.240.60.XXX
        Že Max to křídlo poškodil je samozřejmě nesmysl... Na druhou stranu to zkoumal a problém byl na jedné straně, na té druhé straně a uprostřed to bylo v pořádku. Na té problematické straně to bylo o 0,2mm tzn. hodně diskutabilní provinění...

        Je zakázanéaktivní aero, flexi křídla apod. Přitom když se to prohýbá, tak se logicky argumentuje tím, že nic není nekonečně pevné apod... Tady pokud únavou odešel díl a způsobil rozdíl 0,2mm, tak úplně není na místě DSQ... Chápu, že teď jsou taková pravidla, ale chtělo by to do budoucna přehodnotit...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mansell_fan

          Mansell_fan

          37.188.240.XXX
          Max to křídlo zkoumal, protože Red Bull je přesvědčen že tajemství rychlosti Mercedesu na rovinkách je ukryto právě v zadním křídle. Aspoň to prohlásil Horner pro Sky.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • juras

          juras

          88.103.92.XXX
          Tohle chápu...ostatně většinou je u měření nějaká odchylka (např. z důvodu roztažnosti materiálu).
          Nevím jestli má FIA kalibr na měření na přesnou míru...nebo je tam ten přídavek.

          Je to stejně divný...zrovna za současné situace takovýhle problém.

          Na druhou stranu pravidla platí pro všechny stejně...

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Helmut si nad Emilem myje ruce a celou pokutu ponechá pouze na jeho hrbu.

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama