DISKUZE K ČLÁNKU "Gasly mohl být Verstappenovi mnohem blíž, Red Bull ale staví auto dle Maxe," odhaluje Tost

Pierre Gasly nastupoval u Red Bullu po boku Maxe Verstappena, protože se mu však dlouho nedokázal dostatečně přiblížit, byl poslán zpět do B-týmu. Podle jeho šéfa Franze Tosta ale mezi oběma piloty tak velký rozdíl nebyl.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Gasly mohl být Verstappenovi mnohem blíž, Red Bull ale staví auto dle Maxe," odhaluje Tost

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 108, poslední 08.10.2021 15:49 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovalo 6 lidí) 04.10.2021 10:44
No, takže vlastně neřekl nic nového. Že nebudou… »
» odin (Hlasovali 5 lidé) 07.10.2021 20:10
Miku, kdybych tě neznal, tak si budu myslet, že… »
» Mike17 (Hlasovali 5 lidé) 04.10.2021 11:38
Jistě, že se nestavěl na Alonsa. V roce 2007… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

    • HellHogr

      HellHogr

      31.30.161.XXX
      To jsem rád, že si přiznal, že v McL 07 se Alonso musel přizpsobovat a nestavělo se na něj

      + 3 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        Jistě, že se nestavěl na Alonsa.
        V roce 2007 byli v týmu 2 nováčci. V roce 2006 tam jezdil Kimi, Montoya a Dela Rosa.
        Ještě něco nevíš?

        + 5 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          31.30.160.XXX
          No takže si zase protiřečíš, jak si tu kdysi tvrdil, že McL jel plně na Alonsa a auto bylo dle něj a on stejně prohrál. 20

          + 4 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            Nikdy jsem netvrdil, že auto bylo stavěno na Alonsa. Nelži.
            Je to logický nesmysl. Nedá se stavět autona někoho, kdo v tom týmu ani není. 20

            + 3 / − 4

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • HellHogr

              HellHogr

              31.30.160.XXX
              No já vím, že je to nesmysl, ale ty jsi to dost dlouho tvrdil 03

              + 3 / − 4

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                185.149.130.XXX
                Nelži pořád. Nikdy jsem nic takového nanapsal.
                20
                Zkus někdy ten kurz čtení. Evidentně si vytváříš neustále nějaké své fantazie o cizích textech.

                + 2 / − 4

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      109.81.213.XXX
      Vždyť v pohodě. Je to na nich jaká bude preference. Ale je to něco za něco.

      + 3 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        Auto na nováčka nestaví žádný tým. A vcelku logicky se věci více řídí podle toho lepšího. Opak by byl hloupý. 03

        + 2 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          109.81.213.XXX
          Otázkou je, zda je to vždy ta nejrychlejší varianta. Myslím to všeobecně...to samé auto, nstavené s preferencí jinak, by mohlo být rychlejší. To mohlo zdůrazňuji....a nemuselo taky.

          Spíš jde o to....že týmově to pak je že ti druzí jsu o vteřinu pomalejší. Jednou na to RB myslím dojede....

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            Těžko soudit, takto od kompu. Obecně bych řekl, že pokud se dá víc na dvojku bude rychlejší pro dvojku a pomalejší pro jedničku. A zájem týmu by měl být, aby jednička byla rychlejší. Na dvojce už tolik nezáleží.
            Ale kdo ví. Nejspíš může teoreticky nastat situace, kdy by názor dvojky zrychlil auto pro oba. 03

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Jindrich K.

            Jindrich K.

            91.229.253.XXX
            Jistě a jiné týmy to mají jinak ? Proč asi Juki má problém udržet auto na dráze ? Je až takový nýmand a nebo je TR stavěno kolem Gaslyho ? Proč většinu sezony vypadá Ricci jako amatér vedle Norrise ? Atd ... Všechny týmu staví auto na svého "top" pilota a druhý se musí přizpůsobit. Pokud mají oba plus mínus stejné preference tak super protože má tým dva rychlé piloty. Pokud ale oba vyžadují něco jiného tak ten druhý bude vždycky za amatéra co bude dostávat vteřinu na kolo. Tohle možná není tak u Hassu protože tam jsou rádi, že vůbec poskládají auto takže nějaké větší detaily se tam moc neřeší a proto taky jsou kde jsou. Proto trvalo půl sezony než Schumimu upravili sedačku a Mazepinovi dali lehčí šasi. Týmy co jedou tvrdě na detaily to jedou vždy na jedničku. Nevěřím na pohádku ve které má třeba Mercedes postavené auto pro Bottase. Je to prostě na míru ušité Hamovi a ten si pak jede svoje. Bottas se musí přizpůsobavat a proto byl vždy až ten druhý. Prostě normální stav věcí.

            + 3 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              109.81.213.XXX
              Ale to tak není....auta se dají naladit na oba dva piloty. Jen k tomu teď není prostor, protože je to všechno zamrzlé. Pak tu máme strop...auta se dají ladit pro oba piloty, ne jen že ladí pro jedničku.Všeobecně to tak není...

              + 1 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                185.149.130.XXX
                Vždycky jednomu z nich bude sedět nastavení trochu jiné, než druhému. Je to jen o tom, jak rozdílný styl a potřeby mají kolegové.
                Celkem dobrý příklad je Kimi u Ferrari 2014-.....

                + 1 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • odin

                  odin

                  88.103.224.XXX
                  Přesně tak. Vždycky konstrukce auta sedí jednomu pilotovi více, než druhému. A když se ten druhý s tím nějak vyrovná, tak příjdou jiné podpásovky. Jako, že mu nenatankujín vůz, aby mohl zajet druhý kvalifikační pokus, nebo mu naordinují pitstop navíc a dají mu pro jistotu nejtvrdší a tím pádem nejpomalejší pneu, případně přehodí posloupnost výměn pneumatik atd. atd. Těch příkladů je spousta. A vždycky preferovaný pilot vypadá jako extra třída a ten druhý jako nýmand, co se do F1 dostal omylem, nebo protekcí. Bohužel spousta z vás těmto zdáním také věří.
                  V F1 se hlavně hodně politikaří. A pak i ten prokazatelně lepší pilot, jakým byl např. Ricciardo v RedBullu bývá obětován a špiněn jen proto, aby ten protekční (např. Verstappen) byl ukázán jako nejlepší. Chvíli to sice trvá, než se tým toho lepšího zbaví a ten pro koho se staví auta konečně může prokázat svůj takzvaný talent, ale občas se to i vyplácí...
                  Nebo né??? To se ostatně uvidí na konci sezóny. Ale už dnes je jasné, že tahle taktika na vítězství v PK nebude to pravé ořechové 13

                  + 3 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    185.149.130.XXX
                    Myslím, že dnes už je jasné, že RB vsadil na lepšího pilota.
                    A úmyslně kazit dvojce závody je stupidní a je to úplně něco jiného, než přizpůsobovat vůz jedničce. Zvlášť v případě Ricciho to postrádalo smysl. RB z Ricciho poruch nic užitečného neměl, jen přišel o body v PK a tím o peníze.

                    + 0 / − 4

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • odin

                      odin

                      77.240.96.XXX
                      No to je právě otázkou, zda vsadili na lepšího. Kdyby se stavěl vůz pro Ricciho, tak jak se dnes staví pro Maxe, tak by nejspíše Ricciardo neodcházel a Maxe porážel vesele dál. Zda by to stačilo na boj s Mercedesem o titul si netroufám věštit. V tom jsi mistr světa ty. Jen mi ještě vysvětli o kolik peněz přišel RB když ztratil Ricciardovy body? Když spočítám pozice ze kterých Ricci odstupoval a za ně přidělím body, tak mi vychází, že mohl získat celkem 50 bodů. Rozdíl mezi Ferrari a RedBullem byl na konci sezóny 152 bodů. Peníze se dávají za umístění, nikoliv za body. Pořád nějak nemůžu pochopit ten tvůj argument. Nebo zase plácáš co se ti zrovna hodí?
                      Reagovat jsem původně ani nechtěl, ale nedalo mi to, když tu čtu, bagatelizace a obhajobu, že se vždy auto staví na lepšího pilota. Zrovna v případě RedBullíčků to platí jen někdy. Že?

                      + 4 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Mike17

                        Mike17

                        185.149.130.XXX
                        1. A ty víš kdy se stavěl na Ricciho a kdy na Maxe? Kdy se podle tebe stalo, že "přehodili výhybku"?
                        2. Porážel by Maxe vesele dál. Jako dál jako kdy? Už na konci roku 2017 ho Max porážel a v roce 2018 celou sezonu, pokud neměl nějaký problém.
                        3. To jakože chceš říct, že RB si v půlce sezony řekl: OK, na konci sezony budeme na Ferrari ztrácet 152bodů, tak si můžeme dovolit ztratit 50? Já nějak počítám, že nevěděli od začátku sezony, že budou třetí a o kolik bodů přesně. 03
                        4. A kdy někdy? No řekl bych, že minimálně v letech 2014 a 2015 se jim to nastavení pro jedničku příliš nepovedlo. 12

                        Já bych prostě řekl, že někdy to nastavení může sedět celkem oboum a jindy ne. Někdy se totiž stává, že kolegové mají podobný styl. 03

                        + 0 / − 5

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • odin

                          odin

                          77.240.96.XXX
                          Ach jo Miku, už zase předvádíš ty své výkruty.
                          Já předpokládám, že na Maxe vsadili od prvního závodu, kdy tak haluzácky zvítězil. Dokazoval jsem ti to tady už kdysi a porovnával počty Maxových karambolů s Kvjatovými (kterého za to údajně vyhodili), i body získané Maxem. Dokonce i výsledky Kvjata a Maxe vůči Riccimu. Prostě Verstappen měl (ať se ti to líbí, nebo nelíbí) nějakou protekci od začátku.
                          Samozřejmě, že RB nevěděl kolik ztratí na Ferrari, stejně jako to neví dnes, kde se umístí. Ale přesto jeli na Maxe a pomáhali Maxovi, jako jedou dnes a pomáhají mu též. Přitom veřejně tvrdí, že hledají vyrovnanou dvojku. Ale vyrovnaná dvojka v takovýchto podmínkách, znamená mnohem lepší pilot, než je Max, který mu bude "sloužit" a kterého RedBullíčci budou podrážet. To je prakticky nemožné najít.
                          Na třetí bod jsem snad odpověděl výše, ale pořád mi tvá argumentace ohledně ztráty peněz pro RedBull nedává smysl. Žádné peníze neztratili. Tak si nevymýšlej a neplácej nesmysly.
                          Ten tvůj čtvrtý bod opět nechápu. Kdo psal o někdy? To sis zase vymyslel.
                          A dovětek? Co tím básník chtěl říci zrovna v případě o kterém je článek? Auta stavěná na styl Verstappena evidentně nesedí žádnému jeho kolegovi. Nejvíce se přiblížil Ricciardo, ale evidentně mu ta auta též neseděla. Tak co sem zase taháš nějaké NĚKDY a stejné styly kolegů? 02

                          + 4 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Mike17

                            Mike17

                            185.149.130.XXX
                            -Jaký výkrut. Ten právě předvádíš ty. Kdysi jsi psal, že v prvních závodech Maxe v RB měl RB logicky jedničku Ricciho a zdůvodňoval jsi tím právě to, že ze začátku Ricci Maxe porážel. Podle tvých tehdejších slov to byl ten důvod, proč byl dřív lepší Ricci a v roce 2018 Max. Nakonec teď nepíšeš nic jiného. Jenže najednou tohle nebyl ten důvod. Tak už se v těch tvých názorech ztrácím. Takže v letech 2016 i 2017 byl preferovnou jedničkou Max a přesto preferovanou jedničku nechal RB prohrávat? Vždyť přece tvrdíš, že preference je rozhodující v tom, kdo z kolegů vyhraje. Tak co platí? Jedno, nebo druhé? Promysli si to dobře a sděl mi prosím konečnou verzi.
                            -Vždyť jsem ti to psal, jak je to s těmi penězmi. Nakonec žádné neztratil, ale dle tebe "celou" sezonu kazili Riccimu výsledky. V době, kdy neměli tušení, jestli o peníze přijdou, nebo ne. A ta pravděpodobnost, že díky ztrátě bodů přijdou o pozici byla slušná. Takže podle tebe riskovali ztrátu slušného balíku kvůli..... Kvůli čemu? Aby Maxovi udělali radost? Jako u Strolla bych to chápal, ale Max není synáček ani Hornera, ani Marka. 03
                            - Kdo psal o "někdy"??? No ty: "Zrovna v případě RedBullíčků to platí jen někdy. Že?" To, že teď stavějí auta na Maxe tu nikdo nepochybuje. Že s tím mají kolegové problém, taky nikdo nepochybuje. Stavějí ho na něj logicky. Je lepší. A ty tu tvrdíš, že to RB dělal vždycky. Ale to je evidentní lež. Minimálně v letech 2014 a 2015 vyhrála interní souboj dvojka. V letech 2010 i 2012 dojížděl Webber zcela bez problémů před Vettelem. Nikdo mu v tom nebránil. Stejně tak nikdo nebránil 2 roky Riccimu porážet Maxe a dokonce mít míň odstoupení. Ale tyto sezony se ti nějak nehodí do tvých tvrzení o nemožnosti dvojek porážet jedničky. 03

                            + 0 / − 4

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • odin

                              odin

                              77.240.96.XXX
                              Zase se kroutíš na nesmyslech, které si cucáš z prstů. Nebo evidentně nejsi schopen rozlišení a logických závěrů. Tak tedy tě musím trochu poučit a uvést do reality. Max přestoupil k RedBullu v průběhu sezóny 2016, tak že těžko na něho mohl RB postavit auto a těžko se mohl stát jedničkou týmu. Povedlo se mu ale hned v prvním závodě zvítězit a tudíž se stal pro RB "budoucností" a tedy preferovaným pilotem. Je třeba rozlišovat "preferovaný pilot" od "lepší pilot". Nikdy jsem netvrdil, že preference je rozhodujícím důvodem pro vítězství preferovaného. Ale je to veliká pomoc v případě, že si jsou oba piloti výkonnostně blízko. A klidně se může stát, že nepreferovaný, ale lepší Ricciardo nějaký čas poráží preferovaného Maxe, než se týmu podaří vyladit auto na Maxův styl. Pak už má Ricci více a více problém svádět s Maxem vyrovnané souboje.
                              Co se týče NĚKDY. Ty pořád nechápeš a oháníš se příklady, kdy se stala nějaká zásadnější změna. A kdy ono nastavení na jedničku nebylo úplně v moci týmu. 2014 hybridy s turbem a průtokoměry, které dávaly podvodníkům z RB zabrat do té míry, že se nesoustředili na preference. Tehdá byli rádi, že jim někdo body dovezl. Bylo jedno kdo. K titulu měli daleko... Rok 2010 ještě beru, že Webberovi tolik neškodili, ale 2012 je už zase jen tvůj výmysl. Parkrát sice před Vettelem skončil, ale tým jel jasně na Seba a auto měl také podle Vettela. Ostatně, se podívej, jak si vedl Vettel v jiných týmech, kde nepožíval takových preferencí. Jakmile se mu nedostávalo potřebné podpory na úkor kolegy, hned měl problém a šel jinam. A jeho výkonost odpovídá průměrné výkonosti auta. Já fakt u něho nevidím žádnou přidanou hodnotu. A stejné to bude s Maxem. Jakmile přijde o komfortní postavení, bude poloviční a vzhledem k jeho inklinaci ke karambolům budou jeho výsledky podprůměrné.

                              + 4 / − 0

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama