DISKUZE K ČLÁNKU "Gasly mohl být Verstappenovi mnohem blíž, Red Bull ale staví auto dle Maxe," odhaluje Tost

Pierre Gasly nastupoval u Red Bullu po boku Maxe Verstappena, protože se mu však dlouho nedokázal dostatečně přiblížit, byl poslán zpět do B-týmu. Podle jeho šéfa Franze Tosta ale mezi oběma piloty tak velký rozdíl nebyl.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Gasly mohl být Verstappenovi mnohem blíž, Red Bull ale staví auto dle Maxe," odhaluje Tost

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 108, poslední 08.10.2021 15:49 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovalo 6 lidí) 04.10.2021 10:44
No, takže vlastně neřekl nic nového. Že nebudou… »
» odin (Hlasovali 5 lidé) 07.10.2021 20:10
Miku, kdybych tě neznal, tak si budu myslet, že… »
» Mike17 (Hlasovali 5 lidé) 04.10.2021 11:38
Jistě, že se nestavěl na Alonsa. V roce 2007… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Celkem by mne šokovalo, kdyby se aspoň jeden z té vaší svaté trojice neobjevil s tupým hejtem bez souvislosti s F1.

+ 0 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Chybu jsi našel dobře, tam je daná položka v případě vnímání skvělých výkonů Alonsa zcela rozbitá 11

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Tak jezdí slušně, na svůj věk bych řekl, že dobře.
Parádně? Nevím. Podle čeho soudíš? Že o něco poráží kolegu, co za ty 3 roky v F1 nikoho neporazil?
Ani Pereze, který brutální dostává nářez od Maxe, ani Ricciho, co dostává nářez od Norrise.
Sorry, jediné jak se dá srovnat výkonnost, je proti týmovým kolegům. A já tam žádný brutální válec z jeho strany nevidím. Možná mi obrazovka přehazuje čísla na jiná, než máš ty. Možné je všechno. Sorry. 03

+ 0 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Kaša

Kaša

82.142.123.XXX
Nevím co s tebou,.... no. Prostě si dal Ála těch 5 závodů na rozkoukání a od té doby jezdí skvěle stejně jak před lety. Na to že měl dost dlouhou pauzu tak jezdí parádně.
Podobně jako třeba Hamík si drží vyjímečnou výkonnost do "vysokého" věku.
Jetli to nevidíš tak chyba bude asi mezi křeslem a obrazovkou! 18 .... sorry. 11

+ 4 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Nula ve smyslu podobně jako Schumi po návratu (tak hodnotil Odin výkony Schumiho 2010-2012) ano.
Za poslední závod jsem ho pochválil. Nic jiného excelentního jsem nezaznamenal. Ale můžeš mi něco připomenout.

+ 0 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Kaša

Kaša

82.142.123.XXX
Chlapci, ty vaše žabo-myší války jsou občas zajímavé a občas srandovní!
... ale k tématu: Miku, ty opravdu hodnotíš výkony od Fernanda (spešl poslední závody) jako "výsledky nula"??? 20 Tam jde vidět jasná zaslepenost.

+ 4 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
-Já tvůj výbět nezpochybňuju. Jen ti dokazuju změnu názorů. Na jedné straně jsi napsal, že Maxe nepovažuješ za průměr a pak napíšeš, že půlka pole by ho smázla. Ty v tom fakt nevidíš rozpor? 12
-Já jsem svého oblíbence nehodil rychle do šrotu. Od roku 2018 je na něm vidět pokles výkonnost a od roku 2018 to píšu. Do důchodu ho posílám dobrý 2 roky. Stačí si to najít. Ale to se ti moc nehodí na hejty. 03
-Nikoho jsem nevyndal účelově. Mám nějaký názor a podložený výsledky. Ty máš jiný. OK. Všiml sis, že nemám potřebu ti rozporovat tvůj výběr?
-Hamilton je starší a je už na něm taky vidět, že stárne. Jistě že i po 40-ce může někdo z nich vyhrát. Když bude mít top auto.... Otázka, kdo z nich to top auto měl že? Jen se mi líbí, jak jsi kritizoval Schumiho, jak po návratu nic nevyhrál a najednou tu pěješ ódy na jiné důchodce, aniž by zajeli aspoň tu bednu. Opět dvojí metr. A to bych si dovolil připomenout, že když Schumi končil bylo mu téměř 44 let. Álovi je něco málo přes 40 a výsledky nula. Kimi letos končí. Kolik mu je? 03
-Ty tu pořád píšeš, jak byl Vettel ve Ferrari podporován a protlačován. A najednou se tedy auto na něj nestavělo? No Kimi si na to nestěžoval. Tvůj argument vždy byl, že to není v Kimiho povaze. Ale v jeho povaze to v roce 2014 bylo. 13
-Jo, Vettel jezdí průměr. Ale do toho průměru se dostával už v době, kdy byl podle tebe preferovanou a protěžovanou jedničkou. Nebo jsi to tehdy vehementně tvrdil. Už v roce 2018. Stejně jako Kimi o pár let dřív. Prostě stárne a proti FA a LH má rodinu. Takže životní priority trochu někde jinde. Není na tom nic záhadného a mám v tom konstantní pohled u všech. Ne jak ty jen u někoho. 03

+ 0 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.96.XXX
No vidíš, můj výčet pilotů, kteří mají na to Maxe porazit chceš zpochybnit a přitom, světe div se, se tvůj výčet jmen podivně shoduje s mým seznamem. Jenom jsi tam účelově zapomněl na Alonsa, Ricciho a Sainze s Vettelem. Mimochodem, to jsi tvého oblíbence Vettela rychle zahodil do šrotu. Důchodce? Jak tedy vysvětlíš, že o dva roky starší Hamilton sbírá tituly mistra světa jak na běžícím páse a výkonnost "důchodce" zdaleka nemá? (Asi dobrej oddíl, Ne?) Nebo se ti zase zhroutila jedna z tvých vymyšlených teorií?
Přál bych Alpině, aby se jim povedlo auto na příští sezónu. Protože v konkurence schopném voze by ti Alonso předvedl, jak jezdí preferovaný "důchodce" .
Ne Miku, tihle piloti dokáží vyhrávat závody i po čtyřicítce, když na to mají auto a podporu týmu. Stejně, jako do uměli v pětadvaceti. Už teď z toho auta opět ždíme víc, než v tom autě je.
A že se Kimi nechal slyšet, že po jeho příchodu k Ferrari a Alonsovi bylo auto postavené na Fernanda? A na koho jiného by měli auto v roce 2013 na sezónu 2014 stavět. Na Kimiho? Vždyť tam v tu dobu ještě nebyl!!! Tak co zase trollíš? A že bych někdy někde napsal, že v roce 2015 dělalo Ferrari auto na Vettela? Tak to sem dej odkaz. Nejsem si ničeho takového vědom. Tyhle nelogické pitomosti tu píšeš totiž většinou ty.
A ještě k pojmu "průměrný".
Tento pojem používám většinou při srovnávání výsledků údajně špičkového pilota (většinou mistra světa) s pilotem všeobecně považovaným za průměr, když onen mistr světa příjde o zvýhodňování v týmu. Tak, jak se to stalo Vettelovi v posledních letech. Z údajné špičky jezdí najednou průměr.

+ 4 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
-Ne, fakt tě nechápu. Nemáš ho za průměrného pilota, ale pak tu jmenuješ 7 pilotů, kteří by ho smázli a možná i další dva. To je celkem 9 z jeho 19-ti soupeřů. Co ty si vlastně představuješ pod pojmem "průměrný"?
-Já fakt netvrdím, že to jak deklasuje jeho kolegy je přesným odrazem výkonnosti. Souhlasím s Tostem. Kdyby se auto dělalo na Gaslyho, rozdíl by byl menší. Gasly byl nováček v týmu s malou zkušeností v F1. Je naprosto logické, že se auto nedělalo na něj. Ale i Tost v tom říká, že Max byl lepší. Jak moc se dělalo v roce 2018 auto na něj a ne na Ricciho je pouze tvá domněnka. Stejně tak jako v letech 2011-2013 na Vettela, 2015-2018 na Vettela ve Ferrari. Vettela nemáš rád, tak se auto dělalo na něj. Tvůj názor. Od Kimiho jsem to neslyšel. Na rozdíl od roku 2014, kdy jsem to od Kimiho slyšel. 03
-Nevím, jak moc probíhá nějaké politikaření v týmech. Za mne je to všude podobné, pokud jsou jqasně zřejmé jedničky. Pod pojmem jedničky myslím piloty, kteří své kolegy zcela zřejmě převyšují. Ve chvíli, kdy je jasné na koho z nich jet, je celkem legické že tomu strategie přizpůsobují. Ale na rozdíl od tebe nevěřím tomu, že preferují nějakého pilota jen kvůli jeho modrým kukadlům. Preferují toho, který je lepší. A na to, který je lepší, mají data. Data z každého brzdného bodu, z každé zatáčky. Z toho se dá dobře vyčíst, který z nich je rychlejší.

-A Vettel. Má výkonnost 4-násobného v důchodu. Podobnou, jako má jiný dvojnásoný v důchodu, nebo jednonásobný v důchodu. Jen jak je jeho zvykem má výkony občas trochu nevyrovnané. Někdy super, jindy kiks. Nemám ho za špičku. Všimni si, že když jsem o prázdninách chválil 6 pilotů, on mezi nimi nebyl. Za špičku letos považuju Hamíka, Maxe, Norrise, Leclerca a Russela. Možná bych přidal Gaslyho.
03

+ 0 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

88.103.224.XXX
Miku, kdybych tě neznal, tak si budu myslet, že jsi vymyšlenej.
Za prvé, já Maxe nepovažuji za průměrného, ale tvrdím, že znám dostatek současných pilotů, kteří by v jednom týmu s podporou, jakou požívá Max, Maxe porazili, když by on o tuto podporu přišel. Zkrátka, kdyby se pozice obrátily, pak Hamilton, Alonso, Leclerk, Norris, Ricciardo, Sainz, Russell a možná i Vettel s Gaslym, Maxe bez problémů smázli. Ty pořád nechceš pochopit, že výsledky jsou odrazem politiky a politikaření uvnitř F1. Ty rozdíly mezi piloty jsou hodně malé a většinou je pokryjí a otočí preference, týmová režie, nastavení aut, nebo vývoj aut pro jednoho z nich. Je evidentní, že všechny tyto výhody Max požívá a v momentě, kdy o ně příjde ve prospěch svého kolegy, se výkonnost a výsledky obrátí. Chápu, že Verstappen je preferovaný proto, že je mladý a rychlý, tudíž perspektivní pro RedBull. Navíc má ve smlouvě klauzuli o možnosti opustit tým, pokud mu nebude poskytnut vůz se kterým má možnost bojovat o titul. Což je (podle mne) i jeden z důvodů, proč Ricci od nich odešel a proč se auta vyvíjí na Maxe.
Ne Miku, nejsem hloupý, abych neviděl, že Max je výborný pilot, ale zároveň nejsem idiot, abych si myslel, že jeho výsledky jsou odrazem jeho výkonnosti.

Točíš se na Vettelovi, fajn. Považuješ jeho výkonnost v AM za hodnou čtyřnásobného mistra světa? Vždyť poráží platiče o ubohých 11 bodů. A do nedávna s ním prohrával. Vím, že jeho podpora u AM není Bůh ví jaká, ale právě na něm chci dokázat, že ona podpora ve všech oblastech byla pro jeho tituly klíčová. A to měl proti sobě soupeře mnohem lepší, než je nějaký Stroll.

Oba máme diametrálně rozdílné vnímání příčin úspěchů. Já se snažím vnímat širší vlivy na výsledky pilotů, zatím co ty považuješ výkonnost pilotů, jako jediný vliv na jejich výsledky. Proto se tu handrkujeme. 03

+ 5 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
-Co si cucám z prstu? Doteď jsi podle mne tvrdil, že v roce 2016 byl jedničkou Ricci a proto Maxe porážel. Ale, OK. Beru tvoji novou verzi. Takže Max se stal jedničkou jen proto, že vyhrál díky obrovské haluzi 1 závod? Ptám se: "Není to málo Antone Pavloviči?" Ricci v tom roce taky jednou vyhrál. To změnili jedničku jen proto, že Max dokázal to samé co Ricci?
-Vždycky jsi tvrdil, že RB je ten zlej tým, který sází na jednoho pilota a dvojku dusí tak moc, že ji znemožňuje porážet jedničku. V hybridní éře je 8-má sezona. Z těch 8-mi sezon ve 4 porazila u RB dvojka jedničku. Aby bylo jasno, kdo je jednička a dvojka beru podle TEBE!!! Takže je to tak krutý tým, že v polovině těch sezon dvojka jedničku porazila. Normálně jedničky většinou poráží dvojky. U všech týmů. Koukám, že RB je nějaká vyjímka. 12
Už je jen malinkatý detail, že v těch zbývajících 4 sezonách byly 3 takové, že dvojka by jedničku neporazila ani s přidanou forsáží.
Jo, krutý RB. 13
-Čím to, že v roce 2014 nikdo nedokázal nedotáhnout kolo, nebo natankovat málo paliva? Já myslím, že na takové detaily bylo času víc než dost. Když si vzpomenu, co všechno musel podle tebe podniknout RB v Malajsii o rok dřív, aby zamaskoval TR, tak se mi zdá naprosto neuvěřitelný, že tomu mazánkovi nedokázali pomoct. A přitom by to bylo táááák jednoduchý. Že měli k titulu daleko přece nic neznamená. To měli u Ferrari v posledním závodě 2016 taky a přesto jsi tu vytvářel šílené teorie, jak bylo důležité někomu podržet sebevědomí čtvrtým místem. V roce 2013 měl zase Seb takový náskok (198b), že bylo totálně buřt, kde jezdí Webber. A přesto jsi viděl TR v nedotaženém kole. Proč by to někdo dělal, když měl MW polovinu bodů, nechápu pořád.
-Super, že ti konečně došlo, že v roce 2010 měli vyrovnanou šanci oba. Na začátku sezony 2012 předjel Webber Vettela v předposledním kole. Hmmm, krutá TR vůči Markovi v době, kdy byl každý bod dobrý (a ony ty 2b málem na konci Vettelovi chyběly). Ale hlavně že vidíš TR v tom, že v posledním závodě musel Mark Seba pustit. On nějak v tu dobu ztrácel na Seba (tím i na titul) přes 100b. Takže dávno totálně bez šance. Ale jo, TR jak řemen.
-Můžeš uvést nějaký příklad toho, jak Vettel přišel o podporu a jeho výsledky byly poloviční? Sám jsi psal, že v roce 2014 byl jedničkou. Takže podporu měl. A ve Ferrari ji měl taky do té doby, než se Leclerc ukázal jako perspektivnější. Za mne dokázal dobře jezdit i ve slabých vozech, jako bylo STR, Ferrari 2015-2017, nebo několikrát i v AM. Že je mladej Leclerc lepší? No je. Je i lepší jak Sainz. A?
-Klidně si můžeš brát Maxe za průměrného. Ale budeš asi jeden z mála. Jak je vidět v článku, tak i Tost ho má za lepšího, než je Gasly. A kupodivu jsem o něm neslyšel od nikoho, že by ho řadil do průměru. OK, Odin ho má za podprůměr. Nic proti, na názor máš právo. 03

+ 0 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
juras

juras

88.103.92.XXX
Já bych ještě počkal ..u Ferrari taky bylo vše v pořádku...a pak najednou ztratili výkon...a ve finále vznikla tajná dohoda.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
juras

juras

88.103.92.XXX
Gasly v AT jezdí skvěle...je tedy otázka proč v Redbullu piloti po boku Verstappena nestačí.
Jeden důvod myslím známe...Verstappen je výjimečný pilot, já si myslím že bude patřit do té ligy výjimečných.
Zda je auto vyvíjeno pro jezdecký styl Verstappena? Nemyslím si že se dnes bere v potaz moc jezdecký styl. Spíš ti výjimečně úspěšní piloti umí auto v rámci možnosti max. využít.
Dřív si piloti mohli mnohem víc auto přizpůsobit a nastavit...dnes tomu nevěřím...spíš jde o to jak se dokáží vypořádat s tím co jim nastaví inženýři.
A nesmime zapomínat na to že podepsána dvojka týmu logicky nikdy nebude podporována tak jako jednička.
Takže kdokoliv kamkoliv přijde...jedna zásadní otázka je jestli si dokaze získat přízeň týmu.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.96.XXX
Zase se kroutíš na nesmyslech, které si cucáš z prstů. Nebo evidentně nejsi schopen rozlišení a logických závěrů. Tak tedy tě musím trochu poučit a uvést do reality. Max přestoupil k RedBullu v průběhu sezóny 2016, tak že těžko na něho mohl RB postavit auto a těžko se mohl stát jedničkou týmu. Povedlo se mu ale hned v prvním závodě zvítězit a tudíž se stal pro RB "budoucností" a tedy preferovaným pilotem. Je třeba rozlišovat "preferovaný pilot" od "lepší pilot". Nikdy jsem netvrdil, že preference je rozhodujícím důvodem pro vítězství preferovaného. Ale je to veliká pomoc v případě, že si jsou oba piloti výkonnostně blízko. A klidně se může stát, že nepreferovaný, ale lepší Ricciardo nějaký čas poráží preferovaného Maxe, než se týmu podaří vyladit auto na Maxův styl. Pak už má Ricci více a více problém svádět s Maxem vyrovnané souboje.
Co se týče NĚKDY. Ty pořád nechápeš a oháníš se příklady, kdy se stala nějaká zásadnější změna. A kdy ono nastavení na jedničku nebylo úplně v moci týmu. 2014 hybridy s turbem a průtokoměry, které dávaly podvodníkům z RB zabrat do té míry, že se nesoustředili na preference. Tehdá byli rádi, že jim někdo body dovezl. Bylo jedno kdo. K titulu měli daleko... Rok 2010 ještě beru, že Webberovi tolik neškodili, ale 2012 je už zase jen tvůj výmysl. Parkrát sice před Vettelem skončil, ale tým jel jasně na Seba a auto měl také podle Vettela. Ostatně, se podívej, jak si vedl Vettel v jiných týmech, kde nepožíval takových preferencí. Jakmile se mu nedostávalo potřebné podpory na úkor kolegy, hned měl problém a šel jinam. A jeho výkonost odpovídá průměrné výkonosti auta. Já fakt u něho nevidím žádnou přidanou hodnotu. A stejné to bude s Maxem. Jakmile přijde o komfortní postavení, bude poloviční a vzhledem k jeho inklinaci ke karambolům budou jeho výsledky podprůměrné.

+ 4 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Ok, já si myslím, že Max je o dost rychlejší, ale s tou spolehlivostí souhlasím. Na druhou stranu je rozdíl ve zkušenostech a věku. Já viděl zbytečný karambol jeden a to se stává i mistrům světa. Jeden za 14 závodů je za mne OK.

Ricci by měl pro RB přínos. Ale byla to jeho volba odejít. Nikdo ho nevyhodil. Ale je super, že za ty 3 sezony už získal aspoň jedno vítězství, ikdyž trochu s haluzí. Není to jeho jediná bedna od odchodu z RB? Škoda ho, ale teď už má asi po kariéře. V RB by ho zajel Max, v mclarenu Norris. Je čas na nové tváře. 03

+ 0 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
-Jaký výkrut. Ten právě předvádíš ty. Kdysi jsi psal, že v prvních závodech Maxe v RB měl RB logicky jedničku Ricciho a zdůvodňoval jsi tím právě to, že ze začátku Ricci Maxe porážel. Podle tvých tehdejších slov to byl ten důvod, proč byl dřív lepší Ricci a v roce 2018 Max. Nakonec teď nepíšeš nic jiného. Jenže najednou tohle nebyl ten důvod. Tak už se v těch tvých názorech ztrácím. Takže v letech 2016 i 2017 byl preferovnou jedničkou Max a přesto preferovanou jedničku nechal RB prohrávat? Vždyť přece tvrdíš, že preference je rozhodující v tom, kdo z kolegů vyhraje. Tak co platí? Jedno, nebo druhé? Promysli si to dobře a sděl mi prosím konečnou verzi.
-Vždyť jsem ti to psal, jak je to s těmi penězmi. Nakonec žádné neztratil, ale dle tebe "celou" sezonu kazili Riccimu výsledky. V době, kdy neměli tušení, jestli o peníze přijdou, nebo ne. A ta pravděpodobnost, že díky ztrátě bodů přijdou o pozici byla slušná. Takže podle tebe riskovali ztrátu slušného balíku kvůli..... Kvůli čemu? Aby Maxovi udělali radost? Jako u Strolla bych to chápal, ale Max není synáček ani Hornera, ani Marka. 03
- Kdo psal o "někdy"??? No ty: "Zrovna v případě RedBullíčků to platí jen někdy. Že?" To, že teď stavějí auta na Maxe tu nikdo nepochybuje. Že s tím mají kolegové problém, taky nikdo nepochybuje. Stavějí ho na něj logicky. Je lepší. A ty tu tvrdíš, že to RB dělal vždycky. Ale to je evidentní lež. Minimálně v letech 2014 a 2015 vyhrála interní souboj dvojka. V letech 2010 i 2012 dojížděl Webber zcela bez problémů před Vettelem. Nikdo mu v tom nebránil. Stejně tak nikdo nebránil 2 roky Riccimu porážet Maxe a dokonce mít míň odstoupení. Ale tyto sezony se ti nějak nehodí do tvých tvrzení o nemožnosti dvojek porážet jedničky. 03

+ 0 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

85.207.82.XXX
To se nám ten covidový lockdown projevil hodně rychle. 03
2021 - 10 = 2011 a dále. => 2011-2013 získal tituly RB a Vettel s motory Renault. Dokonce tehdy Renault s RB přišli s foukanými difuzory. Ferrari tehdy umělo jen podepsat Alonsa. Jsou to od roku 2008 takoví tragédi, že by je porazil snad i Stroll, kdyby Mercedes, RB a McL vyklidili pole. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.96.XXX
Ach jo Miku, už zase předvádíš ty své výkruty.
Já předpokládám, že na Maxe vsadili od prvního závodu, kdy tak haluzácky zvítězil. Dokazoval jsem ti to tady už kdysi a porovnával počty Maxových karambolů s Kvjatovými (kterého za to údajně vyhodili), i body získané Maxem. Dokonce i výsledky Kvjata a Maxe vůči Riccimu. Prostě Verstappen měl (ať se ti to líbí, nebo nelíbí) nějakou protekci od začátku.
Samozřejmě, že RB nevěděl kolik ztratí na Ferrari, stejně jako to neví dnes, kde se umístí. Ale přesto jeli na Maxe a pomáhali Maxovi, jako jedou dnes a pomáhají mu též. Přitom veřejně tvrdí, že hledají vyrovnanou dvojku. Ale vyrovnaná dvojka v takovýchto podmínkách, znamená mnohem lepší pilot, než je Max, který mu bude "sloužit" a kterého RedBullíčci budou podrážet. To je prakticky nemožné najít.
Na třetí bod jsem snad odpověděl výše, ale pořád mi tvá argumentace ohledně ztráty peněz pro RedBull nedává smysl. Žádné peníze neztratili. Tak si nevymýšlej a neplácej nesmysly.
Ten tvůj čtvrtý bod opět nechápu. Kdo psal o někdy? To sis zase vymyslel.
A dovětek? Co tím básník chtěl říci zrovna v případě o kterém je článek? Auta stavěná na styl Verstappena evidentně nesedí žádnému jeho kolegovi. Nejvíce se přiblížil Ricciardo, ale evidentně mu ta auta též neseděla. Tak co sem zase taháš nějaké NĚKDY a stejné styly kolegů? 02

+ 4 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Osobně si dodnes nemyslím, že je Emil lepší než Ricci. A hlavně ve spolehlivosti že dojede závod celý Emil nemá na Ricciho dodnes a nejspíše ještě dlouho mít nebude.
Můj názor potvrzují dva letošní zbytečné karamboly a to ještě stále není konec sezóny.

Dodnes nevím jaký byl sponzorský přínos do RB za Ricciho a Emila, ale jediné na čem RB vůči Riccimu ušetřil je pouze v tom, že po oznámení odchodu k Renaultu už Riccimu nedávali nové díly a dostával pouze to nejnutnější.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

109.81.213.XXX
Každej chvilku....tahá pilku. 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

Oscar Piastri vyhrál podivný trénink v Suzuce

První trénink přerušen po nehodě, v druhém se víc stálo než jezdilo. Vyhrál ho Piastri

  • Pátek

    • Trénink ()
    • Kvalifikace ()
  • Sobota

    • Trénink ()
    • Závod ()
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama