DISKUZE K ČLÁNKU "Teď už ví, že na to má." Montoya chválí Norrise a vzpomíná, jak si jako nováček vyšlápl na Schumachera

V Rusku sice nevyhrál, přesto za svůj výkon ve Velké ceně Ruska sklízí Lando Norris obdiv od bývalých pilotů Formule 1 i svých současných kolegů.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Teď už ví, že na to má." Montoya chválí Norrise a vzpomíná, jak si jako nováček vyšlápl na Schumachera

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 74, poslední 30.09.2021 09:49 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovalo 7 lidí) 29.09.2021 14:45
No jo, taliáni. Kdyby mu v Monaku řádně opravili… »
» Situs (Hlasovali 4 lidé) 29.09.2021 10:41
Lando na McLarenu měl neuvěřitelnou rychlost i… »
» daaviid23 (Hlasovali 4 lidé) 29.09.2021 11:40
Ono záleží co si přestavuješ pod pojmem "… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.213.XXX
    FIA nic vydávat nemusí, to je nesmysl..... nemůže prozradit o co jde. Není vůbec jasné jak to je....a co Mercedes používá a jak.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    37.188.171.XXX
    Tohle se nějak dal řeši a nebo to utichlo...

    Týmy navzájem analyzují stopy GPS na n-tý stupeň a Red Bull nedávno provedl pozorování že Mercedes při zrychlení ze zatáčky vydává tak náhlé krátké výkonové výboje, přičemž síla pak ustupuje do „normálu“. Toho použil dr. Marko společnosti Red Bull k „vysvětlení“ změny soutěžního pořadí ve prospěch Merca mezi závody Francie/Rakousko a Silverstone/Maďarsko a tým položil FIA dotaz na umístění regulačních teplotních senzorů FIA v plénu Mercedes. Důsledkem je, že se domnívají, že by bylo možné, aby tyto senzory podhodnocovaly skutečnou teplotu, pokud nejsou v blízkosti těchto údajně superchlazených stěn.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      31.30.160.XXX
      Jde o to co jsem psal dříve, vypukliny na Mercedesu slouží pro větší chlazení a tím se ochlazují kapaliny, které pak dávají vyšší výkon jako chladnější než oteplené, jenže se jedna o okamžik při zrychlování

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        31.30.160.XXX
        Mimochodem Horner žádal Ferrari, aby se připojilo k RB když žádali FIA o vysvětlení, Binotto to však odmítl a čeká na vyjádření FIA, jako další možnost využívání díry v pravidelch a poté to sami využili

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        109.81.213.XXX
        Tohle všechno co se o tom napsalo víme....zajímá nás, zda se to dál řeší a nebo to utichlo a motor Mercedes to může používat dál. Jak to přesně funguje je otázka... a měli by to mít všechny týmy, nejen Mercedes.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          31.30.160.XXX
          FIA zatím stanovisko nevydala ale přidala senzory na měření u Mercedesu a Astonu od SPA

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Ferda

            Ferda

            46.47.176.XXX
            Takže asi nic.

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • HellHogr

              HellHogr

              31.30.160.XXX
              To není asi nic, FIA musí vydat stanovisko zda je to legální či nikoliv. Retrospektiva zde ujišťuje, že.Mercedes nebude trestán, kdyby se to označilo za nelegální

              + 0 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Ferda

                Ferda

                46.47.176.XXX
                Měsíc je dost na to, aby mudrcové FIA už něco vykoumali.
                I s přidavným senzorem na kapiláře ze Spartaku by jim už pouhý jeden trénink ukázal jasný výsledek.

                + 0 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • HellHogr

                  HellHogr

                  31.30.160.XXX
                  Je to potřeba prozkoumat důkladně, očekávám rozhodnutí až během listopadu

                  + 0 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Situs

                    Situs

                    88.102.38.XXX
                    Možná akorát něco změní pro příští rok.

                    + 0 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                  • Ferda

                    Ferda

                    46.47.176.XXX
                    Co je na přeměření teploty dnes tak složitého? Teploměr byl vynalezený už v šestnáctém století, tak je dost divné, že FIA nemá žádného inženýra, který by funkci teploměru dokázal pochopit.

                    + 1 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • HellHogr

                      HellHogr

                      31.30.160.XXX
                      Nejde o změření teploty, ale o to, jak moc větší ochlazování a zvětšené chlazení ovlivňuje samotný výkon

                      + 1 / − 1

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Ferda

                        Ferda

                        46.47.176.XXX
                        Takže pouhé měření teplot a jejích rozdílů při různých provozních fázích.
                        Jak jednoduché s dnešní digitální technikou u které není žádný problém celý průběh měření velice přesně zaznamenat.

                        + 0 / − 1

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama