DISKUZE K ČLÁNKU Hamilton by pro fanoušky znovu uspořádal GP Belgie. F1 hledá možnosti, jak je odškodnit

Vedení Formule 1 prochází různé možnosti, jak odškodnit diváky za belgické fiasko. Lewis Hamilton navrhuje, aby se do Spa vrátili a pokusili se tam pro ně znovu odjet závod.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Hamilton by pro fanoušky znovu uspořádal GP Belgie. F1 hledá možnosti, jak je odškodnit

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 43, poslední 03.09.2021 10:13 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Jindrich K. (Hlasovali 4 lidé) 02.09.2021 10:46
A co třeba pro držitele vstupenek na letošní… »
» HellHogr (Hlasovali 3 lidé) 02.09.2021 09:38
Ono to jinak nejde. Tak to řekni lidem co si… »
» GRAHAM (Hlasovali 2 lidé) 02.09.2021 08:59
Zadarmo. 18 18 18 18 Jo z cizích peněz… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.213.XXX
    Tipovat kvalifikace je zrádné, protože jedna věc je PP a druhá pak závod. Dost často se to tluče a vyplatí se "obětovat" kvalifikaci a mít značně lepší závod. V každém případě pokud LH bude lepší , pár známych firem zde bude říkat, že je Russell uměle. zpomalován .
    Ona je taky otázka, jak komu sedne nové auto....taky očekávám že bude Hamilton lepší.
    Jinak nejlepší bude doufám Mclaren. 11

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • juras

      juras

      88.103.92.XXX
      Na souboj mezi Hamiltonem a Russellem budou různý názory a různý tipy...ve prospěch Hamiltona mluví jasně jeho kariéra, zkušenosti a fakt že je výjimečnej závodník.
      Na druhou stranu....s Alonsem to bylo fifty fyfty...a že je Alonso taky vynikající závodník se shodneme. Pak má Hamilton vyrovnanou bilanci s Buttonem a sváděl vyrovnané souboje s Nico Rosbergem. Kovalainen a Bottas se nejspíš shodneme jsou typické dvojky.
      Russell je zatím otazník...i když zatím neměl možnost dostatečně dokázat svoje schopnosti...určité indicie tady jsou...nejsilnější podle mě loňský jediný závod za Mercedes...tam na jeho výkonu nenajdeš slabinu...naopak...po boku Bottase si vedl jako Hamilton.
      Já doufám že Mercedes pokud skutečně k Hamiltonovi vezme Russella bude férovej...což předpokládám že bude...chceli v Russellovi mít nástupce Hamiltona.
      Pak si myslím že Hamilton nejspíš týmovej souboju vyhraje...ale těsně...a nebo taky těsně prohraje.

      Ovšem rozhodující bude forma Mercedesu po změnách v technických pravidlech...a všichni jsme viděli jak skončil Vettel v Redbullu. Ale já si nemyslím že by Mercedes tak moc vyklidil pozice...stát se ale může že bude "pouze" jedna ze tří nejsilnějších stájí. A pak všechny čest Mercedesu...protože souhlasím s Hamiltonem že ve vyrovnaném boji je jednoznačně lepší mít jasného lídra.
      McLaren může být skutečně nejlepší...změny na příští rok tomu nahrávají...Norris má fazónu jako hrom...jediný co je proti jsou ostatní soupeři...oni té změny chtějí využít ve svůj prospěch všichní...i dominantní tým hybridní éry Mercedes.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        109.81.213.XXX
        Pro mne je Mclaren nejlepší, i když zrovna nejlepší není. Myslím že ještě na tom nebudou , tak jak by potřebovali....Mercedes v roce 2014 nastavil zcela jinou laťku vybavení továrny, tomu může konkurovat jen RB. Ferrari a Mclaren musí továrny dovybavit...ale kdo ví. 04

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    Takže kdo si myslí že Russell předčí příští rok Hamiltona v kvalifikacích? 14

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      88.102.38.XXX
      Já dodávám že si to nemyslím.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Cooper

      Cooper

      194.12.34.XXX
      ja myslím že to bude dost vyrovnané ale vsadil bych spíš na Russella je hladovej

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • juras

      juras

      88.103.92.XXX
      Spa nahrává názoru že Russell je už v kvalifikacích lepší...protože s Hamiltonem jeli za sebou ve stejných podmínkách...akorát Russell seděl ve Williamsu...který má min. o level horší auto. Jenže nevíme jak to bylo s nastavením...možná opravdu u Williamsu vsadili na jednu kartu...a max. nastavili auto na mokré podmínky...zatímco Hamilton (tak jak pravil) s Mercedesem vsadili na závodní nastavení. Trochu zavádějící ovšem je...že předpověď počasí slibovala kompletně propršený víkend...takže mě to třeba přijde že Hamilton tak trochu kecal...prostě na mokru se mu Russell vyrovnal...a s předpovědí na neděli stejně museli všichni počítat že min. část závodu pojedou v dešti a na mokru.
      Ostatně Hamiltona porazil pouze Russell (a to o pověstný chlup) a Verstappen...ostatní byli daleko...Hamilton moc dobře ví že důležitý bylo být vepředu...ale nebylo zásadní nutně porazit Verstappena v kvalifikaci...ale v závodě. Russellův výkon byl trochu mimo...se tam prostě zjevil. V každým případě to myslím Hamiltonovi moc psychicky nepomohlo.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        109.81.213.XXX
        Mezi Russellem a LH byl velký rozdíl v nastavení auta.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • juras

          juras

          88.103.92.XXX
          Ovšem to je jen teorie...tím že závod neproběhl se nikdy nedozvíme pravdu.
          Že mohl Williams nastavit auto víc na mokro je fakt...otázka zní jak moc to ovlivní rozložení výkonnosti. Že by jel Mercedes s čistě nastavením na sucho je z jistých neoddiskuvatelnych důvodů hloupost...mohl nastavit nějaký kompromis.
          Ale Williams je min. o level technicky horší jak Mercedes...je možné že by rozdíl v nastavení na sucho a na mokro dělal běžný rozdil mezi Mercedesem a Williamsem?
          Já si myslím že ne...

          Tím nechci tvrdit že Russell je tak skvělej...ale to že dokázal být v mokré kvalifikaci stejně rychlej jako Hamilton nebylo v nastavení auta (respektive tam to mohlo být částečně)...ale v tom že Hamilton jel víc na jistotu...kdežto Russell jel naplno...na hraně.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    Mimochodem na mě vlastně neplatí ani argument o tom, že se nemůžu vcítit do platících diváků, protože jsem nic neplatil.
    Omyl! Platím F1 TV a nedostal jsem za svoje prachy produkt! Nicméně jsem takový formát, že nebudu žádat žádný refund 14

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • juras

    juras

    88.103.92.XXX
    No Hamilton si to představuje moc jednoduše...ale uspořádání závodu F1 není nic jednoduchého.
    Klasická otázka zní: "Kdo to zaplatí?". Protože zaplatit náklady někdo musí...a ty náklady nejsou pár drobných.
    Tím nechci tvrdit že si fanoušci kteří zaplatili plné vstupné, museli vydržet v nepříznivém počasí prakticky celý den...a dostali za to 4 kola za SC...nezaslouží nějakou kompenzaci.
    Ale myslím že postižení vlastně byli všichni...i týmy které absolvovali nekonečné čekání...i když nezávodili.
    Pokud předpokládám že na závod F1 jdou fanoušci závodění a F1...asi by i oni měli celou záležitost brát jako součást hry...s počasím nikdo z nás nic neudělá.

    Osobně si neumím představit že by se dalo uspořádat GP Belgie letos ještě jednou, řekl bych že kompenzace by bylo možné směřovat na velkou cenu příští rok...pro fanoušky zlevněné vstupné...a dotovaly by to týmy (které předpokládám dostaly letos za start zaplaceno v plné výši). Svým dílem "do mlýna" by měla přispět i FIA, sponzoři a Liberty. Příští rok by se ti kteří vlastně letos nic netratili postarali o kompenzaci fanouškům.

    Řekl bych že důležitější ale je najít řešení které bude použito při další obdobné situaci...aby bylo jasné řešení. Vyčkávat a odkládat start v pravidlech je...otázka co v podstatě se zrušeným závodem ale ne...fakticky totiž žádný závod nebyl...fraška která proběhla se třeba vůbec nedává srovnat s GP Monaka 1984...kdy se alespoň část závodu skutečně odehrála.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Jindrich K.

    Jindrich K.

    89.177.21.XXX
    A co třeba pro držitele vstupenek na letošní Belgii, prodloužit jejich platnost na Belgii 2022 ?

    + 4 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama