DISKUZE K ČLÁNKU Vettel hodnotí nové pneumatiky. Vidí pozitiva i negativa

Formule 1 vstoupí od příští sezony do nové éry. Ta s sebou přinese kromě jiného také nové pneumatiky, které budou o osmnácti palcích. Už to tedy slibuje velkou změnu, která bude patrná na první pohled.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Vettel hodnotí nové pneumatiky. Vidí pozitiva i negativa

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 19, poslední 24.08.2021 09:40 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovali 3 lidé) 18.08.2021 22:23
Ale bude se šetřit, bude. To ty a tobě podobní… »
» odin (Hlasovali 3 lidé) 20.08.2021 12:30
Zrovna v tomto vlákně po tobě nevyjíždím. Jsi… »
» odin (Hlasovali 3 lidé) 20.08.2021 21:03
S celým tvým dlouhým posledním příspěvkem +-… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Mike17

    Mike17

    185.149.130.XXX
    Jsem zvědavý.
    Ty pozitiva podle mne převládají. Aby mohli piloti víc času na gumy tlačit je přece super. Taky nebude tolik kolísat výkonnost gum u jednotlivých týmů, když budou méně náchylné ke změnám teploty.
    A negativa? Oni ten apex trefí. Mají to najeté dost. A bude to pro všechny stejné.

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • odin

      odin

      88.103.224.XXX
      Poitiva převládají. Teď jenom správně natankovat a netlačit příliš, aby nedošel benzín. 03 Nebo už ten litr někde vyšťourali? Protože, kde nic není, ani smrt nebere... Ale možná pomůže soud v Lausanne, a když ne, hnal bych to až do Štrasburgu. 03
      Ale vážněji. Ten výhled z aut je docela problém. Piloti vidí čím dál méně jak dopředu (HALO a teď tohle), tak dozadu (nicotná zrcátka), ale předpokládá se od nich dokonalý přehled a orientace ve shrumážích i po celé trati.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        Uvidíme, co bude. Tlačit určitě nebude potřeba v situaci, jako v Maďarsku, kde je možnost předjetí jen po cílové rovince. Při nájezdu do posledního kola měl náskok skoro 3s na Lewise. Stačilo mu mít přes 1s (DRS). Takže v předposledním mohl jet skoro o 2s pomaleji a pak jet na "volnoběh" poslední kolo. A když bude vědět, že je i tak na hraně a musí šetřit, snad zastaví za cílovou čárou a neujede ještě skoro celé kolo jen tak na spotřebování dalšího "půl litru" (evidentně někdy celkem rozhodujícího).
        Za mne zcela evidentně netušili, jak na tom s palivem jsou. Jestli je to jejich vina nevím, pravděpodobně ano.
        Jo, ten výhled asi nebude ideální, ale kluci se budou muset naučit líp předvídat, kde mají konec auta. Pro každého z nich bude to předvídání stejné. Jestli uvidíme víc kolizí si netroufám odhadnout. Je to negativum, ale jak jsi psal, pozitiva převládají. Za mne o moc. Možná zase uvidíme závody, kde se nebude celý závod šetřit. 03

        + 1 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • odin

          odin

          88.103.224.XXX
          Ale bude se šetřit, bude. To ty a tobě podobní vidíte šetření jen kvůli pneumatikám. Ale nechcete vnímat, že současná pravidla (a to už hodně let) jsou nastavena na umělé šetření vším. (Omezené množství součástek, omezené množství paliva). Je to součástí strategií a také týmových režií. Což se tobě nehodí do krámu. Ty jsi se zablokoval v nadávání na Pirelli, když Vettelovi nevyšlo před drahno lety přezutí na nejměkčí směs tuším, že osm kol před cílem a svojí agresivní jízdou gumy oddělal během čtyř-pěti kol, kdy stahoval Hamiltona snad o 5 sec/kolo a pak byl konec. Gumy mu přestaly fungovat a poslední tři kola jel pomaleji, než vedoucí jezdec.Tak za všechno může Pirelli. A šetří se jenom kvůli Pirelli. Ale tak to není.
          Ono by bylo zajímavé vědět, kolik jim ty káry žerou na sto kilometrů při max. výkonu a kolik při úsporném režimu. Alespoň bychom měli představu jaký úsek závodu musí jet v úsporném režimu, respektive kolik km si mohou troufnout odjet naplno. A ještě náčelníku, nesmíš zapomenout odečíst ten litr. Abych se tě nemusel pořád zastávat.

          K těm tvým, konspiracím a prognózám, nemá cenu se vyjadřovat. Ty totiž vždycky přesně víš, co kdo měl udělat, co komu stačilo atd. a předpokládáš, že to také tak bylo. Ale to vůbec nemusí být pravda. Já z kávových sedlin nehádám, to nechávám na tobě. Fakt je, že Aston Martin, respektive FIA hledají ten litr benzínu pomalu stejně dlouho, jako Zeman s Ovčáčkem článek Peroutky. 03 18

          + 3 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            Samozřejmě, že se šetří. Ale neovlivňuje to závody ani zdaleka tolik, jako gumy. Součásky vůbec nijak. Maximálně že si někdo na konci závodu přepne pohodový režim, aby něco mohl šetřit. Když už v závodě o nic nejde, tkaže je to buřt.
            Palivo si dávkuje počítač sám. Při nižší spotřebě pak může dovolit zajet rychlejší kola, ale na stylu závodění se to neprojevuje nijak.
            Co se projevuje jsou gumy. Stačí jeden tvrdší souboj, větší probrždění a jsou v háji. Jezdci se často do soubojů ani nepouštějí, aby si je nezničili, krouží za sebou a čekají na pitstop. Sorry, ale pro mne je závodění o soubojích a jízdě na hraně. Chci vidět, jak to pilotům občas ustřelí, když jedou hranu. Chci vidět něco jiného, než ladné kroužení kolo za kolem, zatáčku za zatáčkou, aby papučky náhodou nic nerušilo. A nové gumy by k tomu mohly být klíčem. A budou to opět Pirelli, na které se těším. Až tak je nenávidím.

            Je celkem zajímavé, že jsem zaujatý proti Pirelli kvůli závodu, na který si vůbec nepamatuju. Tos vymyslel krásně. Já si to pamatuju tak, že se udělaly gumy, které nic nevydržely a kazilo to závodění všem. Nejvíc mi vadily v roce 2012, kdy ze závodů udělaly šaškárnu, při které závodil o vítězství skoro každý, podle toho jak trefil úzké teplotní okno přilnavosti. A nějakou náhodou to byl zrovna rok, který mi udělal snad nejvíc radosti. Takže jsem měl strašný důvod k bezdůvodné nenávisti.

            A AM? Nevím přesně, kolik Vettel mohl ušetřit paliva během posledních kol, ani kolik ho spotřeboval za to kolo navíc. Proto jsem dal "půl litru" do uvozovek. Nikde jsem netvrdil, že to vím. Ale jedno opravdu vím. Kdybych věděl, že jsem s palivem na hraně pravidel, předvedl bych aspoň imitaci šetření a nejel do konce zbytečně naplno a ještě ujel další kolo jen tak pro radost. Třeba jako Russel, který to odstavil na cílové rovince. Připadá ti to nelogické?
            Já nevím, jestli měli technický problém, nebo prostě jen někdo blbě počítal. Ale je dost nepravděpodobné (ne vyloučené), že by se někdo snažil o něco nelegálního. Což jsi vlastně psal taky. Tak moc nevím, co tě na tom teď dráždí. Já si myslím, že ani nehledají ztracené palivo, ale spíš testují průtokoměr a zkoumají jejich palivový systém. A za mne je to v pořádku. Nemají kam spěchat, ne?

            + 0 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • odin

              odin

              88.103.224.XXX
              Aha, tak že, když vyčerpáš dva motory za sezónu a nasadíš třetí a odsunou tě do hloubi startovního pole, tak tě to vlastně vůbec neovlivní. Zatím co když vlastní chybou probrzdíš pneu, která pak ne podává maximální výkonnost, je to fatální a odsouzení hodné ovlivnění závodu ze strany Pirelli? Tak v tom se neshodneme určitě.
              Jo a rozhodně to v F1 nefunguje tak, že tři kola před koncem přepnou do šetřicího módu a mají benzínu na rozdávání. Podle mne musí šetřit minimálně třetinu závodu.(Ale nevím to).

              Ten konkrétní závod bych musel hledat, nevím zda zrovna v roce 2012. Ale pamatuji si, že se Horner s Markem proti Pirelli tehdá tvrdě vyhrazovali a kritizovali. Což Mike ochotně papouškuje dodnes. A další sezónu Horner Pirelli kritizoval, že jsou jejich pneumatiky moc stabilní a týmy jezdí jenom na jednu zastávku.

              Co mě na tom dráždí? Když jsme o tom diskutovali, tak jsem uvedl několik důvodů proč neměli dostatek paliva a všechny jsem doplnil dodatkem, že jde o jejich problém. Pravidla mluví jasně, tak co chtějí?
              No soudit se chtějí!!! A to mě dráždí. Je to sport a tohle rozhodně nepatří k soudu. Nebo ty to snad vnímáš jinak?

              + 2 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                185.149.130.XXX
                Bože, proč mi vždycky začneš podsouvat takový stupidity? Já se tu bavím o stylu závodění!!!!! Jak ovlivní výměna motoru projíždění zatáček, nebo souboje o pozice? Ale šetření gum ano! To je to, o čem se bavím. Výsledek samozřejmě součástky ovlivní, nejvíc, když selžou, to je snad jasný a o takové samozřejmosti se snad nikdo nemusí bavit. 20
                Záleží na tom, kolik chceš ušetřit. Ale na ušetření několika desetin litru z těch víc jak 120l nepotřebuješ šetřit třetinu závodu. Vem si příklad ze svého auta. Není problém se dostat se spotřebou přes 25l, ale klidně pojedu svižně za 8l. Jo, F1 je něco jiného a Vettel si nemohl dovolit jet časy o polovinu delší. Ale potřeboval ušetřit míň jak půl procenta paliva, ne 66%.
                Jasně, že proti tomu vystupovali a nebyli sami. Ale byli nejvíc slyšet, protože jejich auto mělo zřejmě nejvyšší čistou rychlost. Ferrari, které bylo v šetření gum úžasné, to asi moc nevadilo. Malé týmy, které díky tomu mohly i vyhrát (což jinak bylo sci-fi), z toho byly nadšené. Čistá logika. Ale je krásně vidět, jak to vnímáš. Ignoruješ fakt, že by to někomu mohlo vadit kvůli horšímu závodění a jediné, co tě napadne je to, že mi to vadí jen proto, že to vadí Hornerovi. Sorry, ale to je hodně pokřivené vidění. A další sezonu byly moc stabilní? Tím myslíš ty exploze, kvůli kterým je opět kritizoval? Smiř se s tím, že lidé mají různé názory a kupodivu nemusí být stejné s tvými a někdy se můžou shodnout i s takovými extrémy, jako je Helmut. Ale neznamená to, že je člověk od Helmuta převzal. Hitler si myslel, že je fajn mít dobrou a silnou ekonomiku země. Já si to myslím taky. Podle tebe papouškuju Hitlera? 20
                Tak soudit se chtějí, protože asi mají pocit, že neudělali nic špatně. Co já vím? Od toho přece soudy jsou ne? Jestli to udělali špatně, soud to zamítne, jestli neudělali, tak se diskvalifikace asi zruší. A tak to snad má být! Ty jsi uvedl příklady, se kterými souhlasím. A pokud nastaly, soud to zamítne a trest zůstane. Já ti zase uvedl důvody, které nemusely být jejich vinou. Tobě nevoní. OK. A možná nenastaly. Tak to se snad uvidí! FIA má jejich auto, tak se dá celkem snadno prověřit, co bylo špatně. Pokud se provinili oni, nemám jedinou námitku proti ponechání diskvalifikace. Tak fakt nechápu, proč po mně musíš kvůli tomu vyjíždět. 03

                + 0 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • odin

                  odin

                  77.240.96.XXX
                  Zrovna v tomto vlákně po tobě nevyjíždím. Jsi přecitlivělý, jestliže to tak chápeš.
                  Já jenom vnímám rozdílně umělou degradaci pneu, která je pro všechny stejná a záleží na umění pilota a týmu, jak se s tím poperou a umělé pravidlo dvou motorů (komponentů), kde na pilotovi téměř nezáleží a má jen smůlu, když mu selže motor a přesto je trestán. Obojí je "v zájmu šetření". Takže jsem ti jen chtěl mírně oponovat, že šetřit budou muset i když jim gumy budou držet.
                  Vettela podle mne počítáš špatně. Podle mne Vettel už během závodu nějaké ty litry ušetřil. Miku, fakt to není o tom, že posledních pár kol jedou v úsporném režimu... Tak že takto se to počítat nedá.
                  Různé názory lidé mít můžou, dokonce musí, s tím souhlasím, ale nikdy se nemíním smířit s různými názory téhož člověka na dvě stejné situace, jen proto, že se mu pokaždé hodí říkat něco jiného. 13 (Pokud jsi se v tomto poznal, tak věz, že jsem tím myslel Hornera).
                  A co se týče soudů, tak opět nemáš pravdu. Je to sport, ten má svá pravidla a své rozhodcovské orgány u kterých by měly končit veškeré sportovní spory. Nikoliv u civilních soudů. Představ si, že by se soudil každý atlet, který ulil start, respektive se nevešel přes tuším desetinovou toleranci. Čili odstartoval by sice po výstřelu, ale dříve, než uplyne pravidly daná 0,1sec. Tak soudy neřeší nic jiného. Připadáš mi jak ten tonoucí, co se stébla chytá...

                  + 3 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    185.149.130.XXX
                    Ok, možná po těch narážkách na Marka jsem.
                    Ano, záleží na umění pilota a auta, jak ty gumy pošetřit. Já mám jen pocit, že F1 by měla být primárně o vítězství nejrychlejšího, ne nejšetrnějšího. Šetření k tomu sice patří, ale mělo by být okrajovým kritétiem, ne hlavním. A gumy potírají to hlavní, snahu o nejvašší rychlost a nejlepší předjížděcí manévry.
                    U motorů nemám vyhraněný názor. Ano, jezdce jednozněčně postihne trest za něco co nemůže. Ale v dobách, kdy byly neomezené to bylo jinak? Nebylo že? Tehdy bylo ještě běžnější, že motor odešel, než dnes. Těžko hodnotit, jestli zato může technický vývoj, nebo že ty motory jsou díky tomuto pravidlu trvanlivější a odolnější. Každopádně ten trest posunu o 5 míst je menší trest, než vypadnutí ze závodu.
                    Můžeš mi říct, kdy šetřil? Jestli jsem si všiml, tak je pořád stejně daleko za Oconem. A před Hamiltonem najížděl do posledního kola o 3s. Zbytečně moc. Kdyby musel šetřit, tak by to bylo poznat. Vzhledem k tomu, že na kolo mají téměř 2 litry paliva, není žádné sci-fi ušetřit pár desetin v posledních 2-3 kolech. Zvlášť, když máš náskok o 2s větší, než potřebuješ. Evidentně zjistili, že mají problém až po projetí cílem. Jinak by Vettel nemusel jet tak rychle a vůz odstavil hned. Jako Russell.
                    Nevím, na co měl Horner protichůdné názory, protože na moc velkou trvanlivost si pokud vím nestěžoval. Ale možná mi něco uniklo. Každopádně tobě uniklo, že je Horner placen za to, aby měl názory jednostranné a klidně i protichůdné. Je to jeho práce, kopat za svůj tým a občas ho lakovat na růžovo. V tomhle rozhodně není sám, dělají to snad všichni. Já se v tom nepoznal, buď v klidu.
                    A i na civilních soudech nevidím nic špatně. Představ si hypotetický příklad. U Vettela byl vadný průtokoměr a FIA to nechce řešit, aby nezpochybnila celý systém měření paliva. U koho najde AM zastání, když FIA nebude mít žádnou vůli a důvod to řešit? Zdůrazňuji, že je to jen teoretická hypotéza, abys mi to pak nepodsouval jako mé tvrzení.
                    Pokud bude něco podobného v atletice, nemám s civilním soudem problém. Vždyť i fotbalové prohřešky občas končí u civilních soudů. Tak proč by nemohly ty z F1?
                    Nevím, proč se chytat stébla. Snažím se pochopit co se stalo. Jak jsem psal mnohokrát, pokud není chyba na straně FIA nebo poruše palivového systému, ať Vettelovi trest zůstane. Nemám s tím problém. Pokud jejich vinou zůstane byť 0,99l, má přijít trest. Ale jo, Vettelovi samozřejmě přeju, aby se našla chyba u FIA. Tu bednu si vyjel zaslouženě, toho půl kila na výkonnosti nemělo žádný vliv.

                    + 0 / − 3

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • odin

                      odin

                      88.103.224.XXX
                      S celým tvým dlouhým posledním příspěvkem +- souhlas.

                      Tak jen pár vysvětlení: Během týdne - dva články o Markových PR názorech. A když si jeho názory dovolím "vysvětlit" trochu jinak okamžitě se na jeho obranu objeví jakýsi Mike17 . A není to poprvé, ani po desáté. Je to spíše po padesáté. A když onomu Mikovi napíšu, že Marko je jeho guru, zmíněný se cítí pobouřen, uražen a zneuctěn. Do prkýnka, tak jestliže píšeš, že je Marko kecal, tak jeho kecy neobhajuj. Beztak je to všechno jen účelové PR.

                      A ona současná F1 není o nejrychlejších? Vždyť této éře se přepsaly snad všechny rekordy tratí, ta auta jsou nejrychlejší v historii. A víš proč? Díky technické vyspělosti, ale také díky gumám, které se musí povinně měnit a které mají různé tvrdosti a také výkonnost. Pro mne je podstatný, že je to pro všechny stejné. Týmy pracují s několika tvrdostmi a vytváří to prostor pro mnohá strategická řešení. A těch soubojů bylo taky dost. Když to srovnám s posledními sezónami Bridgestone (jen kroužení ve vláčku).

                      Cos napsal o Vettelovi, více méně vnímám podobně. Ale zásadně nesouhlasím se souděním se kvůli těmto věcem. (Zrovna Aston Martin alias copy point, s jejich máslem na hlavě, má nejméně důvodů se soudit s FIA).

                      + 3 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Mike17

                        Mike17

                        185.149.130.XXX
                        V tomto měsíci jsou jen 3 články o RB.

                        1. Ano v tom posledním máme spolu diskusi. Jediné, v čem se s Markem shodneme je to, že Max byl v poslední sezoně lepší než Ricci. Článek (a jeho slova) je o něčem jiném a k tomu se ani jeden z nás vlastně nevyjadřuje. Napadlo tě, že nemám Maxe za lepšího protože to řekl Helmut, ale třeba proto, že v té sezoně byl Ricci před Maxem jen 4x ze zhruba 20-ti závodů? Na to opravdu musím papouškovat Helmuta, abych k takovému závěru mohl dojít??? A ano, vnímám Ricciho poruchy. Při odstoupení býval za Maxem. Možná by ho v některém závodě předjel, ale 4 fakt není těsně, kdy by nějaký závod poměr změnil. Dobře, ty s tím nesouhlasíš a máš za rychlejšího Ricciho. Kvůli tomu je můj guru?
                        2. V dalším nemám jediný komentář.
                        3. Mám tam 2 komentáře. Jeden je palec nahoru za vtípek a druhý je krátký na téma "někdo si dovolil s něčím nesouhlasit." Ani jedno se netýkalo RB ani Marka.

                        Takže za celou tu dobu je Marko můj guru jen proto, že jsem si dovolil na základě výsledků mít Maxe za lepšího? Jako fakt?

                        Ale já se fakt nebavím o časech na kolo. Ano, rekordy padly a formule jsou rychlejší. A možná, že i díky gumám. Ale já chci závodění a souboje. Je mi jedno jestli pojedou kolo za 1:10, nebo 1:15. Ale souhlasím, že byly doby horší, když se nedalo předjíždět a byly vláčky. Ale ty nějak nesouvisely s Bridgestonem. Nemít DRS, uvidíme je zase.

                        -AM-OK

                        + 0 / − 2

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • odin

                          odin

                          88.103.224.XXX
                          Miku, dobře víš, že jsem ti Marka jako tvého guru nepřisoudil teď. Ani letos. Tímhle přízviskem tě tu častuju už pěkných pár let. A důvody jsem ti napsal výše. Ve všech diskuzích, když se někdo "navezl" do Helmuta byl jsi ty jeden z jeho obránců a většinou také jediný. Když pak se na tebe ostatní sesypou s argumenty, tak napíšeš, že je Marko kecal. Tak když je kecal, tak co tě dráždí na tom, když někdo jeho názor označí za kecy?

                          Však souboje a závodění nám současná F1 nabízí v poslední době dostatek. Tak o co jde? O to, že si Mike myslí, že s gumama, které vydrží dva závody by soubojů bylo více? Nebylo. Právě proto by se pole srovnalo dle výkonnosti aut (motor + aero) a jezdily by vláčky. Tomu věř. 03

                          + 2 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Mike17

                            Mike17

                            185.149.130.XXX
                            Ano vím, ale tady jsi psal o 2 článcích, kde se Marka zastávám. A já se nezastávám ani v tom jednom, ve kterém vůbec něco kolem Marka řeším.
                            Zastávám se Maxe. ne Marka.
                            Článků o proslovech Marka jsou tu stovky. Ve většině z nich ani můj komentář nenajdeš. A tam kde se objeví, nijak mne nedráží kritika Helmuta. Dráždí mne jako tady neoprávněná kritika Maxe, kterou ty vydáváš za obranu Helmuta. O tom to je, mícháš Verstappena s Markem dohromady a pak ti vychází hlouposti o guruech.

                            Jako jo, v poslední době soubojů přibylo. To musím uznat. A nikde jsem ani náznakem nepsal, že chci gumy co vydrží 2 závody. Úplně mi bude stačit, když nebudou explodovat během stintu, který není delší než připouští výrobce pro danou směs. A bude super, když bude teplotní rámec pro použití širší, aby se piloti nemuseli starat o jejich přehřívání nebo vychládání a mohli se starat o závodění. Nic víc nechci. A 18 palců by tomu mělo pomoct. Výrobce je na tom irelevantní. 03

                            + 0 / − 1

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • odin

                              odin

                              77.240.96.XXX
                              Dobře Miku, beru.
                              Na druhou stranu, vše souvisí se vším. A když Marko plácá o Maxovi (loni tuším říkal cosi o 0,3 sec rychlejším Maxovi oproti všem, letos zase o Maxovi geniálně přizpůsobivém pilotovi) já v tom vidím PíáRko. Tohle totiž nejde nijak objektivně změřit. Jsou to jakési subjektivní pocity jednoho profláknutého děduly.
                              Maxovy schopnosti musí brát vážně každý soudný fanoušek F1, ale nejsem si jist, že ční nad ostatními, jak to vykresluje Helmut. A to je asi jádro pudla. Ty Helmutovi jeho PR kecy žereš, já a někteří ostatní už to tolik nežerou. A pak se tu dohadujeme o Helmutovi, ale vlastně o Maxovi a nemůžeme se dohodnout.

                              I pneumatika, která má vydržet 2 závody může bouchnout během první čtvrtiny závodu. No a co? Pirellky zas tolik nebouchaly, pokud se s nimi zacházelo dle doporučení výrobce.
                              Na 18 palcové jsem zvědav, jak přispějí k lepšímu závodění. A tvé argumenty beru. 03

                              + 1 / − 0

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • Mike17

                                Mike17

                                185.149.130.XXX
                                -Souhlas. Helmutovy kecy o 0,3s jsem taky nijak nebránil. Vůbec jsem se k tomu nevyjadřoval. Jasně, že je to PR. Nedivím se tomu prohlášení, ale taky s tím nesouhlasím.
                                -Já vůbec netuším, jestli je Max nejlepší v poli. Taky jsem to o něm nikdy netvrdil. Mám ho ve špičce spolu s Leclercem, Norrisem nebo Hamiltonem. A možná někým dalším, ale těžko soudit jak na tom je třeba Russell.
                                -Nevím o tom, že by v Baku někdo používal gumy špatně. Ale letos to není zas taková bída. 2 exploze není moc, za mne škoda, že to ovlivnilo boj o titul. Ale jo, stávalo se to i v době před Pirelli. Musím uznat, že jak na bezpečnosti, tak na použitelnosti Pirelli zapracovalo. A 18¨ by měl být další pokrok k lepšímu. 03

                                + 0 / − 0

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                                • odin

                                  odin

                                  88.103.224.XXX
                                  No vidíš Miku, že si to nakonec dokážeme vysvětlit. Já Helmuta nemám rád, to přiznávám naprosto otevřeně. A zpochybnit jeho plky o Maxovi, lze zase jenom přes Maxe. Bohužel ty, jako totální obhájce Verstappena v tom cítíš útok i na sebe a o to urputněji tady vedeš diskuzi.
                                  Jak jsem ti psal už mnohem dříve, uber trochu a bude méně emocí. (Mně to celkem nevadí, už jsme si tu napsali mnohé, ale s ostatními si tu navzájem píšete bludy, což snižuje jakousi vzájemnou "důvěryhodnost" ). 03
                                  Tento tvůj poslední příspěvek je psán s chladnou hlavou a není v něm s čím nesouhlasit. 11

                                  + 0 / − 0

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
        • Hwrychlik H.

          Hwrychlik H.

          46.234.161.XXX
          Až na to, že při zastavení v dojezdovém kole mu spočítají kolik by spálil při jeho dojetí a o tolik musí najít více.

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            V tom případě nechápu, proč Russel a jiných závodech další zastavili hned za cílovou čárou. Když jim to pak dopočítají, přece si v klidu můžou dojet do depa.
            Stejně tak Vettel. Už to těch pár metrů mohl dojet a nemusel jít pěšky. 03

            + 0 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama