DISKUZE K ČLÁNKU "Nikdy jsem nebyl tak agresivní jako Verstappen," brání se Hamilton. Marko vyčíslil škody + VIDEO

Lewis Hamilton po incidentu ve Velké ceně Británie tvrdí, že v soubojích si nikdy nepočíná tak agresivně, jako jeho rival Max Verstappen. Odborný poradce Red Bullu Helmut Marko mezitím promluvil o jeho zdravotním stavu a vyčíslil škody na technice.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Nikdy jsem nebyl tak agresivní jako Verstappen," brání se Hamilton. Marko vyčíslil škody + VIDEO

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 119, poslední 25.07.2021 21:39 Vložte komentář

Nejlepší názory

» SergioPÉREZ (Hlasovalo 11 lidí) 20.07.2021 13:54
Bohužel Hamilton zklamal na plné čáře. Po startu… »
» kmet (Hlasovalo 10 lidí) 20.07.2021 09:17
Uvědomuje si ten váš pragmatický hlupák, že… »
» Ferda (Hlasovalo 9 lidí) 20.07.2021 18:03
Hamík si jede svou stopu vnitřkem. Poloměr… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

          • Duncan66

            Duncan66

            86.49.246.XXX
            S tvym prvnim odstavcem vubec nesouhlasim.
            Viniky kolize jsou kdyz tak oba piloti. Z nekterych zaberu to vypada, ze Hamiulton byl minimalne na stejne urovni, mozna o kousicek vepredu, nez zacal brzdit, navic byl na vnitrku, takze v podstate on by mel byt ten kdo urcuje svoji zavodni stopu. Jestli se nepletu sam Vestapen nedavno prohlasil, ze kdyz se dostane na vnitrek, je zatacka jeho. Zapomnel tedy dodat, ze kdyz je s nekym v souboji, tak nezalezi jestli je na vnitrku, ci vnejsku, proste zatacka je vzdycky jen a jen jeho? V pravidlech nic takoveho neni pokud vim. Kontakt predniho a zadniho kola byl v tomto pripade koliznim kursem Vestapena, ktery narozdil od Hamiltona nedudelal vubec nic proto, aby ke kolizi nedoslo. Hamilton prokazatelne ano, ikdyz neudelal tolik, jako v prvni zatacce a potom v zatacce po te dlouhe rovince, kde se dostal zcela prokazatelne pred Maxe a presto zatacku neriznul jako Max zatacku Cops, nechal mu tam misto a jenom diky tomu nedoslo ke kolizi a Max si mohl udrzet vedeni.
            Je rada pripadu, kdy ke kolizi predniho kola se zadnim dojde vinou toho vepredu, ze soupere jednoduse zavre tak, ze kolizi uz zabranit nejde. A presne ten pripad nastal v nedeli. Hamilton narozdil od Maxe zpomalil mnohem vice, nechal mu tam 3/4 vozovky, presto to Max napral do Hamiltona. A podle tebe je Hamilton i tak hlavni vinik.... Ne, to mi opravdu rozum nebere.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • SergioPÉREZ

    SergioPÉREZ

    78.108.157.XXX
    Hamilton poslal Emila do nemocnice, ale Emil ještě nikoho, tak ať zklidní hormon.
    Verstappen by se s ním neměl vůbec bavit . 12 12 12

    + 1 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Jen proto, že mu raději všichni uhli a nechali ho, ať naklepe sám sebe.

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Duncan66

        Duncan66

        86.49.246.XXX
        Presne jak pises. Staci si vzpomenout na Kimiho nadavky v Belgii, jak mu tam Max opakovane na posledni chvili blokoval cestu v rychlostech pres 320km za hodinu. Kdyby to bylo naopak, davno by doslo ke kolizi.

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      Duncan66

      86.49.246.XXX
      Do nemocnice se poslal emil sam svym sobeckym pristupem a totalni ignoraci faktu, ze ma vedle sebe dalsi auto a je treba k tomu uspusobit jizdu.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Hamík o budoucích soubojích s Emilem řekl.
    Budeme na sebe neustále útočit, ale v soubojích k sobě musíme mít respekt.
    A když né, tak se takové kolize budou stávat častěji.
    Tímto Emilovi jasně naznačil, že se zastrašit nenechá.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • spinelesssheep

    spinelesssheep

    88.103.4.XXX
    Různě po diskuzích by snad někteří Hamiltona trestali jen za to, že by netrefil apex. To mi přijde docela úsměvné...Je vidět, že je v tom hromada vášní plynoucí hlavně z toho, jak ten střet dopadl - zcela diametrálně pro oba dva, jako den a noc...

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pepino60

    Pepino60

    217.197.155.XXX
    Já bych byl také pro zákaz práce na vozech po dobu červených vlajek. A nebo pro ten start ze zadních pozic. Sýr Lojza už podruhé vydělal na červených vlajkách. V Imole chvíli po jeho poškození došlo ke kontaktu velkou náhodou jeho kolegy podržtašky, který jak známo pro svého ,,kamaráda" udělá cokoli. A když už jsme u toho, tak v Silverstone ty červené vlajky nebyly až takovou nutností. Pokud by byl SC nikdo by se přes 20m kačírku k bariérám nedostal. Stačilo odjat pod SC 8 až 10 kol a bylo to v cajku. Jenže to víte. Mercedes, domácí závod, fanoušci...

    + 3 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      10 kol za SC je zhruba 20% závodu. Přitom se nedalo přesně odhadnou jak dlouho bude trvat oprava bariéry.

      + 0 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pepino60

        Pepino60

        217.197.155.XXX
        To bych netvrdil. Oprava bariéry tohoto druhu je vcelku rychlá. Horší je to u bariér svodidlových. Už jsem viděl závod kde SC jel více než deset kol. Podle mně sedm, osm kol muselo stačit. Ty červené vlajky byly stejně zbytečně dlouho. Wollf si to umí zařídit.

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Ferda

          Ferda

          46.47.176.XXX
          Nebylo to pouze o technických problémech. Ta rána byla velká a docela reálně hrozilo, že by mohli zasahovat i lékaři. Tím by se na trati motala i sanitka. V tomto případě komisaři zasáhli zcela správně.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • margee

    margee

    46.135.105.XXX
    Jinak zajímavá zvěst z Mercedesu. Kdyby nebyly vyvěšeny červené fangle, musel by Lewis pro poškození vozu po kolizi s Maxem odstoupit. Takhle to mohli dát před restartem dokopy.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      88.102.38.XXX
      Velká klika. Opravy pod červenými vlajky by neměly být jen tak, snad už to konečně upraví že kdo na auto sáhne bude restartovat z pitlane nebo tak něco.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Ono je to sporné. Né vždy by to bylo spravedlivé. I když se mi taková možnost nelíbí, tak si nejsem vůbec jist, že bych se odvážil pro zákaz jakýchkoliv úprav hlasovat.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • margee

        margee

        46.135.105.XXX
        Po kolizi? To pochybuji, že zakážou.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          88.102.38.XXX
          Nezakážou, ale neměl by si udržet tu pozici. Kdyby musel zajet do boxů normálně nebo pod SC taky si to vyžádá pokles na roštu, a většinou až na chvost. Myslím si že ponechání pozice když se opravuje vůz nebo mění gumy není košer.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Fanda.LH

            Fanda.LH

            83.240.61.XXX
            Je to restart... Takže je to v pořádku... Vem si, že smažeš všechny náskoky a necháš borce startovat z pevných pozic a zároveň jim znemožníš si připravit auto...To nedává smysl...

            Nejférovější by bylo nějakým způsobem "zachovat" rozestupy a k nim přičítat vteřiny za opravy, výměny gum apod. a následně dle toho startovat... Jenže i to by mělo x děr.

            Proto si myslím, že současné řešení je nejférovější... A život není fér, takže nemá smysl psát, že to fér není...

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Situs

              Situs

              88.102.38.XXX
              Já se to ani nesnažím udělat fér, to nejde a vždy to někoho poškodí a někdo naopak vydělá. Jen se to snažím udělat pro většinu případů trochu férovější.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama