DISKUZE K ČLÁNKU "Kvůli limitům dráhy jsme přišli o vítězství, nejrychlejší kolo a pole-position!" Marko kritizuje komisaře

Odborný poradce Red Bullu Helmut Marko byl po víkendu v Portugalsku pěkně rozladěný kvůli nekonzistentním rozhodnutím komisařů a volá po změně. Red Bull podle něj kvůli škrtům některých časů přišel o spoustu bodů.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Kvůli limitům dráhy jsme přišli o vítězství, nejrychlejší kolo a pole-position!" Marko kritizuje komisaře

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 69, poslední 07.05.2021 18:59 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasovalo 9 lidí) 03.05.2021 14:30
Fyzický limit tratě je pro všechny všude stejným,… »
» Mansell_fan (Hlasovalo 7 lidí) 03.05.2021 18:17
Max ty limity tratě porušil, o tom žádná. Blbé… »
» jumpman (Hlasovalo 6 lidí) 03.05.2021 17:44
Ano. Nevím proč úplně red bull brečí. Smazanej… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Mansell_fan

Mansell_fan

37.188.171.XXX
Max ty limity tratě porušil, o tom žádná. Blbé ovšem je když je porušují jiní a neděje se nic 17

+ 7 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
štěrková zóna zpomalí každé auto, asfaltová jen to, které je schopno brzdit. Asfaltové zóny si ovšem vybrečely týmy, protože tvrdili, že nikdo nechce vidět jak auto skončí zahrabané ve štěrku, místo toho, aby po chybě mohlo pokračovat... Takže asfalt není v žádném případě bezpečnostním prvkem, ale je prvke, který má udržet chybujícího v závodě...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
Ano. Nevím proč úplně red bull brečí. Smazanej nejrychlejší čas byl asi OK, ale faktem je, že si 90% všech předjíždějících v první zatáčce vzalo trvalou výhodu tím, že předjížděcí manévr dokončili vyjetím mimo trať. Tohle udělal verstapen v bahrajnu hamiltonovi a pozici musel okamžitě vrátit, ale když takhle předjede hamilton (a 90% dalších pilotů) neděje se nic. Pokud by ti komisaři měřili všem stejně, tak měli trvat na vracení pozic, protože tím vyjetím ten co předjel získal nespornou výhodu

+ 6 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Řešení porušování limitů tratě je spíše móda komisařů, než technický problém tratí. Dokonce to není tak dávno, co se výjezdy v zatáčkách kromě zkracování tratě neřešily vůbec.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Každému půl minuty, ať se nehádaj a příště si daj pozor.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.150.XXX
To, že bude s limity trati problém, bylo jasné, jakmile se začalo asfaltovat mimo trať. Co nechápu, že i když jsou s tím roky problémy, to FIA neřeší.

+ 4 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
pidro

pidro

80.250.30.XXX
V takovém Monaku jsou problémy s limity žádné,nebo minimální. Všude zeď jako na městských okruzích a bude po dohadování.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.150.XXX
Tam zda se jsou mimo limit trati oba jezdci (Norris víc, než ale to asi nehraje roli), a takže by logicky museli penalizovat oba.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

77.48.94.XXX
jakmile nebude rozhodování o dodržení/nedodržení limitů trati zcela samostatně záležet právě na té trati, tak ten "zatracenej lisdkej faktor" nikdy nebude stoprocentní. tyhle dohady tu budou do té doby, dokud se buď neupraví trať tak, aby "vytrestala" toho, který vyjede za obrubu, nebo se obruby neposunou podle současných ideálních stop včetně těch širších výjezdů. ale v ten moment pojedou někteří ještě rychleji a ještě více zeširoka a bude to tu znova.

+ 5 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

77.48.94.XXX
stačily by standardní silniční obrubníky. tuplem příští rok s těma nízkoprofilovkama 18

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

77.48.94.XXX
přesně o tomhle jsem tu psal i v reakci hned po závodě. je naprosto špatné, že o překročeních limitů trati rozhodují komisaři. trať má rozhodnout a rovnou i trestat. vyjel jsi moc? musíš spomalit, abys projel štěrkem, nebo dostaneš hodiny....... a je vyřešeno 01

+ 4 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Fyzický limit tratě je pro všechny všude stejným, akorát posuzování jeho porušení je často nekonzistentní 12

+ 9 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

109.81.213.XXX
Limit tratě je pro všechny danej a stejnej, nevím co se řeší..... 04

+ 1 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Určitě je to tak, takhle je to smysluplnější.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Poky

Poky

46.254.64.XXX
Díky

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Já jsem se divil tak před měsícem 12
Ale za mě dobře, když první rok se mohl měnit jen jeden jezdec tak to bylo naprd, protože nikdy nechceš měnit jen jednoho jezdce.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Tam mám 6/6. To teda je na každý závod povoleno tolik změn? To je mi teda novinka, díky.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Při editování je vpravo dole subs bank

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
dannak

dannak

86.49.37.XXX
Zajimavy, prijde mi ze vlastne panuje vseobecna shoda, ze zvody jsou mnohdy bud nudne, nebo do nich prilis zasahuji komisari.
Ceho je to ale dusledkem?
1) vyasfaltovane unikove zony, kterych - velmi prekvapive - jezdci zacli vyuzivat. Dokud byl za zatackou kacirek, tak si kazdy rozmyslel tam byt jen lehce prejet kolem; i kdyby se nezasekl, riziko poskozeni auta do dalsi casti zavodu bylo nemale.
2) zmrazeni vyvoje motoru, dalsiho vyvoje aerodynamiky, za soucasneho/nasledneho place, ze vozy diky efektivni aerodynamice za sebou tolik viri, ze je nemozne auto pred sebou dlouhodobe pronasledovat a tlacit na to, aby si pronasledujici auto prilis brzy neodrovnalo pneumatiky.
Nemluve o tom, ze kdyz ma nekdo deficit, tak je mu pravidly pokud ne znemozneno, tak alespon ztizeno se dotahnout, alespon v prubehu sezony (kdy je dovolena jedina specifikace PU).
Pak je nutne prichazet s umelymi prvky jako mereni vyjizdeni aut ze zatacek - navic nekde to vaci a jinde ne - a DRS.
Davaji tedy takova pravidla vubec smysl 17 ?

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fantomas

Fantomas

91.139.78.XXX
Je to tak, přitom řešení je úplně jednoduché. Štěrkové zóny v každé zatáčce. Pak nebude vyjíždět nikdo a když, tak ztratí. Určitě by mohl padnout argument, že štěrková zóna není tak bezpečná, jako vyasfaltovaná plocha, ale zas na druhou stranu si teď kdokoliv může jezdit mimo trať naprosto beztrestně.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Adrian Newey přemýšlí o své budoucnosti

Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

  • Pátek

    • Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:30 - 23:14)
  • Sobota

    • Závod (18:00 - 19:00)
    • Kvalifikace (22:00 - 23:00)
  • Neděle

    • Závod (22:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama