DISKUZE K ČLÁNKU Potvrzeno: Formuli 1 čekají letos tři sprintové závody. Kde se pojede poprvé?

Formule 1 dnes oficiálně oznámila, že letos vyzkouší nový formát takzvaných kvalifikačních sprintů. Ten budou moci diváci sledovat ve třech případech - poprvé v Silverstone, dále pak v Monze a zřejmě v Brazílii (zámořský podnik bude upřesněn).

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Potvrzeno: Formuli 1 čekají letos tři sprintové závody. Kde se pojede poprvé?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 18, poslední 28.04.2021 13:38 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovalo 6 lidí) 27.04.2021 13:19
Mně se na tom nelíbí, že mění koncepci během… »
» Neurotic (Hlasovali 5 lidé) 27.04.2021 11:39
Není jedna sada pneumatik zbytečně moc? Já bych… »
» HellHogr (Hlasovali 3 lidé) 27.04.2021 07:03
Trénink s jednou sadou pneu? Tyhle formaty jsou… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • HellHogr

    HellHogr

    31.30.171.XXX
    A co aplikovat formát F2, že celá top 10 po Q se prohodí obráceně neboli 1 nakonec bdue startovat 10? 11

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      194.228.96.XXX
      Letos jsem zkusil F2 a když jsem viděl ten 1. závod s prohozeným pořadím, tak jsem na to úplně zanevřel a sledovat to nebudu... To už je jak loterie... Nejdřív se prohoďte, výsledky, pak se prohoďte, výsledky, pak se neprohazujte, výsledky... A za kvaldu taky body... Mně se líbil ten původní formát... Kvalifikace, závod a sprint...

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        31.30.171.XXX
        No hlavně ty tři závody jsou bizár v konečným důsledku se ta kvalifikace zavedla kvůli tomu a tenhle formát F1 je něco podobnýho

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • airwar1939

    airwar1939

    78.80.28.XXX
    Na tenhle nápad znám jedno moto: "zoufalí lidé dělají zoufalé věci".

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Fanda.LH

    Fanda.LH

    37.188.237.XXX
    Je to úplná kravina z mnoha důvodů... Jednak to jsou další body pro Mercedes a RB, kdo asi bude tyhle nezávody vyhrávat že... Kdo na to nejvíce doplatí je taky jasné... To jsou týmy středu pole, které startem ve středu pole budou riskovat mnohem více než týmy na čele... A týmy na chvostu na tomhle nemají co získat, spíš jen ztratit no... Pokud se George kvalifikuje senzačně 12. tak po sprintovém závodě je velká šance, že do hlavního závodu bude startovat z horší pozice... Nechápu, že F1 řídí takový zabedněnci...

    Osobně bych spíše šel cestou formátu F2 z minulých let (Ten letošní je také hrozný, že to ani nebudu sledovat)... Kvalifikace, hlavní závod a pak sprint s prohozenou první 8ičkou...

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Kde jsou ty časy co Jarno vymetl v trenálech všechny kačírky jen proto, aby zjistil jaké limity má na trati vůz.
    Dnes bude stačit hrozba byť i mírného probrždění a proto budou jezdci už od prvního vyjetí z boxů raději jezdit jako lemry s hrůzou v očích, aby náhodou na studené gumě neprobrzdili. V takovém případě by už rovnou mohli odstavit vůz vedle tratě a raději šetřit techniku. 02

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    77.48.94.XXX
    může mi někdo sdělit, co je na této novince tak tradičního, co k Formuli 1 vždy patřilo, jak pravil Domenicali?
    moc se mi to nelíbí, hlavně ta nesmyslná omezení ohledně pneumatik mi přijdou naptrosto zcestná. ale celé to zhodnoťme až po sezoně, až uvidíme, co to udělá se závody jako takovými.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • odin

    odin

    88.103.224.XXX
    Mně se na tom nelíbí, že mění koncepci během rozběhnuté sezóny. F1 už neví co vlastně chtějí.
    Je to jako by pořadatelé během rozběhnutého atletického závodu na 5000 m řekli: "tak a teď po pátém kole všichni vyběhnou ven ze stadionu, oběhnou stadion zvenku a první tři, kteří vběhnou zpět na stadion, dostanou malé medaile a budou moci startovat v běhu na 10 000 m bez kvalifikace a pak všichni dokrouží zbylou vzdálenost na oválu."
    Pro mne je takovýto závodní víkend překombinovaný. Vedení F1 dostalo tyto závody do pekel, diváků jim ubývá a namísto toho, aby se snažili zajistit vyrovnanější a dostupnější závodění, vymýšejí hovadiny. 02

    + 6 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Neurotic

    Neurotic

    45.159.116.XXX
    Není jedna sada pneumatik zbytečně moc? Já bych jim nedal žádnou ať se ukážou 11

    + 5 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    Neřekl bych, že hlavní problémy jsou ve formátu víkendu.
    Nicméně na druhou stranu když chtějí něco zkoušet, tak letos

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Sebastian Vettel

    Sebastian Vettel

    92.61.80.XXX
    cirkus
    pokusy, kde vyhraje ten co bude mít nejvíc štěstí bez přípravy

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    Pokud v pátek dopoledne proprší, tak se pojede Q1,Q2 a Q3 zcela bez přípravy.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      31.30.171.XXX
      Ale o to nejde, tyhle pokusy jsou úplně mimo, na co chceš mít tři části Q když máš tři sady? a na trénink jednu sadu? k čemu to je? to rovnou ať losují kdo kde bude startovat a pak si jedou para sprint, který rozhodne o tom, že top týmy zíksají body navíc 20

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • -Tony-

    -Tony-

    193.165.97.XXX
    Je vidět, že současná F1 je úplně v p....i! Komu tohle asi prospěje?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    31.30.171.XXX
    Trénink s jednou sadou pneu? Tyhle formaty jsou úplně mimo 20

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nový šéf Ferrari Frederic Vasseur

Největší problém u Ferrari? Montoya mluví o nejistotě. Favorizoval Todta

Alpine bude jedním z šesti dodavatelů, zásobujících F1 za tři roky

F1 bude mít šest dodavatelů motorů

Prezentace Red Bullu 2019

Mistrovský Red Bull spojuje své síly s Fordem, odhaluje svou novou zbraň RB19 + FOTO

Pilot stáje Renault F1 Jean-Pierre Jabouille v roce 1978

Do třetice všeho zlého - loučíme se s dalším francouzským pilotem

Mick Schumacher

McLaren rozšiřuje svou řadu rezervních jezdců o Schumachera z Mercedesu

Sergio Pérez s vozem RB18 v Austinu

Trest tým strašně omezuje, stěžuje si šéf Red Bullu

Mick Schumacher v závodě v Miami

Tost lituje, že Schumacher nesehnal sedačku. Německo má velký problém

Představení nového Haasu

Jako první představuje svůj vůz Haas + FOTO

Pohonná jednotka za zády Ferrari F1-75

Ferrari komentuje údajný nárůst výkonu své pohonné jednotky o 30 koní

Carlos Sainz v Mexiku před svým týmovým kolegou

"Ferrari letos nebude mít jezdce č. 1, pokud ale bude třeba, zasáhnu!" varuje nový šéf Vasseur

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama