DISKUZE K ČLÁNKU "Williams se konečně může soustředit na výkonnost místo na přežití," pochvaluje si Russell
Závodní jezdec George Russell popisuje změny u Williamsu, který se podle něj může díky novým majitelům a navýšení investicí už konečně začínat zaměřovat na výkonnost místo na boj o holý život.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Williams se konečně může soustředit na výkonnost místo na přežití," pochvaluje si Russell
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
juras
14:19 15.04.2021 88.103.92.XXXTak mě to přijde skoro tak že VW se připravuje na vstup do F1...
Jinak co se týče Capita...ani Seidl před McLarenem nebyl v F1.
Kromě toho...Capito tam není od toho aby konstruoval monopost.
To Demaison je technický ředitel...a zajímavé je (protože v F1 pracoval před hodně lety) že vzali Rampfa jako konzultanta.
Dlouhá cesta to bude...a nikdy není jistý že úspěšná...ono vypadnout z pozice top týmu jde rychle...ale prokousat se zpět je mnohem těžší.
Však McLaren a jeho fanoušci to přece znají dost dobře...-
-
juras
19:22 15.04.2021 88.103.92.XXXTo si nemyslím...taková značka jako VW nebude něco takovýho skrývat...ani by nemohla.
Ale příchod 3 lidí kteří jsou svázání s VW přirozeně dává průchod spekulacím.
Všeobecně se ví že VW licituje s účastí v F1 už docela dlouho
Williams je v současné době taková prémiová vstupenka do světa F1.
A na začátku VW nemusí nutně vlastnit tovární tým... stačí získat strategického partnera...tým jako takový může koupit pak...teď už to nebude jako za časů Franka který odmítal vstup BMW.
Poprvé za tři roky čtu jak Russell mluví optimisticky...takže Williams se hýbe správným směrem.-
Ferda
19:49 15.04.2021 46.47.176.XXXInvestiční společnost Dorilton Capital prozradila, že časem prozradí skutečného vlastníka. Proč by taková společnost nemohla tenhle obchod skrývat? Williams byl velice výhodnou investicí za velice malý peníz a už jeho pouhým přeprodejem by získali velice slušný balík. Momentálně může být Williams pouze v kolonce investice a teď se jen čeká jak s ním naloží dál.
-
-
-
daaviid23
11:10 16.04.2021 90.182.169.XXXCenu zlata, no jak se to vezme. Značka Wiliams má větší cenu než třeba Aston, Alfa nebo třeba AT, nicméně na značky jako RB, Mercedes, McLaren nebo snad Ferrari se nechytá. Značka měla velké úspěchy ale je to 20+ let, obecně se rychle zapomíná.
Co se týká vybavení továrny, tak tam zase záleží s kým srovnáváš. Wilík bude lepší než třeba Haas nebo Alfa ale další týmy na tom budou spíše lépe.
Plus pro tým je historický bonus, který není konkurenceschopný oproti Ferrari nebo McLarenu ale nějaké peníze to jsou.-
Fanda.LH
12:51 16.04.2021 83.240.61.XXXRealita je taková, že jediná značka, která má cenu v F1 je Ferrari... Mclaren, Williams mají cenu pro nás fanoušky, co to sledujeme... Ale pro byznys je to k ničemu... Jak je někdo koupí, tak tým přejmenuje, protože smysl má propagovat vlastní značku nikoli se odkazovat na cizí... Williams dopadne jako Lotus a spousty dalších...-
juras
09:24 18.04.2021 88.103.92.XXXÚplně stejně může skončit i Ferrari...jejich jedinečnost je jen marketing...stačí aby jméno Ferrari přestalo nést peníze...a skončí taky v propadlišti dějin.
No když teď přicházejí elektromobily...neumím si představit Ferrari s elektromobilem...to poprvé podstatu.
-
-
-
-
juras
21:47 15.04.2021 88.103.92.XXXMyslím že se mýlíš (ostatně jako co sleduju velmi často)...
Vezmi si že F1 je momentálně uzavřená společnost, Williams má podepsanou komerční smlouvu...a na rozdíl třeba od Haasu či Alfy Romeo prý dostal jako historický tým bonus (nejen že je v F1 dlouho, déle je tam jen Ferrari a McLaren, ale patří i mezi vítěze). Grove je sice trochu zanedbané, ale pořád je to komplexní továrna F1.
Investice potřebují všichni...co se týče ale pohledu "zastaralý tým na chvostu pole"...podívej na Strolla, měl snahu investovat do Williamsu a když narazil na nezájem koupil FI...taky to neudělal tak že by založil nový tým (a ze strany F1 by na to podporu měl...všeobecně se ví že F1 by ráda počet týmů rozšířila), ale koupil FI. I když zázemí FI taky nebylo už na takové úrovni (proto taky staví novou továrnu) pořád koupil komplexní tým F1 což mu podle mě ušetilo veliké investice...takhle může jezdit a přitom plánovaně budovat.
No a Williams je na tom ještě lépe...Grove je o kousek před zázemím které mělo FI a ještě k tomu je to vítěz šampionátů a mnohem větší tradicí.
Srovnávat to s Brawnem je mimo mísu...takovej obchod se odehraje jednou za sto let...možná i méně často.
A myslet si že Dorilton koupí Williams a za rok z něj udělá tým na úrovni Redbullu je naivní...podívej se zpátky...kolik let Redbull budoval postupně tým než začal vyhrávat.
Zatím je těžký říct co bude...ale Dorilton na mě dělá seriózní dojem, vstoupil do týmu který vlastně už jen bojoval o přežití, to co se zatím děje nelze označit jinak než že to jsou pozitivní kroky...a zjevně si nemyslí že obrátit kormidlo Williamsu půjde nějak zázračně rychle...spíš mi to v určitém pohledu připomíná třeba právě Redbull...postupně investovat, přivést správné lidi...a začít stoupat.
Ale já jsem jako fanoušek Williamsu jako vždy optimista...
Pravdou je že pokud tým stabilizují, pozdvihnou...úplně klidně pak můžou prodat podíl nebo celej tým VW. Mercedes nyní funguje na třetiny (Mercedes, Neos, Wolff)...automobilka nemusí nutně stále vlastnit celý tým (nepočítám dobu kdy Wolff a Lauda vlastnili významně minoritní podíl...protože tím vlastně nevlastníš defakto nic...z pohledu že bys mohl otočit kormidlem).
Takže si vlastně umím představit situaci že VW bude hledat strategického partnera pro svůj vstup do F1 a Williams bude třeba tím ideálním řešením...a Dorilton jen prodá podíl v týmu...byť majoritní třeba...ale nemusí nutně úplně odejít.
Spíš bych se obával o Mercedes...protože v okamžiku kdy by továrna zcela opustila F1...najednou tady bude tým který vyhrával...ale jeho potenciál rázem padne o hodně dolů...ono těch investorů co by si koupili tým F1 zas tolik není. Kromě toho Williams byl relativně levný...Mercedes si bude cenit svůj podím mnohem dráž. A to co zbyde po továrním Mercedesu bude bez továrny rázem mnohem méně konkurenceschopné.-
Fanda.LH
10:20 16.04.2021 83.240.61.XXXVůbec nevíš kdo Williams koupil a jaké s ním má plány... A taková pohádka...
Uvidíme... Já bych raději koupil Mercedes, protože je to tým co umí vyhrávat... Aston Martin, Williams je tomu vzdálen dlouhé roky a ty peníze do nich tak, či tak budeš muset vrazit....-
-
Fanda.LH
09:18 17.04.2021 83.240.61.XXXKdo Williams aktuálně vlastní známé je, pohádky píšeš o VW (Ok napsal jsem to nepřesně... Spekuluje se, že Dorilton ho koupil pro někoho, ale neví se pro koho, tady VW rozhodně není jistý)... Mercedes si nekoupím, smysl mé poznámky byl, že levnější není vždy levnější...-
juras
09:19 18.04.2021 88.103.92.XXXTak vidíš...vlastně jsi nakonec konstatoval přesně to co já....co se týče vlastnictví Williamsu.
A pohádka? Nepíšu snad že je to čistě moje spekulace? Že VW o F1 uvažuje nemůžeš popřít...že moc variant jak do F1 vstoupit taky moc není taky nelze popírat...stejně jako to že nový velký hráč mnohem pravděpodobněji koupi nějaký zavedeny tým než že by vše stavěl od základu.
Ta poznámka o tom že levnější není lepší je mimo mísu...takhle jednoduché to není...
-
-
-
-
-
-
juras
21:26 15.04.2021 88.103.92.XXXŘekl bych že Dorilton nic takového neřekl...to jsou pouze spekulace...první z nich byla že za Doriltonem stojí Bernie.
Faktem je že příchod těch tří může být jen shoda...může to být proto že Capito ty druhé dva zná z působení v VW. Kromě toho třeba Capito je na prahu důchodového věku (dokonce v rozhovoru řekl že vlastně už směřoval do důchodu...on na něj jistě má již patřičně našetřeno...ale vzít místo u Williamsu pro něj byla velká motivace.
O spojení s VW jsem si zaspekuloval jen já...prostě to jen takhle můžeš spojit...nic víc a nic míň (zatím).-
-
juras
21:55 15.04.2021 88.103.92.XXXBude záležet na dalším vývoji...podle mě VW po F1 šilhá. Oni prý už měli do F1 nakročeno...ale přišla ta aféra s dieslama a vedení couvlo.
No Porsche...kdysi slavný turbomotor byl TAG-Porsche...ovšem to byla jiná doba. Ale koncern VW umí vyhrávat...a F1 je jediná soutěž kde ještě nevyhrál. Takže to má logiku...jen to možná ještě brzdí to že VW ví že F1 je hodně specifická...a taky jestli uvažuje např. o koupi třeba Williamsu...těžko se bude rozhodovat jestli využít v F1 slavnou značku Williams a nebo protlačovat vlastní jméno...které ale v F1 nemá takový zvuk.
Honda odejde...takže tlak na příchod nového min. dodavatele motorů bude růst...ono Mercedes už nemá co vyhrávat...takže klidně taky může udělat pápá.
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek