DISKUZE K ČLÁNKU "Pod tlakem se hroutí, nemá formu." Kritika Vettela narůstá

Sebastian Vettel se ve Velké ceně Bahrajnu moc nevytáhl. Po svém přestupu k Aston Martinu měl být tahounem, místo toho skončil jako předposlední s klasifikovaných jezdců, daleko za bodujícím týmovým kolegou Lancem Strollem, jenž má podstatně méně zkušeností z Formule 1. Kritický slov na adresu čtyřnásobného mistra světa proto přibývá.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Pod tlakem se hroutí, nemá formu." Kritika Vettela narůstá

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 46, poslední 05.04.2021 18:03 Vložte komentář

Nejlepší názory

» HellHogr (Hlasovali 5 lidé) 31.03.2021 09:39
Tohle mi potvrzuje co jsem tvrdil celou dobu,… »
» Fanda.LH (Hlasovali 4 lidé) 31.03.2021 21:48
Já jsem vůči Vettelovi dlouhodobě kritický...… »
» Mike17 (Hlasovali 4 lidé) 31.03.2021 10:59
Velice se omlouvám, že jsem podle 100m asfaltu a… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Dokugan

Dokugan

77.236.195.XXX
Já bych to s Vettelem tak černě neviděl, pod tlakem dělá chyby mnoho jezdců, u kterých si to dnes třeba již vůbec neuvědomujeme. Ale je pravda, že Vettel je v těhle zkratech mistr světa. Ale když si vzpomeneme na Hamiltona, když byl výjimečně pod tlakem během svojí kariéry, tak často měl obrovské zkraty v rozhodujících chvílích, spousta nehod s Massou byl asi vrchol. Verstappen to samé, jen na něj není tlak víceméně žádný. Stoprocentní podpora týmu proti týmovému kolegovi a reálně s nikým nemusel bojovat několik sezón. Předtím? Několik rozbitých aut za jeden víkend v Monaku, které měl jednoznačně vyhrát. Jeho kličkování před Ricciardem v Baku, ale i poslední závod v Bahrajnu, kde rozhodující chvíli Hamiltona nezvládl čistě předjet. No a Schumacher? Jako by všichni zapomněli na jeho kuriózní nehody a určitě si vzpomeneme na podivné situace po celou jeho kariéru...

+ 3 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

31.30.171.XXX
Já začnu čím si končil a to je situace Astonu, pokud se nepletu, tak Vettel vlastní část týmu a v tom vidím velký problém pro obě strany, z Vettela může být nechtěný pilot, ale ten se může držet v týmu, který z části vlastní, to nemůže dopadnout dobře pro žádnou stranu. 2016 byl rok, kdy Vettel ztratil nervy, protože Ferrari nemělo na Mercedes a předehnal je i RB a najednou Vettel ztratil důveru ve Ferrari, že to můžou otočit, to co Vettel předvedl pak v Mexiku nebo následně i v Baku jasně ukazuje, jak je labilní a psychicky není odolný vůbec. Pokud vezmeme loni, že rezignoval, nechtěl se snažit, tak takový pilot nemá v poli co dělat, udělal tohle ALonso potom co věděl, že nechce pokračovat ve Ferrari? šel k McLarenu, ale 2014 na konci roku řekl jasně: jsem stále pilot Ferrari a mým cílem je porazit McLaren a udělám proto vše. Rezignoval Alonso 2015-2018 kvůli technice? ne, mačakl to co to šlo i nešlo, tlačil tým na zlepšení a obhajoval i Hondu dost dlouho. Vzdal se Ricci, když věděl, že půjde do McL no nezvdal a to je celé jasně vidět, že Vettel není pilot, kterýho tým potřebuje v čase, kdy tým není top

+ 3 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Já doufám, že takhle dominantní vůz už nedostane nikdo.
I když i tohle mě mrzí. Vždyť bývaly časy kdy jsem se těšil s čím Colin, nebo jiné kapacity zase příjdou. 04

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Tak ono co si budeme povídat, Ricciardo nebo Leclerc určitě nepřišli do týmu k Vettelovi kde by auto postavili pro ně. Tam nastala situace že oni s daným autem pro Vettela prostě najedou začali ukazovat lepší rychlost.

Co se týče roku 2015 tak Vettelovi tak nějak není co vytknout a jezdil dobře, jenže to byla právě situace kdy neměl tým který by byl výkonnostně u nich. Mercedes lepší a RedBull horší, tak bylo rozděleno pole. V roce 2016 najednou RedBull zvýšil hru a Vettel to nezvládal. Po tom co se v rozhodujícím roce 2018 dopustil řady chyb se určitě změnila atmosféra a tím že mu vyměnili Kimiho za Leclerca mu zaslali jasný vzkaz. Kimi mu tam žádnou politiku ani ramena nedělal a všichni vědí že on chtěl ať to tak zůstane, jenže oni mu tam dali ambiciózního mladíka. Aby toho nebylo málo Vettel začal prohrávat a postupně náklonost přecházela od Vettela k Leclercovi. V posledním roce můžeme opravdu říci že Vettel preferovaným jezdcem už nebyl a byl to Leclerc, jenže to pak s Vettelem dopadlo úplně katastrofálně. Myslím že je jasné že jednička má optimální strategie a dvojka na to často doplatí, ale to co bylo loni s Vettelem to je čiré zoufalství. Motivace? Rezignace? Jestli jo tak by měl letět na minutu, ale já si myslím že úlohu mohla shledat právě psychika a pocit nechtěného. Co bude teď nevím, Aston se mu bude chtít určitě pomoci a bude podporován, ale jestli přijde čas kdy starej Stroll jen zdvihne prst a padne od toho milého pána první výhružka tak bude asi definitivní over.

+ 2 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

31.30.171.XXX
Nesouhlasím s tím, že se na sklonku Vettelovi kariéry stal pravý opak, ja tedy od 07 do 21 viděl Vettela jako nadějného jezdce, kterého RB usilovně tlačil a chránil až to přeháněl 2010-2013 se to vyplatilo, ale RB se sám dostal do mlhy, že je Vettel úžasný pilot za všech podmínek a co následovalo 2014? nováček v týmu, na kterého nebylo vyvijeno auto a auto nebylo nejrychlejší a už vůbec ne dominatní, tak najednou úžasný Vettel nebyl tak úžasný a restart ve Ferrari? 2015 to nebyly špatné výkony, oproti Mercedesu toho moc udělat nešlo, ale 2016 a jeho zkraty ukázaly, že prostě není leadrem a nedokáže sám pomoci tomu týmu a sám se dostává podtlak, jak to dopadlo vidíme všichni. Dám příklad Alonsa, který kromě 2005-2007 neměl techniku, která by odpovídala boji o titul a jaký je to kontrast? ano, Alonso dokáže být až za hranou toho co unese tým, ale to protože sám chce uspět a dělá pro to maximum a to očekává i od týmu, vždyť si vem 2012, to auto na titul rozhodně nemělo a jaké výkony Alonso podával

+ 2 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.96.XXX
F1 je týmový sport a výkonnost pilota je přímo závislá na práci celého týmu. Bohužel většina diskutujících si (od dob Schumiho) myslí, že tím rozhodujícím faktorem je pilot. A to jenom proto, že piloti jsou vidět. Ale tak to není a nikdy nebylo. Naopak tým určuje pilotovu úlohu.
Pokud tým postaví auto pro potřeby jednoho ze svých jezdců, pak s velkou pravděpodobností bude ten druhý podávat horší výkony. A není to vůbec tím, že by byl horším pilotem. Když tým ještě návdavkem poskytne tomu jezdci, jež má na sebe postavené auto, ostatní preference ať už v podobě týmových režií, nebo sdílení dat jeho kolegy, přednostní nasazení nových dílů atd. Pak tento pilot vypadá, jako superstar a jeho kolega jako lůzr. Přitom ty rozdíly nemusí být zdaleka tak velké a mnohdy může být výkonnost i opačná.
No a Vettelovi se na sklonku kariéry stal pravý opak na co byl zvyklý. To je celé

+ 3 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
achmed-cz

achmed-cz

109.183.45.XXX
jenže takové dominantní auto, na které by ostatní ztráceli víc než sekundu na kolo, už nejspíš nikdy mít nebude. Takže až do konce jeho působení v F1 se můžeme těšit na takové výkony, jaké jsme viděli v předchozích dvou letech, a nebo právě v minulém víkendu.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
achmed-cz

achmed-cz

109.183.45.XXX
šli do toho, protože se jim to v minulosti mnohokrát vyplatilo. Jenže to ještě měli Pereze, který byl na šetření pneumatik v dlouhém stintu mimořádný.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
On to řekl ještě před památným Německem 2018 Webber že Vettel má tendenci vytvářet zkraty zejména v okamžicích kdy něco nejde podle plánu. Když třeba srazil ceduli za SC, vjel do Hama, sejmul ho v dešti atd. Kdo chce může si najít "Webber: Když to v závodě nejde podle plánu, Vettel selhává. "
... myslím ale že když to Webber vytáhnul tak ještě vůbec netušil co počínaje tím Německem 2018 započne u Vettela za sérii.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

37.188.171.XXX
Už je pozdě. Nemyslím si že by Vettel teď dokázal změnit své návyky.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

37.188.171.XXX
Kanadu 11 bych ani neřešil. Tam hodně pršelo a byl celkem div, že Vettel dojel až do cíle.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Vad

Vad

194.12.33.XXX
no tak ve chvíli kdy jede o titul v těsných soubojích tak nesmí, ale když má techniku která ho v pohodě hodí na PP a on jen nesmí zvrtat start a pak si v klidu kontroluje situaci tak to neplatí. To zda takovej titul ty uznáváš nebo ne je už hodně subjektivní a stejně to nic na tom že má 4 mistrovský tituly nezmění. Mě spíš jde o to že se říká že začal dělat pod tlakem chyby, nezačal, dělal je vždy.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
05

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Velice se omlouvám, že jsem podle 100m asfaltu a pár vteřin zadní části světlého monopostu nepoznal trať ani rok.
To se pozná expert, že se podívá na název, když něco hledá. 01

+ 4 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Dominantní auto který ti umožňuje jízdu vpředu hodně schová. Ale právě ta jízda v poli byla vždycky jeho černá můra. Vettel potřebuje auto v zemi nikoho a tým pro sebe.

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

31.30.171.XXX
Já zase počítám, že video z Malajsie 2012 označíš jako Luzziho v Belgii 2010, prostě expert na F1 03

+ 3 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
V pohodě. U takového tématu se počítá s tím, že bude v áleji na... 12

+ 1 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

31.30.171.XXX
No, ale mistr světa se nesmí hroutit pod tlakem, já si tedy nevšiml, že by se Schumi třeba hroutil pod tlakem v soubojích s Hakkinenem

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Vad

Vad

194.12.33.XXX
jo, pod tlakem se hroutil vždy, i v RB, viz 2010 třeba, ve SPA sestřelil Buttona, v kanadě v posledním kole hodiny z prvního místa když věděl že auto za ním je o hodně rychlejší. Mimochodem to byl opět Button kterej v tom závodě byl 2x na posledním místě :D.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

37.188.171.XXX
Kdyby jezdil sám na čele, tak by třeba podával skvělé výkony i dnes. Jenže není a v poli mu to nešlo nikdy.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Adrian Newey přemýšlí o své budoucnosti

Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

  • Pátek

    • Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:30 - 23:14)
  • Sobota

    • Závod (18:00 - 19:00)
    • Kvalifikace (22:00 - 23:00)
  • Neděle

    • Závod (22:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama