DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari může konečně spoléhat na oba jezdce, pochvaluje si Binotto po odchodu Vettela
Šéfa Ferrari Mattiu Binotta potěšily výkony jeho svěřenců ve Velké ceně Bahrajnu. Jak hodnotí spolupráci s Carlosem Sainzem, jenž v rudém kokpitu vystřídal Sebastiana Vettela?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Ferrari může konečně spoléhat na oba jezdce, pochvaluje si Binotto po odchodu Vettela
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
odin
23:23 31.03.2021 77.240.103.XXX
No trošku s tebou budu polemizovat. Tvrdíš, že Vettel by jako dvojka Kimiho bojoval o to, aby tomu tak nebylo. Možná. Ale jak bojoval jakožto dvojka Leclerca jsme viděli všichni. Ono to totiž není tak jednoduché, jak si představuješ. A tak jen doufám, že nechceš po Mikovsku tvrdit, že je rozdíl být dvojkou Leclercovi, nebo Kimimu. Dvojka je prostě dvojka. A u Ferrari to platí tuplem. Tam moc volnosti dvojkám nedávají. Podle mne i ten Leclerc měl v počátku problém tlačit na Vettela. A to měl od dob Schumachera nejkomfortnější pozici. (Odchovanec a budoucí lídr) s ním jen tak zamést Ferrari nemohlo. Jenom si výměnu postů nepředstavovali tak rychle. Podle mne to měl Vettel sečtené už když odcházel Kimi a nechávali si ho tam, aby "zaškolil" mladého. Jenže mladý zaškolovat nepotřeboval.
Kimiho poslali do Alfy zaškolit druhého mladého. A světe div se v Alfě Romeo jsou s jeho službami nejspíše spokojeni, protože mu stále prodlužují smlouvu. (A to i já jsem s letošní sezónou už nepočítal)... Zatím co Vettel sháněl tým, který ho vezme.
Chápu tvoje výhrady ke Kimimu ohledně emocí. Ale holt každý jsme nějaký. Vettel sejme Ocona a ještě ho obviní, že mu skřížil dráhu. Kimimu tým ukradne vítězství v Monaku po jeho jasném zisku PP, bezproblémovém startu a pohodové kontrole závodu z prvního místa týmovou režií, přes boxy a Kimi jen řekne, že nechápe proč jsme stavěli tak brzy, když vše fungovalo a on se také cítil vpohodě a že příště by to mělo být lepší. (Prostě mezi řádky všem sdělí, že ho tým podrazil, ale jede se dál).
A výkony dvojky vedle jedničky moc hodnotit nejde. Dvojky občas zatrucují, když toho mají dost, ale tým je většinou velmi rychle zkrotí. Pokud ta dvojka není jen dočasná s perspektivou jedničky.
Kimiho poslali do Alfy zaškolit druhého mladého. A světe div se v Alfě Romeo jsou s jeho službami nejspíše spokojeni, protože mu stále prodlužují smlouvu. (A to i já jsem s letošní sezónou už nepočítal)... Zatím co Vettel sháněl tým, který ho vezme.
Chápu tvoje výhrady ke Kimimu ohledně emocí. Ale holt každý jsme nějaký. Vettel sejme Ocona a ještě ho obviní, že mu skřížil dráhu. Kimimu tým ukradne vítězství v Monaku po jeho jasném zisku PP, bezproblémovém startu a pohodové kontrole závodu z prvního místa týmovou režií, přes boxy a Kimi jen řekne, že nechápe proč jsme stavěli tak brzy, když vše fungovalo a on se také cítil vpohodě a že příště by to mělo být lepší. (Prostě mezi řádky všem sdělí, že ho tým podrazil, ale jede se dál).
A výkony dvojky vedle jedničky moc hodnotit nejde. Dvojky občas zatrucují, když toho mají dost, ale tým je většinou velmi rychle zkrotí. Pokud ta dvojka není jen dočasná s perspektivou jedničky.
Situs
22:49 31.03.2021 88.102.38.XXX
Ono já se nedivím že má Kimi tolik fanoušků a co jsi vyjmenoval za klady je vše pravda, ale to prožívání emocí navenek mi tam strašně schází. Paradoxně nej ve Ferrari jsem měl jeho výraz na podiu v Monaku 2017, tam to vypadalo že ho to fakt se*e a to myslím v dobrým.
Rozumím ti, Kimi si vyzkoušel být jednička i dvojka a výsledky tomu odpovídaly. Co bych chtěl ale já kdybych byl jeho fanoušek je aby se s pozicí dvojky vedle Vettela nesmířil. Ono kdo měl co udělat aby Kimi dostal šanci se proti Vettelovi ukázat? Řekl bych to takhle, Kimi byl dvojka ale nemusel jí zůstat, mohl přesvědčit a uznávám že nejen na trati ale i mimo ni. Když to obrátím a Kimiho dáme jako jedničku a Vettela jako dvojku tak mám tušení že Vettel bude pracovat na tom aby se to obrátilo, na trati i mimo ni. Stejně jako třeba Leclerc. Takže je to součást boje když tak bojuje i ten druhý. Netvrdím že je to nutnost, ale někdy je. Teď je ještě otázka jak hodnotit výkony dvojky vedle jedničky, když si vezmeme že je jednoznačné že to na výsledky dopady má. To není jednoduché.
Rozumím ti, Kimi si vyzkoušel být jednička i dvojka a výsledky tomu odpovídaly. Co bych chtěl ale já kdybych byl jeho fanoušek je aby se s pozicí dvojky vedle Vettela nesmířil. Ono kdo měl co udělat aby Kimi dostal šanci se proti Vettelovi ukázat? Řekl bych to takhle, Kimi byl dvojka ale nemusel jí zůstat, mohl přesvědčit a uznávám že nejen na trati ale i mimo ni. Když to obrátím a Kimiho dáme jako jedničku a Vettela jako dvojku tak mám tušení že Vettel bude pracovat na tom aby se to obrátilo, na trati i mimo ni. Stejně jako třeba Leclerc. Takže je to součást boje když tak bojuje i ten druhý. Netvrdím že je to nutnost, ale někdy je. Teď je ještě otázka jak hodnotit výkony dvojky vedle jedničky, když si vezmeme že je jednoznačné že to na výsledky dopady má. To není jednoduché.
odin
19:33 31.03.2021 77.240.103.XXX
Proč mám srovnávat Kimiho s Leclercem? Já srovnávám výkonnost nepreferované odcházející dvojky. Což byl 2018 Kimi a v 2020 Vettel. A můžeme srovnávat procentuélní ztrátu na jedničku, aby jsem zohlednil výkonnost auta v 2018 a v 2020.
Tvá zdeformovaná logika srovnávání mi nějak není jasná. Proč mám srovnávat Kimiho s Leclercem?
Tvá zdeformovaná logika srovnávání mi nějak není jasná. Proč mám srovnávat Kimiho s Leclercem?
odin
19:04 31.03.2021 77.240.103.XXX
Pro Situse:
Kimiho do Lotusu přijímali jako pilota okolo kterého postaví tým a vydali předsevzetí do pěti let bojovat o titul. čili v Lotusu byl jasná jednička se všemi preferencemi s tím spojenými. Kolegu měl nováčka Grosjeana, který se od něho měl učit. Bohužel v té době Grosjean více boural, než jezdil, tak že TR ve prospěch Kimiho nebylo příliš třeba používat. I když ji párkrát Lotus použil, to zase jo. Spousta lidí Kimimu předpovídala krach s ohledem na výsledky Schumiho, který se vrátil o rok dřív a neměl výsledky , jaké se od něho čekaly. Jenže Kimi dokázal, že když mu tým vyhoví v jeho nárocích, pak se umí odměnit nadstandardními výsledky. Bohužel nekrachnul Kimi, ale Lotus a to hned druhou sezónu. Můžeme se tu dohadovat, jak dalece od něho bylo loiální, když odmítl závodit zadarmo (Ostatně v knížce to celkem jasně popisuje, jaké vztahy tam pak panovaly a kolik mu dodnes dluží). Každopádně opět můžeme srovnávat s Vettelem bodové zisky v dobách krizových. A zase to vyjde lépe pro Raikkonena.
Možná máš v lecčems pravdu, že pilot může dělat politiku uvnitř týmu, aby si zajistil lepší postavení vůči kolegovi, nebo podryl jeho post. Ale podle mne je to začátek konce. Viz. McLaren 2007, kde z toho právě Kimi vytěžil jediný titul. Nebo že Kimi chce klid.
Spousta lidí ho nemá rádo kvůli jeho "studenému čumáku". Na srazu jsme se toho také dotkli a většina ho označila za nejnesympatičtějšího pilota. Ale když jsem se zeptal, proč tento nesympatický pilot, kterému ani novináři nemůžou přijít na jméno má tolik fanoušků? Nikdo neuměl nijak vysvětlit. Jen jsme se shodli, že Kimi má možná největší fans základnu, nebo rozhodně druhou největší. Ale podle mne je to charisma a tím, že je pravdivý, nehraje žádné hry, nepolitikaří, nepomlouvá, neviní druhé ze svých chyb (viz Vettel). A to fanoušci také vnímají, i když jim pak nedá autogram a raději zdrhne zadním vchodem. A i když na blbé otázky dává blbé odpovědi.
Já netvrdím, že by při preferování u Ferrari vyjel titul, ale v mnohém by měl lepší výsledky než Vettel. On totiž nedělá takové chyby, jako Seb a s chladnou hlavou dokáže jezdit hodně rychle.
Kimiho do Lotusu přijímali jako pilota okolo kterého postaví tým a vydali předsevzetí do pěti let bojovat o titul. čili v Lotusu byl jasná jednička se všemi preferencemi s tím spojenými. Kolegu měl nováčka Grosjeana, který se od něho měl učit. Bohužel v té době Grosjean více boural, než jezdil, tak že TR ve prospěch Kimiho nebylo příliš třeba používat. I když ji párkrát Lotus použil, to zase jo. Spousta lidí Kimimu předpovídala krach s ohledem na výsledky Schumiho, který se vrátil o rok dřív a neměl výsledky , jaké se od něho čekaly. Jenže Kimi dokázal, že když mu tým vyhoví v jeho nárocích, pak se umí odměnit nadstandardními výsledky. Bohužel nekrachnul Kimi, ale Lotus a to hned druhou sezónu. Můžeme se tu dohadovat, jak dalece od něho bylo loiální, když odmítl závodit zadarmo (Ostatně v knížce to celkem jasně popisuje, jaké vztahy tam pak panovaly a kolik mu dodnes dluží). Každopádně opět můžeme srovnávat s Vettelem bodové zisky v dobách krizových. A zase to vyjde lépe pro Raikkonena.
Možná máš v lecčems pravdu, že pilot může dělat politiku uvnitř týmu, aby si zajistil lepší postavení vůči kolegovi, nebo podryl jeho post. Ale podle mne je to začátek konce. Viz. McLaren 2007, kde z toho právě Kimi vytěžil jediný titul. Nebo že Kimi chce klid.
Spousta lidí ho nemá rádo kvůli jeho "studenému čumáku". Na srazu jsme se toho také dotkli a většina ho označila za nejnesympatičtějšího pilota. Ale když jsem se zeptal, proč tento nesympatický pilot, kterému ani novináři nemůžou přijít na jméno má tolik fanoušků? Nikdo neuměl nijak vysvětlit. Jen jsme se shodli, že Kimi má možná největší fans základnu, nebo rozhodně druhou největší. Ale podle mne je to charisma a tím, že je pravdivý, nehraje žádné hry, nepolitikaří, nepomlouvá, neviní druhé ze svých chyb (viz Vettel). A to fanoušci také vnímají, i když jim pak nedá autogram a raději zdrhne zadním vchodem. A i když na blbé otázky dává blbé odpovědi.
Já netvrdím, že by při preferování u Ferrari vyjel titul, ale v mnohém by měl lepší výsledky než Vettel. On totiž nedělá takové chyby, jako Seb a s chladnou hlavou dokáže jezdit hodně rychle.
Situs
16:02 31.03.2021 88.102.38.XXX
Já vím že Kimi třeba v Lotusu předváděl dobré výkony, a tam byl preferovaný spíše on než Grosjean. Být jednička nebo dvojka je velký rozdíl, ale taky musíš uznat že se s tím dá něco dělat. Leclerc nebo Ricciardo určitě pracovali i mimo trať aby je auto lépe poslouchalo a aby si tým přetahovali taky k sobě. Zpětně musím říci že Kimi s jeho přístupem neměl šanci, Kimi by měl být jen s kolegou který nedělá politiku, vlastně o to by se měl snažit každý jezdec a pokud se o to začne snažit tak už vlastně dělá politiku . Ale chtít mít tým na své straně aby plnil hlavně mé potřeby mi přijde v tak blbém systému 2 jezdců na tým docela pochopitelný, takže je to složitější a co akorát vím je že Kimi to nechce mít složité.
HellHogr
15:42 31.03.2021 31.30.171.XXX
Proč nejsi shcopný reagoval na téma a mluvíš o čenem vytrženém z kontextu? já kde vzal 18 bodů? a za druhé místo se dává kolik bodů? a proč nejsi scopný reagovat na dané téma ptám se znovu ve stejném příspěvku? tak prostě na mě ani mé příspěvky jakkoliv nereaguj
Mike17
15:32 31.03.2021 185.149.130.XXX
A na co mám jako reagovat? Že si vycucáš neexistujících 18b a pak se mne ptáš, kde jsem to číslo vzal? Nebo na to, že u totožných situací posuzuješ viníka podle toho, na které pozici je Vettel?? Fakt jsi nepředvedl ani jeden. A bavit se uvedenýma hovadinama fakt nebudu.
HellHogr
14:20 31.03.2021 31.30.171.XXX
Kdo to mluvil o couvání? Vettel udělal podobnou věc co v Turecku, cpal se někam, kde byl ještě vůz. Počkat, cože? co je ztráta 18 bodů? teď nechápu co se tu snažíš napsat? že Vettel ztratil 18 bodů za celou sezonu? a jakých 6 chyb Alonsa? Monako ve FP3 (kde stejně dojel pak 6 v závodě) a Británie s Belgii, kde ztratil dohromady 19 bodů? to je 6 chyb? tady zase střílíš nesmysly, aby si jen snažil ukázat, že někdo je horší než Vettel, přitom Vettel jasně ukazuje jak na tom je bez nejrychlejšího vozu od 2014. Navíc se tu snažíš bagatelizovat chyby, které RB stály hodně bodů a stejně vyhráli PK celkem jasně, nééé to není ukázka dominantního vozu a točíš se v nějakých svých myšlenkách, původní debata: Vettel dělal už 2010 zbytečné chyby, ale díky své technice je mohl rychle napravit (jak s tím souvisí ALonso?!
)
)
HellHogr
13:47 31.03.2021 31.30.171.XXX
Bavili jsme se o něčem jiném a daleko více obsáhlejším a ty se zase jen snažíš vytáhnout něco, co máš pocit, že máš pravdu Vettel si najel na HRT vůz ne HRT vůz na RB Vettela. Vettel ztratil 18 bodů a 25 v Turecku tedy 43 bodů za sezonu, zbytečně, ale díky nejrychlejší technice to mohl jednoduše dohnat, takže si stále nedokázal rozepřít to co tu píšu a bavil jsem se o tom s Odinem. Hlavně, že si měl tendenci táhnout do chyb Vettela Alonsa, který nevím jak s tím souvisí stále
odin
13:05 31.03.2021 77.240.96.XXX
Ne kvůli mně to smazali, ale mně to promazávali. Tvoje příspěvky tam byly celé.
Ale je fakt, že staré diskuze tu jsou promazané. A to dost podstatně. I když se to dá pochopit, že se šetří místem a pamětí. Proto je hledání pro mne velká ztráta času a hlavně ani nakonec nenajdu, co jsem chtěl, protože to je smázlé.
Jo a rok na to jsem ti tu psal porovnání bodových zisků Leclerca a Kimiho v obou sezónách u Alfy a Ferrari. Nabízelo se to, protože si oba vyměnili sedačky a vlastně i ta auta prošla jen nějakou evolucí. Myslel jsem to ani ne jako argument, spíše jako indicii (zajímavost) a to jsi mi shodil s tím, že se to nedá úplně srovnávat. A pár argumentů. Což jsem uznal, ale jako indicie si myslím, že to nějakou váhu také má.
Ale je fakt, že staré diskuze tu jsou promazané. A to dost podstatně. I když se to dá pochopit, že se šetří místem a pamětí. Proto je hledání pro mne velká ztráta času a hlavně ani nakonec nenajdu, co jsem chtěl, protože to je smázlé.
Jo a rok na to jsem ti tu psal porovnání bodových zisků Leclerca a Kimiho v obou sezónách u Alfy a Ferrari. Nabízelo se to, protože si oba vyměnili sedačky a vlastně i ta auta prošla jen nějakou evolucí. Myslel jsem to ani ne jako argument, spíše jako indicii (zajímavost) a to jsi mi shodil s tím, že se to nedá úplně srovnávat. A pár argumentů. Což jsem uznal, ale jako indicie si myslím, že to nějakou váhu také má.
odin
12:03 31.03.2021 77.240.96.XXX
Já to těžko najdu, když jsi to nenašel ty, protože hledání zde mi dělá problémy.
Korektní diskuze? Nemyslím, že byla nekorektní, i když mi tehdá vadilo, že nedokážeš vyargumentovat moje názory (ani jsi se o to nepokoušel a pořád jsi mlel to svoje, jak máš Kimiho rád a jaku Ferrari podával slabé výkony oproti Vettelovi). Vím že jsem tě pak nazýval ignorantem a podezíral tě, že hlásíš moje komenty, protože mi je vždycky smázli. Ale fakticky jsem nic zlého nepsal, ignorant bylo nejtvrdší slovo. Ty ses mi dušoval, že jsi mě nehlásil (čemuž i věřím). A pak jsi tvrdil, že jsi mě v diskuzi rozsekal. Bylo to určitě v závěru sezóny 2018, nebo hned po skončení, jelikož se řešil odchod Kimiho z Ferrari. Ale nechci to znovu nějak rozmazávat. Protože mi fakt připadlo, jako když si ty cca tři dny píšu s "jiným" Situsem. Mně nejvíc naštvalo, že jsi nebyl ochoten vnímat, co ti píšu a "jel jsi pořád to své" Já chápu, že máš lepší přehled o Alonsovi a jeho závodech, než o Kimim. Já to mám opačně, ale nedovolil bych si tvrdit, že Alonso podával podprůměrné výkony před pár lety u McLarenu, když vím, čím jeho výsledky byly způsobeny. Prostě jsem oid tebe tehdá čekal férovější analýzu i hodnocení. A zklamalo mě to. A už toho nechám...
Korektní diskuze? Nemyslím, že byla nekorektní, i když mi tehdá vadilo, že nedokážeš vyargumentovat moje názory (ani jsi se o to nepokoušel a pořád jsi mlel to svoje, jak máš Kimiho rád a jaku Ferrari podával slabé výkony oproti Vettelovi). Vím že jsem tě pak nazýval ignorantem a podezíral tě, že hlásíš moje komenty, protože mi je vždycky smázli. Ale fakticky jsem nic zlého nepsal, ignorant bylo nejtvrdší slovo. Ty ses mi dušoval, že jsi mě nehlásil (čemuž i věřím). A pak jsi tvrdil, že jsi mě v diskuzi rozsekal. Bylo to určitě v závěru sezóny 2018, nebo hned po skončení, jelikož se řešil odchod Kimiho z Ferrari. Ale nechci to znovu nějak rozmazávat. Protože mi fakt připadlo, jako když si ty cca tři dny píšu s "jiným" Situsem. Mně nejvíc naštvalo, že jsi nebyl ochoten vnímat, co ti píšu a "jel jsi pořád to své" Já chápu, že máš lepší přehled o Alonsovi a jeho závodech, než o Kimim. Já to mám opačně, ale nedovolil bych si tvrdit, že Alonso podával podprůměrné výkony před pár lety u McLarenu, když vím, čím jeho výsledky byly způsobeny. Prostě jsem oid tebe tehdá čekal férovější analýzu i hodnocení. A zklamalo mě to. A už toho nechám...
Aktuálně
Nadcházející závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
-
Sobota
- Závod (18:00 - 19:00)
- Kvalifikace (22:00 - 23:00)
-
Neděle
- Závod (22:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek