DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari může konečně spoléhat na oba jezdce, pochvaluje si Binotto po odchodu Vettela

Šéfa Ferrari Mattiu Binotta potěšily výkony jeho svěřenců ve Velké ceně Bahrajnu. Jak hodnotí spolupráci s Carlosem Sainzem, jenž v rudém kokpitu vystřídal Sebastiana Vettela?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ferrari může konečně spoléhat na oba jezdce, pochvaluje si Binotto po odchodu Vettela

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 123, poslední 05.04.2021 16:23 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • HellHogr

    HellHogr

    31.30.171.XXX
    Má pravdu, v době Vettel-Raikkonen se museli spoleháat na to, aby Vettel nedělal moc chyb a nebo aby "pomalá" dvojka mohla ukázat co v něm je

    + 4 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • odin

      odin

      77.240.96.XXX
      Vettel je "psycho" zvyklý na komfortní a exkluzivní podmínky extra vytvořené pro jeho osobu. V momentě, kdy ho jakkoliv ohrožuje soupeř, nebo i týmový kolega se Sebík hroutí a podává podprůměrné výkony. Když si u Ferrari mysleli, že mají auto na boj o titul, veškerou péči věnovali Vettelovi na úkor Kimiho. Po tajné dohodě potřebovali od obou pilotů, aby odvedli maximum práce bez jakéhokoliv protěžování (protože jim bylo jasné, že to na boj o příčky nejvyšší nebude) a Seb to nezvládl. Já o něm tvrdil, že je nejpřeceňovanějším pilotem v poli už když sbíral jeden titul za druhým. A jsem rád, že mi můj názor Vettel potvrzuje.

      + 5 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        31.30.171.XXX
        Samozřejmě, vždyť to bylo vidět hned 2010 a jeho chyby, měl šěstí, že RB měl prostě nejlepší techniku a mohl si ty body pak "lehce" dohnat, ostatní takové štěstí neměli

        + 4 / − 7

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Kaša

        Kaša

        82.142.123.XXX
        Souhlasím, měl jsem na něj stejný názor a tento názor on poslední roky potvrzuje čím dál tím víc. jestli se nezvedne a aspoň nebude překonávat Stroll, tak je úplně odepsaný. Ale možná proto ho do týmu starý Stroll vzal - aby byla reklama s 4x mistrem světa, a aby ho mohl synek s podporou týmu nakonec zajezdit a vypadat při tom dobře! 02 Ukázalo se totiž že toto s Checem nejsou schopni dokázat. 07

        + 4 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        "V momentě, kdy ho jakkoliv ohrožuje soupeř, nebo i týmový kolega se Sebík hroutí a podává podprůměrné výkony. "
        Můžeš uvést ty podprůměrné výkony v letech 2010 a 2012, kdyby byl bezesporu ohrožován nejvíc?
        Řekl bych, že nejhorší výkon byl zcela jasně loni. Ale to fakt netuším, kým to byl ohrožován. 03

        + 3 / − 7

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • odin

          odin

          77.240.103.XXX
          Miku, čti znovu CELÝ můj koment. Nepospíchej, postupuj slovo od slova a snaž se pochopit. Rozhodně nevytrhávej jednu větu z kontextu a nestav na tom další diskuzi. Už tě mám přečteného a nehodlám s tebou diskutovat o vytržených větách. 03

          + 6 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            Ok, zkusil jsem to znovu, pomalu, opakovaně. Jo, našel jsem tam opět teorie o protěžování Seba na úkor Kimiho, v kterých nemám touhu se pitvat marně znovu a našel jsem nějakou podivnou teorii o tom, že Ferrari potřebovalo na boj o pátou příčku od pilotů víc práce, než v boji o titul. Zřejmě bylo pro Seba víc stresující boj o střed pole, než o titul. Osobně to moc nechápu, ale když myslíš...
            Ale nějak jsem nepochopil, jak kontext celého příspěvku mění podstatu věty, na kterou jsem se ptal. Samozřejmě bys to mohl upravit na správnou míru a vysvětlit mi, jak ten kontext tu vytrženou větu mění, abych tedy ten jiný kontext pochopil.
            Ale, chápu. Prostě jsi to plácl a tečka. Nebo sis uvědomil, že ona věta vlastně tak úplně vždy nesedí a nemůžeš to obhájit. Uznávám aspoň, že nemáš potřebu hodit až tak hloupý hejt, jako předvedl Hogr. Tak OK. 03

            + 2 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Icewoman

              Icewoman

              178.255.168.XXX
              Na konkurenci vyšel nedávno článek o tom, proč Vettel u Ferrari selhal - dobré čtení...
              Odin má kus pravdy, přesto by si Binotto mohl nechat tyhle řeči od cesty, Vettel pro ně odvedl i dobrou práci, konečně - i na něj se po přestupu pěly ódy, jak si zapisuje do notesu. Ona se mu ta idylka může zase rychle sesypat.

              + 4 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • odin

              odin

              77.240.103.XXX
              Psal jsem a myslel jsem to tak, že Seb potřebuje (je zvyklý) exkluzivní podmínky, aby podával exkluzivní výkony. Což právě v RedBullu měl vrchovatě.
              Což ty nevím proč chceš rozporovat.
              A loni exkluzivní podmínky neměl ani náhodou, jeho pozice byla ohrožována kolegou Leclercem už od předloňska a výkonnost Seba tomu také odpovídala. nebo snad ty jsi zaznamenal u Vettela v této době nějaký vzestup (byť jen alespoň částečný)?
              Připadáš mi jak advokát chudých (duchem). 03

              + 3 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • HellHogr

              HellHogr

              31.30.171.XXX
              Jaký hloupý hejt? Ty máš zase jen potřebu urážet ostatní na základě tvých pocitů

              + 3 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • odin

                odin

                77.240.103.XXX
                11 Jsem rád, že si někdo ze zdejších diskutérů pamatuje na ten přitroublý článek na zdejším serveru o zápisníčku Vettelovi a nadějích Ferrari v schopnosti "mladého Schumachera". 18
                Tak mě napadá, že mám problém, ale ty mi s ním těžko pomůžeš. "Koho vlastně dneska mám označovat mladým Schumacherem"? Když člověk přistoupí na přtroublou hru glorifikátorů Michaela Schumachera a pak Sebastiena Vettela, tak Mick Schumacher jim do toho hodil (tím, že se dostal do F1, ještě během kariéry Vettela) dost výrazně vidle. Najednou máme v F1 přešumacherováno a to tam jezdí jenom jeden opravdový Schumi. 03 18 18 18
                To jen tak pro odlehčení...

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • odin

                odin

                77.240.103.XXX
                Jo a Miku, ty moje teorie nejsou zas tak podivné, jak ty se domníváš. Ferrari potřebovalo od Vettela aby obíral o body piloty Renaultu (přímého konkurenta o páté místo) a zároveň, aby vyjel "podobné" body jako Leclerc.
                Mnohokrát jsi mi tady argumentoval bídnou výkonností Kimiho (když jsem shledával TR v jeho neprospěch). Ale aby Kimi vyjel třetinu bodů, co měl Seb, to se nikdy nestalo. Vettel získal jen třetinu bodů co měl Leclerc. A to se rozhodně za slušnou výkonnost považovat nedá. Je to i důvod, proč si o něm myslím, že je "psycho". On to totiž (podle mě) zabalil už v momentě, kdy mu neprodloužili smlouvu.

                + 2 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                185.149.130.XXX
                To už dává větší smysl, ikdyž to tu větu nějak nevysvětluje.
                Pak bych pouze podotkl, že exkluzivní podmínky měl i po sezonu 2019 (tedy aspoň podle tvých vyjádření) a přesto bych našel některé sezony nevydařené. Třeba rok 2014 nebo rok 2018 a 2019.
                Tu invektivu sis mohl odpustit. Jen jsem věcně debatoval o něčem, co jsi nakousl. 03

                + 1 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                185.149.130.XXX
                Naprostý souhlas. Odin má jistě kus pravdy, jen s tou větou moc nesouhlasím.
                Vettel jistě celkově selhal a konec té éry bylo víceméně trapas, ale zase bych neshazoval celé jeho působení ve Ferrari. 03
                Odin je jen na mne trochu radikální. Černá, nebo bílá.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                185.149.130.XXX
                Nevím o tom, že bych tě urážel. Za hloupý jsem označil názor, ne tebe. Což jsme zase u pozorného čtení.
                Pokud zmíníš rok 2010 jako příklad chyb, je to hloupé, vzhledem k tomu že Alonso jich v tom roce udělal víc. Tečka. 03

                + 2 / − 3

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • HellHogr

                  HellHogr

                  31.30.171.XXX
                  A jak s výkonností RB a chybama Vettela souvisí Alonso? a navíc Alonso více chyb neudělal, o tom jsme se bavili xkrát, jen ty to nejsi schopný akceptovat 20

                  + 3 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                • HellHogr

                  HellHogr

                  31.30.171.XXX
                  A taky 2015, 2016, 2017 19

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.130.XXX
                  Promiň, někde zpochybňuju, že rok 2020 byl z jeho strany trapas?

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    185.149.130.XXX
                    Jistě brouku. Aneb bla bla bla. Být tebou, tak se kouknu někdy na výsledky. 03

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    185.149.130.XXX
                    Jo, bavili. X krát. Ty nechceš akceptovat, že těch 6 nebo 7 incidentů FA v roce 2010 jsem ti všechny vyjmenoval. Jo, ty jsi kontroval Tureckem, Belgií a incidentem v Malajsii, kdy ho sestřelil jezdec o kolo zpět podobným způsobem, jakým včera sestřelil Seb Ocona. Ale vím, že včera za to mohl ten vzadu (souhlas), zatímco v Malajsii ten vepředu. Vysvětlit po tobě ten rozpor ani nechci. Je jasný, že včera si jezdec mohl volit stopu, zatímco v Malajsii měl Seb nechat místo jezdci o kolo zpět. 1320

                    + 2 / − 3

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      185.149.130.XXX
                      Adekvátně vozu. Výsledky byly totožné s tím, co předváděl jeho předchůdce.

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                    • HellHogr

                      HellHogr

                      31.30.171.XXX
                      Aha, takže tu teď pleteš dvě sezony do sebe, krásná ukázka tvých znalostí a ani neumíš odpovědět jak souvisí Alonso s výkonností RB a chybama Vettela? A mimochodem jak souvisí souboj o pozici s tím, když je pilot okolo pozadu? 18

                      + 3 / − 1

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • HellHogr

                        HellHogr

                        31.30.171.XXX
                        Když byly totožné, proč nebyly totžné ohlasy na výkony jezdce a výsledky jezdce v sezoně vzheldem k technice a vytvoření chyb?

                        + 2 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                • odin

                  odin

                  77.240.103.XXX
                  Nevím, co ti na tom ještě není jasné?
                  Exkluzivní podmínky měl částečně i v roce 2019. Ale, podle mne, jen část sezóny.
                  S nepodařenými roky souhlasím, ale nechápu, jak to odporuje tomu, co jsem napsal? 2014 změna pravidel, RBR neměl dominantní auto a nový kolega vytvářel na Seba tlak. Výsledek? Seb se sesypal a skončil i za Bottasem s Williamsem. 2018 exkluzivní podmínky, ale nutnost podstoupit "vyrovnaný" boj o titul s Lewisem. Výsledek? Seb se sesypal a předváděl kolize a kolo kolo mlýnský. A 2019 viz výše. Nový kolega tlak na jeho pozici č.1. Výsledek? Seb se sesypal a Ferrari konečně prozřelo a neprodloužilo mu smlouvu.
                  Invektivu jsem si odpustit nemohl. Ty tady opravdu hájíš ty své "ovečky" i za cenu nesmyslů a výmyslů. Mě fakt už nebaví neustále vyvracet tvoje polopravdy a snahy o přetáčení diskuzí jinam. 03 Věcnou diskuzi si představuji jinak. 14

                  + 3 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                • odin

                  odin

                  77.240.103.XXX
                  Ano radikální na tebe jsem. Protože si nic jiného nezasluhuješ. Psal jsem ti to mockrát, kdybys diskutoval fér, tak radikální nejsem. Ale když jenom hledáš skulinky, kterými nějak zpochybnit, nebo bagatelizovat tvrzení (názory) oponentů, pak je třeba nasadit systém černá-bílá. 03

                  + 2 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    185.149.130.XXX
                    Tak na tu férovost budeme mít asi dost protichůdné názory.
                    Mně zas připadá shazovat všechny Sebovy sezony (třeba u Ferrari) jako bagatelizování.
                    Jen si myslím, že systém černá nebo bílá jsi měl už před první diskusí se mnou. Aneb RB na začátku dominance. 03

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                  • odin

                    odin

                    77.240.103.XXX
                    Označil jsi moji teorii, že by Ferrari potřebovalo více práce od obou pilotů v boji o páté místo s bídným autem, než s nejlepším autem o titul, za podivnou. Proto tento vysvětlující příspěvek.
                    (Prostě rád si s tebou podiskutuji o snadných vítězstvích a ziscích titulů Hamiltona ve výborném autě a podle tebe, těžkostech Vettela v boji o titul v také výborném autě. Čili o stejném pohledu na realitu. a pak o (podle tebe) lehčí práci se sbíráním bodů v mizerném autě. Protože podle mne je to přesně naopak.. S bídným autem musí pilot vynaložit mnohem více úsilí, aby získal nějaké body. A ve výborném autě mu body příjdou sami, stačí se jen soustředit na souboj s většinou jediným soupeřem o titul. Čili méně práce). 03

                    + 2 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • odin

                      odin

                      77.240.103.XXX
                      To teda ne!!! Já jsem začal RBR a Vettela nemít rád od té doby, kdy odstrojili Webberovi auto a díl dali Vettelovi, který svým diletanstvím rozbil nové křídlo v tréninku a Webberovo v závodě. A Mike17 to považoval za normální a vlastně stejně Webber zvítězil, tak o co jde? Já to považuji za sviňárnu tehdá i dnes.
                      A Sebovy sezóny neshazuji. Jen jsem poukazoval na TR v jeho prospěch. A ta tam také byla. Za tím si stojím.

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Mike17

                        Mike17

                        185.149.130.XXX
                        A jo, sorry, Ta Malajsie byla v roce 2012. Tak už tedy fakt nevím, čím chceš dorovnat ty incidenty FA. Máme tu Turecko, Belgii.... A? Sorry, je to dost málo. 03
                        Jak s tím souvisí Alonso? No když 2010 byl přiklad chyb Vettela, najde se někdo, kdo jich udělal víc. Asi jsi si toho nevšiml, ale každý pilot dělá chyby. Když se točíš na jeho současných chybách, je to v pořádku. Dělá jich neúměrně moc. Zmiňovat v této souvislosti právě rok 2010 je prostě hloupé. Sorry, ale je to tak.
                        A k tomu mimochodem. O boj o pozici nešlo, když byl jeden o kolo před druhým. Najdi si, co znamenají modré vlajky, jaké z toho vyplývají povinnosti pro pilota o kolo zpět. Pak ti možná dojde, proč Karthikean dostal od komisařů flastr a proč je tedy hloupé z té nehody vinit Vettela. 03

                        + 2 / − 3

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                      • Mike17

                        Mike17

                        185.149.130.XXX
                        No a dostáváme se právě k tomu počátku černobílého vidění. 01
                        Já tehdy neřekl, že to bylo v pořádku a mnohokrát jsem to sám uváděl, jako příklad TR. Ale ano. Když jsi se navážel do toho, jak Webberovi znemožnili vyhrávat, tak jsem ti napsal, že s tím starým křídlem tenkrát ten závod vyhrál. A to je pravda.
                        Ale protože jsem viděl rozdíl mezi TR a poškozením pilota, zaškatulkoval sis to jasně černě jako že to celé schvaluju a chválím. Černobílá hned u prvního konfliktu. Takže díky za potvrzení. 03
                        A ten názor mám pořád. Ano, byla to TR a nebylo to fér. Ale Markovi to neublížilo nijak. Nepřipravili ho o jediný bod. Titul měl ve svých rukách až do poslední kvalifikace a podělal si ho zcela sám. 03

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      185.149.130.XXX
                      Sorry, nic proti tvému názoru. Ale já s tím prostě nesouhlasím. Podle mne je pilot pod mnohem větším tlakem, když mu jde o titul, než když se potýká někde v půlce pole. Stejně tak tlak týmu na výsledky kolegy. A mluvil jsi o hroucení pod tlakem. V roce 2020 Vettel pod žádným tlakem nebyl. Před sezonou věděl, že přestupuje jinam. Tak jakej mohl mít tlak?
                      Ferrari mohlo být u zádele, co jedzí Vettel. jestli budou 5 nebo 6 je rozhodně víc jedno, než jestli vyhrají nebo budou druzí. 03
                      Podle mne byl tlak na Vettela 2020 nesrovnatelně menší, než v letech 2010, 2012, 2014, 2017, 2018 nebo 2019. To, že v roce 2020 sezonu zabalil souhlasím. To je podle mne důvod toho výkonu, ne žádný tlak.

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • HellHogr

                        HellHogr

                        31.30.171.XXX
                        Ale ty tu plácáš stejně ty chyby ALonsa, které se nestaly 11 co byla Alonsova chyba a stála ho tolik bodů? Monako v FP3? kdy závod dojel 6 - ano chyba to byla, ale závod dojel slušně na bodech z boxů v Monaku. Británie a souboj s Kubicou - ano jeho chyba. Belgie, kde byl po startu sestřelen Barrichellem a byl poslední, dostal se na 8 místo a pak vypadl - ano jeho chyba a suma sumárum máme 3 chyb, které nebyly tak fatální a hlavně tu v Monaku dokázal mírnit ten stejný víkend. Pak tu máme Vettela (o kterém byla řeč ve smyslu, že dělal zbytečné chyby, ale díky technice je mohl snadno dohnat narozdíl od Alonsa) - chyba v Číně, kde se nechal zbytečně hecovat s Hamem a lítal všude po trati, Turecko 2010 kde zatočil do týmového kolegy a připravi ltým o double. Británii kde si díky své šikovnosti prořízl zadní pneu o křídlo soupeře a Belgii kde v souboji o vítězství sundal JB. O Monze, kde zbytečně ztratil podium protože několikrát špatně podřadil a tým si rozhodil celý řazení ani nemluvě, takže tu máš tuhle optiku i kdyby si chtěl srovnat počet chyb, tak je to jedna věc, druhá je jejich důsledek, jestliže se sám připravil o 50 bodů min a Alonso se připravil o 15 (monako + 15 británie a 4 Belgie) tak je to furt míň, tohle dokážeš pochopit? a dokážeš pochopit, že na Odina jsem reagoval s tím, že měl Vettel rychlejší techniku než soupeři (kromě Webbera) a dokázal tak rychle napravit ty chyby? Jak nešlo? v souboji Ocon vs Vettel nešlo o pozici? však tu porovnáváš dvě naprosto rozdílné situace

                        + 4 / − 2

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    185.149.130.XXX
                    Nevím, třeba že v roce 2015 byl tlak taky a k sesypání nedošlo. V roce 2017 na tom byl podobně jako o rok později.
                    V letech 2010 a 2012 byl pod tlakem ještě mnohem větším. A dotáhl poslední závody k zisku titulu, v Brazílii i přes okolnosti fenomenálním způsobem. To není žádný výmysl. Těžko měl někdy větší tlak, než v Brazílii 2012, kdy ztrácel titul a byl z odstupem na posledním fleku. A pak ještě mu dají zbytečný pitstop kolo po sobě a pošlou ho zase zpět daleko od titulu. Co je na tom za nesmysl? Najednou to s tím tlakem nějak není jasné. Někdy se hroutí, jindy ne? 03
                    Já vidím celkem zřejmou časovou osu. S přibývajícím věkem je jeho výkon horší a horší. Podle mne není náhoda, že tragické jsou jeho poslední roky a rok za rokem se zhoršují. A ono to platí vlastně u každého. Vím, s tím nesouhlasíš, rozebírat to nemusíme. 03

                    + 0 / − 2

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • odin

                      odin

                      77.240.103.XXX
                      To nesouhlasím. Mark si možná titul podělal sám, když se na to díváš optikou "po bitvě je každý generálem", ale po celou sezónu používal RBR týmovou režii ve prospěch Vettela. Seb to moc dobře věděl, že má komfortní pozici a také toho s pomocí RBR využil.

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                    • Icewoman

                      Icewoman

                      178.255.168.XXX
                      No, nejsem si úplně jistá, že Vettel před sezonou 2020 věděl, že přestupuje jinam, spíš jen, že končí u Ferrari. Bez podpory týmu tu nejde, takže rok 2020 bych nehodnotila...
                      Ať můžu mít na Vettela názor jakýkoliv, tak si pořád myslím, že ho v roce 2018 zlomilo dohadování o koryta ve Ferrari po Marchionneho smrti a odchod Arrivabeneho, od Binotta už takovou podporu neměl, ten vsadil na jiného koně.
                      Ač jsem z jeho výkonu v prvním závodě rozpačitá, dopřejme mu taky nějaký ten závod hájení 04

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Mike17

                        Mike17

                        185.149.130.XXX
                        Hezký výcuc. Jako vždy jakýkoliv incident Vettela je jeho vina, zatímco jinde je to naopak. přeřazení je jistě chyba toho, že člověk nedokáže zmáčknout čudlík, ale rozhodně nemůže být chyba v převodovce. Kdybych namítl, že někdo může podělat brzdy, už to asi neprojde co?
                        A za štěstí považuješ to, že ho zdradila třeba technika z vedoucí pozice? Korea? Austrálie? Nebo že ho obíral o body a vítězství kolega, zatímco Massa slyšel jen něco o Fernandově rychlosti se asi taky nepočítá.
                        A pokud jde o Ocona, tam souboj o pozice byl a byla to jednoznačně Sebova chyba. Ovšem nechápu, jak můžeš vidět podobnou situaci opačně, když ještě k tomu ten vzadu byl o kolo zpět. To je přesně o té objektivitě. 03

                        + 2 / − 3

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                    • Icewoman

                      Icewoman

                      178.255.168.XXX
                      Četls ten článek u konkurence?

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • odin

                        odin

                        77.240.103.XXX
                        OK tlak na Seba v sezóně 2020 nebyl, ale tam jsem se snad ani o jeho hroucení pod tlakem nezmiňoval?
                        Spíše vysvětluji, že Ferrari v té sezóně potřebovalo, aby maximálně pracovali oba, když mají utlumené auto. A Seb se na to vykašlal. Pro mne jednání hajzlíka, který parazituje na ostatních, ale když má přiložit ruku k dílu bez vyhlídky na úspěch, tak se na to vykašle. A to ho mnozí pasují do rolí spasitele a tahouna týmů. S tím zase já nesouhlasím. 03

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • odin

                          odin

                          77.240.103.XXX
                          Bez podpory týmu to nejde!!! Však Kimi také nedisponoval kdoví jakou podporou týmu, když byl Sebovým kolegou. Ale je fakt, že podpora odcházejícího pilota a podpora zůstávající dvojky, je rozdíl. I když můžeme srovnávat sezónu 2018 odcházejícího Kimiho a sezónu 2020 odcházejícího Seba. Nebe a dudy, co? A to jsem ochoten i zohlednit výkonnost Ferrari, čili neporovnávat absolutní bodové zisky obou.
                          Co se týče tvého názoru na zlom Vettela v 2018 při boji o koryta uvnitř Ferrari. Pořád to svým způsobem potvrzuje to, co píšu.
                          Já si Mika vychutnávám proto, že v dobách Seb-Kimi nechtěl připustit, že jezdecké rozdíly jsou mezi oběma minimální (jednou tak, podruhé onak) a hlavním rozdílem je TR. Tak že hájení nehájení, zajel s lepším autem horší výsledek než jeho bývalý týmový kolega. Jak je to možný? A stejně tak loni si byli oba výkonostně hodně blízko v zcela odlišných autech. 03

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                        • Situs

                          Situs

                          88.102.38.XXX
                          Já si myslím že naopak v roce 2020 zažil tlak kterému nemusel doposud čelit. Pocit nechtěného a to celou sezonu. Pokud si vezmu jak je labilní nebo přecitlivělý tak to na jeho psychiku musel být neskutečný nápor. U Helmuta zažíval jen pocit být miláčkem. Ve Ferrari měl také výsadní postavení. Tohle byla pro něj zcela nová vlastní výzva. A podobné příklady pro srovnání jsou, ten tlak ho pohltil katastrofálně oproti jiným. Takový Pérez jezdil líp než jindy.

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • HellHogr

                            HellHogr

                            31.30.171.XXX
                            Jaký vycuc? V čem nemám pravdu? Ty tu píšeš, že Alonso udělal víc chyb, já ti jasně doložim chyby obou a zase se to snažíš shodit i kdyby si dal pryč tu Itálii co to mění na tom o čem jsem psal? On ztratil 50 bodů v Belgii a Turecku. Navíc dal potvrzuješ, že i když mu klekla technika 2x + jeho chyby, stejně byl schopný díky nejrychlejšímu vozu a to o dost ty body dohnat, takže díky, že se sám na to upozorníš. To že Massa nestíhal je jedna věc (Massa to slyšel 2x a pustil Alonsa jednou), Webberovi vzali přední křídlo a to ti přišlo v pohodě... Druhá věc je, proč Ferrari nemělo více vítězství a Massa nesbíral víc bodů? No to bude tím, že ta technika nebyla na úrovni RB a to je o té objektivitě. Jestli chceš srovnat to, že jezdec je okolo zpět s tím, že bojuje o pozici tak sorry, ale o F1 nic nevíš, tohle nemůže srovnat nikdo, protože jsou to naprosto rozdílné věci. Navíc sis mohl všimnout, že spoustu pilotů na hlavní rovince zůstalo v závodní stopě a Ham s Verstappenem museli do špinavé stopy a kupodivu nenajeli soupeři na přední křídlo jako Vettel v Malajsii 03

                            + 2 / − 1

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                    • odin

                      odin

                      77.240.103.XXX
                      Chápu. Nejde to zleva, tak to zkoušíš zprava.
                      Vysvětlil jsem ti tebou uvedené sezóny neúspěchů Vettela, aniž by to jakkoliv zpochybnilo to, co jsem psal, tak to zkoušíš z "druhé strany". 18 Typické.
                      A co bylo 2015? Jasná dominance Mercedesů (obou) a Seb s podporou Ferrari třetí místo. Nezklamal ani nepřesvědčil.
                      2017 auto se slušným potenciálem, možná i na titul a závěr nezvládnutý. Ale abych nebyl zlý, tak v této sezóně neházím všechnu vinu na Seba. Ale Tr v jeho prospěch jednoznačná. Čili komfortní pozice.
                      2010 nezmiňuj. Tam se neshodneme. Abu Dhabí a Turecko mi vadí hodně.
                      2012 vyrovnaná sezóna a snad jediná, kterou podle mne můžeš argumentovat a kde beru, že na Seba byl tlak, který ustál. Zvláště v Brazílii. I když i tam mám problém s předjížděním pod žlutými vlajkami...
                      Věk do toho netahej. Samozřejmě, že nějaký vliv má, ale rozhodně ne zásadní. 03 03

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • odin

                        odin

                        77.240.103.XXX
                        Toť otázka. Můžeš mít pravdu a také nemusíš. Odpověď ví jen Seb. Já si spíš myslím, že se na to 2020 vykašlal, když nebyl chtěný a protěžovaný. S jeho psychikou to samozřejmě mělo dost společného.
                        Sice jsem si řekl, že se k tomu už v diskuzi s tebou nebudu vracet, ale zase mi to nedá.Kritizoval jsi výkony Kimiho u Ferrari jakožto dvojky. Tak to srovnej s výkony Seba jakožto dvojky. Abychom srovnávali srovnatelné. 03

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Situs

                          Situs

                          88.102.38.XXX
                          Já myslím že Vettel výkonnostně ze sebe udělal trojku.

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • odin

                            odin

                            77.240.103.XXX
                            18 18 18 Dobrý 11
                            Ale když se na to podíváš seriózně?

                            + 0 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • Situs

                              Situs

                              88.102.38.XXX
                              Jenže ono se to dá použít i seriózně, Vettel byl výkonnostně nepoužitelně daleko. Když to srovnám s Kimim tak si Vettel vedl ještě hůř. A hlavně i kdyby byl Vettel blíže tak je stejně jako dvojka nepoužitelný. Teda možná své místo v Astonu vidí jinak ale já si ho nedovedu představit jak sekunduje Strollovi.

                              + 0 / − 0

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • odin

                                odin

                                77.240.103.XXX
                                Aby bylo jasno. Považuji tě za člověka se seriozními názory, ze kterých lze čerpat a v mnohém s tebou souhlasím. Proto mi vadilo, že jsi nijak nevyargumentoval svůj názor na výkonnost Kimiho. Jediné s čím jsem tehdá souhlasil bylo, že Kimi až moc hladce přijal roli dvojky. Ale ta jejich výkonnost byla hodně podobná a je dodnes. Jenom má Kimi horší techniku, přesto jezdí podobná umístění. A obhajovat i tehdá Vettela? No nevím, dost podivný názor v kontextu mnohých TR v jeho prospěch. Přeci nemůžu odsuzovat jednoho pilota, jako horšího, za to, že skončil za druhým, když to tak tým narafičil.
                                V každém týmu jsou dva piloti, čili jeden musí skončit za druhým. A když se tým cítí na titul, většinou jednoho z nich "určí" jako nosiče vody. A neuděláš s tím nic. Leda, že budeš jako Vettel sabotovat veškeré úsilí. A když se budeš snažit pomoci týmu i kolegovi, najdou se Situsové, kteří tě za to odsoudí. Už chápeš o co mi tehdá šlo?

                                + 0 / − 0

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                                • Situs

                                  Situs

                                  88.102.38.XXX
                                  Já myslím že "tehdy" jsme se nějak moc neznali (internetově) a nebudu lhát, pro mě "Kimovec" v určité době byl jen protivník a boje se táhly na více frontách. Dnes bych reagoval určitě jinak. A vím že jsme se chytli ale už si konkrétní detaily ani nevybavuji. Já dříve fandil Ferrari a nikdy jsem nemohl Kimimu přijít na chuť. Je paradoxní že jsme brali titul a pro mě to bylo otrava. Pro mě je těžké něco prožívat s člověkem který mi nepošle emoce. To jen abych popsal jak to s Kimim mám. Ale k výkonům, ono ta povaha souvisí u mě jak ho vnímám. Já potřebuju vidět že bojuje a cítit že chce, a že dělá něco aby toho druhého porazil. Kimi je na mě prostě odevzdanej a jestli byl jen loutkou Ferrari tak se musím ptát o co mu tam jde. Kimi měl lepší rok třeba 2016. Vzpomínám si 2017 Monako, ....... tam jsme se chytli? No už nevím. Ale vím že po tom co se stalo v Maďarsku mi bylo jasné že Kimi dvojkou bude bez ohledu na výkon. Asi jsem tě zklamal že si nepamatuji přesně náš svár, ale je to tak. Omlouvám se pokud to v tobě zůstalo, zapomeň na to 11

                                  + 0 / − 0

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
        • Duncan66

          Duncan66

          86.49.246.XXX
          jj, ohromne stesti 2x v sezone odstoupit z prvniho mista kvuli technice, zatimco vasi dva nejvetsi souperi o titul tymovy kolega Webber a Alonso z Ferrarri nemeli za celou sezonu zadnou technickou zavadu. Stejne tak Turecko 2010 obrovske stesti pro Vettela, ktery s kolegou kolidoval a zatimco Vettel skoncil, Webber si dojel v klidu pro treti misto. Tomu HellHogr a jemu podobni rikaji klikar roku :DDDDD

          + 3 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            77.240.103.XXX
            Neznali, to je jen tvoje stanovisko. Já jsem tě znal a jak píšu mám tě "nějak" zaškatulkovaného (stejně, jako většinu zdejších diskutujících) a celkem jsem si tvých názorů vážil.
            Chytli jsme se koncem sezóny 2018, když Kimi odešel z Ferrari. A kdybys tehdá místo těch zástupných keců napsal to, co nyní, tak s tím nemám jediný kousek problému. Já jsem to "nějak poznal", že neargumentuješ fér a jen sis potřeboval pod rouškou hraných sympatií"kopnout". Proto to ve mně zůstalo. Já se snažím argumentovat férově, i když to mnohdy může pro nového diskutéra vypadat, žese snažím některé piloty hejtit. Není tomu tak. Právě že třebas zrovna Vettela mám zařazeného na vcelku vyšších místech, jenom ne tak vysoko, jak si mnozí jeho obháji přejí. A ty moje komenty jsou reakcí na diskuze s nimi, třeba z před osmi lety. Kdy jsem o něm psal v podobném stylu, jen to většině nešlo pod nos, protože sbíral tituly, čili byl považován za TOP.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Situs

              Situs

              88.102.38.XXX
              Já jsem tu diskuzi hledal už dříve a nepodařilo se mi to najít, takže je těžké se k tomu vracet konkrétně když si to úplně nevybavuji. Pokud byla smazána tak to asi moc korektní nebylo 17 Nebo pokud ty víš kde je. Ale to muselo být dříve než 2018, tak hlava děravá snad nejsem a třeba po Maďarsku toho roku 2017 jsem i změnil názor na Monako 2017 (a vzpomněl jsem si na tebe). Asi jsem narážel na jeho pomalejší kvalifikace? Co ti utkvělo nejvíc.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            Rb používal TR ve prospěch Vettela. Ale ne v roce 2010 a ve chvílích, kdy bylo jasné, kdo z nich bojuje o titul a kdo ne.
            Nevím ojediném příkladu TR v roce 2010, kromě zmíněného křídla. A komfortní pozici? Vždyť navzdory samovolné bouračce Marka v Korei vstupoval do posledního závodu sezony s náskokem na Seba. Tak kdo měl komfortní pozici? Stačilo nepodělat tak moc kvaldu a Webber mohl mít titul. Komfortnější pozici neznám.
            A to nebudeme rozebírat, kdo z nich měl víc poruch. Vždycky tvrdíš, že se podle toho pozná dvojka. Vůbec nepochybuji, že kdyby jich měl víc Webber, neváhal bys to použít jako důkaz protekce Seba. Ale nějakou záhadou 2x kleklo Sebovi z vedoucích pozic. Kdyby měl stejně spolehlivou techniku, jako měl Mark, nebylo by v Abu co řešit. 03

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            Tím přestupem nemyslím jen F1. Jo neměl domluvený AM, ale šel by třeba do WEC.
            Jinak souhlasím.
            Nevím, jestli ho něco zlomilo. Osobně si myslím, že začal mít životní priority jinde a postupně i díky věku prostě jeho výkonnost klesá. Samozřejmě výměna vedení mohla mít vliv na jeho náladu a postavení v týmu. To ovšem není omluva pro to, co předváděl.
            Ale letos bych mu nechal jistě ještě čas, ať něco ukáže. Dělat závěry z jednoho kola pod žlutými vlajkami se moc nedá. A ten závod nebyl zas taková tragedie, kdyby netrefil Ocona.
            Ale jestli Strolla nedá, nezbyde mu než zmizet z F1.

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              No sice porovnáváš dobře bodové odstupy mezi roky 2018 a 2020. Ale trochu jsi zapomněl na to, že v roce 2018 ztrácel Kimi ty body právě na Vettela. Takže je spíš otázka, jestli by Kimi nezajel loni s Ferrari bodů ještě míň. Já netvrdím, že jo. Ale srovnáváš něco, co srovnat moc nejde. Relevantní by bylo, srovnat Kimiho s Leclercem. Tak se to obvykle dělá. Srovnání se stejným pilotem. Stejně tak postrádá smysl srovnávat piloty v různých vozech. Je AR lepší, nebo horší, než AM?
              A na situaci u Ferrari v letech 2015-2018 mám pořád stejný pohled. Ikdyž nějaká TR u Ferrari proběhla, pořád to nevysvětluje ten rozdíl.

              + 0 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            Tak mohl jsem si to vyložit jinak, než jsi to myslel. Mně to vyznělo tak, že loňské tragické výkony zdůvodňuješ Vettelovou "labilitou" pod tlakem. Loni žádný tlak neměl, byl v nejpohodovější pozici za dobu jeho ježdění. Věděl, že nebude dostávat novinky, nebude se už o něj pečovat a že Ferrari ude jezdit tužku. O nic mu nešlo. Klídek, pohoda, cigárko.
            Tým nepotřeboval nic. Věděl, že sezona je v pytli už před jejím začátkem. I kdyby jezdil co Leclerc, posunuli by se pouze před Renault. Vždyť je to buřt 5 nebo 6. Výkon dvojky byl pro ně nejméně důležitý od dob Schumiho dominance.
            A pokud jde o roli "tahouna". Nevím, kdo má ten názor, ale očekávat "táhnutí" týmu od někoho, kdo dostal výpověď je trochu hloupé ne? To by snad měla dělat jednička týmu a naděje do budoucna. 03
            Jo, asi to vypustil a odjel co měl. No a? Já znám pilota, co vylezl z auta uprostřed závodu se slovy, že má GP2 motor. Ve chvíli, kdy ten motor bylo potřeba co nejvíc testovat. A mnozí ho mají za nejlepšího tahouna F1 historie. 12

            + 0 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            Ne. Až bude chvilka, zkusím to najít.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            Nevím, co je zleva a co zprava. Jen jsem ti chtěl uvést příklady, kdy byl pod tlakem a jezdil dobře. Chápu, co ti vadí na roce 2010, ale to že zvládl psychicky jak kvaldu, tak závod (na rozdíl od kolegy), to nic nemění.
            Roky 2015-2017 nemám za nějak fenomenální, ale tlak na něj byl vyšší, přesto ty výkony byly lepší, než v následujících letech, kdy se tlak nějak nezvýšil.
            Jen se držím tématu. Nic víc.
            A ano, věk není jediným faktorem. Přidal bych taky to, že je jiný člověk, než třeba Hamilton. Má jiné životní priority a není první, jehož výkony šli do kopru s narozením dětí. Jedno k druhému se postupně přidává. Podle mne to už lepší nebude (nemyslím, že letos bude jezdit stejně špatně, jako to vypadalo v bahrajnu) a měl by jít do důchodu. Ta jeho výkonnost má prostě sestupnou tendenci, tlak netlak. A to je taky důvod hodnotit jeho působení v RB nebo STR pohledem loňské sezony.
            To je asi vše. 03

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Nemám čas si ověřovat vše, co jsi napsal. Skoro jistě bych našel to, že to bylo jinak. Třeba jako to, že v Belgii přišel o 25 bodů. 25? Jako fakt? Vždyť nebyl ani chvíli ve vedení a na vedoucího Hamíka ztrácel dost. Kromě toho jsi trochu vytěsnil, že kolize s Buttonem ho stála čas, ale to kde skončil bylo vinou toho, že mu Liuzzi prořízl předním křídlem zadní gumu.
              O tom, že měl někdo lepší auto, jsem nanapsal ani písmenko, zase jen tvůj sen.
              Hezky srovnáš, že Massa musel pouštět jen jednou. Ale nějak ignoruješ, že se prostě Alonsovi do závodů nepletl a obral ho za celou sezonu o celých 5b. A to ještě jen díky tomu, že neposlechl v Austrálii TR. Srovnáváš to s křídlem, které sice nebo fér, ale nepřipravilo Marka ani o bod, naopak s tím starým vyhrál a můžeme jen spekulovat, jestli by vyhrál i s tím novým.
              No a tím koncem jsi to zabil. Jo, Vettel najel jezdi o kolo zpět na přední křídlo. Jasně, Hogříku, zařadil zpátečku a zacouval si. Krásně jsi to popsal. Vrazit do někoho zezadu v boji o pozici je prasárna, zatímco stejná pozice pod modrými vlajkami je najetí toho vepředu do toho vzadu. Přesně tvůj pohled na všechno ohledně SVxFA. A ještě se pohoršuješ, že to mám za výcuc. 12

              + 1 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • HellHogr

                HellHogr

                31.30.171.XXX
                [odkaz na stránku]

                Co na tom videu nechápeš přesně?

                A to je přesně ono Miku, já se bavil s Odinem, že už 2010 dělal zbytečné chyby, ale díky technice je mohl rychle napravit a ty si tu začal nějakou svojí toxickou kampaň o tom, že ALonso jich měl víc atd. prostě naprosto mimo téma a ještě tu napíšeš, že nemáš čas si něco ověřit, když nemáš čas a nemáš znalosti, tak tu pak nevytvářej nějakou diskuzi, když o tom nemáš informace, to je jednoduche

                + 2 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
            • HellHogr

              HellHogr

              31.30.171.XXX
              Vettel pod tlakem nikdy nejezdil dobře, točil se po trati a nebo zatáčel do soupeřů

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                185.149.130.XXX
                Kdybys uměl číst, nahoře máš napsaný krásný příklad, kdy je nezpochybitelné, že to pravda není. 13

                + 0 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.130.XXX
                  Nevím, co na něm nechápeš ty? Já na něm vidím proříznout Liuzziho předním křídlem Vettelovo zadní kolo. Ty tam vidíš prosím co?
                  Že ty nechápeš kontext psaného textu mne nezajímá. Evidentně jsi zase vyplodil bláboly a teď ti vadí, že jsem ti je vyvrátil. Aneb žádných 25b v Belgii Seb neztratil. A tak je to se vším. 13

                  + 0 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • HellHogr

                    HellHogr

                    31.30.171.XXX
                    Na videu je Vettel vs Karthikeyan a vidím, že jede sovjí stopu a Vettel se do ní najíždí a u toho mu najede na přední křídlo, koukám, že tvé znalosti jsou opravdu velké. Samozřejmě dle tebe Vettel nebojoval o vítězství když byl 3 a bojoval s Buttonem zatímco oba stahovali Hama 11 no tak si odečti ne 25 ale 18 bodů a rozdíl? díky dvoum chybám ztratil 43 bodů a co jsi tím dokázal? nic 11

                    + 2 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                • HellHogr

                  HellHogr

                  31.30.171.XXX
                  Ten výcuc je naprosto směšný 11

                  + 1 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    185.149.130.XXX
                    Dobře, je tam incident s Kartikeanem. Ten si podle tebe jede svoji stopu, ale záhadně z obrubníku skončí metr od něj. Ale podle tebe jede úplně rovně.
                    Našel sis, co znamenají modré vlajky?
                    Ne já vím, nepřesvědčím tě. Už jsi tu objektivitu předvedl mnohokrát. Když je Vettel vzadu, za incident může Vettel. Když je při stejné pozici vepředu, může za něj Vettel. Samozřejmě u Alonsa platí přesný opak. Jsi v tom konzistnetní. 01 Nezmění to ani modré vlajky, ani to, že komisaři dají falstr protivníkovi. Prostě rozhodující faktor jakéhokoliv incidentu je Vettel. Vinen vždy. 12
                    A stejně je to s tím Spa. Hamík náskok zvětšoval a podle tebe ho stahovali. 12 Za nimi jezdil vláček několika vozů s odstupem desetin, Seb jezdil třetí, ale ty tedy slevíš z Vettelova vítězství na místo druhé. To, že i po tom incidentu by dojel pro nějaké body se taky nepočítá. 12
                    No, tímto opět končím. Tyhle opičárny fakt nemám za potřebí.

                    + 0 / − 3

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    185.149.130.XXX
                    Jako že se v Brazílii 2012 pod tlakem zhroutil? No jo. To pak vysvětluje celé tvé hejtování.

                    + 0 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • odin

                      odin

                      77.240.96.XXX
                      Já to těžko najdu, když jsi to nenašel ty, protože hledání zde mi dělá problémy.
                      Korektní diskuze? Nemyslím, že byla nekorektní, i když mi tehdá vadilo, že nedokážeš vyargumentovat moje názory (ani jsi se o to nepokoušel a pořád jsi mlel to svoje, jak máš Kimiho rád a jaku Ferrari podával slabé výkony oproti Vettelovi). Vím že jsem tě pak nazýval ignorantem a podezíral tě, že hlásíš moje komenty, protože mi je vždycky smázli. Ale fakticky jsem nic zlého nepsal, ignorant bylo nejtvrdší slovo. Ty ses mi dušoval, že jsi mě nehlásil (čemuž i věřím). A pak jsi tvrdil, že jsi mě v diskuzi rozsekal. Bylo to určitě v závěru sezóny 2018, nebo hned po skončení, jelikož se řešil odchod Kimiho z Ferrari. Ale nechci to znovu nějak rozmazávat. Protože mi fakt připadlo, jako když si ty cca tři dny píšu s "jiným" Situsem. Mně nejvíc naštvalo, že jsi nebyl ochoten vnímat, co ti píšu a "jel jsi pořád to své" Já chápu, že máš lepší přehled o Alonsovi a jeho závodech, než o Kimim. Já to mám opačně, ale nedovolil bych si tvrdit, že Alonso podával podprůměrné výkony před pár lety u McLarenu, když vím, čím jeho výsledky byly způsobeny. Prostě jsem oid tebe tehdá čekal férovější analýzu i hodnocení. A zklamalo mě to. A už toho nechám... 03

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Situs

                        Situs

                        88.102.38.XXX
                        Aha, tak kvůli tobě to smazali 13 Ok, já myslím že si rozumíme čím a jak jsme se neshodli a kde jsem se ignorantsky zapsal. S tebou se rozhodně argumentovat dá takže sorry že jsi mě potkal rozběhnutého s beranidlem.

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                    • HellHogr

                      HellHogr

                      31.30.171.XXX
                      Pod jakým tlakem? pod tlakem, který vytvořil sám na sebe?

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • HellHogr

                        HellHogr

                        31.30.171.XXX
                        Ale ty nejsi schopný vyarguemntovat co si sám začal a já tě na to dostal a teď se to kroutíš 11

                        + 1 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Mike17

                          Mike17

                          185.149.130.XXX
                          Máš to tam všechno. pokud máš problém to pochopit, zkus to znovu.
                          Seb nepřišel o žádných 25, ani 18 bodů, za incident z kartikeanem nemohl.
                          Kroutíž se z toho ty, protože ti došlo, že jsi plácl hovadiny. 13

                          + 0 / − 1

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • odin

                            odin

                            77.240.96.XXX
                            18 Ne kvůli mně to smazali, ale mně to promazávali. Tvoje příspěvky tam byly celé.03
                            Ale je fakt, že staré diskuze tu jsou promazané. A to dost podstatně. I když se to dá pochopit, že se šetří místem a pamětí. Proto je hledání pro mne velká ztráta času a hlavně ani nakonec nenajdu, co jsem chtěl, protože to je smázlé. 03
                            Jo a rok na to jsem ti tu psal porovnání bodových zisků Leclerca a Kimiho v obou sezónách u Alfy a Ferrari. Nabízelo se to, protože si oba vyměnili sedačky a vlastně i ta auta prošla jen nějakou evolucí. Myslel jsem to ani ne jako argument, spíše jako indicii (zajímavost) a to jsi mi shodil s tím, že se to nedá úplně srovnávat. A pár argumentů. Což jsem uznal, ale jako indicie si myslím, že to nějakou váhu také má. 03

                            + 0 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                          • HellHogr

                            HellHogr

                            31.30.171.XXX
                            Bavili jsme se o něčem jiném a daleko více obsáhlejším a ty se zase jen snažíš vytáhnout něco, co máš pocit, že máš pravdu 11 Vettel si najel na HRT vůz ne HRT vůz na RB Vettela. Vettel ztratil 18 bodů a 25 v Turecku tedy 43 bodů za sezonu, zbytečně, ale díky nejrychlejší technice to mohl jednoduše dohnat, takže si stále nedokázal rozepřít to co tu píšu a bavil jsem se o tom s Odinem. Hlavně, že si měl tendenci táhnout do chyb Vettela Alonsa, který nevím jak s tím souvisí stále 11

                            + 2 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • Mike17

                              Mike17

                              185.149.130.XXX
                              Jo, já vím. Zařadil si zpátečku a nacouval do jezdce o kolo zpět, protože se nudil. 12
                              Ze 3 místa na několik bodů je ztráta 18b, RB byl nejlepší auto a ty údajně jeho 2 chyby jsou víc, než 6 jiných. 12
                              Ještě něco se ti zdálo? 03

                              + 0 / − 2

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • HellHogr

                                HellHogr

                                31.30.171.XXX
                                Kdo to mluvil o couvání? Vettel udělal podobnou věc co v Turecku, cpal se někam, kde byl ještě vůz. Počkat, cože? co je ztráta 18 bodů? teď nechápu co se tu snažíš napsat? že Vettel ztratil 18 bodů za celou sezonu? 11 a jakých 6 chyb Alonsa? Monako ve FP3 (kde stejně dojel pak 6 v závodě) a Británie s Belgii, kde ztratil dohromady 19 bodů? to je 6 chyb? tady zase střílíš nesmysly, aby si jen snažil ukázat, že někdo je horší než Vettel, přitom Vettel jasně ukazuje jak na tom je bez nejrychlejšího vozu od 2014. Navíc se tu snažíš bagatelizovat chyby, které RB stály hodně bodů a stejně vyhráli PK celkem jasně, nééé to není ukázka dominantního vozu 18 a točíš se v nějakých svých myšlenkách, původní debata: Vettel dělal už 2010 zbytečné chyby, ale díky své technice je mohl rychle napravit (jak s tím souvisí ALonso?!
                                18)

                                + 2 / − 1

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                                • Mike17

                                  Mike17

                                  185.149.130.XXX
                                  12 12 12

                                  + 0 / − 1

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
                                  • HellHogr

                                    HellHogr

                                    31.30.171.XXX
                                    Děkuji za potvrzení, že neumíš jakkoliv na původní téma reagovat a ani vyvrátit to co píši a zakládám na faktech, tak příště prosím tě na mne nereaguj a nepiš cokoliv o mě a mém názoru, když sám nemáš znalosti, díky

                                    + 3 / − 1

                                    ohodnotit kladně záporně

                                    Reagovat Nahlásit
                                    • Mike17

                                      Mike17

                                      185.149.130.XXX
                                      A na co mám jako reagovat? Že si vycucáš neexistujících 18b a pak se mne ptáš, kde jsem to číslo vzal? Nebo na to, že u totožných situací posuzuješ viníka podle toho, na které pozici je Vettel?? Fakt jsi nepředvedl ani jeden. A bavit se uvedenýma hovadinama fakt nebudu. 13

                                      + 0 / − 2

                                      ohodnotit kladně záporně

                                      Reagovat Nahlásit
                                      • HellHogr

                                        HellHogr

                                        31.30.171.XXX
                                        Proč nejsi shcopný reagoval na téma a mluvíš o čenem vytrženém z kontextu? já kde vzal 18 bodů? a za druhé místo se dává kolik bodů? a proč nejsi scopný reagovat na dané téma ptám se znovu ve stejném příspěvku? tak prostě na mě ani mé příspěvky jakkoliv nereaguj

                                        + 1 / − 0

                                        ohodnotit kladně záporně

                                        Reagovat Nahlásit
                              • Situs

                                Situs

                                88.102.38.XXX
                                Já vím že Kimi třeba v Lotusu předváděl dobré výkony, a tam byl preferovaný spíše on než Grosjean. Být jednička nebo dvojka je velký rozdíl, ale taky musíš uznat že se s tím dá něco dělat. Leclerc nebo Ricciardo určitě pracovali i mimo trať aby je auto lépe poslouchalo a aby si tým přetahovali taky k sobě. Zpětně musím říci že Kimi s jeho přístupem neměl šanci, Kimi by měl být jen s kolegou který nedělá politiku, vlastně o to by se měl snažit každý jezdec a pokud se o to začne snažit tak už vlastně dělá politiku 18. Ale chtít mít tým na své straně aby plnil hlavně mé potřeby mi přijde v tak blbém systému 2 jezdců na tým docela pochopitelný, takže je to složitější a co akorát vím je že Kimi to nechce mít složité.

                                + 0 / − 0

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                • odin

                  odin

                  77.240.103.XXX
                  Proč mám srovnávat Kimiho s Leclercem? Já srovnávám výkonnost nepreferované odcházející dvojky. Což byl 2018 Kimi a v 2020 Vettel. A můžeme srovnávat procentuélní ztrátu na jedničku, aby jsem zohlednil výkonnost auta v 2018 a v 2020.
                  Tvá zdeformovaná logika srovnávání mi nějak není jasná. Proč mám srovnávat Kimiho s Leclercem?

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
              • odin

                odin

                77.240.96.XXX
                Tady s tebou nepolemizuji. Většinu z toho co jsi napsal vnímám hodně podobně, nebo stejně. Včetně letoška. Také bych počkal a nedělal závěry po prvním závodě. Já jsem jen upozornil, že Vettel začal v místě, kde loni skončil. A to pro něho není dobré.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            77.240.96.XXX
            Nesouhlasit můžeš a já jsem ochoten i svůj názor změnit. Ale pak nesmím nikde číst od tebe názory např. na Hamiltona a jeho snadně získané tituly. Drž se v zákrytu a vnímej stejně tu obrovskou dřinu, kterou Lewis podstupuje poslední roky, aby sbíral jeden titul za druhým. 11 Nebo si myslíš, že u Seba tomu bylo jinak?

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Protože Kimi ztrácel na někoho, o kom tvrdíš, že jezdil totální tužku. A Seb ztrácel o něco víc na někoho, o kom tvrdíš, že je jeden z nejlepších v současnosti.
              Podle mne je v tom rozdíl. Podle tebe je to zdeformovaná logika? Za mne Seb ztrácel na Leclerca loni dost, ale mé osobě by naložil 20s na kolo. Řekl bych, že je dost důležité zohlednit, na koho pilot ztrácí. Zvrácené je se tvářit, že mezi srovnávanými není rozdíl. 03
              Jinými slovy Seb byl loni slabý, ale Kimi ztrácel i na toho slabého.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              To byla reakce na Icewoman. Ale aspoň v něčem se shodneme. 03

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Promiň, nechtěl jsi tohle napsat někomu jinému? Pokud jde o Hamiltona, myslím, že jsem tu v posledních letech nepsal nic jiného, než chválu. 03

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • odin

                odin

                77.240.103.XXX
                Jenže ti z těch tvých srovnání vypadly preference. Zase vymýšlíš co by, kdyby.
                Mně se na příkladech Vettela potvrzují veškeré moje teorie, které jsi ty pořád zpochybňoval. Chápu, nic jiného ti ani nezbývá...

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.130.XXX
                  Preference nemají zásadní vliv. Kolik bodů by Kimi mohl získat, kdyby se započetly všechny tvé domnělé TR jsme počítali a stejně by Vettela neporazil v žádné ze sezon. Neporazil by ani toho tragéda, natož Leclerca. 03
                  Je zajímavý, že tobě vývoj potvrzuje všechny tvé teorie, mně z vývoj všechny tvé teorie vyvrací. Asi to tak má být. 03

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • odin

                    odin

                    77.240.103.XXX
                    To víš, že jo Miku. Tak podle tebe Vettel se stal tragédem během jediného roku proto, že se mu narodily děti a zestárnul. 13 Já tvrdím, že za jeho tragickými výkony je fakt, že přestal být z roku na rok preferovaným pilotem. Hádat se s tebou nemíním, proto že to ani nemá smysl.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      185.149.130.XXX
                      Víš tohle se mi "líbí".
                      Já doslova napíšu, že Vettelova forma postupně klesala rok od roku a ty mi tu podsuneš názor, že se tak stalo během jediného roku.
                      A pak tu máš proslovy o férové diskusi, aniž bys napsal jediný příklad té neférovosti. Je to stejné jako se stupidními obviněními, že papouškuju Helmuta, že popírám všechny TR Red Bullu, že popírám špatnou práci Hondy u Mclarenu a dalšími. Jedna "férovost" za druhou. Jo, fakt nemá smysl diskutovat s někým, kdo si vylhává mé názory. 17

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • odin

                        odin

                        77.240.103.XXX
                        Preferovaný Vettel 2018 získal 320 bodů. Preferovaný Vettel v části sezóny 2019 získal 240 bodů. Nepreferovaný Vettel 2020 získal 33 bodů.
                        Tobě fakt nedochází ten tragický sešup během jednoho - jednoho a půl roku? Tady se mnou nesouhlasíš, když uvádím důvody a sám to svádíš na Vettelovu rodinu a jeho stáří. Prostě ubohost a neschopnost argumentace a pouze pokřivená logika, která nedává smysl.

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Mike17

                          Mike17

                          185.149.130.XXX
                          Takže říkáš, že na voze nezáleží? Protože jinak bys to vzal v úvahu.
                          Kimi 2018: 251b
                          2019: 43b
                          2020: 4b
                          Není to větší sešup? 2019 a 2020 je to jedna stáj a získal desetinu bodů. Kimi byl v roce 2019 preferovaný a v roce 2020 nepreferovaný? Nebo jak si to vysvětluješ?

                          Přesně tvůj argument aplikovaný na někoho jiného. Není to trochu pokřivená logika?

                          Promiň, ale já argument mám. Jeho motivace ohledně životního stylu se zpochybnit dá, věk se zpochybnit nedá. Zato tvé výmysly ohledně něčí preference jsou pouhou spekulací. A výkonnostně ti to nesedí. Našel jsem ti vyjímky v tvé teorii, a ty se ti nehodí. Prostě je ignoruješ, jako by neexistovaly. Jen tu hloupě argumentuješ sezonou, kterou Vettel s pochopitelných důvodů vypustil a nějak sis do toho dosadil, že je to jeho "nepreferovaností". Nepreferovaný Leclerc 264b, preferovaný 98b. Podle tvé teorie tedy je lepší být nepreferovaný. Tomu neříkáš ubohost? 12
                          Sorry, ale o pokřivené logice můžeš kázat ve chvíli, kdy si nebudeš vylhávat něčí názory. 03

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • odin

                            odin

                            77.240.103.XXX
                            Tak že znovu Miku. Přesně podle předpokladu. Mike jenom hladá skulinky jak by zpochybnil, nebo bagatelizoval oponentův názor.
                            Budeme tedy srovnávat srovnatelné, ale bude to dlouhý koment.
                            Vettel 2018 preferovaný 320 b. Kimi nepreferovaný 251 b. rozdíl 61 b. získal (jezdil na) 78,5% b. Vettela.
                            Vettel 2019 preferovaný jen část sezóny 240 b. Leclerc preferovaný jen část sezóny 264 b. Leclerc získal o 24 b. více, Vettel jel na 91% Leclerca. Což podle mne odpovídá +- obrázku preferencí.
                            2020 Leclerc preferovaný 98 b. Vettel 33 b. rozdíl 65 b. Vettel získal (jel na) 33,9% Leclerca. Srovnání s Kimim vychází o třetinu hůř pro Vettela nepreferovaného.
                            A teď Kimi, preferovaný 2019 zisk 43 b. Giovinazzi 14 b. rozdíl 29 b. Giovinazzi získal 32,5% bodů Kimiho. 2020 Kimi preferovaný zisk 4 b. Giovinazzi 4 b. rozdíl 0 b. obadosáhli stejné výkonnosti. Uznávám, že Kimi nevyužil preferencí jak by měl a Giovinazzi tím pádem předváděl lepší výkonnost. Ale pořád mi vychází Kimiho výsledky mnohem lépe, než Vettelovy ve všech pohledech. Když byl nepreferovaný, tak nedostal takový nářez, jako Vettel. Když byl ppreferovaný, tak dal mladému na frak a další sezónu to s ním měl fifty fifty, zatímco Vettel hned z kraje lehce prohrál a pak dostal totálně na frak. Až pochopíš (uznáš), že dvojka "musí" skončit za jedničkou a tudíž nemůže být lepší celkově v sezóně, můžeme se bavit dál. Ano, může zkoušet trucovat, ale pak to končí většinou vyhazovem a prohrou v sezóně. Píšu ti to pořád, tým určuje kdo jak skončí, nikliv piloti.13

                            + 0 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • Mike17

                              Mike17

                              185.149.130.XXX
                              Ano, pokud si myslím, že ten názor je nesprávný, hodlám ho zpochybňovat. Nebo když s ním nesouhlasím, měl bych ho chválit??? Jo, to bys asi rád. 03
                              Takže jinak: PODLE TEBE vždy preferovaný Vettel u RB:
                              2009: 84b starý systém (+14,5b)
                              2010: 256b (+14b proti kolegovi)
                              2011: 392b (+134b)
                              2012: 281b (+102b)
                              2013: 397b (+198b)
                              2014: 167b (MÍNUS 71b)
                              Co na to říkáš? Vždy byl preferovaný a tak rozdílné výsledky? Od 198b v jeho prospěch po 71b v jeho neprospěch? Jak sedí tvá teorie? Jak to, že nepreferovaný pilot porazil toho preferovaného?

                              Víš kdysi tu byl jeden diskutér, co jiné zesměšňoval tím, že výsledky údajně přičítají pilotovi a ignorují fakt, že za většinu úspěchů může vůz. Nevíš kdo to byl? Tady někdo míchá různé týmové kolegy, různé vozy a úplně zanedbává výkonnostní propad Ferrari. To asi nebyl ten samý diskutér, ne? 03

                              + 0 / − 0

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                            • Mike17

                              Mike17

                              185.149.130.XXX
                              Mimochodem, jak vysvětlíš, že tu preferovanou část sezony (do Ruska) ztrácel Vettel na Leclerca víc, než tu nepreferovanou? Spíš naopak? I přesto, že mu to kleklo v USA?
                              nemáš někde v úvaze logickou chybu? 03 12

                              + 0 / − 0

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • odin

                                odin

                                77.240.103.XXX
                                Opět, nejde to zleva, zkoušíš to zprava. Vettelovy výsledky u Ferrari jsem ti objasnil, tak se budeme bavit o jeho výsledcích u RBR. Klidně Miku. Žádné propastné rozdíly v tom nevidím. Preferovaný Vettel vítězil a získával tituly, přiměřeně k tomu, jak dominantní auto měl a tudíž, jak moc musel tým "brzdit" (podrážet) jeho kolegu. Po změně pravidel už auto na titul neměli a Riccimu se ho povedlo porazit. Ale pořád to nevyvrací moje původní tvrzení, že Vettel pod tlakem dělá chyby a odchází psychicky. Však já jsem netvrdil, že preferování jednoho na úkor druhého jsou jedinou příčinou jejich výkonnosti.

                                + 0 / − 0

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                                • Mike17

                                  Mike17

                                  185.149.130.XXX
                                  No to je asi podstata problému. 03
                                  Rozdíl mezi 65b a a 24b se ti zdá propastný, zatímco rozdíl mezi 198b a 14b se ti propastný nezdá. O tom to celé je. 04
                                  O těch 71b ztráty na Ricciho, když byl ten preferovaný, se bavit ani nemusíme. Aspoň, že uznáš, že změna vozu má na výsledky nějaký vliv. Tak ještě aby se dalo říct, že se změnilo Ferrari mezi roky 2019-2020. Jen tak letmý pohled na PK (504 proti 131). U RB 2013-2014 je to 596 proti 405b. Co myslíš, dá se to říct? Mně to připadá výraznější, než u RB. 03
                                  To s tím tlakem jsem ti prokázal. Tlak v dřívějších letech (např. 2012)byl na Seba mnohem větší, než loni, kdy byl snad nejmenší ze všech jeho sezon. Tedy by to spíš ukazovalo na opak. Ale to se moc nehodí, tak si budeme hrát na to, že v roce 2012 v boji do konce posledního závodu tlak nebyl. 03

                                  A proč byl Seb úspěšnější v té části sezony 2019, když už podle tebe nebyl preferován, než v té části, kdy preferován byl, taky vysvětlit nedokážeš. A dál budeš i přesto trvat na tom, že preference má zásadní vliv.
                                  Tak se to má s férovostí našich diskusí. 03

                                  + 0 / − 0

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen a design jeho přilby při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Adrian Newey přemýšlí o své budoucnosti

Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama