DISKUZE K ČLÁNKU Verstappen nejrychlejší i v kvalifikaci, Vettel až osmnáctý

První kvalifikace letošní seony patří Maxi Verstappenovi. V první řadě jej doplní Lewis Hamilton, ta druhá patří Bottasovi s Leclercem.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Verstappen nejrychlejší i v kvalifikaci, Vettel až osmnáctý

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 270, poslední 28.03.2021 18:54 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • Senor

    Senor

    37.188.251.XXX
    Co rici, snad jen, ze nekteri nam tu tvrdili, jak Tsunoda v testech nadmerne vyuzival DRS, mekke pneu atd. ze se chtel vytahnout, ze Honda jela naplno a jini zase ze bude RB diky Honde ztracet na podobnych okruzich jako tento 0,5s na Mergl. Co na to rici, snad jen, ze cely svet vidí, kde je Honda, kam se posunula, viz. Tostova slova o skvele Honde. AT je dukazem obrovskeho pokroku. Mozno porovnat ztraty s lonskou kvaldou AT a RB. Takze blahoprejeme k velmi fobre praci jak RB, AT tak Honde. I RB si hezky uvědomil kde je diky Honde a tym se jmenuje RB-Honda 11

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      31.30.171.XXX
      Nelži tu zase Elseňore o 0,5s za Merglem tu nikdo nepsal a nikdo ani nedokáže říct jaký je poměr výkonu PJ a ty tu onanuješ z první Q letošní sezony

      + 2 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Senor

        Senor

        37.188.251.XXX
        Najdi si Grahama, snad bude chlap a prizna se. Říkám někteří a jini, tak se nehledej vsude, staci ze ses nasel na začátku. Honda je tam kde jsem říkal, na urovni letosniho Merglu

        + 4 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          31.30.171.XXX
          Není, Honda je na úrovni loňskýho merglu a to ani nevíš jak se bude chovat v závodě, zbytečně předbíháš

          + 2 / − 5

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Senor

            Senor

            37.188.251.XXX
            Honda jak rika Tost je blizko letosniho Merglu viz. slova Tosta a vysledky RB a AT a v zavode byla vzdy Honda lepsi nez v zavode. Honda jela posledni leta vzdy v konzervativnim modu kvuli problemum s McL, nechteli byt zase tercem. Loni nej spolehlivost, nejmene jednotek za sezonu. Letos Hpnda pustila vykon naplno, pac je posledni rok na titul.
            Radsi se zamer na tymy jako Renault a McL, proc jsou stale tam kde jsou?

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • HellHogr

              HellHogr

              31.30.171.XXX
              Radši se zaměř na to jak dopadne sezona celkově, jsi fakt naivní a navíc tu porovnáváš týmy s dodavatelem PJ, Honda měla 7 let na to to zvldnout a jako až 7 roky něco ukazuje víc? a to jde jen o PJ, co teprve, kdyby měli dělat šasi 03

              + 2 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Senor

                Senor

                37.188.251.XXX
                Tak to je Renaulta boj, jejich volba, maji z zoho prachy, chteji se účastnit za levno, proto presli na strategii Merglu, ktereho sezona skoro nic nestoji, kdyz na reklamne dostane skoro vse zpatky. V dnesni dobe jde o to, postavit spickove auto a motor. Proto se Honda vyvarovala omylu se svym tymem a dela to co dělá, teda motor. McL mel byt partnerem, od kterého se cekalo to co predvadi RB a jak uz dnes vime a vime to i z roku 2014, uz to tam proste neni, cas se posunul a nelze zit jen z historie, mozna za dalsich xx let zase.
                A tech 7 let u Hondy muzeme porovnat s 10 lety u Merglu. Proste za kratsi dobu na stejne urovni. Je to jak jsem vzdycky poukazoval na trend vyvoje vykonu.
                Nebude tech 7 let Hondy porovnavat s 10 lety vývoje Renaultu a Ferrari, to je pak jeste horsi. Za delsi dobu horsi vykon. Proste bylo by fer smeknout a rici,vze Honda je proste spicka 11

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • HellHogr

                  HellHogr

                  31.30.171.XXX
                  Za prvé, co dělal McL špatně? sorry, ale Honda naprosto selhala, jak to chceš hodit na McL? už dávno vyšlo najevo, že Honda přišla se size zero, který neuměla zvládnout, neuměla postavit základní PJ! jak za to může konstruktér? ty jsi fakt mimo. A ano porovnej 10 Mercedesu co má 7 let tituly jak v PK tak v PJ, porovnej to 7 let s Hondou, co první 3 sezony měla za závod klidně 150 trestných míst za výměnu PJ co nevydržela závod

                  + 2 / − 3

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
              • jon

                jon

                90.176.154.XXX
                Neblázni, kdyby se chtěli (jako vždy) pustit i do šasí, tak už po nich tradičně není x-let vidu ani slechu. 12 Tentokrát si všimli, že to RB dělá asi fakt dobře a odešli bez toho, aby zase vymýšleli nějaké hovadiny a byli pro smích. 12

                + 2 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Senor

                  Senor

                  37.188.251.XXX
                  Merglu se to povedlo, jinym nemusi a nepovede. Počítám,bze Aston to bud zabali za par let bebo tam prejdou lidi z Merglu a Mercedes to zabali.Idealne prevzit slusny tym, viz Mercedes s Brawnem od Hondy. Kdyby mel Mergl zacit od nuly, taky by dnes byl jinde. Viz. v nedavnem clanku zminovane zazemi po Honde, kdy mohl Mergl testovat auto komlet.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Senor

                    Senor

                    37.188.251.XXX
                    Na nikoho nuc nehazu, ale nefavno bylo na The race, info, jak mohl McL od Merglu zisjavat data atd. a vyuzit pri vyvoji Hondy a vedeni. Hodne se mluvi o tom, ze AT poslouchalo Hondu a umoznilo ji rozvoj, ktery proste s McL nesel, pac ten jel svoje.
                    Tituly jsou o aute viz Mercedes a McL a Honda vyvijela za pochodu, Mergl uz mel hotovo pred rokem 14 a Denis premluvil Hondu at do F1 vstoupi o rok drive nez chtela.
                    Nebudemevse zbytecne dohadovat o tom co bylo, mame tu soucastnost a ta mnohe naznacuje, kdo umel nebo nasel chyby a kdo hodne mluvil.

                    + 1 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                  • Ferda

                    Ferda

                    46.47.176.XXX
                    Honda selhala tak, že dnes dnes dal Mekáčům s motorem od Merglu na kapra jezdec Béčkového týmu Grglavek s Hondou.
                    A RB dnes byl lepší než všechny čtyři týmy s Mercedesem pod kapotou. Opravdu neskutečná ostuda.

                    + 2 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                  • jon

                    jon

                    90.176.154.XXX
                    Mercedesu se to povedlo z úplně jiných důvodů, ale koupě těžce zadluženého týmu se solidním zázemím tomu určitě pomohlo, to nepopírám.
                    Co se týká roku 2009, na ten měla Honda připravený solidní základ, ale bez dvojitého difuzoru (což byl nápad Brawna) by to zas tak slavné nebylo.
                    Navíc to zázemí tam Honda nebudovala na zelené louce. Továrnu v Brackley zakládal Ken Tyrrell a o její zásadní rozvoj se postarali Lucky Strikové, kteří navíc měli Geoffa Willise a docela slušné knowhow jak na šasí. I přesto jela Honda po převzetí bídu.
                    Honda vždy platila za slušného motoráře, ale konstruktéři byli bídní.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • HellHogr

                      HellHogr

                      31.30.171.XXX
                      Ferdo, já chápu, že máš problémy s časovou osou já se bavil o 2015-2017 a mimochodem, to že někdo někomu naložil v Q neznamená, že to tak bude v závodě a každý závodní víkend, ale kochej se Q2 s Williamsem 03

                      + 2 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Maxe čeká náročný závěr sezóny

Verstappena čeká v Brazílii další penalizace, Pérezova budoucnost je dle Marka otevřená

Max Verstappen se pozvolna stává doslova personou non grata (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě v Mexiku

Juki Cunoda si po Mexiku může připsat titul „vrchní rozbíječ“ - byť ne vždy byla vina na jeho straně (ilustrační foto)

Drama se vším všudy, Verstappen potrestán, Sainz jr. dominoval

Valtteri Bottas po dlouhé době okusil pocit postupu do Q2

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - lkaní kvůli červené vlajce, Verstappen i Norris jsou skromní

Oscar Piastri bude chtit na mexickou kvalifikaci rychle zapomenout

Kvalifikaci možná překvapivě vyhrál Sainz jr., selhání Péreze a Piastriho

Oscar Piastri v závodě v Maďarsku

Závěrečný trénink na GP Mexika v režii McLarenu

Součástí druhého tréninku byl test pneumatik Pirelli pro příští rok

Druhý trénink také červený, Verstappen v problémech, Sainz jr. naopak v pohodě

Oliver Bearman se opět posadil do Ferrari, ale mnoho štěstí neměl

Dvě červené vlajky, Leclercův vůz poškozen, nejvíc se smál Russell

George Russell s Mercedesem W15

Mercedes vysvětluje výkonnostní špičky, které způsobily katastrofu. V Mexiku se sveze Antonelli

Dovolte nám vzpomínku na jednoho pozapomenutého pilota F1

F1 se rozloučila s nejrychlejším leteckým ředitelem, nestal se novým Huntem

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama