DISKUZE K ČLÁNKU Masakr, hodnotí Vettel testy. Surer se diví problémům Aston Martinu
Sebastian Vettel si je dobře vědom, že předsezónní testy se jeho týmu moc nepovedly. Věří však v dobrý ročník.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Masakr, hodnotí Vettel testy. Surer se diví problémům Aston Martinu
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» SergioPÉREZ
(Hlasovali 4 lidé)
19.03.2021 21:34
Odešel Checo, odejdou i výsledky a Aston Martin… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
GRAHAM
13:40 20.03.2021 109.81.213.XXXFerdo nečti to.
Asaki z tiskovky
Jaký byl přibližný rozdíl do roku 2020 Mercedes PU?
Není pochyb o tom, že jsme byli hodně pozadu. Nemůžeme říci přesně, jaký je rozdíl, aniž bychom se podívali na data druhé strany, což může udělat pouze FIA. K jeho předpovědi jsme použili výpočty, ale ve skutečnosti je chybová marže tak velká, že nevíme přesně. Z prvního závodu v Rakousku je však dojem, že není pochyb o tom, že jsme byli slabší.
Znamená to, že mezera ve výkonu byla velká?
Rozdíl byl ve výkonu a další faktory byly také velké. V závěrečném závodě se také výrazně zlepšila strana karoserie a vyhráli jsme, i když došlo k rozdílu ve výkonu.
Takže jen na ten RB zadek v roce 2020 bych to fakt neviděl....výkon , ERS, spotřeba,,, atd. Mercedes je benchmark. Tak to je....-
Ferda
15:54 21.03.2021 46.47.176.XXXNečetl jsem.
Ale všimni si co Asaki říká.
...... K předpovědi výkonu jiných motorů jsme použili výpočty, ale ve skutečnosti je chybová marže tak velká, že nevíme přesně.
Přitom Asaki zná velice přesně výkony Hondy.
Pouze Ty s AMUSem víte naprosto přesně kdo má jaký výkon.
-
-
SergioPÉREZ
13:33 20.03.2021 78.108.157.XXXVettel je vyhořelé palivo, raději si měli vzít Hulka nebo Kvyata -
-
GRAHAM
10:18 20.03.2021 109.81.213.XXXS principem zdílení dílů taky úplně nesouhlasím.....ale to je debata na delší dobu, bó teď je to jistá záchrana pro F1. Za mne každý by měl být konstruktér....a ne být navázán viz Haas, viz Stroll...atd....a když díly, tak pro všechny k dispozici. Ale proč? Postupně bych to odboural...
Ale imho je potřeba nazývat tyhle věci pravým jménem a ne bulet. Jak je možné že rok starý díly Mercedesu jsou lepší , než je Renault, Mclaren , Ferrari. Hledat chybu u sebe a ne u druhých.... tam bych začal.-
-
-
achmed-cz
01:01 21.03.2021 109.183.45.XXXhele, jí nic nemám proti tomu, když si starej Stroll ten Mercedes koupí, aby dal synáčkovi rychlý auto. Ale ať se potom nevydává za konstruktéra, protože to je nefér k těm všem, co si auta staví sami. Já bych úplně normálně povolil klientské vozy, jako tomu bylo kdysi - ale mimo účast v PK-
GRAHAM
10:06 21.03.2021 109.81.213.XXXNo jo, jenže za to jsou peníze, za to umístění. Vyrobit další kategorii vozů v F1 nemá budoucnost. Tudy cesta nevede. Musí se to změnit. Každý musí být ve velkém procentu konstruktér. A je potřeba eliminovat to co se děje teď. Haas na tom byl kdysi dobře, prtože na tom bylo i Ferrari dobře a teď když je na tom Ferko blbě, tak ani auto dva roky nevylepšuje. Směšné, to není důstojné F1. Ale věřím, žre se to díky stropům a další věceěm značně zlepší a nastaví lépe. Nic však nebude dokonalé....
-
-
-
-
Ferda
22:44 19.03.2021 46.47.176.XXXKlasika kopírek.
Stačí mírná změna v pravidlech kdy není co podle orginálu okopírovat a nastává chaos, zmatek a beznaděj.
Právě v těchto složitějších chvílích i pro TOP týmy dostáváj kopírky zvyklé na principy "dej mi bože lehko" pořádný kartáč a nahoru půjdou jinak dost současně neúspěšné týmy Alfa a Williams.
Aston se bude chvíli trápit, než zase bude moci kopírovat z vozů minulých a Haas ten se na vývoj vybodl úplně. Však taky proč se snažit, i motor dostane z minulé pětiletky. -
SergioPÉREZ
21:34 19.03.2021 78.108.157.XXXOdešel Checo, odejdou i výsledky a Aston Martin začne padat-
Kaša
14:03 20.03.2021 194.228.79.XXXSnad jo, ale vypadá to že spojení Mercedes a Aston Martin (a Wolf a Stroll) je tak pevné, že nebude lehké pro týmy i jako McLaren a Alpine je porazit. Myslím že i přes spřísnění pravidel na kopírování má Mercedes a Wolf takový politický vliv, že si můžou dovolit s Astonem udělat věci, co by jiní nemohli. Myslím že do Astonu teče nejenom to povolené, ale hlavně to zakázané (knohow), což jim dá neskutečnou výhodu. Na druhou stranu podle mě má Aston nevýhodu v jezdecké dvojici (Seb, Stroll), kterou dvojice z McL i Apline překonávají.-
SergioPÉREZ
21:12 20.03.2021 78.108.157.XXXUž se nemohu dočkat. Určitě po několika závodních víkendech vše bude jasnější. -
achmed-cz
01:13 21.03.2021 109.183.45.XXXJá si nemyslím. Celý ten projekt stojí pouze na snaze starého Strolla pořídit mladému co nejlepší auto. A i když tam Wolff má své akcie, tak do otevřené války s ostatními automobilkami kvůli Strollům nepůjde.
Ferrari se loni nijak hlasitě do této aféry nezapojilo, protože mělo dost svých problémů s kauzou s motory. Ale pokud Aston porazí Ferrari i letos, tak budete teprve koukat, co se bude dít, a jak to spojení Astonu s Mercedesem bude najednou slabé. Pro Ferrari je dost velká potupa, že je poráží Mercedes - ale aby se nechali porážet i jeho napůl ilegální kopií, to trpět nebude.-
GRAHAM
10:11 21.03.2021 109.81.213.XXXTak hlavně Ferrrari tuhlé směšnou "anabázi" začalo s Haasem. Ale tak nějak po Italsku.....když to Wolff viděl prohlásil že se na to musí podívat zblízka a taky toho využít, když to pravidla umožňují. No a udělali kvalitně pop Německu že jo. A tady je výsledek.
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 8.12.2024
GP Abú Zabí58 kol (306,183 km)
Abú Zabí
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí