DISKUZE K ČLÁNKU Masakr, hodnotí Vettel testy. Surer se diví problémům Aston Martinu

Sebastian Vettel si je dobře vědom, že předsezónní testy se jeho týmu moc nepovedly. Věří však v dobrý ročník.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Masakr, hodnotí Vettel testy. Surer se diví problémům Aston Martinu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 19, poslední 21.03.2021 18:11 Vložte komentář

Nejlepší názory

» SergioPÉREZ (Hlasovali 4 lidé) 19.03.2021 21:34
Odešel Checo, odejdou i výsledky a Aston Martin… »
» Adi (Hlasovali 3 lidé) 20.03.2021 08:29
Nuly bez vlastního vývoje. Staré Stroll se chová… »
» SergioPÉREZ (Hlasovali 3 lidé) 20.03.2021 13:33
Vettel je vyhořelé palivo, raději si měli vzít… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • achmed-cz

    achmed-cz

    109.183.45.XXX
    Mluví se sice o tom, že problémy neměl McLaren - ale on je neměl ani Williams. Takže problémy s technikou měl jen samotný Mercedes a jeho klon. Klientské týmy byly bez problémů.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.213.XXX
    Ferdo nečti to.

    Asaki z tiskovky

    Jaký byl přibližný rozdíl do roku 2020 Mercedes PU?
    Není pochyb o tom, že jsme byli hodně pozadu. Nemůžeme říci přesně, jaký je rozdíl, aniž bychom se podívali na data druhé strany, což může udělat pouze FIA. K jeho předpovědi jsme použili výpočty, ale ve skutečnosti je chybová marže tak velká, že nevíme přesně. Z prvního závodu v Rakousku je však dojem, že není pochyb o tom, že jsme byli slabší.

    Znamená to, že mezera ve výkonu byla velká?
    Rozdíl byl ve výkonu a další faktory byly také velké. V závěrečném závodě se také výrazně zlepšila strana karoserie a vyhráli jsme, i když došlo k rozdílu ve výkonu.

    Takže jen na ten RB zadek v roce 2020 bych to fakt neviděl....výkon , ERS, spotřeba,,, atd. Mercedes je benchmark. Tak to je....

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Nečetl jsem. 12

      Ale všimni si co Asaki říká.
      ...... K předpovědi výkonu jiných motorů jsme použili výpočty, ale ve skutečnosti je chybová marže tak velká, že nevíme přesně.
      Přitom Asaki zná velice přesně výkony Hondy.

      Pouze Ty s AMUSem víte naprosto přesně kdo má jaký výkon.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • SergioPÉREZ

    SergioPÉREZ

    78.108.157.XXX
    Vettel je vyhořelé palivo, raději si měli vzít Hulka nebo Kvyata

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      109.81.213.XXX
      Počkal bych.....ale že asi by se našli další varianty, to jako jo. Ale ty tebou jmenované.... 18

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Adi

    Adi

    83.240.62.XXX
    Nuly bez vlastního vývoje. Staré Stroll se chová jako čínský podnikatel. Vymyslet nic neumí a myslí si, ze všechno dožene penězi. 02

    + 3 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      109.81.213.XXX
      S principem zdílení dílů taky úplně nesouhlasím.....ale to je debata na delší dobu, bó teď je to jistá záchrana pro F1. Za mne každý by měl být konstruktér....a ne být navázán viz Haas, viz Stroll...atd....a když díly, tak pro všechny k dispozici. Ale proč? Postupně bych to odboural...

      Ale imho je potřeba nazývat tyhle věci pravým jménem a ne bulet. Jak je možné že rok starý díly Mercedesu jsou lepší , než je Renault, Mclaren , Ferrari. Hledat chybu u sebe a ne u druhých.... tam bych začal. 11

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        Vzpomněl jsem si na toto:
        "Nejdřív to vypadalo, náčelníku, že mluvíš z cesty, ale tohle jsi řek dobře."
        12

        + 1 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • achmed-cz

        achmed-cz

        109.183.45.XXX
        hele, jí nic nemám proti tomu, když si starej Stroll ten Mercedes koupí, aby dal synáčkovi rychlý auto. Ale ať se potom nevydává za konstruktéra, protože to je nefér k těm všem, co si auta staví sami. Já bych úplně normálně povolil klientské vozy, jako tomu bylo kdysi - ale mimo účast v PK

        + 3 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          109.81.213.XXX
          No jo, jenže za to jsou peníze, za to umístění. Vyrobit další kategorii vozů v F1 nemá budoucnost. Tudy cesta nevede. Musí se to změnit. Každý musí být ve velkém procentu konstruktér. A je potřeba eliminovat to co se děje teď. Haas na tom byl kdysi dobře, prtože na tom bylo i Ferrari dobře a teď když je na tom Ferko blbě, tak ani auto dva roky nevylepšuje. Směšné, to není důstojné F1. Ale věřím, žre se to díky stropům a další věceěm značně zlepší a nastaví lépe. Nic však nebude dokonalé....

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Klasika kopírek.
    Stačí mírná změna v pravidlech kdy není co podle orginálu okopírovat a nastává chaos, zmatek a beznaděj.
    Právě v těchto složitějších chvílích i pro TOP týmy dostáváj kopírky zvyklé na principy "dej mi bože lehko" pořádný kartáč a nahoru půjdou jinak dost současně neúspěšné týmy Alfa a Williams.
    Aston se bude chvíli trápit, než zase bude moci kopírovat z vozů minulých a Haas ten se na vývoj vybodl úplně. Však taky proč se snažit, i motor dostane z minulé pětiletky.

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • SergioPÉREZ

    SergioPÉREZ

    78.108.157.XXX
    Odešel Checo, odejdou i výsledky a Aston Martin začne padat

    + 4 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Kaša

      Kaša

      194.228.79.XXX
      Snad jo, ale vypadá to že spojení Mercedes a Aston Martin (a Wolf a Stroll) je tak pevné, že nebude lehké pro týmy i jako McLaren a Alpine je porazit. Myslím že i přes spřísnění pravidel na kopírování má Mercedes a Wolf takový politický vliv, že si můžou dovolit s Astonem udělat věci, co by jiní nemohli. Myslím že do Astonu teče nejenom to povolené, ale hlavně to zakázané (knohow), což jim dá neskutečnou výhodu. 02 Na druhou stranu podle mě má Aston nevýhodu v jezdecké dvojici (Seb, Stroll), kterou dvojice z McL i Apline překonávají.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • SergioPÉREZ

        SergioPÉREZ

        78.108.157.XXX
        Už se nemohu dočkat. Určitě po několika závodních víkendech vše bude jasnější. 11

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • achmed-cz

        achmed-cz

        109.183.45.XXX
        Já si nemyslím. Celý ten projekt stojí pouze na snaze starého Strolla pořídit mladému co nejlepší auto. A i když tam Wolff má své akcie, tak do otevřené války s ostatními automobilkami kvůli Strollům nepůjde.
        Ferrari se loni nijak hlasitě do této aféry nezapojilo, protože mělo dost svých problémů s kauzou s motory. Ale pokud Aston porazí Ferrari i letos, tak budete teprve koukat, co se bude dít, a jak to spojení Astonu s Mercedesem bude najednou slabé. Pro Ferrari je dost velká potupa, že je poráží Mercedes - ale aby se nechali porážet i jeho napůl ilegální kopií, to trpět nebude.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          109.81.213.XXX
          Tak hlavně Ferrrari tuhlé směšnou "anabázi" začalo s Haasem. 18 Ale tak nějak po Italsku.....když to Wolff viděl prohlásil že se na to musí podívat zblízka a taky toho využít, když to pravidla umožňují. No a udělali kvalitně pop Německu že jo. A tady je výsledek.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Signifikantní záběr hlavních hrdinů letošního ročníku

Sezóna F1 v číslech, souvislostech i názorech - shrnutí ročníku tentokrát vzácně vyrovnaného

Gilles Villeneuve byl pro Waltera Wolfa ikonou

Walter Wolf po letech prozradil, proč Villeneuve nejezdil za Wolf

Mistr světa Max Verstappen

"Norris opravdu nahnal Verstappenovi strach," říká se Rosberg

Fanoušci týmu Ferrari - Tifosi

Vánoční výzva pro naše čtenáře, debatéry a vůbec všechny, co chodí rádi na www.F1NEWS.cz

Jediné představení „ventilátoru“ na trati - Grand Prix Švédska 1978

Legendární „ventilátor“ Brabhamu většina fanoušků F1 zná. Ale víte o jeho konkurentovi?

Guanyu Zhou je jedním z několika pilotů, které příští rok už ve startovním poli neuvidíme (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Gratulace vítězům, odhodlání do roku 2025

Vyhráli sice „jen“ Pohár konstruktérů, ale McLaren a oba jeho piloti patřili k nejvýraznějším v letošním roce (ilustrační foto)

Zázraky se nekonaly, penalizacemi a kolizemi provázený závod vyhrál Norris, slaví i McLaren

Checo Pérez se tentokrát vyvaroval chyb, ale zase doplatil na zmatky kolem traťových limitů (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: je znát, že sezóna se chýlí ke konci

Charles Leclerc si v kvalifikaci musel připadat jako oběť nějakého „spiknut“ (ilustrační foto)í

Kvalifikace přála oranžové barvě, Leclerc odstartuje poslední

Připravil si Piastri výkonem ve třetím tréninku půdu pro své první pole-position v Grand Prix? (ilustrační foto)

Poslední trénink v režii McLarenů, vytáhly se oba Haasy, Leclerc nebyl v dobrém rozpoložení

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama