DISKUZE K ČLÁNKU Prezentace nového vozu Alpine F1: modrá kráska pro Alonsa s Oconem

V úterý po Mercedesu jako další tým své nové auto představilo Alpine (loňský Renault). Po závodních okruzích ho v sezóně 2021 budou prohánět navrátilec Fernando Alonso a Esteban Ocon.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Prezentace nového vozu Alpine F1: modrá kráska pro Alonsa s Oconem

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 59, poslední 03.03.2021 16:51 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Ferda (Hlasovali 3 lidé) 02.03.2021 16:23
Konečně ta správná modrá. Tahle barva vyniká i na… »
» juras (Hlasovali 2 lidé) 02.03.2021 17:25
Další odklon od standardu... 04 Člověk má… »
» juras (Hlasoval 1 člověk) 03.03.2021 16:45
To máš pravdu, v prehistorických dobách… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    Z obrázků by se mohlo zdát že modrá je lesklá ale prý tomu není tak a jde o matnou modrou [odkaz na stránku]
    Zítra uvidíme jak to vypadá na venkovním světle kde to provětrá Ocon při filmovém dni.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Adi

    Adi

    83.240.62.XXX
    Zdravím všechny! Je fajn po nějaké době číst plno skvělých příspěvků, cítit Situsovu frustraci z PJ Renault, vidět nové spojence, kteří migrují s Fernandem a sdílet obavy o výkonnost Alpine. Jedno je jiste - závodní modrá k Francii odjakživa (1955) patří a sakra dobře vypadá! O tom žádná! Ale jak sakra vysvětlit klukovi odkojenymu žlutomodrou v dobách Flavia, žlutobilou v dobách ING a žlutocernou v dobách Hulka a Ricciho, že teď už to vlastně není vrchol divize Renault Sport, divize, která staví skvělé Hot hatche, které stále dokola v Zeleném pekle dokazuji veškeré konkurenci, kdo že tuto disciplínu umí nejlépe, už to není ultimativní Megane RS Thropy ve žluté! Ani legendární Clio R27! Sakra proč někdo potápí skvěle vybudovaný Brand?! Nerozumím tomu... ale to není důležité... do této sezóny vstupuji úplně stejně jako Alpine A110R proti Porsche Cayman GT 4, Audi TTRS a Toyotě Supře a doufám, že výsledek porovnání těchto sporťáků bude stejně překvapivý i v této sezóně F1. Asi největší očekávání mám od manažerského týmu, který je tvořen absolutní světovou špičkou v motorsportu a jediné ambice pro mne jsou ty nejvyšší!

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • juras

      juras

      88.103.92.XXX
      To máš pravdu, v prehistorických dobách motorsportu byla barvou Francie modrá.
      Nicméně Renault vstoupil do novodobé éry v roce 1977 v žluto bílé kombinaci...a ten významný podíl žluté si vždy držel. Ono o nic nejde...ale tým držící si typickou barvu si buduje určitou výsadu...viz Ferrari.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    Čtu že nová architektura motoru letos u Renaultu nebude a odložili ji na rok 22 kdy se bude i kompletně měnit architektura vozu.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      31.30.171.XXX
      To je celkem zvláštní info, protože Renault neplanoval novou architekturu motoru, ale jen vylepšení

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        88.102.38.XXX
        Marcin Budkowski o autě: "Základ je stejný. Konstrukční prvky jsou stejné, ale FIA ​​nařídila poměrně rozsáhlé aerodynamické změny, které ovlivní výkon. Takže závodíme s časem, abychom získali co nejvíce tohoto výkonu. Existují mnoho změn na zadní části vozu. Právě tam jsme zaměřili naši pozornost, protože právě tam měly dopad předpisy. V loňském roce jsme měli silnou pohonnou jednotku a od loňského roku došlo k vývoji. Máme o něco větší energii a o něco vyšší výkon. Nejedná se o nový motor, ale poskytne nám lepší výchozí bod. Máme silný základ a zaměřujeme své úsilí na velký krok vpřed v roce 2022“ uvedl. Došlo tam ke změně v tom článku odkud jsem čerpal takže asi jak říkáš.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          31.30.171.XXX
          Já si právě říkal, ale ve výsledku očekovám, že Mercedes, Ferrari, Alpine budou předělávat architekturu motorů kvůli změně formulí na 2022, takže uvidíme, jak RB změní Hondu 11

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    31.30.171.XXX
    Situsi, dá Alo letos bednu? 14

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • achmed-cz

    achmed-cz

    109.183.45.XXX
    není to ošklivé - ale ta žlutá byla výraznější, tu si člověk s nikým nespletl.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    91.245.26.XXX
    Jinak teda vidím 6.místo 14

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nový šéf Ferrari Frederic Vasseur

Největší problém u Ferrari? Montoya mluví o nejistotě. Favorizoval Todta

Alpine bude jedním z šesti dodavatelů, zásobujících F1 za tři roky

F1 bude mít šest dodavatelů motorů

Prezentace Red Bullu 2019

Mistrovský Red Bull spojuje své síly s Fordem, odhaluje svou novou zbraň RB19 + FOTO

Pilot stáje Renault F1 Jean-Pierre Jabouille v roce 1978

Do třetice všeho zlého - loučíme se s dalším francouzským pilotem

Mick Schumacher

McLaren rozšiřuje svou řadu rezervních jezdců o Schumachera z Mercedesu

Sergio Pérez s vozem RB18 v Austinu

Trest tým strašně omezuje, stěžuje si šéf Red Bullu

Mick Schumacher v závodě v Miami

Tost lituje, že Schumacher nesehnal sedačku. Německo má velký problém

Představení nového Haasu

Jako první představuje svůj vůz Haas + FOTO

Pohonná jednotka za zády Ferrari F1-75

Ferrari komentuje údajný nárůst výkonu své pohonné jednotky o 30 koní

Carlos Sainz v Mexiku před svým týmovým kolegou

"Ferrari letos nebude mít jezdce č. 1, pokud ale bude třeba, zasáhnu!" varuje nový šéf Vasseur

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama