DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull ukázal nový RB16B - konečně přemožitel Mercedesu?

Red Bull Racing dnes představil svou zbraň pro sezónu 2021 - vůz RB16B, s nímž by chtěl konečně porazit Mercedes. Svým dílem by k tomu měla pomoci také nová pohonná jednotka Hondy, která se s F1 loučí.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Red Bull ukázal nový RB16B - konečně přemožitel Mercedesu?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 50, poslední 26.02.2021 07:33 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • Mike17

    Mike17

    185.149.130.XXX
    Kéž by přemožitel. Bylo by to krásný, ale spokojím se zmenšením ztráty. 04

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Mergl zajisté Tvé skromnější sny splní. Hezky bude imitovat jak moc se mu RB přibližuje, ale když bude třeba, tak práskne do kočáru a alou k dalšímu titulu.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • jumpman

      jumpman

      178.255.168.XXX
      kéž by přemožitel mercedesu, ale pokud to bude emil, tak to budou teda smíšené pocity...

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Dyť nikdo jiný v RB není. Alespoň pro Helmuta. Ten si ostatních jezdců všimne teprve až Emil oznámí odchod k jinému týmu.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        Tak pokud budou tak hodní a Emila nechají vyhrát víckrát, než předtím, pošlu děkovný dopis. 12

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        Tak od Péra se to asi moc čekat nedá. Sice je mi Max celkem dost nesympatický, ale rád to zkousnu, pokud ukončí těch 7 let nudy. 03

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jumpman

          jumpman

          178.255.168.XXX
          ano, když by to měl být znovu hamilton, nebo emil, tak raději emil, ale kdyby se stalo zjevení a péro porazil oba, hmmm to by byla sezona 11

          + 3 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Ferda

          Ferda

          46.47.176.XXX
          Ale RB nechává Emila vyhrát pořád. Zatím jsem kromě pár rad aby šetřil gumy ještě žádné příkazy aby Emil před sebe pustil Hamíka nezaznamenal. 12

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            Tak RB ani nemusí Emila nechávat vyhrát. Albon ani Gasly nebyli žádnou konkurencí. Byli rádi, když se dostali pod 0,5s na kolo. Uvidíme, co Péro.
            Ale jen aby pro Emila nechal něco Toto. Ta šaráda s Russellem byla sice fajn, ale chtělo by to něco méně nápadného a hlavně v době, kdy z toho může RB něco vytěžit. 12

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Ferda

              Ferda

              46.47.176.XXX
              Něco k těm 0,5s na kolo. Tenhle odstup platil pouze v případě, že měl Emil šanci na lepší umístění než týmová dvojka. V případě Emilova vypadnutí týmové dvojky jako zázrakem ožily a rázem zajížděly stejné časy jako samotný balšoj Emilián.
              Není v tom vidět něco umělého?

              + 3 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                185.149.130.XXX
                Hele, někdy jsem ti už počítal průměrné odstupy. Bylo to v průměru přes 0,5s jak v kvaldách, tak v závodech. Znovu se mi to počítat nechce. A v kvaldách můžeš těžko argumentovat tím, že někdo někomu zavazel.
                V podstatě bych rád viděl příklad, kdy se Albon nebo Gasly Maxovi vyrovnali. Pokud možno ne části závodů, kdy jel Max po třech kolech. 12
                Podívej, Ricci byl důstojný soupeř a kromě poslední sezony snad i lepší, než Max. To se o těch 2 fakt říct nedá ani omylem. Ten rozdíl byl natolik brutální, že se to svádět na nějakou režii nemůže. To už bych fakt mohl tvrdit, že byl Vettel lepší než Leclerc, jen mu nebylo přáno. A to fakt tvrdit nechci. 03

                + 0 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Ferda

                  Ferda

                  46.47.176.XXX
                  Ricciho snad vynecháme. Tam je přece jasné, že byl po oznámení přestupu k Renaultu Helmutem uměle vyřazený ze hry. I dnes se má Emil od Ricciho hodně co učit.
                  Gaslyho asi taky vynecháme, když během jeho působení v RB Emil žádné vážnější problémy s vozem neměl.
                  U Albona bych mohl poukázat třeba na Mugelo. Tam se ukázal po vypadnutí Emila v hodně dobrém světle. Tento výkon cením obzvláště proto, že z téhle tratě týmy neměly žádné data a proto byla šikovnost pilotů důležitější, než na standardních tratích.

                  + 2 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    185.149.130.XXX
                    Jestli uměle, to nevím. Jasně, poruch měl Ricci mraky. Jenže posledních 6 závodů v řadě, před jeho oznámení o odchodu, s Maxem prohrál. když se podíváš na kterém místě ze závodu pro poruchu odtupoval, v drtivé většině byl za Maxem. Jeho úspěšnost v týmových duelech byla tristní i v kvaldách. To už se rozebíralo mockrát. Když Emil nerozbil auto, rozbil Ricciho.
                    A v Mugelu udělal Albon opravdu nejlepší výsledek. Ale jak to srovnat s Maxem, když vypadl? Porazil by Maxe aspoň v tomhle jediném závodě ze 17-ti, nebo by opět dostal naloženo půl kola? Sorry, ale ten kluk nedokázal Maxe porazit v jediném závodě a tuším ani v jediné kvalifikaci. U Ricciho se můžeme dohadoval, kdo z nich byl lepší a jestli by Ricci Maxe porazil nebýt TR a poruch. Ale tento kluk na něj neměl ani kdyby mu namonotvali další ERS navíc. 03
                    Můžeme se shodnout na tom, že je to arogantní rozmazelnej fracek, ale jezdit prostě umí.

                    + 0 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Ferda

                      Ferda

                      46.47.176.XXX
                      V prvních šesti závodech už měl Ricci za sebou dvě vítězství. Přesto byl Emilovi odstraněný z cesty. Tečka.

                      Jak chceš Albona, nebo vlastně i Gaslyho s Emilem stovnávat? Třeba Gasly nikdy nedostal stejnou techniku jako Emilek. Zatímco Emil dostal každou novinku, tak Gasly jezdil s vozem z předsezónních testů. To se pak lehce poukazuje na hrdinu. Připomínat, že RB chtěl malajského jezdce a Albon by stejně letěl i kdyby podával lepší výsledky je zbytečné.
                      U Albona je to dost podobné. Jak mohl podávat dobré výsledky, když jeho motoru přidali výkon teprve až Emil odpadl?

                      + 1 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Mike17

                        Mike17

                        185.149.130.XXX
                        -Ok, když myslíš. 03
                        -Jo, stalo se, že měl RB jeden kus nového dílu a dostal ho Emil. Celkem logicky. Dát lepší díl tomu pomalejšímu by bylo trochu blbé. 03 Ale to fakt neznamená, že měl lepší techniku každý závod. Bylo by fajn vidět, že Gasly porazil Maxe aspoň jedinkrát. Pak by se dalo počítat, kolikrát neměli stejnou techniku. Ale ono to bylo jen o tom, jestli dostane 0,3s, nebo 1,3s. A tam už jaksi není o čem. Dostat přes sekundu i s horším křídlem, nebo podobnou věcí, je prostě propadák. A jestli měl každý závod Emil něco nového, co mu přidávalo sekundu, dost se divím, že na konci sezony nedával Mercedesu 10s na kolo. Aspoň tak zní pouhá dedukce, prostě v tom něco nehraje. 03
                        -A to samé platí o Albonovi. Tyhle spekulace, že se RB dělá s fungl novým vozem, který by byl o sekundu pomalejší, úmyslně ztrácel body v PK (a tím i peníze), jen aby Emilovi udělal radost, jsou trochu o ničem. Ostatně to samé jsem četl o Ferrari, ale záhadně jen v době, kdy tam byl Vettel jedničkou a ještě větší záhadou od lidí, kteří Vettela nenávidí. Pak si asi u Ferrari uvědomili, že je levnější dělat 2 stejná auta a získávat víc bodů.
                        -Myslím, že prostá úvaha, že Albon i Gasly byly pomalejší/nesedlo jim auto, je asi reálnější. 03

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Ferda

                          Ferda

                          46.47.176.XXX
                          Gasly je kapitola sama pro sebe. Helmutovi nevoněl. Nebylo v jeho plánu dělat Emilovi dvojku. A jak už jsem psal, tak spolumajitel RB chtěl v týmu svého rodáka.
                          Taky víme, ten rok se RB vůz zrovna nevyvedl, proto výroba dílů byla hodně vytížená. A když vyrobila dva díly, tak logicky šly k Emilovi. Jeden díl ostrý a aspoň jeden do rezervy. A když se vývoj nevyvedl, dílna zase dělala pouze pro Emila a na Gaslyho mohly občas zůstat nějaké zbytky.
                          A když se už výroba srovnala a díly stíhala dělat pro oba, tak už byl Gasly zpátky v TR.

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Mike17

                            Mike17

                            185.149.130.XXX
                            Tlaky můžou být různé a původ může být důvod výměny.
                            Ale znovu. Jestli každý závod dostal Emil něco, co mu zlepšilo auto průměrně přes 0,5s na kolo, je nějak nepochopitelné, že nedávali na konci sezony Mercedesům kolo, nebo spíš dvě. 03
                            Za mne možná Gaslymu nesedlo auto a v jiném může být dobrej. A možná prostě dobrej není. Ale že občas (fakt ne v každým závodě) nedostal novinku není důvod k rozdílu třídy. 03

                            + 0 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • Ferda

                              Ferda

                              46.47.176.XXX
                              Myslíš, že zlepšoval pouze RB a ostatní spali?
                              Není vše pouze o autě. Vettel by mohl vyprávět o odříznutém pilotovi.

                              + 0 / − 0

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
      • Kaša

        Kaša

        194.228.79.XXX
        Taky to tak vidím! 07

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          No to jistě ne, ale jestli se kdokoliv zlepšoval o 0,5s každý závod po 21 závodů, tak by nutně musel trhat na konci sezony traťové rekordy o několik sekund. 03
          Seriozně: Nové díly přinášejí logicky časovou výhodu. Ale je to řádově o setinách na 1 vylepšení. Když se někomu povede něco extra a přidá několik vylepšení co dají dohromady nějakou desetinu až tři, skáčou všichni radostí a bouchají šampíčko. 03
          Jestli Gaslymu chyběla na Maxe jen rovnost při přidělených dílech, měl ho aspoň někdy porazit a většinou být do čtvrt, maximálně půl sekundy. Ne, že v několika závodech dostane víc jak 1s. 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Ferda

            Ferda

            46.47.176.XXX
            Dyť Gasly nesměl na Emila ani dotírat, natož ho porážet. Od toho tam byl Helmut, aby krotil.
            To že se vůz zrychlí vůbec nemusí být vidět v časech. Stačí auto obout do větších maglajzů a je po rychlosti. Navíc se šetří vše co se dá a proto jezdci pokud nemusí, tak jezdí udržovačku klidně o 10 sekund na kolo pomaleji, než by vůz dokázal.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Sorry, ale po většinu závodů byl někde, v lepším případě, půl kola za Maxem. Fakt nemusel mít nikdo strach, aby Maxe nepředjel. A jestli se někdy stalo, že za ním jel, je logické že nikdo neměl zájem obírat Maxe o body někým, kdo sotva nějaké získal.
              Nevím, který závod konkrétně myslíš? Jak tak koukám na výsledky, jen v jediném případě jezdil Gasly za Maxem. V Monaku. Tam taky nemuseli mít strach, že by Maxe předjel. Nejen proto, že měl opět menší ztrátu, ale hlavně proto, že tam se nedá předjet o 2s pomalejší auto, natož týmový kolega.
              Ale tvou teorii moc nepotvrzuje Británie, kdy dojel Gasly 1 místo před Maxem a nikomu to najednou nevadilo. Teda ne, že by se Gasly vytáhl a Maxovi dělal konkurenci. To Maxe jen sundal Seb. Jinak jezdil Gasly tradičně "půl kola" za Maxem. 03
              Sorry, u Ricciho se dá o něčem takovém diskutovat. O Gaslym fakt ne.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Ferda

                Ferda

                46.47.176.XXX
                Neboj, tým má hezky ošetřené jak dvojku držet při zemi. Dyť se dnes dá výkon motoru nastavit hezky na dálku z paddocku přes továrnu. Stačí kdykoliv otočit knoflíkem a jezdec je bez výkonu. Případně mu výkon můžou přidat při vypadnutí jedničky a to pak i dvojka začne zázračně podávat kvalitní výkon.
                A při dnešních cenách motorů a omezeném počtu jednotek to má logiku. Proč riskovat, že se motor předčasně rozsype, když se jedná o pouhou dvojku. Ani dodavatel motorů si to nepřeje. Jen koukni jak se hned Honda chlubila, že má ze všech nejmenší úmrtnost.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • GRAHAM

                  GRAHAM

                  109.81.213.XXX
                  To Honda za dob Mclarenu neuměla.... 12

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Ferda

                    Ferda

                    46.47.176.XXX
                    Naopak bych řekl, že tohle Honda uměla ze všech nejlépe. Tehdy totiž nebylo v poli motoráře, který by tak často nemusel snižovat výkon, aby aspoň dojel do cíle. 04

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.130.XXX
                  Hezká teorie.
                  Má 3 vady na kráse.
                  -Škodit někomu, kdo jezdí kolo za jedničkou, nějak postrádá smysl. Zvlášť, když by ta dvojka mohla mít aspoň nějaké body.
                  -Nějak jsem si nevšiml, že by měl Max víc spotřebovaných dílů jednotek. Jestli jezdil Gasly stabilně na půl plynu, měly mu bohatě stačit ty 3. Ale pokud si dobře pamatuju, těch dílů měl spotřebovaných víc než Max, nebo se pletu? Jiný konspirátor naopak tvrdí, že víc spotřebovaných dílů je důkazem poškozování. Nechcete se dohodnout, co z toho platí? Oboje fakt tvrdit nejde.
                  -Menší výkon se nutně musí projevit na zrychlení. Dokonce jsou z těchto měření odhady výkonů, které Graham bere tak vážně. Vážně si toho nikdo za celou dobu dvojek RB nevšiml, že 1 RB má vždy víc koní, než ten druhý?
                  Na tu průměrnou ztrátu Gaslyho musel mít minimálně o nějakých 50k míň. To je fakt dost, aby to prošlo bez povšimnutí. 03

                  + 0 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Ferda

                    Ferda

                    46.47.176.XXX
                    -Taky si říkám, že škodit Gaslymu jen proto aby Helmut měl záminku pro protlačení Albona žádný smysl nemělo.
                    - Gasly odjel za RB pouze půlku sezóny, tak těžko počítat kdo čeho spotřeboval více. Taky se nejedná pouze o pohonnou jednotku. Na rychlost má ale vliv i aerodynamika a jak jsem psal už výše, tak vylepšení dostával pouze Emil a Gasly po Emilovi pouze dědil. Ty asi taky nechodíš v botech svého táty.
                    -Zrychlení. To by mě zajímalo jak tohle někdo může komentovat, když nemá přístup k telemetrii. Taky gumy mají na zrychlení vliv. Pak je jasné, že Emilová jízda v území nikoho, kde jezdil osamocen byla ke gumám mnohem šetrnější než jízda v chumlu.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      185.149.130.XXX
                      -když to byla záminka kůli Albonovi, proč pak potápěli Albona? Kromě toho ve srovnání s Kvjatem v tom roce měli oba výkonnost podobnou.
                      -Tak odešel po tuším 12-ti závodech? Za tu dobu se snad muselo projevit, že šetřil motor, ne? A aerodynamika se pozná při vyšších rychlostech. Ne při zrychlení z pomalých zatáček. Navíc bych se dost divil, kdyby se piplali se druhou aerodynamikou, aby zakrývali deficit. Sorry, ale to už je trochu příliš snahy, kvůli takové prkotině, jako dosazení Albona, což mohli udělat kdykoliv bez zdůvodnění.
                      -Já ty výpočty nedělal. Netuším, jak jsou přesné. Ale jisté je, že se to měří a porovnává. Jestli to mělo dávat přes 0,5s na kolo, tak to na rovince musí být dost znát.

                      Hele Gasly loni zajel celkem slušně. V porovnání s Kvjatem rozhodně a nějakou záhadou o dost líp, než zbytek předchozí sezony. Za mne bych viděl důvod v tom, jak mu sedne auto. fakt se nikdo nebude piplat s děláním úmyslně pomalého auta a nějaká novinka navíc v některém závodě nedělá tak brutální rozdíl. Některé ty kvaldy byly až ostudné a kdyby tu sekundu ztrácel na rovince díky motoru, bylo by to znát na telemetrii. Hodně znát. Toho by si nešlo nevšimnout. 03 V tomto případě byl rozdíl evidentně mezi volantem a sedačkou.

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Ferda

                        Ferda

                        46.47.176.XXX
                        Albona nepotápěli. Naopak byl z vrchu příkaz aby ho co nejvíce podporovali, ale Albonové výkony byly nesmrtelné. Kde nic není ani smrt nebere.
                        -Ano odešel po dvanácti závodech a přitom mu bylo slíbeno, že v RB sezónu dojezdí. Už tady je vidět jaký přístup k němu měl Helmut.
                        -Zrychlení. Zase hodně vlivů. Od aero a nastavení přítlaku, přes gumy až po jízdní styl. -Příliš hodně vlivů pro seriózní debatu.
                        -Nevěřím, že Gaslymu RB nesedl. Už v trénincích míval první kola mnohem rychlejší než Emil. To znamená, že sžít se s vozem i s tratí mu nedělá žádné problémy. Taky na vodě je Gasly hodně silný. Prostě atributy které každý dobrý jezdec potřebuje. A že se dokáže rychle přizpůsobit dokazuje jeho návrat do TR, kde téměř okamžitě převzal velení na svou stranu.
                        Další známkou, že je Gasly dobrý je že ho RB nemíní uvolnit do jiného týmu a počítá s ním jako plnotučnou náhradu za Emila až pláchne.

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Mike17

                          Mike17

                          185.149.130.XXX
                          -Tak já už nevím. Jedni tvrdí, že Albona potápěli, aby protěžovali Maxe, ty teď tvrdíš, že Albona protěžovali na úkor Maxe. Fakt nevím. Každopádně výsledky obou (A+G) v roce 2019 byly podobné jak v RB, tak v STR.
                          -Po těch výsledcích jsem se divil, že ho nevyrazili mnohem dřív. Přístup se mi jeví jako hodně shovívavý.
                          -Na rovinkách při akceleraci z řekněme 120-200 můžeme odepsat vliv pilota (volant rovně, plyn na podlaze), gum (jedeš rovně, prostě se jen otáčí) a nastavení přítlaku ještě nemá velký vliv. Koukni se někdy na telemetrii. Výkon motoru tam poznáš velmi rychle. Jen je možná těžké spočítat, kolik přesně kW tam chybí. 03
                          -A první tréninky snad nemůže brát nikdo vážně. Tam je čas to poslední, co pilota zajímá. Jsou k nastavení vozu, ne k trhání rekordů. Na to jsou kvalifikace. A pokud měl problém s výkonem, stačilo ukázat na křivku na telemetrii a říct: tady je problém. Že by si toho nikdo v F1 nevšiml, je prostě nereálné.

                          Asi bych to ukončil. Já nepřesvědčím tebe a ty mne. Líbí se mi, že se celá diskuse s opačnými názory obešla bez osobních útoků a urážek. Tak by to mělo být. 01

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Ferda

                            Ferda

                            46.47.176.XXX
                            Ale ale ale. Copak by někdo napsal, že Albona protěžovali na úkor Maxe?
                            -Axceleraci na rovinkách v F1 neměří nikdo. Pouze maximálky někde na úrovní brzdného bodu. Ani tohle měření nebývá nijak určující, že nejrychlejší vůz na rovince uspěje v závodě. Naopak tahle rychlost spíše ukazuje na úroveň přítlaku. Příklad; nejrychlejší vůz na rovince v Monaku, nejspíše bude v závodě totálním propadákem.
                            -S tím Gaslym v trenálech mi to docela vychází. Už podle jeho prvních měřených časů se dá odhadnout jak se bude v tomto závodě dařit. Zpravidla jeho časy vyzvednou Gaslyho hodně nahoru. Časem se samozřejmě propadne někde do pozice mezi první pětku a desítku. A když se podobný průběh opakuje i v dalších kvaldách, tak by se mělo dařit i v závodech. Naopak když se trápí hned od začátku, tak je to varování, že tahle trať AT nesedí.
                            Tohle pozorování ale neplatí třeba u Hamíka nebo Emila. Emíl se zlepšuje postupně a Hamík vše odkládá až na poslední kola. S Merglem si to může dovolit.

                            Proč hádky, ty jsou zcela k hounu. Ale poštenkrovat taky umím. A kousat dokážu docela výrazně. Jen koukni na tyhle zuby. 12

                            + 0 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • Mike17

                              Mike17

                              185.149.130.XXX
                              -Sorry, vysvětlil jsem si tak větu: "Albona nepotápěli. Naopak byl z vrchu příkaz aby ho co nejvíce podporovali."
                              -Měří pomocí GPS. A v telemetrii to máš snad po tisícinách vteřiny. Výkon se projeví na celé rovince, s roustoucí rychlostí vliv klesá, vliv přítlaku se naopak zvětšuje s rychlostí a to přímo se druhou mocninou. Není problém to odlišit.
                              -Kdyby se rozdávaly tituly podle prvních tréninků, Meďani jsou ve středu pole a titul měl RB.

                              Štenkrování je super. To se mi líbí, to k tomu patří. 03

                              + 0 / − 0

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • Ferda

                                Ferda

                                46.47.176.XXX
                                Albona měl Helmut za úkol probudit ze sna, ale nešlo to. Tak nakonec letěl úplně.
                                Měřit se dá všechno, ale týmy více než zrychlení na rovinkách zajímá rychlost průjezdu zatáčkou a jaký to má vliv na pneumatiky. Ale třeba v Monze je rychlost hodně důležitá. Merglu se určitě nebude líbit aby tam znovu vyhrál Gasly. 13

                                + 0 / − 0

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Adrian Newey přemýšlí o své budoucnosti

Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

  • Pátek

    • Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:30 - 23:14)
  • Sobota

    • Závod (18:00 - 19:00)
    • Kvalifikace (22:00 - 23:00)
  • Neděle

    • Závod (22:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama