DISKUZE K ČLÁNKU Fisichella se vrací k záskoku za Massu: Nemohl jsem odmítnout!

Giancarlo Fisichella patří do skupiny pilotů, kteří toho ve Formuli 1 odkroužili zdaleka nejvíc. Angažmá ve vysněném Ferrari mu ale dlouho nevyházelo, přesněji řečeno až do doby, kdy se zranil Felipe Massa a neuspěl Luca Badoer.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Fisichella se vrací k záskoku za Massu: Nemohl jsem odmítnout!

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 16, poslední 12.02.2021 08:38 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Ferda (Hlasovali 2 lidé) 11.02.2021 12:57
Myslím, že dnes týmy schválí další jednání o… »
» GRAHAM (Hlasoval 1 člověk) 11.02.2021 11:09
Dnes se hlasuje o motorech.....co myslíte jak to… »
» daaviid23 (Hlasoval 1 člověk) 11.02.2021 13:03

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.213.XXX
    Dnes se hlasuje o motorech.....co myslíte jak to dopadne? 04

    Bude jednat o zmrazení motorů, nových motorech , prý sprinty...myslím ale že je zaměstná nejvíce to zmražení. Je tam spousty ALE. Navrhuje se prý 2% možnost rozdílu výkonu motorů , což je cca +- 20HP. Jenže max výkon není vše jak víme....i to ERS hraje velkou roli, i když dle ELsenora ho mají všichni už 4 roky stejné. 12

    Já bejt Wolffem, tak dědka s RB rozhodím nabídkou motoru Mercedes. by mu zklaplo.... 12

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Myslím, že dnes týmy schválí další jednání o zmrazení motorů.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        90.182.169.XXX
        11

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Ferda

          Ferda

          46.47.176.XXX
          Vážně odhaduji, že této schválovačce ještě není konec. O přesném znění omezení vývoje se budou dohadovat hodně dlouho.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jumpman

            jumpman

            178.255.168.XXX
            jestli to schválí, tak je to nebetyčná ptákovina. Pochopil bych omezení vývoje, ale ke zmražení není důvod, zvlášť, když má jeden výrobce takovou výhodu...

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Ferda

              Ferda

              46.47.176.XXX
              Logiku to zmražení má a velkou. Právě ten zámraz totiž urychlí příchod nových a lacnějších motorů.
              Chápu že máš strach o Ferrari, ale neboj. Bez možností dorovnání výkonu by ke schválení nikdy nedošlo. Samozřejmě ani to není dobře, ale F1 by měla udělat vše, aby současné a šíleně předražené kyseliny konečně hodili ze skály.

              + 1 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • HellHogr

                HellHogr

                31.30.171.XXX
                Jestli si myslíš, že se vrátí k dřívějším stavbám motorům, tak jsi blázen, pojede se hyridní technologie dál, záleží ale v jakém rozpoložení (% podíl elektromotoru)

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Ferda

                  Ferda

                  46.47.176.XXX
                  Očekávám řešení více podobné KERSu s menším objemem kyselin.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • jumpman

                    jumpman

                    178.255.168.XXX
                    pokud projde současná idea, tak výrobci budou stavět spalovák a hybrid bude jednotnej, což je zase lopata hlíny do hrobu F1

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Ferda

                      Ferda

                      46.47.176.XXX
                      Říkám to velice nerad, ale ke Kitovým vozům to směřuje už hodně dlouho. Stačí odstranit z vozů zbarvení a nejspíše nepoznáš který vůz kterému týmu patří. Jasně Mergla poznáš podle placky na čumáku, ale to je téměř všechno.
                      A lepší to už nejspíše nebude. Nikdy.
                      Možná se nějaké rozdíly uvidí při změně pravidel, ale vždy to bude pouze na chvíli. Bohužel.

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • jumpman

                        jumpman

                        178.255.168.XXX
                        myslím že tu placku budou mít letos už všichni, možná týmy kolem ferrari ne
                        Ano, bohužel, F1 jako taková je v podstatě mrtvá

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Ferda

                          Ferda

                          46.47.176.XXX
                          Čert vem placku. Sám vzpomínám a to velice často na mnou oblíbený Tyrrell P34. Marně, podobný svět už se nikdy nevrátí.
                          Je to daň za vývoj kam lidstvo pokročilo. Muselo být krásné prožít rozvoj páry a prvopočátky automobilismu.

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • tom11

                            tom11

                            77.48.94.XXX
                            přesně tohle mám na mysli, když píšu o tom, jak fandím každému, kdo vymyslí cokoliv, co je trošku jiné, zvláštní. to je totiž, podle mě, to, v čem je F1 naprosto odlišná od "cupových" formulových seriálů. a těch vychytávek v minulosti bylo! od revolučního přesunu motorů zepředu dozadu, přes přidání křídel, šestikolky, vysavače, aktivní zavěšení, difuzory, flexi křídla, F-kanál až po DAS.

                            + 0 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
              • jumpman

                jumpman

                178.255.168.XXX
                logiku to nemá. Jasně, že bych chtěl vidět ferrari nahoře, ale se stropem je to mission impossible, a stím už jsem se smířil. Ferrari má příliš velkou nevýhodu v tom, že sídlí v itálii, aby se mohli rovnoceně přetahovat o techniky a přitom je nemoci přeplatit...
                A pokud se všechno zamrazí, tak proč se dívat na F1? To už je jedno jestli budu sledovat dtm nebo indy...

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
    • jumpman

      jumpman

      178.255.168.XXX
      vždyť mercedes je všema deseti pro zmražení, kdo by si nechtěl zafixovat výhodu...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        109.81.213.XXX
        Ano, máš pravdu, ale Wolff to neříká, s tím že by to chtěl( ani to nenavrhuje) .....ale v módu, že s tím logicky lze souhlasit, když mají 25 HP náskok. S úsměvem na tváři.....

        Jinak už to schválily....ale podrobnosti k tomu nejsou.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama