DISKUZE K ČLÁNKU Konečně: Hamilton se dohodl s Mercedesem, podepsal jednoletou smlouvu

Lewis Hamilton se konečně dohodl s Mercedesem na nové smlouvě pro sezónu 2021.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Konečně: Hamilton se dohodl s Mercedesem, podepsal jednoletou smlouvu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 55, poslední 10.02.2021 07:05 Vložte komentář

Nejlepší názory

» -Tony- (Hlasovali 3 lidé) 08.02.2021 13:07
Jak jsem psal minule. Bude dělat Zagorku, pak si … »
» Petr (Hlasovali 3 lidé) 08.02.2021 13:27
Nikoliv, tam opce tam není. A to s tím týmovým… »
» badys (Hlasovali 2 lidé) 08.02.2021 15:12
Hm , to bych nečekal, že z toho co stejně… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.213.XXX
    Nějak utichlo, kampak má jít ten motorový guru Mercedesu.....už se někde něco naznačilo, nebo tam ještě zůstal na vedlejšák? 12

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Alfred

    Alfred

    185.213.145.XXX
    No ty bláho, tady všichni vědí co kdo chtěl a co chce a přitom neví nic. No a k Russellovi, jo je dobrej, jednou jel za Mergl a málem vyhrál a ne vlastní vinou nevyhrál, jenže jurášku, on Russel měl i za Williams 2x hodně blízko k bodům, ale ouha vlastní vinou na ně tehdy nedosáhl....

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      109.81.213.XXX
      Vždyť je to jedno.... součast hry o trůn mistra světa je baliček jezdec. monopost, motor.
      A někdy i naše dobře známá dvojka, která pomáhá. Dříve i FIA tlačila, aby nebyla dominance.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • juras

      juras

      88.103.92.XXX
      Russell je určitě dobrej...ale máš pravdu že zatím vlastně nic nedokázal. Ale nepochybně znáš to staré známé (a historií ověřené): "Zemřel král, ať žije král!".
      Taky nás pravdu že vlastně nikdo přesně nevíme co stálo za tím pozdním podpisem smlouvy mezi Mercedesu a Hamiltonem na letošní sezónu.
      Ale ať chceš nebo ne, nějaké nesrovnalosti ( možná lépe řečeno neshody) tam byly...jinak by nic nebránilo podpisu smlouvy o mnoho dřív...to je holý fakt.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    37.188.135.XXX
    Zdá se že mu neuhnuli ani o píď, protože on chtěl údajně tříletou smlouvu. Že by se v ráji objevovaly mráčky?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      109.81.213.XXX
      Ja si zaspekuluji ....že jde o nečitelný covid rok..... za rok může být jasněji. Ti dva si navzájem věří...není potřeba delších smluv. Já bych v tom nic moc nehledal...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      83.240.61.XXX
      Víme prd co kdo chtěl... Lewis je na konci kariéry tj prostě fakt a příští rok končí jedna éra... Získá titul a pak se uvidí co dál, třeba skončí, třeba zkusí štěstí jinde...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • juras

      juras

      88.103.92.XXX
      Těžko říct...Hamilton podle mě chce ten osmej titul...ale taky už se blíží věku kdy se kariéra uzavírá ať člověk chce nebo ne (stačí se podívat na Michaelův comeback).
      Nevím jestli chtěl Hamilton smlouvu na tři roky...pokud letos získá rekordní osmej titul může ztratit motivaci (viz Nico Rosberg).
      Zní to fádně, ale peníze jsou dnes pořád alfa a omega...a nezdá se mi že by Hamilton dál v minulosti náznak toho že by byl jiný než drtivá většina lidí (kteří peníze vždy řeší na prvním místě). A taky bych věřil tomu že chtěl nějak po Mercedesu aby se ještě víc angažoval v boji za rovnoprávnost.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Poky

    Poky

    78.80.24.XXX
    1 titul ziskal v roce 2008 za Mcl. S Mercedesem ma 6 a ne 7 titulu.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • David.S.

      David.S.

      92.61.80.XXX
      Mclaren Mercedes / Mercedes Petronas F1 - stříbrné šípy
      Moc bych to nerozlišoval, co se týče Hamových titulů, vždycky tam byl motor Mercedes.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        109.81.213.XXX
        Ten motor je a byl a bude důležitej..... 11

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Poky

        Poky

        46.254.64.XXX
        Tým byl Mclaren motor používal Mercedes. Byl to jinej tým něž je tedka.
        A v článku se odkazují na tym kde právě podepsal smlouvu.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.213.XXX
    V Maranellu, se rozhodli vsadit na motor se samostatným turbodmychadlem a kompresorem, a to podle směru diktovaného Mercedesem na začátku hybridní éry. Novinkou je, že kompresor mohl přejít do sacího boxu a způsobit miniaturizaci horní části motoru. Odvážné řešení, zejména pokud se o zmrazení PU rozhodne od příštího roku.
    Mattia Binotto se rozhodl riskovat. Šéf týmu si zvolil: v roce 2022 přijme Ferrari v monopostu s přízemním efektem pohonnou jednotku s velmi inovativními řešeními, která rozbijí nedávnou minulost a pokusí se znovu získat vedoucí postavení mezi inženýry.
    Jedná se o velmi odvážnou operaci, protože to nebude bez rizika: podle pověstí filtrovaných z Maranella se příští rok zrodí vůz se zcela novým uspořádáním přeplňování.

    Wolf Zimmermann, který je pověřen vývojem pohonné jednotky pro nový technický předpis, hodlá oddělit kompresor od turbodmychadla a jít směrem k tomu, co Mercedes sleduje od počátku hybridní éry v roce 2014, konkrétně s uspořádání prvního v přední části šestiválce na straně podvozku a druhého umístěného jako vždy vzadu, přičemž dnes jsou oba seskupeny ve směru převodovky.
    Ferrari se však neomezuje pouze na kopírování architektury, protože se bude snažit posunout výzkum směrem k nebývalému řešení, konkrétně přivést kompresor do 6válcového sacího boxu, a s novým uspořádáním „mezichladiče“ .
    Velmi ambiciózním cílem je mít silný motor jako ostatní, ale s obalem pohonné jednotky, který by měl drasticky upřednostňovat aerodynamiku a omezovat odpor, což byla jedna ze závažných vad modelu SF1000.

    Stručně řečeno, Ferrari by se pustilo do jakési miniaturizace horní části motoru, což by také vedlo k výrazné úspoře hmotnosti: mluvíme o něčem, co ve Formuli 1 nikdy nebylo vidět s velkými riziky z hlediska spolehlivost, protože se jedná o zcela nové řešení, jehož vývoj a doladění bude nějakou dobu trvat.

    Bylo řečeno, že v posledních letech bylo v závodním oddělení učiněno příliš konzervativní rozhodnutí, takže bylo rozhodnuto odvážit se s konceptem, který byl vytvořen ve spolupráci s AvL, rakouskou společností z Grazu, která má po léta partnerství s Vzpínajícího se koně.

    No tak to chválím...teď jde o to jak to dopadne.To mrazení v tom hraje roli a velkou ...na druhou stranu , když se to nepovede máme tu BOP . Chytré...

    Všimněte si firmy AVL ...
    18 *

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Dmýchadlo i kompresor se mi nějak nezdá.
      V případě kyselin které dokážou roztočit dmýchadlo v nízkých otáčkách mi ten kompresor který celkem dost žere výkon nedává jeho použití žádný smysl a to si ještě nejsem jist zda by to povolily pravidla.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • juras

    juras

    78.80.19.XXX
    Tak a máme jasno...
    Na základě podpisu roční smlouvy jsem přesvědčen o tom že Hamilton musel slevit ze svých požadavků a byl to on kdo blokoval podpis.
    Je jasné že pro Mercedes je osmý titul a Hamiltonem taky zajímavý...nikdo jiný takovouhle sérii v historii nemá.
    Teď už jen aby to neklaplo...a Hamilton odešel bez rekordů...protože by mu to za jeho chování patřilo.
    Jenže to se velmi pravděpodobně nestane...
    Škoda že nebude srovnání Hamilton - Russell...

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      109.81.213.XXX
      Vzhledem ke Covidu se nikdo nechce zavazovat na velké sumy. Hledáte v tom senzace...a přitom situace automobilek je každý den horší a horší.
      Ty jsi v práci nevyjednaval o tom za kolik budeš dělat?

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • juras

        juras

        88.103.92.XXX
        No, doba je nyní zvláštní...ale pravidla byznysu se pokud vím zatím nezměnila.
        Jen si myslím že zrovna Hamilton není zrovna vzor serióznosti a pokory...a Wolff je typické manažer...neříká pravdu ale to se se musí říkat na veřejnosti ať se děje v zákulisí cokoliv.
        Že se něco dělo je vidět podle toho že k podpisu došlo až nyní...akorát že kvůli neupřímnosti tohoto prostředí můžeme jen spekulovat co přesně bylo body sporu...body...protože si myslím že věc vázla na víc neshodách.
        Že šlo o peníze je podle mě jistě, podobné je skoro tutovka že šlo o délku kontraktu...s v neposledni řadě je hodně pravděpodobné že jistou roli hrál Russell...třeba v kontextu jeho smlouvy u Williamsu, potažmo vazby na Mercedes a nakonec v kontextu jeho eventuálního působení po boku Hamiltona. No a dost pravděpodobné je že svoji roli hrají technické změny.
        Nehledáme senzace...kdyby za tím dlouhým čekáním na novou smlouvu byly nějaké drobnosti...tak bychom nečekali a dávno to bylo podškráblé.
        Jinak...že Hamilton vyjednává co nejlepší gáži je naprosto OK...blbý na tom je že v létě si honil triko a médiím napovídal jak mu je trapný za doby krize kvůli epidemii v době kdy spousta lidí má existenční problémy nebo v lepším případě musí přijmout menší příjmy jednat o své gáži. No a krize je stále...ale Hamilton míň peněz podle mě nechce...pokrytec.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          109.81.213.XXX
          Hele tedy jinak. Ja mu nefandim a ani s nim ve spoustě věcí nesouhlasím. A jsou věci ve kterých mne štve. Jako jezdce ho ale uznávám a nebudu vymyslet proč a co jak dělá a jak to bylo když to nevíme. Ty ho nemáš rád tak mu nakládáš a nemáš k tomu jediný důkaz ze to tak je. Respektuj že dělá to nejlepší pro sebe.Třeba to má důvody které my nevíme či netušíme.A taky ...mít motivaci v jeho případě není jednoduché.
          Že chce podle tebe více peněz? To nevíš...nic nevíš, jen spekuluješ a nenávidíš. A i kdyby chtěl...za mne si je zaslouží.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama