DISKUZE K ČLÁNKU Kvalifikace na GP Bahrajnu v režii Mercedesu

Kvalifikace na Velkou cenu Bahrajnu měla očekávaný průběh. Nejrychlejší v ní bylo duo Mercedesu, druhá řada na startu zítřejšího závodu patří Red Bullu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Kvalifikace na GP Bahrajnu v režii Mercedesu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 57, poslední 29.11.2020 11:37 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovali 3 lidé) 28.11.2020 17:01
Teda... Na to, kolik tu bylo v poslední době… »
» Mike17 (Hlasovali 2 lidé) 28.11.2020 17:36
Souhlas. Trapas Renaultu by byl sám o sobě slabé… »
» Ferda (Hlasovali 2 lidé) 28.11.2020 21:04
To se říká každý závod a nakonec to dopadne tak,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

      • GRAHAM

        GRAHAM

        109.81.213.XXX
        Honda utekla ....snad se už nevrátí. Na 5 let to nemá smysl...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Ferda

          Ferda

          46.47.176.XXX
          Momentálně je Honda druhá nejlepší, takže zcela marně tu nebyla.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            109.81.213.XXX
            Ano letos je druhá a jen díky ukončení kvalda módů.Jinak vždy poslední. Ostudy kopec a hlavně jde zase pryč a i díky tomu další brajgl v motorech ...

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Ferda

              Ferda

              46.47.176.XXX
              Já bych řek, že největší ostudu si trhlo Ferrari. Ono přijít jako poslední a vytáhnout se na druhé místo žádná ostuda není. Ale ukázat světu že svou neschopnost po celou dobu zakrývali pouze díky podvodům už trapas je.

              + 1 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • GRAHAM

                GRAHAM

                109.81.213.XXX
                Tak tohle je taky pravda ...ale první tři roky byli od Hondy strašný.S tím nešlo jezdit ani vyvíjet.

                + 0 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Ferda

                  Ferda

                  46.47.176.XXX
                  Byly, však jsem to taky nechával Hondě pořádně sežrat. Piškotek 07 by o tom mohl vyprávět. 04
                  Ale v polovině třetího roku Honda konečně zabrala a jejích snaha konečně začala přinášet náznaky zlepšení. Tím si mě získala a těď ji fandím i když hlavním koněm s jejích motorem je RB. Helmuta nemusím, ale to je na jiný příběh.

                  + 0 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • GRAHAM

                    GRAHAM

                    109.81.213.XXX
                    Pořádně zabrali až s RB a to ještě měl RB smůlu že jen odešel od Renaultu tak Renault zvýšil vykon o 40 kW.
                    Ale je pravda ze pak už motor fungoval. Ale pozor zase ne v módu 3 motorů. Měli výkon na úkor životnosti. Bez externí pomoci by ten motor byl problém dodnes. RB taky není úplně spokojený. Maj o 5 HP více než loňský Renault. Ale jo už je motor slusnej 11

                    + 0 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Ferda

                      Ferda

                      46.47.176.XXX
                      Externí pomoc bych nepočítal, tu využil i Renault s Ferrari a možná i samotný Mergl.
                      Renault sice výkon zvýšil, ale měl velkou poruchovost. Větší než tehdejší Honda. Ale tak tomu prostě je, když se musí jít až za hranu a je to jediná cesta jak tu hranu najít.

                      + 0 / − 1

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • GRAHAM

                        GRAHAM

                        109.81.213.XXX
                        Renault mel problem.jen s ojnicema....u verze A. Pak už to bylo v cajku ...velká poruchovost nebyla. To si pleteš...

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Ferda

                          Ferda

                          46.47.176.XXX
                          Jako pouhý problém s ojnicema bych to moc nenazýval, když zrovna ojnice patří mezi nejdůležitější části motoru. Nakonec Renault kvůli poruchovosti snížil výkon, takže těch 40 kW navíc bych popsal jako možné, ale nepoužítelné.

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Ne, chlapče. Opět jen hejtuješ.
              Loni sice nebyla druhá, ale jeden výrobce na tom byl pořád hůř. Tipneš si který?

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.213.XXX
    Hoši v roce 2012 se ptal Mark Hughes Hamiltona proč nezískal titul v tom památném souboji s Raikonenem ....odpověď zněla že o jedné věci vůbec nevěděl a že už ji teď vi. Ale že o ni prozatím nemůže mluvit.
    Jinými slovy titul mu byl zapovězen .....jednou se dozvíme.Tipnu si hlavní role Mosley...

    + 0 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    Škoda Sainze 17 Prý šlo o zadní brzdy. Komplikuje se to, protože RP můžeme porazit jen tak že tam budou oba naši jezdci a potrestají slabého Strolla.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • SergioPÉREZ

    SergioPÉREZ

    78.108.157.XXX
    Jako by Bottas nevěděl, že 3. start pozice je paradoxně lepší než ta druhá. Jsem zvědav, kde se po startu až propadne. Sergio určitě po startu dá absolutně nekonzistentního Albona a udrží za sebou jeho největší soupeře Ricciho s Leclérkem

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    185.149.130.XXX
    Teda... Na to, kolik tu bylo v poslední době hejtů na Hondu, tak pojezdili týmy s motory Renault a Ferrari celkem slušně. 19 04

    + 3 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Jestli Honda skutečně zmizí ze zcény, tak se na ni bude hodně vzpomínat.
      Lidé si to ještě neuvědomují, ale především díky Hondě jsou tyhle kyselinové motory aspoň trochu zajímavé.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        Souhlas. Trapas Renaultu by byl sám o sobě slabé zpestření té 7-mi leté nudy a díky Hondě bylo vzruchu ještě víc. 03
        Je to škoda, ale bojím se toho, že tohle je jen začátek. EU tlačí na to, aby se za pár let vyráběly převážně elektromobily a pak už se nikomu nebude chtít vrážet miliardy do vývoje modernějších spalováků.
        Mám strach, že budeme za nějakou dobu poslouchat zvuk vrtaček, v lepším případě s reprákama hrajícíma normální motor. 05

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama