DISKUZE K ČLÁNKU Hamilton přiznává, že jednal s Ferrari. K podpisu smlouvy ale bylo daleko

Lewis Hamilton promluvil o svých minulých jednáních s Ferrari, která však nikdy nevedla k jeho přestupu z mistrovského Mercedesu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Hamilton přiznává, že jednal s Ferrari. K podpisu smlouvy ale bylo daleko

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 26, poslední 21.11.2020 18:41 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Kaša (Hlasovali 3 lidé) 19.11.2020 10:22
Má svůj svět což já chápu, vyrostl v závodnické… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.213.XXX
    Tak 30 koní prej pro Ferrari na přiští rok.....to není špatný, jenže to samé dá Mercedes a mezera zůstane logicky stejná.....ale kdoví jak to nakonec bude. Třeba se lakuje....ale je to roční nárůst.
    Ferrari prej pomáhá nějakej Zimmermann z firmy AVL co odešel kdysik z Mercedesu ..... i Hondě pomáhal.....teď zbejvá už se jen ve zlém rozejít a nechat všude napsat, neměli nám co poradit, odešli jsme. Illien byl taky vyhnán od Hondy a dodnes tam je. 12 Je to sranda....

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      30 kobyl si myslím, že dá každý výrobce. Mergl nemusí přidávat vůbec nic. Tomu určitě stačí vytáhnout ze šuplíku těch 50 které tam má odložené v zásobě už teď, ale zatím jich nebylo třeba.
      Ferrari prý chystá nové turbo. Menší, ale s vyššími točkami. Binotto nejspíše okopčil první ERSáckou size zero Hondu. Určitě to pošlape jako hodinky a jediným nedostatkem bude, že tentokrát bez Alonsa. 12

      + 0 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        109.81.213.XXX
        Motorové oddělení Ferrari není špatné, já bych je nepodceňoval....na druhou stranu, nutno uznat že Mercedes je motorově fakt neskutečnej. V zásadě stagnovali ( mohli si to dovolit) jenom v roce 2019. Kdy je předehnal legálně Renault ( paradox, byl to nejsilnější "legální" motor v roce 2019) mám na mysli v kvalifikaci ( v závodě ne) a Ferrari, ale tam se ví jak to bylo.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Ferda

          Ferda

          46.47.176.XXX
          S tím výkonem Renaultu bych nebyl tak hr. Popustit mu v kvaldě uzdu s vědomím, že se znatelně sníží životnost uměla výborně i Honda. A to nemluvím o zadýmování a grepovém aroma šířícím se celým paddockem. Dnes je jasné, že v těchto případech nelegálnosti svítila kontrolka a hučel alarm.

          Taky u Ferrari vidíme, že se tyhle malorážky vůbec nevyvedly. Už v prvním roce mělo Ferrari udržet s Renaultem krok. V dalších létech to už na velký pokrok skutečně vypadalo, ale pouze díky podvůdkům. A to byla velká chyba. Když všechno prasklo a museli použít legální verzi, tak jsou najednou nejslabším výrobcem motorů.

          + 0 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            109.81.213.XXX
            Honda loni jela "lehce" i v olejičku, následně oslabila se tvrdí.........to Renault ne. On ten kvalifikační režim měl fakt skvělej....nakonec letos jezdí s tím samým motorem a i dědula z RB skuhral, že Renault je v kvaldě silnější než to zrušily.....

            Pamatuju taky na ten slavnej Honda graf, kterej má Elseňor u nicku. Následně Honda musela v propagačních materiálech křivku Renaultu vymazat.... 18 Jako chápu lidi od Hondy že chtěli oslnit vedení v Japonsku, aby se v F1 pokračovalo, ale kapku se spletli. Možné ale je, že Honda pokračovat bude ....jenže se bude mrazit, tak nevím no....za mne je špatně. Ale jasný, stojí to moc peněz...za tohle si Honda zaslouží kritiku, přijde , udělá v F1 chaos a odejde....a není to poprvé. Mno třeba je dědek ukecá.....otázkou je, jak se srovnají výkony motorů.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Ferda

              Ferda

              46.47.176.XXX
              Pravdou je, že letos to Renaultu skutečně jede. Občas se sice ještě nějaká porucha ukáže, ale pochvalu si zaslouží. A nemyslím pouze za motor, ale celý tým
              Příští rok uvidíme jestli Ricci nakonec nezabrečí.

              + 0 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
      • kubajs

        kubajs

        45.82.234.XXX
        Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

        + 1 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          109.81.213.XXX
          Mercedes dá 25 koní určitě, tvrdí se....... měl náskok +- 50 HP na Ferrari. Otázkou je, zda na spalováku nebo kolik v tom dělá ERS. Ono se taky tvrdí, že Ferrari bylo něco povoleno z toho co bylo zatrženo, takže to může být méně.
          Pravda je, že 30 HP málo není....na druhou stranu, Renault vyvíjí "nový" motor už skoro dva roky, tak je otázka s čím přijde. Asi to slabé nebude....Honda to samé....ta vylepší prý ERS a spalovák určitě taky.Bude to tvrdý boj....

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    37.188.172.XXX
    Hulk už má podepsanou novou smlouvu.
    Bude stavět barák, tak podepsal půjčku.

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      85.162.8.XXX
      Odkud čerpáš, jinak RB bych mu přál... Max bude rychlejší, ale Nico by ho mohl v některých věcech dovzdělat...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Je to fórek, sorry. Novinářům Hulk odpověděl, že podepsal, ale byla to smlouva na hypotéku. Bohužel to nebyla smlouva s týmem F1.

        + 0 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Fanda.LH

    Fanda.LH

    85.162.8.XXX
    Už v minulosti jsem četl vyjádření, že z Mercedesu neodejde, protože Mercedes má pro něj připravenou kariéru po F1... Myslím si, že jejich jednání ztroskotali v hlavě LH vždy na tom, že Ferrari je zaměřené samo na sebe... Nemá problém potopit jakéhokoli jezdce, ať už pro stáj udělá cokoli... Zatímco v Mercedesu je za hvězdu...

    Osobně si myslím, že v Mercedesu ukončí kariéru a tak 1% bych dával tomu, že si střihne sezónu v Mclarenu nebo Astonu... Tzn. v týmech, kterým Mercedes dodává PJ...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Můžu Ferraristy ujistit, že Hamík za Ferrari nikdy jezdit nebude. A proč by si měl odepírat šanci na další tituly?
    A nejedná se pouze o další tituly, ale i o doživotní rentu, kterou by jako mnohonásobný Merglovsý určitě dostával.

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      109.81.213.XXX
      Hele ač nevím, tak myslím že když bude konstelace, tak tam půjde. Proč by nešel....? Když se to sejde, tak půjde....

      On žadnou rentu nepotřebuje....

      Ale jasně, pokud chce následně zůstat v F1, logiku zůstat u Mercedesu kvituji.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Hamík už dříve naznačil, že je pro něj Ferrari ee. Né že by proti Ferrari něco měl, pouze by si přestupem do současného Ferrari ublížil sobě.
        Prostě momentálně není Ferrari ta nejrozumnější štace.

        + 0 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          109.81.213.XXX
          Jasný, není a mají Laclerka....ale pokud by měl možnost tam přestoupit třeba za dva - tři roky , tak proč ne ? Udělat u Ferrari titul.....je super věc. Na druhou stranu, máš pravdu v tom že LH je legendou Mercedesu a to tak moc, že přechod do Ferrari to asi trumfnout logicky nikdy nemůže a v zásadě to úplně nezapadá. Ale kdo ví.....třeba přeruší karieru a pak se vrátí.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Ferda

            Ferda

            46.47.176.XXX
            Hamíkovo spojení s Merglem bylo už od motokár, kdy nad ním vzal ochrannou ruku Ron. Samozřejmě byla to Ronová vnímavost, ale právě on byl prodlouženou rukou Merglu.
            V F1 Hamík s jiným motorem než od Merglu nejezdil, což je na tolik titulů unikát. Byla by škoda tuhle nevídanou šňůru rozcupovat na cáry konopí.

            + 0 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              109.81.213.XXX
              No kus pravdy máš, ale Ferrari je výzva. 12 To tak je....

              Apropo, co kdyby Schumi jezdil ještě v roce 2014 a 2015 ....mohl mít další titul. Jasně byl tam Rosberg....ale jeden by myslím dal.
              Třeba to LH taky zkusí....

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Maxe čeká náročný závěr sezóny

Verstappena čeká v Brazílii další penalizace, Pérezova budoucnost je dle Marka otevřená

Max Verstappen se pozvolna stává doslova personou non grata (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě v Mexiku

Juki Cunoda si po Mexiku může připsat titul „vrchní rozbíječ“ - byť ne vždy byla vina na jeho straně (ilustrační foto)

Drama se vším všudy, Verstappen potrestán, Sainz jr. dominoval

Valtteri Bottas po dlouhé době okusil pocit postupu do Q2

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - lkaní kvůli červené vlajce, Verstappen i Norris jsou skromní

Oscar Piastri bude chtit na mexickou kvalifikaci rychle zapomenout

Kvalifikaci možná překvapivě vyhrál Sainz jr., selhání Péreze a Piastriho

Oscar Piastri v závodě v Maďarsku

Závěrečný trénink na GP Mexika v režii McLarenu

Součástí druhého tréninku byl test pneumatik Pirelli pro příští rok

Druhý trénink také červený, Verstappen v problémech, Sainz jr. naopak v pohodě

Oliver Bearman se opět posadil do Ferrari, ale mnoho štěstí neměl

Dvě červené vlajky, Leclercův vůz poškozen, nejvíc se smál Russell

George Russell s Mercedesem W15

Mercedes vysvětluje výkonnostní špičky, které způsobily katastrofu. V Mexiku se sveze Antonelli

Dovolte nám vzpomínku na jednoho pozapomenutého pilota F1

F1 se rozloučila s nejrychlejším leteckým ředitelem, nestal se novým Huntem

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama