DISKUZE K ČLÁNKU Kalendář F1 pro rok 2021 obsahuje 23 závodů: debutuje Saúdská Arábie, vypadává Vietnam
Formule 1 včera zveřejnila předběžnou verzi kalendáře pro sezónu 2021. Obsahuje nevídanou porci 23 podniků, novou trať, Verstappenův domácí závod či vypadnutí Vietnamu. Kdy se kde pojede?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Kalendář F1 pro rok 2021 obsahuje 23 závodů: debutuje Saúdská Arábie, vypadává Vietnam
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Mansell_fan
19:07 11.11.2020 37.188.241.XXXOtázka pro příští rok je jasná. Dokáže Lewis vyhrát víc než 20 závodů? -
-
-
GRAHAM
17:02 11.11.2020 109.81.213.XXXOtázkou je, co znamená odepíše....možnosti, co si budem povídat jsou značně, ale značně omezené. Mám na mysli vývoj v sezóně......Vždy to bude o tom, co má cenu a co nemá. Toho nemá tam bude hodně....síly se ASI moc nezmění..........Mclaren sice bude mít novej motor, ale zase ma smůlu v jiných věcech,nemá žetony...... co ostatní mohou měnit a oni díky žetonům ne.Ale co už....ten motor za to stojí. Hlavně do budoucna.
Honda prý něco chystá, tak nějak obecně se tuší že benchmark bude cca 1050 HP. Mercedes tam zcela jistě dosáhne....ostatní nejspiše určitě ne. Ferrari by logicky nemělo....a Renault pojede asi zatim pořad ten starej typ motoru, takže tam zásadní navyšení nečekám, ač o tomhle přesné info nemám. Když tak doplňte....
takže kdo zbejvá, kdo by mohl zautočit na Mercedes je Honda. S prvním závodem se motory zase zamrazí, takže je logické že vývoj i u Hondy by měl pokračovat, aby mělo RB a AT motory konkurenceschopné. Jinak by nebyla logika, že s nima chtějí pokračovat. Roční nárust 25 koní je cca +- povinností a i tak nic nezaručuje.
Jsem fakt zvědav, zda Honda dokaže srovnat s Mercedesem krok, musí zvednout výkon o cca 50 koní "najednou". Že to jde , dokázal Renault, k Markově a Elseňorově nelibosti. Ten druhý to nezkousl a neuznal dodnes.... v každém případě, jsem na Hondu zvědavej protože aby byla konkurece schopná musí představit cca od začátku přištího roku do začatku roku 2022 ( pokud motory RB přrevezme) cca 70-80 koní. Nelehký to úkol.....
-
-
GRAHAM
19:09 11.11.2020 109.81.213.XXXTak to imho nehrozí.......je to jednoduché, museli by rozpustit a to by stálo více než motory Renaultu a Ferrari dohromady.
A kdyby jo, tak to logicky někdo koupí.....a pak RB pokračoval. Oni neskončí.....taky si myslím že se rozhoduje v Malaysii, ne v Rakousku.
Aby mělo cenu přebrat motor Hondy, musela by být jistota, že v roce 2022 bude motor konkurenceschopný. A tam jistota myslím není......a taky hrozí, že by pak AT a RB vydírali zbytek, že nemá cenu s Hondou ávodit a že se musí výkony srovnat. Myslím že to RB neklapne.....
-
-
-
-
Ferda
19:34 11.11.2020 46.47.176.XXXJsem přesvědčený, že Mergl má nad ostatními tak velký náskok, že novinky pouští do světa pozvolna a tak pomalu, aby zbytku pole nepoodskočil moc daleko.
Ferrari nabralo tak velkou ztrátu, že návrat na výsluní jim bude trvat roky. Ale záchrana možná je. Kdyby odkoupili Hondu, tak by si neskutečně pomohli a ještě by na svou stranu dostali Grglavky.-
GRAHAM
19:42 11.11.2020 109.81.213.XXXPozor, no pozvolna, pomalu..... ty vyjedeš s motorem první závod a je zamraženo. Už nejde upgradovat a zvyšovat výkon atd....musíš na první dobrou dát co bude stačit.
Taky ber v potaz, že Mercedes ztratí DAS a to je může zpomalit.
Jinak Ferrari ohledně motoru ma prý ztrátu 25 HP a dalších 25 HP na Mercedes....a to bylo když byl ale kvalda mód.... , Ferrari ale taky prý něco povolily.....a přiští rok vše mohou udělat tak, aby to bylo legální. Vůbec bych je nepodceňoval.....ač je otázka, zda už ten jejich motor bude v módu Mercedes a nebo vylepšená stará verze, m´am ny mysli umistění Turba....-
Ferda
20:09 11.11.2020 46.47.176.XXXJestli Ferrari skutečně vyjede se zcela novým motorem, tak jim vůbec nezávidím. Při stop stavu jsou na tom hůře, než Honda ve svých počátcích pod bičem žolíků.
A to prosím Ferrari vůbec nepodcěňuji, ale stejný Stop stav zavraždil Hondu při poslední inovaci atmosférického motoru. Přitom dnešní kyselinové turba jsou mnohem a mnohem složitější.-
GRAHAM
23:34 11.11.2020 109.81.213.XXXMyslím že kvalitu mají zvládnutou diky stolicím dobře a to včetně technologie. Nskonec tam odešlu lidé HPP. (Vývoj pro Mercedes) Toho se nebojím.
S Hondou nesrovnavej ...ta moc o této technologii nevěděla a neměla zázemí. Uvidíš ze to Ferrari da s prstem v nose. Ohledně poruch...výkonově nevím zda to bude stačit. Tam je to spíše o tom jak hodně se zlepší soupeř. A to neodhadneš....RB odešlo a Renault dal 40 kW...
-
-
-
-
-
-
-
-
Ferda
17:31 11.11.2020 46.47.176.XXXBlíží se přízemní mrazíky a začnou se solit cesty, tak bych galaty před pomyslným brodem raději nesundával. Prosolený konec může pořádně štípat.
Příští sezónu velký rozmach sice Ferrari očekávat nemůže, ale jsem si jistý, že už se plně zařadí do středu pole. Navíc se pomalinku chystá odsun Binotta což bude pro Ferrari další velice významné plus. -
-
-
-
-
tom11
15:09 11.11.2020 77.48.94.XXXa jó, takže GP Tibetu konaná v Tibet City?!?
v pohodě Ferdo, dělám si taky pr.el. ten volný termín je jasný, jen se mi líbí ta zkratka, kterou tam použili a co jiného by mělo TBC evokovat, že ano. jinak jsem to na FB už viděl i s GP ČR v Brně na tento termín - taky dobrej fór-
Ferda
15:26 11.11.2020 46.47.176.XXXAno, Tibet Cyty jsem měl na mysli.
TBC už nikoho nezajímá. Dyť ho má pouhá třetina obyvatelsva naší planety, což je tak nepodstatné procento, že už se proti němu ani neočkuje. Teď je trendu Covid.
Kdo by si před pár měsíci řekl, že i v chorobách budou nejdůležitější módní trendy.
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 3.11.2024
GP Brazílie71 kol (305.879km)
Autodromo Carlos Pace
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek