DISKUZE K ČLÁNKU Kvalifikaci ovládl po těsném souboji s Hamiltonem Bottas
Kvalifikaci na závod v Imole pro sebe získal Valtteri Bottas. Výkonnostní převaha Mercedesu byla ohromná.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Kvalifikaci ovládl po těsném souboji s Hamiltonem Bottas
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
HellHogr
10:34 01.11.2020 86.49.245.XXXAdi koukni na analýzu sektorů pilotů, mluvil si tu o nějakých 3 desetinách McL na Renault, dle analýzy absolutní nesmysl. Stejně jako o Barceloně a kdo jezdil líp, ruku na srdce, Renault na P3 nemá a těží ze "smůly" DNF McLarenu a nekonzestenci RP to je celé, v Rusku kdyby - ano nemá se používat, ale kdyby, tak McL má náskok více jak 16 bodů a to nemluvím o Německu, kde kvůli PJ přišel Norris o bednu (před vypadnutím byl před Perézem o 3s) -
-
-
juras
21:56 31.10.2020 88.103.92.XXXTak unešený...ale ano...opravdu je pro me radost sledovat formule na okruhu jako je Imola (nebo v Mugellu).
Kdyz jsem kdysi sledoval F1 na techto okruzich...nenapadlo me jak me jednou budou chybet.
Ne ze by Tilke delal vsechny okruhy uplne spatne...ale svym zpusobem jsou prilis jednotvarne...sterilni.-
Ferda
22:17 31.10.2020 46.47.176.XXXJá těm novým okruhům nikdy moc na chuť nepřišel. Byl jsem na starém Brně a to bylo zcela něco jiného než na dnešním okruhu. Pravda, hodně jsem se nachodil, ale dvaceti kilometrech bylo z čeho vybírat. Dnes kdekoliv čapneš, tak máš blízko ke stánkům i toaletám, ale stejně tak můžeš mít i párek za krkem. V Hungároš to samé a ještě horší. Než kousek prodloužili rovinku, tak to bylo Monako. Ano jsou i parádní nové okruhy. Líbí se mi Austin a Algarve je úžasné. Ale Valencie byl fialový hnus a Barca taky nic moc.
Snad letošní nouzový výběr otevře Liberty oči. Skvělých okruhů je opravdu hodně.-
juras
10:43 01.11.2020 88.103.92.XXXTak starý okruh v Brně je kapitola sama o sobě...svým způsobem bych ho přirovnal k původnímu Nurburgringu.
Vždycky když jedu v Brně po bývalé cílové rovince kolem věže casomericu dýchne na mě nostalgie.
Ale stávající okruh v Brně považuji za velmi povedený...takhle si představuji postavení moderního, bezpečného závodního okruhu se snahou vtisknout do něj v rámci možností ideu a individualitu.
Při vší úctě k Tilkemu...on příliš pracuje s komerčním zadáním. Přirozeně se snaží vymyslet něco charakteristického...ale když stavby okruhu ovládají byznysmeni kteří sledují v první řadě to aby jim okruh vydělával peníze je hodně omezený.
Třeba Hungaroring mi nepřijde zas tak špatný...ono přece nejde mít všechno na způsob Spa. Mě se líbí když je okruh osobitý a ne kdy kopíruje některé pasáže odjinud.
Třeba Hockenheim měli podle mě nechat tak jak byl...to zkrácení mu vzalo jeho osobitost a udělalo z něj okruh podobný desítkám dalších.
Nelíbí se mi ani změny na Silverstonu...zase mi to přijde jako takové umělé a narušilo to tu původní linii.
Austin se povedl, podobné se mi ale líbí třeba Istambul.
Když si to vezmeš tak úplně divný je že se pořád jezdí v Melbourne...závod v ulicích města a trať která podle mě ničím nevyniká...na rozdíl od Montrealu.
Stejně tak je úplně zprasenej okruh v Le Castellet...
Problém je že Liberty dělá byznys...ono to začalo už za Bernieho...místo závodu na krásných okruzích v místech kde se sjíždí spousta fanoušků F1 stěhování na mnohdy sterilní okruhy před poloprázdné tribuny...ale do míst kde to někdo zaplatí.
Je vidět že fanoušci kolem trati nejsou hlavní příjem pořadatelů...respektive pořádání závodů F1 se stalo tak drahé že příjmy ze vstupenek jsou druhořadé.
Takže souhlasím s příspěvkem v této diskuzi...díky coronaviru si letos můžeme užívat návrat (bohužel asi dočasný) na krásné závodní okruhy.
-
Ferda
11:05 01.11.2020 46.47.176.XXXK současnému Brnu. Okruh je to parádní, což pravidelně dokazují každoroční vysoké návštěvy, ke kterým svou troškou sám přispívám. Ale když přiložím ruku na srdce, tak 300 zatáček Gustava Havla je mi mnohem bližší. A to absolutně ve všem. A není to pouze o trati, ale hlavně obsadou závodníků. Od nováčků až po nestory kterým by bez motosportu puklo srdce žalem.
Hungároš. Dlouhé roky tam byla závodní nuda nudoucí, ale! Pro diváky na trati je tenhle okruh velice vděčný. Velký kus tratě je vidět z jednoho místa a díky délce má divák stále na co koukat. Vřele doporučuji každému kdo ještě nikdy osobně žádný závod F1 nenavštívil.
Melbourne vs Montreal. Oba okruhy vnímám jako unikáty. Okruhu v Austrálii bohužel neskutečně ublížily současné nadrozměrné formule.
-
-
-
-
-
airwar1939
21:23 31.10.2020 176.74.150.XXXLetošní sezonu ovlivněnou kovidem si užívám právě závoděním na okruzích které nejsou v seriálu. Mugelo bylo nádherné, a Imola má také své ohromné kouzlo, a věřím že zítra by se mohlo i slušně předjíždět. Tilkeho sterilní okruhy jsou mor.
-
-
Ferda
17:11 31.10.2020 46.47.176.XXXJe moc fajn číst tolik chvály na jezdce kterého loni většina lidí odepsala. Jsem rád, že jsem mu věřit nepřestal ani v jeho nejtěžších chvílích a že dnes Gasly rozdává radost nejen mi, ale taky ostatním fanouškům F1.
Teď nezbývá než mu popřát aby se mu zadařilo i v závodě a jestli to třeba z nějakého důvodu nevyjde, tak ať svými výkony alespoň zanechá na diváky dobrý dojem. -
Mansell_fan
16:56 31.10.2020 213.220.209.XXXTen Gaslyho dnešní výkon, to je jak kdyby zašel do zasedačky RB a ukázal Helmutovi prostředníček -
Adi
15:22 31.10.2020 83.240.61.XXXRicci v kvaldě moc dobře. Vše se vrátilo po Portugalsku do běžných kolejí a zase McLarenu nakládáme
Borec dne? Rozhodně Gasly! Sakra ten kluk se mi líbí pořád víc a víc a klidně si ho u nás dokážu představit! Šašek dne? FIA a hlavně ředitel závodu Masi!!! Může mi někdo vysvětlit, proč se některým týmům mažou časy kvůli centimetrům a Mercedesu, respektive Lewisovi se nemaže ani za půl metru mimo?! Navíc když si vzpomenu na loňskou šikanu Renaultu ze strany FIA... no nic, blijící smailík!-
-
-
-
Miroslav D.
16:44 31.10.2020 194.228.59.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek