DISKUZE K ČLÁNKU Senna ve Ferrari? Chybělo málo a historie mohla být jiná

Letos tomu bude 20 let od smrti Ayrtona Senny při velké ceně San Marina v Imole. Tento legendární brazilský pilot během své kariéry závodil za týmy Toleman, Lotus, McLaren (v jehož barvách zažil největší úspěchy) a Williams (jehož barvy však hájil necelé tři závody). Chybělo však málo a mohlo být vše jinak.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Senna ve Ferrari? Chybělo málo a historie mohla být jiná

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 24, poslední 06.05.2014 15:03 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Prokop S. (Hlasovalo 16 lidí) 27.04.2014 08:34
nebýt, dle mého názoru, pitomého pravidla, že… »
» Prokop S. (Hlasovalo 16 lidí) 27.04.2014 15:32
to je možné, ale smysl v něm nevidím. Je fakt,… »
» odin (Hlasovalo 16 lidí) 28.04.2014 14:31
Senna Pro mne je toto dalším důkazem Sennovy … »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • odin

    odin

    77.240.96.XXX
    Senna Pro mne je toto dalším důkazem Sennovy "posedlosti" Prostem. Kam se Prost hnul, tam se ho Senna snažil pronásledovat a škodit mu. Tvrdím, že Senna proti Prostovi vedl válku. A události z Imoly ´94 a pokus Senny o smíření se, na tom nic nemění.

    + 16 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • rock

      46.33.96.XXX
      Kdyby v té druhé větě bylo "a pokoušet se ho porazit, rozdrtit, zničit za absolutně jakoukoliv cenu a absolutně jakýmikoliv prostředky", tak bych bezvýhradně souhlasil. To, že při tom škodil, podle mne nebyl účel, ale pouze jeden z prostředků. Kdybych měl hádat, tipl bych, že Sennu neuvěřitelně frustrovalo, že přestože Prosta z McLarenu vyštípal, tak rozdrtit ho se mu nepodařilo.

      + 14 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Zix.

    Zix.

    78.102.231.XXX
    Senna vs Prost Nevyšlo tohle celý protože Prost měl podmínku, že nechce Sennu za kolegu? Nebo to platilo až u Williamsu?
    Jinak je to určitě zajímavý info a je škoda, že jich jezdci nebo bývalí šéfové neodhalují víc(těch možných přestupů co nevyšli).

    + 9 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Chasnik

      217.117.213.XXX
      Tu podmíku si ofiko dal do smlouvy až u Williamsu. U Ferka ani nepředpokládal, že by s ním Senna chtěl být, po zkušenostech u McL, v jednom týmu.
      U Ferrari dělal "akorát" dusno, protože smluvně tomu nemohl zabránit. A když chtěl Senna potom k Wilíkům, tak Alain řekl Frankovi, že to, co má ve smlouvě, platí, ale že nechce další spory, a proto radši skončí.

      + 9 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • anonym

    212.109.191.XXX
    Senna by stejně z Ferrari odešel pryč. Byl to netrpělivý závodník, který chtěl okamžitě vítězný vůz. V roce 94 šel k Williamsu s vidinou snadného titulu. Starej Májk ho ovšem z bláhových představ probudil hned ze startu.... pak přišla tragédie v Imole.

    + 16 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    88.100.192.XXX
    Senna byl jeden z nejlepších, ale jako člověk nevím, nevím. Vždycky mi připadal jako sv**ě to co dělal Prostovi. Prost taky nebyl žádný svatoušek, přesto však si myslím, že Senna byl horší.

    + 30 / − 19

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • mnr

      31.28.151.XXX
      jo přesně, blázen co má za to ,že závodní trať je prostě "tunel"..a jak pištěl do mikráku ,když v 93 vyhrál v interlagosu, sice dojel jen se 6tým r. st,.nýbrž poslouchat to byl opruz jako "yes" od s.v.,což je další krysa v f1...pro mě je jasná jednička osmdesátých let A.Prost...kdyby neudělal senna tu sviňárnu v Addelaide ,mohl mít titulů pět...

      + 15 / − 19

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        78.157.160.XXX
        Tak Senna byl proti Prostovi zlatej, sem tam mu dal okusit tu jeho medicínu.. Alain byl na trati hrozný prase!

        + 21 / − 27

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Prokop S.

        Prokop S.

        89.102.97.XXX
        nebýt, dle mého názoru, pitomého pravidla, že se nepočítají body ze všech závodů, měl by v 88 pátý titul na úkor Senny..

        + 16 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          194.228.11.XXX
          To pravidlo mělo svůj smysl a v různých obměnách platilo většinu historie F1.

          + 12 / − 7

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Prokop S.

            Prokop S.

            89.102.97.XXX
            to je možné, ale smysl v něm nevidím. Je fakt, že zmírnilo dopady vypadávání z GP v dobách kdy nedojetí půlky pole bylo poměrně normální. Na druhou stranu nefér vůči tomu kdo měl spolehlivý vůz a dojel pokaždé. Zajímaly by mě reakce kdyby se uvažovalo o znovuobnovení.

            PS: dvojité body za poslední závod jsou ještě větší konina

            + 16 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • rock

              46.33.96.XXX
              Ecclestonovy "medaile" fungují na velmi podobném principu (důležité jsou ty závody, které se závodníkovi povedly a ty nepovedené mají význam blížící se nule) - a reakce jsou velmi rozpačité až negativní.

              + 10 / − 5

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
        • AAA

          178.41.117.XXX
          To bol podla mňa aj dovôd prečo to napálil Prost v Suzuke 89 do Sennu. Pred závodom mal totiž 4x1.miesto, 6x2.miesto a 1x3.miesto. Bolo mu teda jasné, že ak skončí 3. alebo horšie tak nedostane žiadne body a aj keby tie posledné dva závody vyhral tak by si pripísal na konto 8b zatiaľ čo Senna 18.

          Druhý dôvod bol ten, že Prost bol ten čo vždy ustúpil aby zabránil kolízii. V dnešnej dobe bezpečnej F1 by však Sennovi nikto neuhol a bol by z neho taký Maldonado. Ale proti jeho rýchlosti sa namietať nedá. Senna bol v rýchlosti na jedno kolo boh.

          + 11 / − 8

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • kik

            165.72.200.XXX
            Hmm, a nebylo to nahodou obracene? Pokud si pamatuju, tak se Senna pokusil Prosta predjet pri najezdu do sikany a ten mu neuhnul. No a o rok pozdeji to udelal hned v prvni zatacce znovu a teprve po delsi dobe se priznal ze to udelal schvalne.
            Senna byl hodne zvlastni. Na jednu stranu znal perfektne vsechny predpisy a pravidla, ale na druhou stranu se na trati choval tak jako by mu patrila - blokovani ostatnich v treninku apod. A kdyz ho Prost odmitl jako dalsiho pilota u Franka, tak se strasne nastval a uplne zapomnel ze kdysi u Lotusu udelal naprosto to same. Uznaval jsem ho jako pilota a nesnasel jako cloveka.

            + 9 / − 4

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • rock

          46.33.96.XXX
          Kdyby Prost ukončil kariéru se sedmi nebo osmi tituly, nijak by se tomu nedalo divit. Namátkou 1981, 1983, 1984, 1988, 1990 byl blízko (občas až nehorázně blízko) a chtělo to jen trochu štěstí navíc.
          I pro mne jednoznačně No.1 osmdesátých let.

          + 20 / − 6

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Prokop S.

            Prokop S.

            89.102.97.XXX
            jo, třeba půl bodu za Laudou je stejný pech jako půlminutový mistr Massa 2007

            + 11 / − 6

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            77.240.96.XXX
            Naprostý souhlas. V počátcích 80tých let doplatil na nespolehlivost auta, v ´84 zase na krácení bodů v Monaku. ( Lauda tehdá nedojel a i kdyby ho Senna spolu s Bellofem předjeli, tak Tyrrell byl z celé sezóny diskvalifikován a druhé místo by mu zajistilo titul. Nikdo jiný tehdá neměl šanci Prosta dojet.) ´88 dostatečně posoudil Proky a v ´90 ho Senna sejmul z první pozice. Ale tam to bylo hned po startu a nikde není psáno, že by Prost závod vyhrál.
            Pro mne též nejlepší pilot osmdesátých let byl Prost. Dokonce ho řadím mezi vůbec nejlepší piloty za dobu co F1 sleduji.

            + 16 / − 4

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama