DISKUZE K ČLÁNKU Patrick Head vzpomíná na šestikolku Williamsu

Patrick Head se dnes na oficiálních stránkách Williamsu vrátil o 30 let zpět, aby zavzpomínal na inovaci, s níž v tehdejší době tým překvapil celý paddock Formule 1 - vůz se čtyřmi koly vzadu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Patrick Head vzpomíná na šestikolku Williamsu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 20, poslední 18.03.2011 14:59 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Lahva (Hlasovalo 8 lidí) 17.03.2011 00:35
To ano, ale tadytim chtěli řešit absolutně jiný… »
» Lahva (Hlasovalo 7 lidí) 16.03.2011 21:46
No. Asi jsem pro 4 kola, ale tohle vypadá hodně… »
» Petr (Hlasovalo 7 lidí) 17.03.2011 08:48
Musí mít správnou velikost (80x80 tusim)... melo… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Dave

    XXX
    No chlapi04,ja nechtel at se tady pohadame04

    + 6 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Lojzko

    XXX
    Všetky 6 kolky strácali v depe pri výmene pneumatík, lebo mechanici museli demontovať a namontovať o jeden pár kolies viac. Najlepšia je klasika 4 kolesá, keď funguje (česť výnimka je HRT). 14

    + 10 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • ala6

    XXX
    To, ze od toho sel GY vim, ale mel jsem za to, ze to bylo az kdyz chybely vysledky. Ale prit se nebudu, musel bych ted hledat a mas asi pravdu. Kazdopadne jem to na zacatku jezdilo a pak to slo do kytek. Ted monopost byl asi dobry, ale chybel mu potencial k vyvoji. A myslim, ze jeste nekdo experimentoval s dvounapravou vzadu - hadam ze Matra.

    + 7 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • AleSi

      XXX
      Těch důvodů úpadku bylo víc (ale též jsem líný je hledat :) ), nicméně právě GoodYear byl nejzásadnějším problémem.

      + 8 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • ala6

    XXX
    Ona ta 6ti kolka byla zpocatku i docela uspesna. Az v dalsi sezone to slo z kopce. Ale tam asi nebyl problem tech kol vepredu, ale motoru a zadku.

    + 7 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • AleSi

      XXX
      Naopak to byl problém předku. Goodyear přestal věnovat pozornost těm malým pneumatikám a jejich výrobu a vývoj začal zanedbávat. Je to tedy jeden z aspektů neúspěšného roku 76. Zajímavé je, že pouze Depailler to auto rád řídil, Scheckter ani Peterson P34 neměli rádi.

      + 5 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000397

    uzivatel000397

    XXX
    To byly ještě ty nádherné doby, kdy měli konstruktéři volnější ruce.
    Dnes ti prcalové co vytváří pravidla formuli uplně zničili.
    Na jedné straně mluví o ekologii a snížování nákladů, na straně druhé se bude muset 3-4x za závod přezouvat nemluvě o náklaďáku pneu které každý tým protrénuje.

    + 5 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • cheytac

    XXX
    Byl to March 2-4-0 a Ferrari 312T6. To ale mělo jen 2 nápravy a dvojmontáž vzadu 11

    + 7 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • AleSi

      XXX
      Autor Tyrrellu P34, Derek Gardner, dávno před P34 navrhoval šest náprav Andymu Granatellimu, úspěšnému šéfovi v IndyCar a majiteli STP. Granatelli ale myšlenku neposvětil a Gardner ji pak zrealizoval u Tyrrellu.

      Jinak dvojmontáž kol na zadní nápravě už používal tým Auto-Union ve 30. let, jednalo se ale o závody do vrchu.

      + 6 / − 10

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Cheytac

        XXX
        Pokud jde o IndyCar, tak šestikolka jezdila na 500 mil Indianapolis v roce 1948 - Pat Clancy Special 03

        + 6 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • rock

    XXX
    Krásný auto. Mnohem vyvedenější, než ten zmiňovaný Tyrrell. Škoda, že to zatrhli - a ještě k tomu z tak banálních důvodů ...

    + 9 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Petr

    Petr

    XXX
    Musí mít správnou velikost (80x80 tusim)... melo by to fungovat normalne (vcera s tim sice nekdo hlasil problem, ale se to povedlo). Po nahrani by v menu mela jit videt cesta k nemu (neco jako: pictures/avatars/... .jpg)

    + 7 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • tom11

      tom11

      XXX
      jj, tohle všechno je O.K., jenom ta velikost je 80x45 mohl by to být ten problém? zkusím s tím ještě něco provést. dík 03

      + 6 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    XXX
    šestikolka od Tyrellu bylo auto, kterému jsem jako mlaďoch hrozně moc fandil. každý můj školní sešit byl tehdy vyzdoben nějakou šestikolovou "příšerou". jelikož jsem si chtěl tohle autíčko dát do avataru, hledal jsem nějaký vhodný obrázek. při jeho hledání jsem narazil i na tuhle zajímavost 01.
    PS: ten avatar mi tam stejně nejde nějak vložit 05

    + 6 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Petras

    XXX
    Abych se přiznal, toto řešení mě moc nenadchlo. Daleko hezčí a známnější byl Tyrrell Ford P34

    + 5 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Lahva

      Lahva

      XXX
      To ano, ale tadytim chtěli řešit absolutně jiný problém.. Ale co do vzhledu vypadalo to druhé řešení líp 11

      + 8 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • karloskd

    XXX
    JO to si pamatuju moc dobře , nádhernej kousek !! :) 01 11

    + 4 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Dave

    XXX
    Souhlasim04,ale opravdu to vypada zajimave... Jsem taky pro 4 kola. Drive taky 6kolky nejak neuspeli,myslim 4kola v predu. Ale je pravda,ze 4kola v zadu nedostali prilezitost v zavode...

    + 10 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • airwar

      XXX
      3estikolka se čtyřma kolama vpředu právě naopak uspěla a jako koncept se ve své době osvědčila, problém byl v pneumatikách, respective v tom že na přelomu roku 1976/1977 vstoupil do Formule 1 konkurenční dodavatel pneu, a díky válce pneumatikářů která se logicky vedla přes standartní rozměry pneu došlo k zaostávání ve vývoji těch malých předních pneumatik co měl Tyrrell typ 34.

      Jen pro úplnost dodávám že jezdci týmu Tyrrell se šestikolkou obsadil v sezone 1976 3 a 4 místo celkově a výtmech skončil tým Tyrrell na 3 místě. Jezdci dosáhly jednoho double vítězství.

      + 8 / − 8

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Lahva

    Lahva

    XXX
    No. Asi jsem pro 4 kola, ale tohle vypadá hodně dobře 11 Zajímavé 01

    + 7 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama