DISKUZE K ČLÁNKU Max Mosley, muž činu i obchodník se špatnou pověstí

O mrtvých jen dobře, říká jedno staré rčení a často se ho držíme. Max Mosley, prezident FIA a bývalý majitel stáje March by právě tenhle příměr potřeboval. Jeho život byl totiž nejednou jízdou po horské dráze bez jakýchkoli záchranných prostředků.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Max Mosley, muž činu i obchodník se špatnou pověstí

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 11, poslední 26.05.2021 12:28 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mansell_fan (Hlasovali 4 lidé) 25.05.2021 21:44
V 90. letech z pozice šěfa FIA pomáhal prosadit… »
» GRAHAM (Hlasoval 1 člověk) 25.05.2021 22:11
Za mne to byl manipulátor non plus ultra. Spojení… »
» juras (Hlasoval 1 člověk) 25.05.2021 23:08
No nemyslím že by byl Mosley nějak převratně… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • tom11

    tom11

    77.48.94.XXX
    krásně napsaný, výtečně "sesumírovaný". on byl docela kontroverzní figura a jak se říká, že o mrtvých jen dobře, tak je to někdy dost složité. já osobně jsem tyhle "politiky" v jakémkoliv sportu neměl a nemám rád. vždycky mám pocit, že spíše škodí, i když to určitě není pravda. ale ten pocit prostě mám.
    tak se snad Max Mosley teď nahání na těch nebeskejch tratích se svýmy dávnými oponenty a určitě jim nedá nic zadarmo. navíc jim to určitě skvěle zorganizuje.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • juras

    juras

    88.103.92.XXX
    Mosleyho jsem rád neměl, podle mě ho plně vystihuje skutečnost že s vlastním závodním týmem žádného výrazného úspěchu nedosáhl...a prosadil se do popředí až jako šéf FIA...tedy v podstatě "politik"...úzce spřáhlý s Berniem.
    Nechť je mu země lehká...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Nedosáhl, ale za více než 20 let svého působení se mi do paměti přece jen trochu vetřel. Třeba Lellou Lombardi dost silně.
      Bez Bernarda by se nejspíše tak vysoko nedostal a jak píšeš byl mnohem více obchodník, než technický typ. Snad právě proto viděl, že se F1 žene do záhuby a že bez pořádných škrtů dopadne špatně.
      Dnes už to ví i Liberty a začala škrtat. Jenže škrty jsou na špatném místě, když největší žrout peněz, kyseliny zůstávají dál.

      + 1 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.213.XXX
    Za mne to byl manipulátor non plus ultra. Spojení s BE , který na tom byl stejně, "fungovalo", ač za jakou cenu. Obou dvou se nakonec chtěl každý zbavit a nikdo s nima nechtěl mít nic společného.......vše ostatní je podružné a šlo tak nějak v módu vývoje bezpečnosti v čemkoli. Manipulátoři bez empatie.... 02

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Bičík mi nikdy nepřirostl k srdci a jeho praktiky v F1 se mi velice často příčily v žaludku, ale na druhou stranu zase musím uznat, že pro celkovou F1 byl větším přínosem než Balestre kterého nahradil.

      + 0 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • juras

        juras

        88.103.92.XXX
        No nemyslím že by byl Mosley nějak převratně lepší než Balestre...nezapomeň na to že ta naoko lepší tvář Mosleyho je spjatá s komerčním úspěchem F1 který přišel v době kdy organizaci šampionátu převzal Bernie.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    37.188.245.XXX
    V 90. letech z pozice šěfa FIA pomáhal prosadit standardizované crash testy osobních aut a přímo se podílel na vzniku Euro NCAP. Díky tomu dnes jezdíme v autech které po nárazu v padesátce nevypadají jak tahací harmonika. Za to mu rozhodnê patří dík 01

    + 4 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • juras

      juras

      88.103.92.XXX
      Těžko říct...nejsem schopen to posoudit...jak moc velkou roli v tom hrál Mosley.
      Já si budu Mosleyho pamatovat jako muže který stál v čele FIA v černé sezóně 1994.
      FIA je spoluzodpovědná za tragickou smrt Raztenbergera a Senny...přičemž varování přinesly už testy před zahájením sezóny...ale až dvojnásobná smrt na závodní dráze znamenala konání v otázce bezpečnosti.
      A proč? Protože FIA z politických důvodů zakázala elektronické pomůcky (aktivní zavěšení, TC a LC)...ale už nemyslela na to že monoposty jsou bez těch vychytávek moc rychlé...a nepostarala se o patřičné zpomalení a úpravy dalších technických regulí.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Volvo a Saab a později i Mercedes udělali pro bezpečnost tisíce krát více než nějaký Mosley.

      + 1 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama