DISKUZE K ČLÁNKU Max Mosley, muž činu i obchodník se špatnou pověstí

O mrtvých jen dobře, říká jedno staré rčení a často se ho držíme. Max Mosley, prezident FIA a bývalý majitel stáje March by právě tenhle příměr potřeboval. Jeho život byl totiž nejednou jízdou po horské dráze bez jakýchkoli záchranných prostředků.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Max Mosley, muž činu i obchodník se špatnou pověstí

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 11, poslední 26.05.2021 12:28 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mansell_fan (Hlasovali 4 lidé) 25.05.2021 21:44
V 90. letech z pozice šěfa FIA pomáhal prosadit… »
» GRAHAM (Hlasoval 1 člověk) 25.05.2021 22:11
Za mne to byl manipulátor non plus ultra. Spojení… »
» juras (Hlasoval 1 člověk) 25.05.2021 23:08
No nemyslím že by byl Mosley nějak převratně… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • tom11

    tom11

    77.48.94.XXX
    krásně napsaný, výtečně "sesumírovaný". on byl docela kontroverzní figura a jak se říká, že o mrtvých jen dobře, tak je to někdy dost složité. já osobně jsem tyhle "politiky" v jakémkoliv sportu neměl a nemám rád. vždycky mám pocit, že spíše škodí, i když to určitě není pravda. ale ten pocit prostě mám.
    tak se snad Max Mosley teď nahání na těch nebeskejch tratích se svýmy dávnými oponenty a určitě jim nedá nic zadarmo. navíc jim to určitě skvěle zorganizuje.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • juras

    juras

    88.103.92.XXX
    Mosleyho jsem rád neměl, podle mě ho plně vystihuje skutečnost že s vlastním závodním týmem žádného výrazného úspěchu nedosáhl...a prosadil se do popředí až jako šéf FIA...tedy v podstatě "politik"...úzce spřáhlý s Berniem.
    Nechť je mu země lehká...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Nedosáhl, ale za více než 20 let svého působení se mi do paměti přece jen trochu vetřel. Třeba Lellou Lombardi dost silně.
      Bez Bernarda by se nejspíše tak vysoko nedostal a jak píšeš byl mnohem více obchodník, než technický typ. Snad právě proto viděl, že se F1 žene do záhuby a že bez pořádných škrtů dopadne špatně.
      Dnes už to ví i Liberty a začala škrtat. Jenže škrty jsou na špatném místě, když největší žrout peněz, kyseliny zůstávají dál.

      + 1 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.213.XXX
    Za mne to byl manipulátor non plus ultra. Spojení s BE , který na tom byl stejně, "fungovalo", ač za jakou cenu. Obou dvou se nakonec chtěl každý zbavit a nikdo s nima nechtěl mít nic společného.......vše ostatní je podružné a šlo tak nějak v módu vývoje bezpečnosti v čemkoli. Manipulátoři bez empatie.... 02

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Bičík mi nikdy nepřirostl k srdci a jeho praktiky v F1 se mi velice často příčily v žaludku, ale na druhou stranu zase musím uznat, že pro celkovou F1 byl větším přínosem než Balestre kterého nahradil.

      + 0 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • juras

        juras

        88.103.92.XXX
        No nemyslím že by byl Mosley nějak převratně lepší než Balestre...nezapomeň na to že ta naoko lepší tvář Mosleyho je spjatá s komerčním úspěchem F1 který přišel v době kdy organizaci šampionátu převzal Bernie.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    37.188.245.XXX
    V 90. letech z pozice šěfa FIA pomáhal prosadit standardizované crash testy osobních aut a přímo se podílel na vzniku Euro NCAP. Díky tomu dnes jezdíme v autech které po nárazu v padesátce nevypadají jak tahací harmonika. Za to mu rozhodnê patří dík 01

    + 4 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • juras

      juras

      88.103.92.XXX
      Těžko říct...nejsem schopen to posoudit...jak moc velkou roli v tom hrál Mosley.
      Já si budu Mosleyho pamatovat jako muže který stál v čele FIA v černé sezóně 1994.
      FIA je spoluzodpovědná za tragickou smrt Raztenbergera a Senny...přičemž varování přinesly už testy před zahájením sezóny...ale až dvojnásobná smrt na závodní dráze znamenala konání v otázce bezpečnosti.
      A proč? Protože FIA z politických důvodů zakázala elektronické pomůcky (aktivní zavěšení, TC a LC)...ale už nemyslela na to že monoposty jsou bez těch vychytávek moc rychlé...a nepostarala se o patřičné zpomalení a úpravy dalších technických regulí.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Volvo a Saab a později i Mercedes udělali pro bezpečnost tisíce krát více než nějaký Mosley.

      + 1 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama