DISKUZE K ČLÁNKU GP MAĎARSKA: Hamilton na pohodu, ujal se vedení v klasifikaci

Řízením pandemie si maďarská Grand Prix okusila také jednou pocit figurovat v úvodních závodech šampionátu. Ovšem podle toho, co se dělo na trati, to spíš vypadalo na silně pokročilý status. Neboť poměr sil se nijak výrazně nezměnil.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: GP MAĎARSKA: Hamilton na pohodu, ujal se vedení v klasifikaci

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 131, poslední 24.07.2020 16:17 Vložte komentář

Nejlepší názory

» HellHogr (Hlasovalo 9 lidí) 20.07.2020 13:33
Včera po závodě se Hamilton opřel do FIA a jezdců… »
» Pepino60 (Hlasovali 5 lidé) 19.07.2020 17:24
Dnešní závod nebyl sice takové vzrůšo jako ten… »
» daaviid23 (Hlasovali 4 lidé) 19.07.2020 17:31
Chtěl jsem se už začít spravedlivě rozčilovat na… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                    • jon

                      jon

                      90.176.154.XXX
                      Záleží na SC a mokrý závod se nevyhlašuje, pouze je trať prohlášena za morkou. 04 Ono je to trochu hlubší téma.
                      1) Ředitel závodu prohlásí trať za mokrou a tím pádem uvolňuje pravidlo parc fermé a umožňuje změnu pneumatik za mokrou a padá tím i nutnost nasazení sady, na které se zajel nejrychlejší čas v Q2.
                      2) Pneumatiky do mokrých podmínek mohou být použity v závodě, ale není to nařízené, pokud jde o pevný start. Pokud by se některá stáj (nebo pilot) rozhodla nevyužít možnosti výměny za mokré gumy, nemohou je potom v závodě použít, protože nebyly nasazeny v P1, P2 a ve specifických případech v P3. Navíc by se v takovém případě na dotyčné(ho) vztahovalo pravidlo o nutnosti 2 směsí v závodě, stejně jako na suchu.
                      3) Jediná výjimka, kdy musí být nasazeny mokré gumy (tudíž ani intermediátky), je start za SC. Takový start je nařízen pouze když je na trati hodně vody a pevný start by nebyl bezpečný.

                      Koukni do pravidel, je to tam docela srozumitelně popsáno. 04

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Dnes se Ferrari s Mekem mydlilo jako za éry před Hondou. 01

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pepino60

    Pepino60

    217.197.155.XXX
    Pokud bylo Ferrari na Hungaroringu pomalé, tak nevím co budou dělat na Silvarstone, kde se pojedou dokonce dva závody po sobě. Tam si ani nečuchnou. A ještě jestli po..rou strategii, tak jako Leclercovi dnes... neměli by raději letošní sezónu zabalit než dělat takovou ostudu?!

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    185.99.177.XXX
    na Maďarsko nadprůměrný závod. jen škoda, že se nejlepší souboje sváděly většinou na konci desítky, nebo až za ní. krásný byl souboj McL/Fer. škoda, že to nebylo o bednu. Haas si dnes vyjel body za odvahu, nicméně podceňovaný Magnusen dneska bezchybný a získal maximum možného.
    a ještě jeden postřeh - kdyby si Hambáč nezajel před koncem pro pneu za účelem nej kola, dojeli by s plným počtem kol jen první tři. takhle jich bylo pět. ale i to je na to, jak bychom chtěli vyrovnanou F1, docela nářez. 05

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      Duncan66

      86.49.247.XXX
      Na jednu stranu je Mercedes s Hamiltonem nekde jinde, ale to nalozeni kola skoro vsem bylo dnes zpusobeno mimo jine i prave tim promichanim poradi tj. hlavne Haasy, za kterymi se tvorily dlouhe vlacky a brzdili velky pocet vyrazne rychlejsich vozu.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Jirka_1

        Jirka_1

        217.30.64.XXX
        To nebylo Haasy, ale také krátkou tratí. A hlavně rychlostí Mercedesů a Maxe, už v kvaldě bylo vidět, že zbytek světa má velkou ztrátu rychlosti. Když dáš třetímu na startu přes sekundu, tak kolik dáš těm dalším a pak stačí jen počítat kola a násobit rozdílem.
        Pamatuji si Austrálii 1998, kdy nové McLareny daly všem, kromě Schumiho, kolo. A v dalších závodech to nebylo o moc jiné.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Duncan66

          Duncan66

          86.49.247.XXX
          Hasssy do toho samozrejme promluvily velice vyznamne. Staci se podivat jak jim kazdy kdo je predjel zmizel okamzite v dali a pritom nekterym to trvalo treba i pet kol a dalsich deset jezdili ve vlacku, nez na ne prisla rada. Proto byla taky tak brutalni propast mezi prvnimi dvema a zbytkem startovniho pole a Bottas stahoval prakticky pul minuty.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jon

            jon

            90.176.154.XXX
            Nutno ovšem dodat, že za Haasy zůstali mimo jiných i Bottas a Stroll, z nichž prvně zmíněný všem odletěl na míle daleko, když se dostal na čistý vzduch. Lewis dnes většinu závodu šetřil techniku. Soudě podle tempa Bottase měl celý závod velikou výkonovou rezervu a jen si to hlídal, aby případně neprodělal na SC nebo kdyby začalo znovu pršet.

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Duncan66

              Duncan66

              86.49.247.XXX
              Ano, to mas recht, na to jsem zapomnel. Ikdyz Hamilton Verstapenovi ujizdel jako blazen, tak je velmi pravdepodobne, ze velkou cast zavodu nejel vubec naplno.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • jon

                jon

                90.176.154.XXX
                Bral bych to podle Bottase. Lewis si hlídal tempo a přidával po desetinkách k náskoku. Bottas Maxe stahoval o vtěřinu na kolo (při té první stíhačce).
                Ale na druhou stranu je nutno říci, že Bottas ty stíhačky moc neumí. On nasadí pekelné tempo a za čtyři kola chladí gumy a dobíjí baterie. Takže ono to ukrajování náskoku také mohlo být relativní.
                I když, minimálně na začátku závodu Lewis jel určitě naplno, aby si udělal pohodlný náskok. A v těch chvílích jel o cca 0,7s rychleji něž Max.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Duncan66

                  Duncan66

                  86.49.247.XXX
                  mrknul jsem na to a v 17. kole ztracel Stroll 26s a Grosjean brzdici vlacek za sebou skoro 40s. Takze kdyby na to Hamilton tlacil celou dobu, tak by kolo fakt dostali vsichni krome Bottase a Verstapena tak jako tak. Mercedes mozna nechtene ukazal v Madarsku svoji pravou silu a zaclo to tou kvaldou a v zavode uz nemelo smysl se moc pretvarovat 13

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    91.245.26.XXX
    Chtěl jsem se už začít spravedlivě rozčilovat na startem Bottasa ale pak jsem si vzpomněl na Japonsko 2019 a Vettelův start a uvědomil jsem si, že není ulitý start jako ulitý start 14

    + 4 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama