juras
22:41 12.07.2020 88.103.92.XXXTentokrát na to ale jde Renault chytře...vybral si konkrétní díl.
To že vypadá RP jako loňskej Mercedes není směrodatný...tvary karoserie se dají lehce napodobit. Ale s těma brdovejma kanálkama to bude horší...díl je na seznamu dílů které si musejí týmy vyrábět sami...nelze koupit jako v případě jiných dílů.
Horší je že v tom je zapletený Mercedes...je to v podobný rovině jako motor Ferrari. FIA by musela potrestat tým kolem kterého se F1 točí, který dělá šampionátu reklamu a utrácí v F1 velký peníze.
Současná F1 je zakonzervovaná...3 top týmy mají předplacenou pozici (může dojít k výpadku...jak letos předvádí Ferrari, ale jinak se podívejte na výsledky éry hybridních motorů...jedině Williams se dvakrát dokázal dostat na 3 místo PK, jinak jsou tam pořád tři stejné týmy.
Jediný dva týmy které mají potenciál ohrozit tuhle top 3 byl McLaren-Honda a Renault (jako tovární tým)...jenže McLaren to s Hondou zvoral...a Honda se spojila s Redbullem...a Renault zdá se není v úplně jasné konfiguraci...od chvíle kdy plně podporoval Redbull se v podstatě rozhodl jen zachránit svůj původní tým...ale asi automobilka není ochotná v F1 utratit balík peněz kterej by je posunul k těm třem vepředu...asi nemají ani úplně správné vedení (to samé sráželo několik let McLaren...a to samé dnes asi stojí za situací ve Williamsu)...takže Renault ač tovární tým...je letos v podstatě až za McLarenem (který naopak nastartoval svoji reinkarnaci).
Kromě Williamsu jsou ve startovním poli (kromě top 3, McLarenu a Renaultu) už jen týmy na bázi b-týmů...jeden rok vysoce profitoval z tohoto postavení Haas, s problémy Ferrari je nyní na koni B-tým Mercedesu...tedy RP.
Tak teď uvidíme co s tím FIA vymyslí...