DISKUZE K ČLÁNKU Konec v mistrovském hávu: Hamilton nedal soupeřům šanci
Špička měla už prakticky celá své jisté, takže snad jen pár soubojů ve středu pole mohlo přitáhnout diváky k poslednímu závodu sezóny 2019. Nakonec jsme prožili závod spíše ospalý a nijak nás nenutící hryzat si nervozitou přinejmenším nehty.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Konec v mistrovském hávu: Hamilton nedal soupeřům šanci
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» SergioPÉREZ
(Hlasovali 5 lidé)
01.12.2019 17:39
Tak Gratulace pro CHECA!!! Dnes Nejlepší v závodě… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
Miroslav D.
00:14 02.12.2019 194.228.59.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
-
-
-
Miroslav D.
19:00 01.12.2019 37.188.139.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze. -
daaviid23
19:12 01.12.2019 91.245.26.XXXJinak co týká sázek:
Uznávám že Vettel nejezdil dobře a zaslouženě prohrál s Leclercem.
Za druhé otázka na Hogříka, mám teda mazat tenhle svůj nick dle dohody ze sázky o doublech Mercedesu? Já jen, že sice tenhle nick smažu ale nikde není napsáno, že si nemůžu založit novej. Trochu zbytečná opičárna. Hlavně tenhle nick je už na CZ/SK F1 diskuzích celebrita, byla by škoda o něj přijít -
-
-
Pepino60
18:12 01.12.2019 217.197.149.XXXTak nám skončil poslední závod letošní sezóny a nám nezbývá než se těšit na další a doufat, že bude ještě lepší a to ve všech směrech. Co se týká dnešního závodu: Ferrari opět ukázalo, že jejich nevyučení stratégové by měli jít uklízet veřejné záchodky kde by byli jistě užitečnější a neplést se do něčeho o čem nemají ani páru. První hrubá chyba byla pustit Vettela do Q2 na červených gumách. Když už se tak stalo měl si počínat tak, aby toho při závodě náležitě využil. To znamená lepší start než ti před ním na tvrdší sadě v začátku závodu se měl dostat minimálně přes Verstapena a najet si nějaký čas k dobru k vůli dřívějšímu pitstopu. Nic z toho nezvládnul naopak dokázal se roztočit už v přípravném kole Q3, což svědčí o jeho opravdovém tentu provozovat kolotočářskou společnost a do konce závodu jel vyhlídkovým tempem. Druhá hrubka pozdní vypuštění jezdců v Q3. Nejprve jsem mysle, že se mi to zdá ovšem realita byla bohužel tvrdá. Už když jsem viděl ten čas a to že stále čekají asi na poselství z hůry mi bylo jasné, že tohle nedopadne dobře. Z toho, že Leclerc zastavil v boxech ještě dříve než Vettel jsem byl přímo na omdlení a to byla další hrubá chyba týmu. Posledním hřebíkem do rakve byla další zastávka obou jezdců, která vlastně nic neřešila. Max si stěžoval na výkon motoru, ale přesto byl schopen za několik kol dohnat šestisekundovou ztrátu na Leclerca a předjet ho. Nad tím by se měli u Ferrari zamyslet pokud jsou toho ještě schopni. Samozřejmě jako dlouholetý fanda Ferrari hodnotím pčedevším je ovšem musím vyzdvihnout výkony i dalších pilotů jako je Bottas, který se propracoval z posledního místa až na špici, Verstapena, který jel opravdu skvěle a to nejen tento závod, ale také piloti McLarenu se konečně začali pohybovat v té první desítce už několik závodů po sobě a to je velmi potěšující. No a co k letošní sezóně? Víte, já Mercedes moc nemusím vlastně je mi tento tým dost odporný. Počínaje hybridní érou byla pravidla psána vlastně dle jejich scénáře. Na hybridní pohonné jednotce pracovali už pět let předtím, než tato éra začala. Nikdo se nikdy neptal proč mají takový náskok. Nikoho nezajímalo jejich spalování oleje, nepovolený systém aktivního zavěšení, ohřev hydrauliky olejem s převodovky a další a další podvody. Nikdo na ně nikdy nepodal žádný protest a to ani když se na voze Hamiltona pracovalo již po technické přejímce. Loni si vydupali úpravu pneumatik pro tři závody a hle ono se na nich jezdilo letos celou sezónu. Všichni s nimi měli nějaký ten problém. Některý tým menší nekterý větší. Ferku bohužel nesedly vůbec. jediný kdo neměl letos problémy s pneu byl Mergl. Jaké překvapení, že?! Ovšem přes všechny tyto negativní fakta musím sportovně uznat ač mně to jako fandu Ferrari netěší, že jejich stratégové jsou o dvě třídy výš než ti u Ferrari. Že jejich technika je maximálně spolehlivá. Vždyť Lojza vlastně dojel letos všechny závody. Mají schopnost rychlého rozhodování a řešení krizových situací. Tohle všechno Ferrari chybí a já doporučuji tomuto týmu s okamžitou platností se zbavit Binnota a Vettela. Tihle dva totiž táhnou tým k zemi. Binnoto tím, že je neschopný vést a Vettel tím, že je pomalý dělá školácké chyby a neumí jezdit za tým. Závěrem snad jen tolik: doufám, že se jim konečně rozsvítí v těch jejich inženýrských makovicích a že příští rok příjdou s něčím co je konečně na ten titul dostane.-
Miroslav D.
00:39 02.12.2019 194.228.59.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
-
-
Vieux-Fours
17:41 01.12.2019 86.49.249.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek