DISKUZE K ČLÁNKU Konec v mistrovském hávu: Hamilton nedal soupeřům šanci

Špička měla už prakticky celá své jisté, takže snad jen pár soubojů ve středu pole mohlo přitáhnout diváky k poslednímu závodu sezóny 2019. Nakonec jsme prožili závod spíše ospalý a nijak nás nenutící hryzat si nervozitou přinejmenším nehty.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Konec v mistrovském hávu: Hamilton nedal soupeřům šanci

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 61, poslední 02.12.2019 20:29 Vložte komentář

Nejlepší názory

» SergioPÉREZ (Hlasovali 5 lidé) 01.12.2019 17:39
Tak Gratulace pro CHECA!!! Dnes Nejlepší v závodě… »
» Pepino60 (Hlasovali 5 lidé) 01.12.2019 18:12
Tak nám skončil poslední závod letošní sezóny a… »
» Situs (Hlasovali 5 lidé) 02.12.2019 08:23
Všichni letos viděli jak Vettel umí jezdit za tým… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • daaviid23

    daaviid23

    91.245.26.XXX
    Tak teda jo, sezona 2019:

    Pozitivní překvapení: Mclaren
    Propadák roku: Ferrari (nicméně Renault taky nic moc 20)
    Speciální cena šáša roku: Binotto

    Nejlepší pilot: Lewis (ale opravdu blízko za ním Max 14)
    Nejlepší stáj: Nenapíšu to, nikdy 14

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pepino60

    Pepino60

    217.197.149.XXX
    Tak nám skončil poslední závod letošní sezóny a nám nezbývá než se těšit na další a doufat, že bude ještě lepší a to ve všech směrech. Co se týká dnešního závodu: Ferrari opět ukázalo, že jejich nevyučení stratégové by měli jít uklízet veřejné záchodky kde by byli jistě užitečnější a neplést se do něčeho o čem nemají ani páru. První hrubá chyba byla pustit Vettela do Q2 na červených gumách. Když už se tak stalo měl si počínat tak, aby toho při závodě náležitě využil. To znamená lepší start než ti před ním na tvrdší sadě v začátku závodu se měl dostat minimálně přes Verstapena a najet si nějaký čas k dobru k vůli dřívějšímu pitstopu. Nic z toho nezvládnul naopak dokázal se roztočit už v přípravném kole Q3, což svědčí o jeho opravdovém tentu provozovat kolotočářskou společnost a do konce závodu jel vyhlídkovým tempem. Druhá hrubka pozdní vypuštění jezdců v Q3. Nejprve jsem mysle, že se mi to zdá ovšem realita byla bohužel tvrdá. Už když jsem viděl ten čas a to že stále čekají asi na poselství z hůry mi bylo jasné, že tohle nedopadne dobře. Z toho, že Leclerc zastavil v boxech ještě dříve než Vettel jsem byl přímo na omdlení a to byla další hrubá chyba týmu. Posledním hřebíkem do rakve byla další zastávka obou jezdců, která vlastně nic neřešila. Max si stěžoval na výkon motoru, ale přesto byl schopen za několik kol dohnat šestisekundovou ztrátu na Leclerca a předjet ho. Nad tím by se měli u Ferrari zamyslet pokud jsou toho ještě schopni. Samozřejmě jako dlouholetý fanda Ferrari hodnotím pčedevším je ovšem musím vyzdvihnout výkony i dalších pilotů jako je Bottas, který se propracoval z posledního místa až na špici, Verstapena, který jel opravdu skvěle a to nejen tento závod, ale také piloti McLarenu se konečně začali pohybovat v té první desítce už několik závodů po sobě a to je velmi potěšující. No a co k letošní sezóně? Víte, já Mercedes moc nemusím vlastně je mi tento tým dost odporný. Počínaje hybridní érou byla pravidla psána vlastně dle jejich scénáře. Na hybridní pohonné jednotce pracovali už pět let předtím, než tato éra začala. Nikdo se nikdy neptal proč mají takový náskok. Nikoho nezajímalo jejich spalování oleje, nepovolený systém aktivního zavěšení, ohřev hydrauliky olejem s převodovky a další a další podvody. Nikdo na ně nikdy nepodal žádný protest a to ani když se na voze Hamiltona pracovalo již po technické přejímce. Loni si vydupali úpravu pneumatik pro tři závody a hle ono se na nich jezdilo letos celou sezónu. Všichni s nimi měli nějaký ten problém. Některý tým menší nekterý větší. Ferku bohužel nesedly vůbec. jediný kdo neměl letos problémy s pneu byl Mergl. Jaké překvapení, že?! Ovšem přes všechny tyto negativní fakta musím sportovně uznat ač mně to jako fandu Ferrari netěší, že jejich stratégové jsou o dvě třídy výš než ti u Ferrari. Že jejich technika je maximálně spolehlivá. Vždyť Lojza vlastně dojel letos všechny závody. Mají schopnost rychlého rozhodování a řešení krizových situací. Tohle všechno Ferrari chybí a já doporučuji tomuto týmu s okamžitou platností se zbavit Binnota a Vettela. Tihle dva totiž táhnou tým k zemi. Binnoto tím, že je neschopný vést a Vettel tím, že je pomalý dělá školácké chyby a neumí jezdit za tým. Závěrem snad jen tolik: doufám, že se jim konečně rozsvítí v těch jejich inženýrských makovicích a že příští rok příjdou s něčím co je konečně na ten titul dostane.

    + 5 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Vieux-Fours

    Vieux-Fours

    86.49.249.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 1 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama