DISKUZE K ČLÁNKU GP BRAZÍLIE: Verstappen vítězí, červená karta pro Ferrari + VIDEO

Drama až do posledního okamžiku aneb i mistři mohou chybovat. Dvakrát se na trati objevil safety car a v posledním kole uhájil životní výsledek Pierre Gasly o polovinu délky vozu. Především ale svět nevěřícně zírá, co předvedlo duo Ferrari.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: GP BRAZÍLIE: Verstappen vítězí, červená karta pro Ferrari + VIDEO

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 381, poslední 21.11.2019 14:20 Vložte komentář

Nejlepší názory

» shazec (Hlasovalo 8 lidí) 17.11.2019 20:10
Já už na toho Vettela nemůžu najít jediné kladné… »
» Situs (Hlasovalo 7 lidí) 18.11.2019 13:46
Tohle je nejvíc kouzelné. Vettel:"Není to… »
» Situs (Hlasovalo 6 lidí) 17.11.2019 20:06
Jestli měl něco dostat, tak před ceremoniálem … »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

    • tom11

      tom11

      77.48.94.XXX
      když už tady na mnoha místech rozebíráme předjížděcí manévr jednoho nejmenovaného pilota na rovince mezi zatáčkami 3 a 4, mrkněte se na to video. mezi časem 1:25 a 1:33 tam Carlos předjíždí v souboji o pozici Strolla a celou rovinku jede, světe div se, u pravého okraje ( ze svého pohledu ) trati a vůbec se na auto RP netlačí. přesto, a nebo spíše právě proto, jej v pohodě předjíždí a míří ke světlým zítřkům 03

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        88.102.38.XXX
        Fenomenále 01 Proč to ale dělat jednoduše, když můžeme při tom ještě ukázat kdo je tam king a trochu svého parťáka při tom pozlobit. Jenom si pak stojí na to položit otázku zda výsledek za to stál, Carlosovi určitě ano 11

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • McMatej

    McMatej

    212.79.110.XXX
    Jestli tomu dobře rozumím, tak Vettela obhajujete na základě neexistujícího pravidla o tom, že první má právo volby stopy.
    A jasně znějící pravidlo o využívání šířky tratě: Jezdec smí využívat celou šířku tratě, pokud vedle sebe nemá významnou část auta soupeře. A význmná část je jasně definována jako zadní kolo u předního, tak toto vesele ignorujete. Pak se nedivím těmto nekonečným diskuzím

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      88.102.38.XXX
      Na Vettela někteří prostě nedají dopustit 03 Přitom tohle pořádně zbabral nejen sobě, ale i uplně celému týmu.

      + 2 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        Až na ten malinkatý detail, že snad všichni fanoušci Vettela tady jeho chybu připouští, pouze poukazují i na nesmyslné chování leclerca. Ale hlavně, že tobě, objektivnímu fanouškovi stejný manévr Leclerca či Norrise v tom samém závodě, ti vůbec nevadí. 13

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          88.102.38.XXX
          Ha, ale vadí a psal jsem to tu, zase jen třepeš. Sice to nebylo na kolegu z týmu, ale přesto na jezdce na kterého taková agresivita nebyla nutná, mohl jen více ztratit než získat 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            No nevím, kde ses zmínil, ale budu ti věřit. Pouze poukážu na to, že jsi se možná zmínil, ale je to nesrovnatelné s tím, kolik desítek komentářů jsi věnoval Vettelovi, ikdyž Leclercovo najetí do soupeře bylo rychlejší, výraznější a agresivnější.
            Další stejné manévry jsem si opět nevšiml, že bys komentoval. Čím to je? Chyběl v nich Vettel? 03
            Že jsou týmoví kolegové s mírou provinění nemá nic společného. 03

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Situs

              Situs

              88.102.38.XXX
              Věř si čemu chceš 18 Co se týče čemu věnuji čas a zájem to tě nemusí vůbec zajímat, i když je logické že u Vettela přitahuje všeobecnou pozornost hlavně to jak velké následky to mělo.

              Co se týče toho že jsou týmoví kolegové, to je právě to co je podstatná věc, a pro Ferrari asi ta nejpodstatnější 12 Je to o volené míře rizika, ale to nejsi schopen uznat tak to nechme být 03

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                185.149.130.XXX
                Jak píšu jinde, přesouvat se během 2-3s o necelé 2m není žádné riziko. Vyhnout se zvládne i žák autoškoly. Ovšem musí chtít se vyhnout. Riziko je, když se úmyslně vyhnout nechceš a vědomně se s druhým vozem srazíš.
                Jestli chceš vidět riskantní chování, pusť si Leclerca v prvním kole.
                A rád bych viděl nějaké pravidlo, že mezi týmovými kolegy není povoleno něco, co je povoleno mezi ostatními. Že oba způsobili ztrátu všech bodů Ferrari s legálností manévru nemá nic společného. 13

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Situs

                  Situs

                  88.102.38.XXX
                  Vettel a kolega na to již doplatil vícekrát a ono to není žádné riziko? Tak to pak jo, to se pak nikdy nepoučí on ani ty, jak je libo 11

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    185.149.130.XXX
                    On na to doplatil v neděli někdo vícekrát? Jo? Fakt? 12

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Situs

                      Situs

                      88.102.38.XXX
                      Ano, závody se jezdí v neděli 18

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Mike17

                        Mike17

                        185.149.130.XXX
                        Klasika. Takže zase utíkáš od tématu nedělní kolize k hejtování Vettela za minulost.
                        Tradičně. To děláš vždy, když ti dojdou argumenty. Teď to už je 100x zopakovat. 03

                        + 0 / − 1

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Situs

                          Situs

                          88.102.38.XXX
                          Já ti jen odpověděl na otázku, jestli je hejtování že Vettel mohl a měl volit nižší riziko a neotáčet to na Leclerca tak jsem vinen. Nemám s tím problém a stojím si za tím.

                          + 1 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
    • Miroslav D.

      Miroslav D.

      37.188.169.XXX
      Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

      + 8 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      No jo, ale ono to nebylo zadní kolo u předního, ale zadní kolo u křídla. To je před předním kolem, jestli jsem si stihl všimnout. 03

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    185.149.130.XXX
    Tak jsem se podíval na highlights:
    Škoda, že Norris nejel taky rovně v prvním kole, když mu Leclerc udělal vlnu z ničeho nic a rychle mu uhnul.
    Zajímavé, že nikdo nevyčítá stejný přesun Norrise (proti Riccimu) až k levému kraji na stejné rovince ve druhém kole.
    Stejně jako najetí Hamiltona na Maxe ve 23-tím kole, když ho Max předjížděl.
    Všechny 3 to byly podobné situace, jen v jednom byly hodně jiné. Kolize se nestala jen proto, že ten druhý uhnul.
    Zajímavé, že tyto nikdo ani jednou nezmínil. Ale jak jde o Vettela, máme zase přes 300 komentářů.
    12

    + 6 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      89.24.35.XXX
      A máme tu komentář od našeho specialisty, poďmě zhodnotit jeho body okay, prvn íLeclerc vs Norris .. a jeje první fakt nejsou to týmový kolegov, druhý fakt, Norris nebyl vedle Lecerca do zatáčky 4. Další bod Norris vs Ricci a jeje, po startu první kolo se soupeří no nene? nekecej a co víc, Norris byl výrazně před Riccim a ten manévr si mohl dovolit, znovu aboslutně nerespektuješ realitu. Zase pindáš o něčem úpln ě jiném, jsi zase mimo a zase obhajuješ něco, co obhajitelné není jako Turecko 2010

      + 5 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama