DISKUZE K ČLÁNKU GP MEXIKA: Hamilton si vítězstvím připravil první matchball
Titul už se houpal nad Hamiltonovou hlavou hodně nízko, ale na okruhu bratří Rodríguezových to ještě nevyšlo. Mercedes parádně zvládl strategii a britský pilot se ocitl na dosah svého šestého titulu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: GP MEXIKA: Hamilton si vítězstvím připravil první matchball
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Situs
12:25 28.10.2019 88.102.38.XXX
Degraduješ se jen ty sám, Vettel se nebyl schopen přiblížit tak o prohození nemohla být řeč. Začal po VSC u sekundy a během dalších 10 kol se o další sekundu vzdálil a začal ztrácet. Leclerc byl zaslouženě v nejlepší situaci a ty tu píšeš o prohazování, prostě Dondal co se neštítí pro Vettela ničeho
spinelesssheep
12:18 28.10.2019 85.70.184.XXX
A z čeho jsi jako vyčetl, že Vettel byl v závodě rychlejší? Však on se ani nezmohl na nějaký útok proti Hamovi na o 14 kol mladších pneumatikách, naopak na něj tlačil Bottas. Vettel v tomhle závodě nic nepředvedl a před kolegu se dostal jen díky lepší strategii.
Ty tvoje výkřiky, že měl Leclerc rychlejší časy jen 2-3 kola po pitstopu a že měl o 30 kol novější pneumatiky, to už přičítám tvému lhaní nebo omezenosti a nebo spíš obojímu, jak píše Michal.
Ty tvoje výkřiky, že měl Leclerc rychlejší časy jen 2-3 kola po pitstopu a že měl o 30 kol novější pneumatiky, to už přičítám tvému lhaní nebo omezenosti a nebo spíš obojímu, jak píše Michal.
Roman
12:13 28.10.2019 188.175.112.XXX
Drtivá většina lidí kolem F1, stejně tak i v Mercedesu ti nejvyšší, nepočítali, že Hamilton to dojede na stejných gumách. Všichni počítali s jeho pitstopem a tak nebyl důvod ze strany Ferrari na to nesmyslně tlačit. Co je na tom tak těžkého k pochopení? To samé s Vettelem, nikdo nevěřil, že odjede na prvních gumách víc jak polovinu závodu, vždyt ho chtěli odvolat chvíli po LeClercovi, ale on odmítl. Tak o co vám jde?
El.Senor
12:05 28.10.2019 51.75.75.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
Roman
12:02 28.10.2019 188.175.112.XXX
Kdy si "tvořil" náskok??? Díval jsi se vůbec? Na startu to udržel, protože mu Vettel sundal Hama. A jinak v čistém vzduchu, což je v Mexiku důležité ani trochu Vettelovi neodjížděl. 1 -2,5 vteřiny, což je normální odstup, bezpečný. A po tom, co si nasadil LeClerc nové žluté měl tak dvě tři kola rychlejší časy, než Vettel, potom už stejné a to měl o 30kol novější gumy. To vaše tažení proti Vettelovi za každou cenu je hnusné a degraduje to tvoje a nejen tvoje znalosti a nějakou úctu, kterou by jste mohli mít. Nesmyslné teorie, dokonce lži, co dokážete účelově napsat, opravdu nemá s normálním rozumem co dělat. I tvoje odpověd jako "někomu" do prostoru je trapná.
El.Senor
11:59 28.10.2019 51.75.75.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
Situs
11:52 28.10.2019 88.102.38.XXX
Od začátku Leclerc vedl, vyjel si to v kvalifikaci a udržel na startu, a Vettelovci píšou že čekali pokyn aby Leclerc pustil Vettela když ten jel hůře než Leclerc? To se pak nesmíme divit těm pitominám co tady někteří píšou To že s Leclercem nepočkali se zastávkou když sám si již tvořil na čele náskok a Albon se dostal po přezutí do problémů je stálo vítězství. Měli to na podnose a Leclercovi to zahodili, jestli to někdo neuzná tak je buď omezený nebo má jen averzi k Leclercovi, nebo spíše obojí
El.Senor
11:49 28.10.2019 51.75.75.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
Mike17
11:26 28.10.2019 185.149.130.XXX
To tu musíš brát jako rituál. Když dojede Vettel před Leclercem (Kimim, Webberem, Riccim...), vždycky je to kvůli týmové režii. Nějaké časy na kolo, důvody stategie, nebo podobné chyby na druhé straně, tu nikoho nezajímají. Jediný důvod fungování Ferrari je, aby podráželo Vettelovy kolegy. To si musíš zapamatovat. Občas sice na to Ferrari zapomene nebo si spletou čísla vozů a nechají ty kolegy dojet před Vettelem. Ale to nikoho z přesvědčení nevyvede.
GRAHAM
11:18 28.10.2019 77.236.218.XXX
Projev jsem četl, tam graf nebyl, ten jsem našel až nasledně a vše zde napsal v minulých diskuzích, byl jsem potěšen, jak tě sama Honda "knižně" označila za sedmilháře.
A jen hlupáček, nevidí, když Renault přidal 50 kW u nového motoru 2019, že ten graf v roce 2019 někde nesedí.
A jen hlupáček, nevidí, když Renault přidal 50 kW u nového motoru 2019, že ten graf v roce 2019 někde nesedí.
Roman
11:14 28.10.2019 188.175.112.XXX
Proč se zase nadává Vettelovi, že jej dostali před LeClerca úmyslně? To se fakt na ty závody díváte tak jednostraně? Od začátku LeclerC vedl a vůbec Vettelovi neujížděl, až jsem čekal, že bude pokyn , aby nechal Vettela předjet. Dobře že se tak nestalo. A co se F1 jezdí, tak pravidlo je, že když dva od jednoho týmu jedou za sebou, má právo jet ten první, pro nové gumy. To se událo s LeClerkem. Že bílé vydrží tak moc, to se v tu chvíli nevědělo, ani po přezujtí Hama, který brečel, že to byl španý tah. Protože to jednoduše nikdo nevěděl a i na SKY byli překvapeni. Zajímavé je, že když v Bahrainu, nebo kde to bylo, jeli také obě Ferrari za sebou, LeClerc první a zavoleli do boxů nejdříve Vettela, tak byl ohen na střeše, že tam nechali LeClerca další kola "se trápit". To je opravdu objektivita. Naopak, jsem myslel, že chtějí Vettela opět zaříznout, aby pohlídal Mercedesy a měl LeClerc volnou cestu. Ale tady se pořád bude dělat na hlavu Vettela, at zajede jakkoliv. Kvalifikace jsou lepší LeClercovi, ale v závodě na Vettela nemá. Zkušenosti hovoří pro Vettela. LeClerc včera tři chby, které mu vzali možnost zaútočit na Bottase, to nikdo nevzpomíná. Ale "oni ho chtěli opět podtrhout". Běžte fakt do háje s těma vašema rozborama, pouze účelovýma proti Vettelovi.
Aktuálně
Poslední závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 19.05.2024
GP Emilia Romagna 63 kol (309.049 km)
Autodromo Enzo e Dino Ferraridní | hod | min | sek