DISKUZE K ČLÁNKU GP MEXIKA: Hamilton si vítězstvím připravil první matchball
Titul už se houpal nad Hamiltonovou hlavou hodně nízko, ale na okruhu bratří Rodríguezových to ještě nevyšlo. Mercedes parádně zvládl strategii a britský pilot se ocitl na dosah svého šestého titulu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: GP MEXIKA: Hamilton si vítězstvím připravil první matchball
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
Roman
12:45 28.10.2019 188.175.112.XXXAno, myslel jsem, že tomu rozumíš trochu více. Degradace za jedoucím vozidlem v Mexiku je velká, takže proč by měl Vettel udržovat menší náskok, nebo se snažit o předjetí na začátku závodu? Udržoval bezpečný odstup, ale konstatní. Dvě kola před pitstopem to Leclerc zvýšil přes dvě vteřiny, to je před pitstopem normální, jak sám dobře víš. A v Lepší situaci samozřejmně LeClerc byl, proto taky jel první do boxů pro nové gumy. Tvoje demagogie je zarážející, ale pochopitelná. Takže jsem ti věnoval tři příspěvky, což je dost na to, abych pochopil tvoje myšlení a nemusím už dál pokračovat.-
Situs
12:57 28.10.2019 88.102.38.XXX5 kol před pit-stopem (o kterým nevěděli že ještě přijde) Leclerc navyšoval náskok na Vettela a Albon i Hamilton tlačil na Vettela víc a víc. Prostě nemáš pravdu že by se Sebovi nevzdaloval, vzdaloval a měl pro to nejlepší místo. Taky se o tom před závodem mluvilo že být první je velká pomoc v Mexiku. No dobrovolně ho Ferrari Leclercovi vzalo ale ty tu budeš psát o tom jak si čekal že Vettela s Leclercem prohodí Bravurní myšlení -
-
-
-
-
-
-
Roman
11:14 28.10.2019 188.175.112.XXXProč se zase nadává Vettelovi, že jej dostali před LeClerca úmyslně? To se fakt na ty závody díváte tak jednostraně? Od začátku LeclerC vedl a vůbec Vettelovi neujížděl, až jsem čekal, že bude pokyn , aby nechal Vettela předjet. Dobře že se tak nestalo. A co se F1 jezdí, tak pravidlo je, že když dva od jednoho týmu jedou za sebou, má právo jet ten první, pro nové gumy. To se událo s LeClerkem. Že bílé vydrží tak moc, to se v tu chvíli nevědělo, ani po přezujtí Hama, který brečel, že to byl španý tah. Protože to jednoduše nikdo nevěděl a i na SKY byli překvapeni. Zajímavé je, že když v Bahrainu, nebo kde to bylo, jeli také obě Ferrari za sebou, LeClerc první a zavoleli do boxů nejdříve Vettela, tak byl ohen na střeše, že tam nechali LeClerca další kola "se trápit". To je opravdu objektivita. Naopak, jsem myslel, že chtějí Vettela opět zaříznout, aby pohlídal Mercedesy a měl LeClerc volnou cestu. Ale tady se pořád bude dělat na hlavu Vettela, at zajede jakkoliv. Kvalifikace jsou lepší LeClercovi, ale v závodě na Vettela nemá. Zkušenosti hovoří pro Vettela. LeClerc včera tři chby, které mu vzali možnost zaútočit na Bottase, to nikdo nevzpomíná. Ale "oni ho chtěli opět podtrhout". Běžte fakt do háje s těma vašema rozborama, pouze účelovýma proti Vettelovi.-
Mike17
11:26 28.10.2019 185.149.130.XXXTo tu musíš brát jako rituál. Když dojede Vettel před Leclercem (Kimim, Webberem, Riccim...), vždycky je to kvůli týmové režii. Nějaké časy na kolo, důvody stategie, nebo podobné chyby na druhé straně, tu nikoho nezajímají. Jediný důvod fungování Ferrari je, aby podráželo Vettelovy kolegy. To si musíš zapamatovat. Občas sice na to Ferrari zapomene nebo si spletou čísla vozů a nechají ty kolegy dojet před Vettelem. Ale to nikoho z přesvědčení nevyvede.
-
-
HellHogr
11:08 28.10.2019 89.24.35.XXXMiku, Psal si, že letos to vypadá na nejlepší sezonu RB od odchodu Vettela, když jsem napsal, že jsi mimo otočil si to na Str, když jsem ukázal, že tu už měli, tak napíšeš, že teď mají více bodů, ale asi si zapomněl, že si argumentoval nejlepší sezónou od odchodu Vettela, takže si zaprvé zase ukázal nulovou sebereflexi, nulovou znalost posledních 11 sezón a ještě jak hloupě se snažíš argumentovat, jsi vážně na tom hodně špatně-
-
-
Mike17
14:34 28.10.2019 185.149.130.XXXLetos mají 64 bodů. V sezoně 2017 měli bodů 53. V celé sezoně, ne 3 závody před koncem, jako mají teď. Je mi strašně líto, že ti teď shodím to, co ses celou školu asi pracně učil, ale 64 je víc než 53.
Nic s tím nenaděláš. To je prostě fakt. Ikdyž je mi jasné, že ty to za fakt, považovat nebudeš. Nicméně já se klidně pochlubím, že to vím. To ví totiž už mé 5-ti leté dítě. Opravdu. Ví!!!
-
-
-
-
-
El.Senor
10:26 28.10.2019 51.75.75.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
-
-
-
-
-
GRAHAM
10:52 28.10.2019 77.236.218.XXXAspoň je vidět , jak si zde maloval v minulých létech Hondu na růžovo a jseš za "hlupáka". Kompletního. To zaprvé a za druhé, v kvalifikačním módu je Renault pořád silnější než Honda. A za třetí tenhle okruh výkon všech PJ jednotek "srovnává". Vím že tvoje sebereflexe je nulová, takže pokoru neočekávám, aspoň si ale každý udělá obrázek, co jsi za Honda blázna. To že až teď na konci roku 2019 je Honda v cajku, je jasné, ale dříve jsi tu žvatlal nesmysl za nesmyslem. Graf je toho jednoznačným důkazem. A ještě raději dodám, je to race mód, kde u renaultu hoši z Hondy , kteří tlačí na pokračovaní projektu Honda v F1 zapoměli něco u Renaultu dokreslit. Sni dál.... -
-
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek