DISKUZE K ČLÁNKU Monza před zhroucením: Leclerc vyhrává podruhé v řadě + VIDEO
Před týdnem se Charles Leclerc zapsal do listiny vítězů v belgickém Spa-Francorchamps po dramatickém souboji s Lewisem Hamiltonem. Kdo tento duel neviděl, mohl na Autodromo di Monza sledovat jeho reprízu - byť s poněkud odlišným koncem.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Monza před zhroucením: Leclerc vyhrává podruhé v řadě + VIDEO
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» spinelesssheep
(Hlasovalo 6 lidí)
08.09.2019 17:33
Leclerc neskutečně. Fakt paráda, že to takhle… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Pepino60
08:41 09.09.2019 217.197.149.XXX
Možná si teď zadělám na spoustu negativů, ale mám-lii být upřímný, tak nemohu souhlasit tady s některými co kritizují nebo si dokonce dělají srandu z návratu Alonsa do Ferrari. Nevím neznám ho jako člověka a tudíž nemůžu soudit jeho povahu. Jako pilot ovšem je skvělý a za pět let ve Ferrari naudělal tolik chyb jako Vettel v jednom víkendu. To jen tak pro osvětlení, ale jinak samozřejmě bych rád ve Ferku místo Vettela viděl např. Hulkiho nebo Maxe.
odin
22:45 08.09.2019 77.240.103.XXX
Zase vcelku souhlas až na...
Podle mne by se teprve vidělo, zda by byl Ocon druhý Bottas. I Rosberg byl v začátcích soupeření s Hamem marnej. A najednou titul. Podle mne každý týmový kolega (nebo valná většina) může jedničku týmu porazit a získat titul. Neříkám porážet - to je totiž velký rozdíl. Tak že bych Ocona neodepisoval, aniž by dostal šanci.
A právě tohle je důvod proč se tu s vámi dohaduji. U současného Mercedesu může "dvojka" porazit v boji o titul jedničku. Což v dobách Schumiho u Ferrari nebylo možné a tato filozofie jim bohužel vydržela dodnes. Tak doufejme, že je z tohoto bludu LeClerk vyléčí.
Podle mne by se teprve vidělo, zda by byl Ocon druhý Bottas. I Rosberg byl v začátcích soupeření s Hamem marnej. A najednou titul. Podle mne každý týmový kolega (nebo valná většina) může jedničku týmu porazit a získat titul. Neříkám porážet - to je totiž velký rozdíl. Tak že bych Ocona neodepisoval, aniž by dostal šanci.
A právě tohle je důvod proč se tu s vámi dohaduji. U současného Mercedesu může "dvojka" porazit v boji o titul jedničku. Což v dobách Schumiho u Ferrari nebylo možné a tato filozofie jim bohužel vydržela dodnes. Tak doufejme, že je z tohoto bludu LeClerk vyléčí.
Ferda
22:31 08.09.2019 46.47.176.XXX
Ve vedlejším článku se píše, že Ferrari bylo na rovinkách o 12 kilometrů rychlejší než Mergl s DRS.
A teď si představ ten rozdíl kdyby Ferrari DRS zaplo a Mek jel bez něj. A k tomu ještě přidej aeropytel, který taky nějakou rychlost přidá.
A teď si představ ten rozdíl kdyby Ferrari DRS zaplo a Mek jel bez něj. A k tomu ještě přidej aeropytel, který taky nějakou rychlost přidá.
Ferda
22:16 08.09.2019 46.47.176.XXX
Vozy vzadu na gumy trpí vždycky, jenže Leclerkův vůz měl takovou rychlost, že by si dal na rovinkách Meky k svačině. Tady se nic počítat nemusí, to je holý fakt.
Takže na tu chvilku co by se Leclerc ocitl za Mekem by jeho gumy moc velkou újmu neutržily.
Takže na tu chvilku co by se Leclerc ocitl za Mekem by jeho gumy moc velkou újmu neutržily.
Duncan66
22:12 08.09.2019 212.96.178.XXX
O DRS se vi dlouho a taky se vi dlouho, ze v Monze ma DRS nejmensi benefit, protoze uz tak jedou na nizky pritlak a kdyz "otevrou" to prtave zadni kridlo, tak to udela na maximalce nasobne mene kilometru v rychlosti navic, nez v ostatnich zavodech.
Pinďa
21:52 08.09.2019 77.111.247.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
Pinďa
21:50 08.09.2019 77.111.247.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
Fanda.LH
21:39 08.09.2019 83.240.61.XXX
Nepiš tu prosím tě nesmysly... To, že tě nadchl výkon Ferrari a Charlese, neokecávej fyzikálními zákony. Nebo se pochlub co jsi spočítal... Nespočítal jsi samozřejmě nic, takže se chlubit nemusíš...
Charles měl výhodu čistého vzduchu a díky tomu mu fungovala lépe přední náprava, proto měl výhodu na vjezdu i výjezdu ze zatáček... To je celé. Je to obecně známý fakt, který si můžeš ověřit na jakémkoli lepším simulátoru... Lewis se za ním v těsném závěsu udržel za cenu toho, že si zničil pneu... Bottas se ani přiblížit nedokázal... Hádej jak se vyjádřil: "Vždy, když jsem se mu přiblížil, začala se mi kvůli nedostatku přítlaku blokovat kola.". Být to naopak vidíme to samé v opačném gardu... Možná ještě podstatně horší, protože jak jsi psal, tak Ferrari má horší aero, takže pokud by Charles bojoval, tak by si nejspíš zničil pneu rychleji...
Charles měl výhodu čistého vzduchu a díky tomu mu fungovala lépe přední náprava, proto měl výhodu na vjezdu i výjezdu ze zatáček... To je celé. Je to obecně známý fakt, který si můžeš ověřit na jakémkoli lepším simulátoru... Lewis se za ním v těsném závěsu udržel za cenu toho, že si zničil pneu... Bottas se ani přiblížit nedokázal... Hádej jak se vyjádřil: "Vždy, když jsem se mu přiblížil, začala se mi kvůli nedostatku přítlaku blokovat kola.". Být to naopak vidíme to samé v opačném gardu... Možná ještě podstatně horší, protože jak jsi psal, tak Ferrari má horší aero, takže pokud by Charles bojoval, tak by si nejspíš zničil pneu rychleji...
Aktuálně
Nadcházející závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
- Trénink (18:30 - 19:30)
- Kvalifikace (22:30 - 23:14)
-
Sobota
- Závod (18:00 - 19:00)
- Kvalifikace (22:00 - 23:00)
-
Neděle
- Závod (22:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek