DISKUZE K ČLÁNKU V závodě plném emocí se konečně dočkalo Ferrari díky Leclercovi
Ferrari si od Grand Prix Belgie slibovalo prolomení dvojbloku Mercedes-Red Bull a podřídilo tomu opravdu vše. Nakonec však nechybělo mnoho, aby se opakovala historie ze závodu před letní přestávkou. Konec dobrý - všechno dobré. Ferrari tak zapisuje do Zlaté knihy vítězů nové jméno.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: V závodě plném emocí se konečně dočkalo Ferrari díky Leclercovi
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Chinadragon
02:14 03.09.2019 178.255.168.XXXA je to tady už mi to dříve bylo divné a tedˇmi to potvrdili v tomto závodu....Vettel je na odpis u Ferrari....horší auto opět, strategie špatná....pomalu , ale jistě se ho chtějí zbavit...Monačan je jednička v týmu....a Seb je už jen a jen...............hrůza a hnus.... -
-
spinelesssheep
19:14 02.09.2019 85.70.184.XXXJo, celkem se zadařilo. Ale skorem jsem před kvalifikací nestihl změnit sestavu, byl jsem na dovče.
-
-
juras
17:30 02.09.2019 90.177.218.XXXPo te nestatne udalosti v sobotu nebylo snadne v nedeli sledovat velkou cenu s radosti a potesenim.
Zavod byl uchazejici...preju vitezstvi Ferrari a Leclerkovi. Vettel se zachoval tymove...
Mercedes doplatil na kvalifikaci v niz na Ferrari nestacil...jinak zaver ukazal ze v zavodnim tempu je neuveritelne silnej...hlavne impozantni je jeho male opotrebeni gum.
Verstappen doplatil na chybu hned po startu, Albon nakonec v prvnim zavode zajel velmi dobry vysledek.
Ve stredu pole kraloval Norris...velka skoda.
Jinak ve stredu pole slusna mela.
Williams sice stale posledni...ale zda se ze v zavode jezdil v nekter,ch fazich solidni casy...rozhodne jeho ztrata byla zjevne mensi nez v kvalde. -
-
-
-
Miroslav D.
22:10 02.09.2019 194.228.59.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
HellHogr
22:46 02.09.2019 86.49.242.XXXŽádnej B tým, tým co se dokáže prokousat zpátky a dokáže mu dávat lepší data než RP kdy bude moct nemluvě o Williamsu, Renault potřebuje vyladit spolehlivost hlavně, výkonnostně se pomalu všichni přibližují jinak nevím proč se snažíš o nějaké útoky, McLaren si jednoznačně stnaovil jako cil recovery potom co je tak stáhla Honda dolů, tvoje milovaná Honda co nedokázala udělat PJ ani na to, aby mohli dojet na start závodu-
jon
00:37 03.09.2019 46.188.149.XXXO jakých datech to mluvíš? Pokud zákaznická stáj dodrží veškerá předepsaná minima co se provozu motoru týče, jediný další faktor jsou najeté kilometry. Williams i RP vcelku dojíždí, takže v tomto ohledu si s McLarenem moc nepomohou. Spíš by to bylo v tomto případě naopak, protože McLaren má pořád schopné inženýry a šel by ve všem daleko více na hranu.
Pokud by měli obnovit spolupráci, tak by z pohledu Mercedesu šlo o možnost zásobovat motory tým, který nerozdíl od RP a Williamsu bude schopen míchat karty ve vyšších sférách, ne mezi Haasy a továrním Renaultem. Tyto vody jsou jim v aktuální situaci šumák. Co jim ale šumák není je neustále zrychlující RB a lepšící se Honda. Stejně tak Ferrari, které je sice nevyzpytatelné, ale je tam.
Ze strany Mercedesu by toto tedy dávalo význam, ale rozhodně v tom nevidím žádné pozitivum pro McLaren. Mercedes není impotentní jako Renault a šance, že se tovární stáj nechá cvičit McLarenem je mizivá. Reálně by se tedy opakoval rok 2014 a silně pochybuji, že McLaren půjde do spolupráce, kde by měl zaručené v nejlepším možném případě druhé místo. Tak hluboko ještě neklesli.
Co se týká toho kopání do Hondy, méně čti pohádky od Brojlera a více se zajímej o to, jak to celé bylo. Máslo měli na hlavě obě strany. McLaren se z toho snažil vyjít se zvedlou hlavou, ale díky renesanci Hondy pod kapotou RB mají z ostudy kabát, protože ta Honda nakonec taky umí a dala to dokupy rychleji, než McLaren šasí. Impotence jejich konceptu se loni ukázala v plné nahotě.
Vždy jsem měl McLaren rád, ale ruku na srdce, ta parta co se tam v posledních letech v čele stáje sešla, to byl hnus. Jsem rád, že se rychle zbavili toho francouzského šaška a od té doby to tam jde nahoru. A ruku na srdce, spolupráce pilotů s vývojem je asi také lepší, protože narozdíl od loňské sezóny má koncept vzestupnou formu. -
Miroslav D.
18:07 04.09.2019 194.228.59.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
-
-
-
-
-
-
-
-
Kaša
15:04 02.09.2019 82.142.123.XXXTak myslel jsem že Antoniovy v Alfě se pokazilo auto, ale ukazuje se, že to byla jeho chyba. On není špatný, ale docela nekonzistentní, a dělá moc chyb.
Naopak skvěle Albon, už v prvním jeho závodě jde vidět že je lepší než Gasly, ... jestli bude Albon v takových výkonech pokračovat a bude se i zlepšovat, a bude mít na sedačku RB v r.2020 velkou šanci!
Neuvěřitelná škoda u McL, ztratit tolik bodů v posledním kole .... myslel jsem si že se v posledním kole rozbila časomíra . Doufám v budoucnu ve znovuobnovení McLarenu a motoru Mercedes ... Renault je opravdu nespolehlivý a už i Hodna ho celkově dává.
Velká gratulace Leclercovi, zasloužil si to a skvělý souboj s Hamem, ale bez pomoci Seba by Ham asi Leclerca dal. Už od začátku sezony jsem tvrdil, že u Ferrek sázejí na špatného koně .... už i oni to teď musí vidět.
Velcí smolaři tedy McL a Alfa ... u McL to tak nevadí, oni si to 4. místo stejně vpohodě obhájí, jen škoda u té Alfy. Koho byste viděli vedle Kimiho další rok? Myslím že mladý Schumi si dá ještě rok v F2, ... tak koho? Že by ten mlaďoch z F2 Callum Ilott?-
-
Miroslav D.
21:48 02.09.2019 194.228.59.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze. -
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek